Ha Opa! Ouwe reller, je leeft nog!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Het Moet! Het Zal. Het Kan!
Samen op voor Het Plan!
Dat, plus een iq van zo'n 80.. Heej, we hebben een slachtoffer dat zich wil verdedigen, Big Brother is al vol, laten we deze achtergrond gebruikenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/5/57723
Ja, zo gaat het toch altijd in dat verrotte land?!
Twan Huys over de zaak: de man van Lynndie heeft gezegd tegen de advocaat van Lynndie dat hij haar opdracht heeft gegeven voor die mishandelingen, dat strookt echter niet met de schuldbekentenis van Lynndie, de rechter heeft dat ook vernomen en heeft daarom de zaak uitgesteld en misschien zal Lynndie een lagere straf krijgen of mogelijk vrijspraak wegens procedurefoutenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/5/57723
Ja, zo gaat het toch altijd in dat verrotte land?!
Ik heb niet lang meer. Tot 25.000 en dan schluss met de idioterie hier. Ik wil niet als Harrie Nak eindigen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Eeen Aaahh die voor tyrannen ......................
..................................................
.................................... licht.
Nee! Nou wordt ie mooiquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas de kofffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Geef mij maar een neut!!!!!
Op een gegeven moment houdt je plasser ermee op en dan word je mod. Is dat wat je wilt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:57 schreef George-Butters het volgende:
ik ga bij 8000 stoppen. Mijn leven gaat aan me voorbij.
Dan ben je prostatueequote:Op donderdag 5 mei 2005 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Op een gegeven moment houdt je plasser ermee op en dan word je mod. Is dat wat je wilt?
quote:
Wat zeg ik net?!?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Op een gegeven moment houdt je plasser ermee op en dan word je mod. Is dat wat je wilt?
Ik bevestigde jouw scherpe analyse, goed lezen sjiebie!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat zeg ik net?!?
Wel goed lezen aaaah
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik bevestigde jouw scherpe analyse, goed lezen sjiebie!
Nou en.... dan geef je het meiske toch een elektrische staafmixer kado.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |