D'r zit toch wel rum in he?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoera, mijn verjaardag is afgelopen. Christus, 26 jaar, loop tegen de 30 aan![]()
Gefeli nogquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoera, mijn verjaardag is afgelopen. Christus, 26 jaar, loop tegen de 30 aan![]()
Gedingest, 26 is een stoere leeftijdquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
gefeliciflapstaard! Back to normal again.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
PSV verdient het meer dan Liverpool.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jah, dank, dank.Nu weer de belangrijkere dingen. Spijtig dat PSV niet doorgaat
![]()
hier erg onrechtvaardig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die dubbeltelling bij een uitwedstrijd is zo debiel.
Absoluut.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
PSV verdient het meer dan Liverpool.
quote:Betere tijden voor het midden- en kleinbedrijf
ZOETERMEER - Voor het midden- en kleinbedrijf lijken betere tijden aan te breken. De afzet neemt dit jaar toe met 1,25 procent en de verkopen zullen in 2006 verder oplopen met 2,25 procent. Bovendien wordt voor 2005 een winststijging van 5 procent verwacht, die een jaar later nog 1 procentpunt hoger kan zijn. Ook neemt de werkgelegenheid in 2006 toe. Dat blijkt uit een onderzoek, dat economisch onderzoeksbureau EIM woensdag heeft gepubliceerd.
Aan de stijgende afzetgroei ligt volgens het onderzoek vooral de stijgende export van dit en volgend jaar ten grondslag. EIM verwacht dat de uitvoer van het midden- en kleinbedrijf dit jaar toeneemt met 2,5 procent en in 2006 verder oploopt met 4 procent.
Tot uw dienst en nadere order!quote:
Je hebt toch wormen en maden om mee te spelen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef RichardQuest het volgende:
Eén hele goede morgen met Richard Quest!
Ik verveel me wel hoor.
Scherp!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt toch wormen en maden om mee te spelen?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef RichardQuest het volgende:
Eén hele goede morgen met Richard Quest!
Ik verveel me wel hoor.
quote:
Dat is vandaag dus?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het leven is wel mooi.
Ik heb gisteren weer geinvesteerd in een (leuk) vrouwtje.
donderdag gaat dat verzilverd worden![]()
Maar vandaag gaat ze naar bevrijdingspop en dan ontmoet ze een loverboy!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
neeeee 7 nachtjes slapen. spanning opbouwen, dat maakt de ontlading leuker....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |