Kijk eens even naar het lijstje in de OP!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:30 schreef Mercy_symbol het volgende:en met de verkeerde haakjes
BE voortaan iets beter opletten tijdens het meelezen![]()
de vorige was de enige die goed wasquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk eens even naar het lijstje in de OP!
4 van de 5 topics zijn zoals deze, vandaar dat ik deze ook zo gedaan heb. Dus of er zijn er meer fout geweest, of de vorige was fout. Zeg het maar... Ik ging er vanuit dat de meerderheids stijl de juiste was...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef stinkie het volgende:
BE ik waarschuw je vast, er liggen 2 lampjes op mijn toetsenboord. NIET WEGGOOIEN!!!!!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef stinkie het volgende:
BE ik waarschuw je vast, er liggen 2 lampjes op mijn toetsenboord. NIET WEGGOOIEN!!!!!
Je gaat me niet geloven, maar deze had ik eerst ook zo, totdat ik zag dat de anderen allemaal anders waren... Anyway, ga ik de haakjes toch even goed zetten. Alles voor mijn mannen hè!quote:
Machtsmisbruik.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Toevoeging, als er iemand een leuke suggestie heeft voor een TT gil maar, ik verander hem zo...
Idd, en wie had daar ook al weer voor gezorgd. Stinkie he?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de vorige was de enige die goed was![]()
je voelt toch wel dat het dan zwaarder is dan een volgesnoten doekje ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Hey! In elkaar gefrotte keukenpapiertjes zijn meestal gebruikt om je neus mee af te vegen en geen opbergplaats voor enorm precious onderdeeltjes van de motor...Daar heb je boterhamzakjes voor enzo!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je gaat me niet geloven, maar deze had ik eerst ook zo, totdat ik zag dat de anderen allemaal anders waren... Anyway, ga ik de haakjes toch even goed zetten. Alles voor mijn mannen hè!
Nee, echt niet dus. Hoe zwaar denk je dat een veertje van 1,87 is? We hebben het over de grootte van een paperclip he!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
je voelt toch wel dat het dan zwaarder is dan een volgesnoten doekje ?![]()
Geeft niet hoor. Onze liefde is zoooooo sterk.quote:en nee ik ben niet aan het stoken![]()
Hij zal het wel moeilijk hebben met al die groepie's van je band.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Geeft niet hoor. Onze liefde is zoooooo sterk.![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Krijg je daar niet een ontzettende hoofdpijn van?
I can use the exercisequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij zal het wel moeilijk hebben met al die groepie's van je band.
quote:
Wat zit je zo dwars danquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, ik oefen gewoon regelmatig.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zonder dik - bol - lelijk kontje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nikseen manier van leven.
![]()
[afbeelding]
Nou ja, dwars .. heb altijd wel lang haar willen hebben.![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:58 schreef hicham het volgende:
[..]Zit je nog op je werk eigenlijk?
Je post opvallend veel
quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Betaald Fok!MC-en![]()
En vast ook wel MF'en
Seatpipesquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:01 schreef Patrick281 het volgende:
Seatpipes, maar een beetje verwaarloost verder.
[afbeelding]
Vorig jaarquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:14 schreef hollander172 het volgende:
Godverdomme, luchtfilter koekblik zat los.Vorig jaar nieuw filter ingepropt en blijkbaar niet goed afgesloten, vond al dat ie wat zoop en een raar geluid op hoge toeren maakte maar kon niks vinden. Jaar later............... Ja hoor, niet goed aangedraaid eikel dat ik ben.
![]()
Ik kan bijna alles maken maar weer correct in elkaar zetten is blijkbaar te moeilijk.![]()
En morgen sowieso vrij uiteraardquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar de 10 minuten overwerk bleken heel waardevol.![]()
![]()
Soms net een zandstorm hier wat over je heenkomt.![]()
Vrijdag de chef vrij, dus net instructie's gekregen, en nog wat pittige orders en telefoontjes gehad.![]()
![]()
Alsof je dat ooit gaat doenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:26 schreef Phatzak het volgende:
[..]
SeatpipesVind ze niet altijd bijzonder mooi
Ik heb ook een WPH tegenwoordig, en een motorbok van een MF'er. Waarmee je voor en achterwiel tegelijk kan demonteren![]()
![]()
Vorig jaar APK laten doen en ze zeiden dat ze wat hadden veranderd aan de gaskabel en uitlaat (die was vorig defect en nu weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Vorig jaar![]()
Rij je dus een jaar met slecht lopende auto en kom je erachter dat het zo makkelijk op te lossen was![]()
Of duurde het eventjes voordat ie slecht ging lopen omdat ie eerst wel bleef zitten?
![]()
Wa lievquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:11 schreef Patrick281 het volgende:
Het overbuurjongetje van 11 jaar oud vertelde net dat als hij groot is een auto met een sportdemper koopt en dan onder mijn raam gaat staan starten.![]()
quote:
quote:
quote:1 van de weinige keren dat ik in de ochtend geen kranten hoef te lopen, samen met nieuwjaar, kerstdagen en nog was christelijke prutdagen in dit christelijk-als-het-ons-uitkomt landje![]()
quote:Alsof je dat ooit gaat doen![]()
![]()
Bekend fenomeenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
lampjes gingen aan bij scherpe bochtenbeetje laat dus maar ik ben lui
Ook geen wafels meerquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Maar lastig als er niets open is.
Heb geen koekjes meer in huis, en de Aldi sluit om 18:00.
Ben bang dat het er maar 2 zijnquote:En het christendom mogen ze wat mij betreft afschaffenmaar ik profiteer wel mee op de vrije dagen
hoeveel vrije dagen zouden er komen als we de Islam volgen?
In de zomer 1 gebed tijdens werktijd en in de winter 2, valt dus reuze meequote:Al die pauzes tijdens het bidden lijkt me ook wel wat over de dag.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had hem net geblocked![]()
Vontie niet leuk![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had hem net geblocked![]()
Vontie niet leuk![]()
Laten we het er maar op houden dat ik vrij datapakketjes kan manipuleren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:11 schreef hicham het volgende:
1 KB geupload
20 GB gedownload
Zo zagen je stats er zeker uit ofzo?
Vertel eens wat leuks danquote:
Zucht, bedriegers zijn altijd zo blij met hun succes dat ze het naar een net iets te hoog niveau brengenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik vrij datapakketjes kan manipuleren.Beetje sniffen en programmeren en dan kom je een heel eind.
Stats waren goed, iets te goed denk ik .
Ben je van plan om die 1000 km aan te tikken op de megameet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:44 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis
Gisteren een afspraak gemaakt voor de 1000 km beurt![]()
![]()
teller staat nu op 820km![]()
Heb zondag ff 470 kilometer gereden , en zonder klachten erafgestapt
Laatste stukkie naar huis af en toe ff tot 8000rpm doorgetrokken,vermogen zit echt in de staart geloof ik
![]()
Nope geen megameet voor mijquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef hicham het volgende:
Ben je van plan om die 1000 km aan te tikken op de megameet?
Oh nee, je was jarig
Alhoewel, aan de andere kant is dat![]()
![]()
Natuurlijk niet !quote:
Vrouwen houden toch niet van voetbalquote:
Dat wordt weer een weekend zagen & klussen met Pepijn B uit Hquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
Zo "even" naar Gouda geweest - 1.5 uur wegmet de auto om de bokjes en de uitlaat op te halen.
Normaal sturen ze het wel op, maar wegens omstandigheden zou dat veel langer duren.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is echt mega veel langer dan de huidige kachelpijp die erop zit.![]()
Als ik hem op hetzelfde punt vast maak dan steekt'ie 50 centimeter uit.
Maar het is een demper voor een '89-'01 model, en ik heb een '86'er.
Dus het is allemaal net even iets anders.Maar ouder is niet meer te krijgen
aanpassen dus.
![]()
Op de terugweg kwam er vlak voor een lekkere bocht op de snelweg een politiebusje invoegenzijn 2 lekkere doordraaiers bij Vlaardingen waar ik altijd even gas bij geef .. ik ging nog wel voorbij het busje en nam de bochten met 100 en 90 km/u terwijl er 70 bij staat op een wit bord met rode rand. Hij kwam gelijk achter mij aan, maar op het rechte stuk ging ik netjes 99 km/u rijden.
Bij de tunnel splitsen de buizen zich, hij nam de rechter en leek uit te voegen, ik de linker. In de tunnel werd ik ingehaald door een malloot in een Jeep, tunnel uit bleek de politie niet uitgevoegd .. en na 1 kilometer haalden ze vlak voor mijn neus dat busje naar de kant. Ben ik dus mooi misgelopen, had bijna in de tunnel ook gas bij gegeven.
![]()
Dacht nog even dat ze niet uit waren op bekeuringen, toch wel.![]()
jaja dat zal strakke konten kijken zeker, dat ze voetbal spelen is bijzaakquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:18 schreef ondeugend het volgende:
Jawel hoor, Portugees voetbal, Italiaans voetbal.....
Benelux tunnel en aan het eind bochtje naar rechtsquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:22 schreef Patrick281 het volgende:
Ow en de tunnel uit komt ook zo'n lekkere bocht, weer dat busjemaar na die bocht hielden ze dus die maloot aan.
Hadden ze op de 1 of andere manier toch heel goed in de gaten gehouden, want toen hij het busje zag reed'ie gelijk normaal.
Hebben de nederlandse mannen ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:26 schreef ondeugend het volgende:
Nahhhh
Ik kijk verder dan naar billen alleen hoor !
Buikjes, benen, stoppels, vers zweet
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:24 schreef RB het volgende:
Benelux tunnel en aan het eind bochtje naar rechts![]()
Suc6quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga toch nog even vieze handjes maken beneden.![]()
Relaxed dempertiequote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
Zo "even" naar Gouda geweest - 1.5 uur wegmet de auto om de bokjes en de uitlaat op te halen.
Normaal sturen ze het wel op, maar wegens omstandigheden zou dat veel langer duren.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar het is een demper voor een '89-'01 model, en ik heb een '86'er.
Dus het is allemaal net even iets anders.Maar ouder is niet meer te krijgen
aanpassen dus.
![]()
Op de terugweg kwam er vlak voor een lekkere bocht op de snelweg een politiebusje invoegenzijn 2 lekkere doordraaiers bij Vlaardingen waar ik altijd even gas bij geef .. ik ging nog wel voorbij het busje en nam de bochten met 100 en 90 km/u terwijl er 70 bij staat op een wit bord met rode rand. Hij kwam gelijk achter mij aan, maar op het rechte stuk ging ik netjes 99 km/u rijden.
Bij de tunnel splitsen de buizen zich, hij nam de rechter en leek uit te voegen, ik de linker. In de tunnel werd ik ingehaald door een malloot in een Jeep, tunnel uit bleek de politie niet uitgevoegd .. en na 1 kilometer haalden ze vlak voor mijn neus dat busje naar de kant. Ben ik dus mooi misgelopen, had bijna in de tunnel ook gas bij gegeven.
![]()
Dacht nog even dat ze niet uit waren op bekeuringen, toch wel.![]()
quote:
quote:
quote:
strakquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
toevallig nog een gele soes zien staanquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
quote:
quote:
at zou zomaar eens inde buurt geweest kunnen zijn. Straatnaam?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef Patrick281 het volgende:
Moet over het sluisje / bruggetje Gouda in, de eerste gelijk rechts.![]()
Gelukkig een beetje aan de buitenrand dus. Scheelt met zoeken, want dat is mijn talent niet.
En dan geeneens een bakkie komen doen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef Patrick281 het volgende:
Moet over het sluisje / bruggetje Gouda in, de eerste gelijk rechts.![]()
Gelukkig een beetje aan de buitenrand dus. Scheelt met zoeken, want dat is mijn talent niet.
om over het helpen sleutelen maar te zwijgenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan geeneens een bakkie komen doen?
Nog eventjes en dan is de motor klaar?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:49 schreef Patrick281 het volgende:
Maarrrrr het gaat niet passen .. misschien zaterdag de uitlaat wegbrengen naar een lasbedrijf.
Direct op de expansiepijp, veel te hoog.
[afbeelding]
Met een pijpje ertussen -te hoog en te ver naar achteren.
[afbeelding]
Zoals het zou moeten, waarom moest Honda het model na 2 jaar veranderen?![]()
Sla die ingenieur even voor mij.
[afbeelding]
Heb jij de nieuwe sleutels al of had de slotenmaker geen tijdquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat voor veertje heb je nou eigenlijk nodig?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
om over het helpen sleutelen maar te zwijgen
Teunisbloemstraat, en jullie zijn zeker de buren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:50 schreef stinkie het volgende:
Dat zou zomaar eens inde buurt geweest kunnen zijn. Straatnaam?
Ik heb daar een bakkie gedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, niet van 300 meter hoorquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:31 schreef Phatzak het volgende:
Wat een stormlooptopic![]()
Ik gaat rijden, Pep heeft ook een keer geslapen zoals het hoort zie ik![]()
![]()
![]()
Is dat een bandje??quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen
Ik ga zo naar BEEF, op fiets.
http://www.bevrijdingsfestivals.nl/bfs/festival.info/drenthe.htmlquote:[b]Op donderdag 5 mei 2005 12:45 schreef Patrick281 het volgende:[/b
Is dat een bandje??![]()
Festiviteiten vandaag dus.
Net kwam hier een groot fanfarekorps langs, gelukkig was ik net al een kwartiertje wakker.
Toen woonde ik nog in Vlaardingenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
Wist ik veel dat Stinkie helemaal uit Gouda over het kleinploderusplein moet met dat ding.![]()
![]()
Anders had ik wel even een koekje gepikt bij jullie hoor.![]()
Mag jij deze ff downloadenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:55 schreef Googolplexian het volgende:
moest 'm hier ook effe plaatsen.
http://norcalevo.net/video/Porsche911_vs_R1.avi
now shut up!! lol ... grapje, mensen
Ow ja, kan ik mij nog herinnerenquote:
whehehe, we zijn gewoon zo decadent dat we twee woninen kunnen aanhoudenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow ja, kan ik mij nog herinnerenzeker nog bij je ouders thuis, en nu ben je met BE illegaal gaan hokken.
Ik werk trouwens op het oude terrein van Wilton Feyenoord, officieel Schiedam, maar het zit direct naast een Metro station van Vlaardingen oost.
En ik had de straatnaam gepost netwas ik in de buurt gisteren?
![]()
Inplaats van goede voertuigenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
whehehe, we zijn gewoon zo decadent dat we twee woninen kunnen aanhouden![]()
Geloof ikquote:en nee, die straat zit geloof ik niet echt in de buurt
Mooi filmpje ook!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Mag jij deze ff downloaden
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=dl&id=1951
Gauw terug je hok in![]()
quote:Op donderdag 05 mei 2005 13:19 schreef Niels het volgende:
GESTOLEN !!!
Van GirlR1100S
BMW R1100S zwart.
Kenteken MZ-76-YG
Gestolen in Epen op het terras bij Gerardushoeve.
Rond 13:10
Vertrokken richting Slenaken.
Met 2 man gekomen op een zwart met grijs Aprillia Tuono.
Ze is te bereiken op : 06-27008965
Staat ook nog een filmpje voor OPM op. klik!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Mag jij deze ff downloaden
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=dl&id=1951
Gauw terug je hok in![]()
Die beelden hebben ze ook mooi gedaan, ze vallen elkaar iig niet lastig op het circuitquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mooi filmpje ook!Jammer dat Tiff niet kan bochten zonder te driften want daar verliest ie 't op.
Zo hey, Makster legt het even flink af tegen OPM in dat filmpjequote:Op donderdag 5 mei 2005 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat ook nog een filmpje voor OPM op. klik!
quote:
En mijn Beemer wilden ze niet.quote:
Zal ook nog wel een cross tandwiel op zitten met een tandje of 15 teveel voor op de weg.quote:Ik bied aan mijn klx 650 R uit 1993
Er zit een nieuwe supertrapp uitlaat op en hij rijd perfect ziet er ook heel mooi uit. Er zitten wel 2 scheurtjes in de radiator kappen maar die heb ik matzwart gespoten dus die zie je haast niet. Er is wel mee gecrossed door de vorige eigenaar maar daar zie je of merk je niets van. Er zitten nieuwe stickers op (niet de originele) er zitten nieuwe handvaten op en ik heb er booskijker koplampen bij met schild
Een foto heb ik niet dus gewoon komen kijken De prijs is een vraagprijs en is onderhandelbaar
Gewoon een goed ding hij gaat mij te rap dus dit is niet iets voor mietjes.
cool filmpjequote:Op donderdag 5 mei 2005 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
Staat ook nog een filmpje voor OPM op. klik!
Ik ook niet, maar het grootste deel van het filmpje rijdt de SM achter de miniquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
Ghe ghe, ik zie geen rondetijden hoor.
Is het trouwens ook geen 2 takt.Kan het uiteraard niet horen zonder geluid ...........
Ja, ik las ook ff het topic en op zoek naar de reply zag ik dat ze ook al iets gepost had als in 'Gaat er nog iemand naar de MegaMeet', echt klote als je dan iets later leest dat dat ding is gestolen. Geen megameet voor haar dusquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Arme meid is helemaal over haar toeren.![]()
Verkoopt ie dat ding nu opeensquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:59 schreef Patrick281 het volgende:
PatM is ook een held hoor.![]()
Advertentie over die KLX.
[..]
Zal ook nog wel een cross tandwiel op zitten met een tandje of 15 teveel voor op de weg.
quote:De nieuwe wheelieking
Vanwege mijn impopulariteit ben ik motor gaan rijden, maar dan hoef ik het er toch niet zo dik op te leggen?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Laat ik eens wat gaan doen buiten dit kamertje om........ dag vliegt voorbij ...
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:13 schreef hicham het volgende:
Ja, ik las ook ff het topic en op zoek naar de reply zag ik dat ze ook al iets gepost had als in 'Gaat er nog iemand naar de MegaMeet', echt klote als je dan iets later leest dat dat ding is gestolen. Geen megameet voor haar dus
quote:Ik meld me bij deze weer af, m'n SV 650 N is vanavond van paddock stand afgepleurt
In het kader van ieder voordeel heeft z'n nadeel:
- ga niet naar MM zonder fatsoenlijke remhendel
In het kader van ieder nadeel heeft z'n voordeel:
- LSL Superbike stuur alu blauw
- alu blauw stuurgewichtjes
- spiegels (zwart of rvs, ben ik nog niet over uit)
- crashpads (scheelde een een mm of m'n frame en tank hadden gaar geweest )
- LeoVince SBK Evo II Titanium uitlaat
Als ik besteld heb en alles binnen is kom ik het resultaat wel een keertje op Oost showen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:00 schreef hicham het volgende:
Ben ook eens wat gaan doen, maar niet buiten dit kamertje om
quote:Heb de Viper uitlaat opgehaald uit de box (berging) die ik samen met de Bandit had gekocht.
quote:Rustig aan beginnen als die nieuwe demper erop zit.
Zit de buis gepopt aan de einddoppen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:00 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Ben ook eens wat gaan doen, maar niet buiten dit kamertje om
Heb de Viper uitlaat opgehaald uit de box (berging) die ik samen met de Bandit had gekocht. Was beschadigd zoals jullie misschien nog weten maar wil hem wel graag onder de Bandit zetten. Dus ik heb even wat doeken en plastic op de grond gelegd, de chroompoets gepakt en de hele uitlaat flink zitten poetsen met een tandenborstel en afvegen met een doek. Wat glimt ie nu mooi
Hij was hier en daar zwartgeblakerd door de vonken tijdens het schuren over de grond door de val, maar ook dat heb ik eraf kunnen poetsenDus ik ga hem morgen denk ik op de Bandit zetten en kijk er nog even tegenaan of die beschadigingen niet te erg opvallen. Zo niet, dan laat ik hem er lekker onder
Straks nog wel pics, broertje heeft nu digicam mee
Dat is balen, dat gun je niemand zoiets.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet niet of iemand het gezien heeft maar onze vriend Patrick komt niet zondag.
[..]
Ruilen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb zwarte nagels van het onkruid uit de tuin halen. Woonde ik ook maar in een flat.
Wat bedoel je precies met die termen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit de buis gepopt aan de einddoppen?
Zo ja dan kan je die uitboren, de boel een slag draaien en weer vastpoppen.![]()
quote:
Het was sowieso wel een leuke dag geworden hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:23 schreef hicham het volgende:
Onverwacht dus veel leukere dingen gedaan vandaag?![]()
![]()
Komt hij er weer tussen geproptquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:34 schreef Patrick281 het volgende:
Nog ff piccie's zonder demper.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ergens ben ik wel nieuwsgierig wat er nu uitkomt.![]()
Zoiets had hij al gedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit de buis gepopt aan de einddoppen?
Zo ja dan kan je die uitboren, de boel een slag draaien en weer vastpoppen.![]()
Altijd leuk een triootjequote:Op donderdag 5 mei 2005 18:21 schreef ondeugend het volgende:
Zooooooooo
En wie kwam ik tegen bij BEEF ?
Een man in helemaal black !
Samen hebben we ZIJN vriendin even over de 1000 km gebracht.
Een paar lichte regenbuien getrotseerd en nu heb ik RB naar de chinees gestuurd.
^^ Met stomquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoiets had hij al gedaan.Bij de Zeelandmeet zat die demper anderom in ieder geval.
Overigens zijn er best tweedehands dempers te scoren voor dat ding met een beetje geluid.
Nou wat een viswijf zeg !quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Altijd leuk een triootjemaar zijn vriendin praat een beetje hard denk ik, tegen het blaffen aan.
![]()
Even wachten op de demper, of deeez is wel goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:35 schreef hicham het volgende:
Welke pic wil je nu gaan gebruiken voor in de OP? Deze pics zien er veel beter uit dan die nu in de OP staat. Of nog even wachten op je demperben je trouwens (op het geluid na) verder gewoon 'legaal' op de weg of is het nog altijd beter de striping-cars te vermijden?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou wat een viswijf zeg !
Zware rookster ook
Maar wel knap, ze had zoveel meer bekijks dan ik
Ok, de nieuwe staat in de OP.txt en dus in de eerstvolgende OPquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even wachten op de demper, of deeez is wel goed.![]()
[afbeelding]
En ik ben nog lang niet legaal, kilometer teller ....
Of het framenummer enzo klopt weet ik niet.![]()
Veel CR500's staan illegaal op kenteken..![]()
Vond dat blauw al raar, maar ben er nu weer aan gewend. Zou niet weten of het een verbetering is, moet je motor daarvoor eerst in het echt zienquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik denk er trouwens over om het zadel zwart te maken.
Ongeacht of jullie de motor mooi vinden, denken jullie dat dit een verbetering is??![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik denk er trouwens over om het zadel zwart te maken.
Ongeacht of jullie de motor mooi vinden, denken jullie dat dit een verbetering is??![]()
Zuiiiiigertje.![]()
[afbeelding]
Hij is relatief groot, maar ook weer niet zo groot.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het lijkt net zo'n ouderwetsch kachel-oventje.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef hicham het volgende:
Vond dat blauw al raar, maar ben er nu weer aan gewend. Zou niet weten of het een verbetering is, moet je motor daarvoor eerst in het echt zien![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij is relatief groot, maar ook weer niet zo groot.![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo beter
-edit
Cool !!Als je een pic resized met UBB code maakt Fok er tegenwoordig automatisch een link van naar de originele pic
Wist ik niet
Handig voor de volgende pics van meets
Zeg, zit ik hier ineens in OUDquote:
Mooie route.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:57 schreef Phatzak het volgende:
Damn, eindelijk thuis13:00 vertrokken, rond een uur geleden teruggekomen.
Heb even een veluwe route gereden, jammer dat het geen pracht weer is, want dat is zo veel vetter
Ben wel een beetje doof, wordt misschien toch wel tijd voor oordoppies.
![]()
quote:Nu even heerlijk eten, eten terwijl je honger hebt moeten we echt vaker doen. Pannekoeken bij Pep.Ken je deze al Pepijn? Reuzepoffertje:
:
Dat racestand zal wel meevallenquote:Oh ja, heb ook nog een houten kont want deze motor staat nog op circuit () afgesteld denk ik. Rete harde vering, maar zou niet weten wat ik moet veranderen en of dat wel goed is voor mijn potentiele race ervaringen op klaverbladen
Nu komt de diehard niet naar de megameet, hij heeft toch ook nog een KLX.quote:Lees ik hier ergens dat er een gloednieuwe SV van z'n paddock is gevallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ha, ook al teveel op de weblog gekeken geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:57 schreef Phatzak het volgende:
foto
Damn, eindelijk thuis13:00 vertrokken, rond een uur geleden teruggekomen.
Heb even een veluwe route gereden, jammer dat het geen pracht weer is, want dat is zo veel vetter
Ben wel een beetje doof, wordt misschien toch wel tijd voor oordoppies.
![]()
Begreep ook pas in de avond waarom Lars mij zo slecht verstond op de meetIk + helm, hij helm + oordopjes.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:08 schreef bwt het volgende:
[..]
Ha, ook al teveel op de weblog gekeken geloof ik.
Ik gebuik ook oordopjes, scheelt echt heel veel. (zelfs met die stille helm die ik gebruik)
quote:Het ziet er naar uit dat jij veel meer verstand hebt van motoren dan ik dus
je bent van hartte welkom om te komen kijken
Dat ik geen foto plaats komt omdat mijn 2 laptops zijn gecrashed en dus ik
helemaal geen fotos meer heb online
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
Maar goed, ik hoor dus van Pep dat ik ff ga wachten op de motorbok, er komt een rubber matje op
![]()
![]()
Ben de lulligste niet, altijd bereid om iemand te helpen.quote:C/5 series Onbreekbare koppelings hevels / houders ( 5 jaar garantie. )
in plaats dat ie jou even belt ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:40 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wat een vent van die KLX.
Had een mailtje gestuurd met een paar vraagjes, en mijn telefoonnummer erbij gezet.
(zijn nummer stond niet op internet)
Krijg ik net dit mailtje:
Relaxed, ga je ook kijken voor een KLX...de R of de C? R is die ik heb, dus met kick en 30 kilo lichter iddquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:40 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wat een vent van die KLX.
Had een mailtje gestuurd met een paar vraagjes, en mijn telefoonnummer erbij gezet.
(zijn nummer stond niet op internet)
Krijg ik net dit mailtje:
[..]
Moet inderdaad een zacht matje hebben voor mijn lieve framequote:Op donderdag 5 mei 2005 21:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe hard de toplaag nu is.
![]()
Heb je mooi je frame gespoten zet je er zo'n ding onder.
Voor crossers maakt het ook geen flikker uit natuurlijk.
En voor een andere fokker heb ik ook nog een tipje:
[..]
Ben de lulligste niet, altijd bereid om iemand te helpen.
Vroeg niet echt rare dingen, hoe het frame er nog uitzag en of het ding een beetje netjes is verder.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in plaats dat ie jou even belt ofzo![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef Makster het volgende:
Relaxed, ga je ook kijken voor een KLX...de R of de C? R is die ik heb, dus met kick en 30 kilo lichter idd
Dat was voor iemand anders bedoelt.quote:En wat is er met die koppelingshevels ? Waar heb je dat gezien? Ik moet idd nog het een en ander vervangen :
morgen heengaan en voor 1400 euro meenemenquote:De prijs is een vraagprijs en is onderhandelbaar
Leuk hoor zo een KLXrquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vroeg niet echt rare dingen, hoe het frame er nog uitzag en of het ding een beetje netjes is verder.![]()
[..]R Advertentie.
[..]
Dat was voor iemand anders bedoelt.klik!
Ghe ghe zoiets dacht ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen heengaan en voor 1400 euro meenemen--> zondag meeten
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
Leuk hoor zo een KLXrZeker doen, koop ik die 500 van Valentijn, dan zijn we maatjes
![]()
Kijk ook ff op http://www.mx-world.nl weinig foto's, maar ze proberen nog goedkoper te zijn.....quote:Toevallig zit ik nu ook dagelijks op die site van FMXHeb zelfs al op het forum gereageerd voor originele stickersets voor de klx. Ga daar ook mijn koppelingset bestellen
Jep, volgens mij is dat wel daar ergens in de buurtquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
youssef, is die eerste foto bij de posbank![]()
ook ik vandaag weer heerlijk gereden
geluk gehad met het weer; heel even een heel klein drupje gevallen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in plaats dat ie jou even belt ofzo![]()
Waarom ervoor?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:05 schreef Makster het volgende:
Zeker nog een keer voordat die KLX uit elkaar gaat![]()
Dat benne een hoop krantjes rondbrengen weer.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:25 schreef Phatzak het volgende:
Route die ik heb gereden en die we eventueel zondag kunnen rijden![]()
Dat ding vliegt gewoon 10 meter naar beneden een rotsafgrond in.quote:
Lol, wat een schurk hehquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Dit filmpje al eens gezien?![]()
![]()
[..]
Waarom ervoor?![]()
![]()
[..]
Dat benne een hoop krantjes rondbrengen weer.![]()
![]()
Binkie dat je er bentquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:05 schreef hicham het volgende:
Als ik er niet ben wordt er ook niet veel gereageerd he?
Op de zelfde manier heb ik de Drenthe-route gemaakt vorig jaar, heel mijn kaart naar de kloten.quote:
Mooi, mooi, mooi, als jij eenmaal weet hoe die uit elkaar moet kan je gelijk de mijne doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:06 schreef Makster het volgende:
Ervoor, nou omdat die KLX zeker een maand plat ligt en ik zo ie zo nog ff een keer wil stuntelen met dat ding. Ook beter om te stuntelen VOORdat het frame opnieuw gecoat is, mocht het mis gaan
Het trieste aan de persoon Patrick(M) vind ik dat ie eerst ontzettend afgeeft op MF (zelfs een dramatisch te noemen afscheid neemt), ons uitmaakt voor noobs en plaatjes post die hij zelf verachte op MF, zijn SV blijkbaar niet eens op een paddockstand kan laten staan maar met een KLX (overigens herken ik de persoon Patrick niet op de foto's, die heeft toch echt kilootjes meer mee te slepen) ineens een ongekende evolutie mee heeft gemaakt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:46 schreef Patrick281 het volgende:
Nu komt de diehard niet naar de megameet, hij heeft toch ook nog een KLX.
En dat handeltje zit er in 10 minuten weer op, alleen even bij de motorzaak ophalen..
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Op de zelfde manier heb ik de Drenthe-route gemaakt vorig jaar, heel mijn kaart naar de kloten.
Maar het was een goed doel !
Sorry?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:21 schreef ondeugend het volgende:
Nou kom zeg....
Doe dat gewoon als hij er bij is. Te makkelijk zo.![]()
Hoi....quote:
Ook hoi, neuken?quote:
Ja, broek uitquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook hoi, neuken?
Lees morgen wel terug wat je nou eigenlijk bedoelt.Truste.
quote:
Ja, er kwam een grotere sproeier in die KLX, en nu klimt het ding vanzelf in de ketting.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:19 schreef hollander172 het volgende:
..zijn SV blijkbaar niet eens op een paddockstand kan laten staan maar met een KLX ineens een ongekende evolutie mee heeft gemaakt?
Zwart kleed af he.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:19 schreef hollander172 het volgende:
(overigens herken ik de persoon Patrick niet op de foto's, die heeft toch echt kilootjes meer mee te slepen)
Ik had hem graag gezien op de megameetquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:19 schreef hollander172 het volgende:
Ben blij dat we dat we die paljas er niet meer bij hebben.Wat een sukkel...........
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef Phatzak het volgende:![]()
Dit zijn 6 kaarten ingescanned van een ANWB wegenatlas
![]()
![]()
(eergister gekocht
) ga niet mijn mooie nieuwe boek verpesten. Heb al 6 bladzijdes maar ga binnenkort alles inscannen, retehandig!
Oude kaartquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En Ondeugend maar met die stift in de weer in het originele boek.
Is dit na de operationele maagverkleining?????quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel.
Heb zelfs een foto van hem op de Nurnburgring.![]()
Hahahahahhahahhahhahhahahahahahhahhahahhahhahahahahhahahahahhahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel.
Heb zelfs een foto van hem op de Nurnburgring.![]()
Nee, Larsquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En Ondeugend maar met die stift in de weer in het originele boek.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:41 schreef Patrick281 het volgende:
En door het meelurken is de intresse voor een minibike er ook gekomen. [afbeelding]
[afbeelding]
Damn, heb die foto's wel lang geheim kunnen hoor.![]()
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:36 schreef ondeugend het volgende:
Zeg !
Sinds wanneer gaan mannen vóór de daad slapen eigenlijk![]()
De bifi-topcis moeten hem hebben uitgeput....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten...
Tegenwoordig is het 'rondje Fok!-lezen-slapen'... Lekker dan.
Ben het met je eens hoor, neuk ook liever mezelfquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef stinkie het volgende:
rot op, na het koken, opruimen en katten vreten geven ook nog moeten neuken?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:11 schreef ondeugend het volgende:
De bifi-topcis moeten hem hebben uitgeput....
Ik zou declareren bij Yvonne !![]()
Jij weet wel altijd op het juiste moment binnen te vallen hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten...
Tegenwoordig is het 'rondje Fok!-lezen-slapen'... Lekker dan.
ow, damn, die had jij ook gevolgd hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De bifi-topcis moeten hem hebben uitgeput....
Ik zou declareren bij Yvonne !![]()
Neeeeh hoor...quote:
volgens mij heeft iedereen behalve BE dat toen gezienquote:
Pfff, van wie was die uitlaat danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:17 schreef hicham het volgende:
Ander onderwerp jongens
Damn, krijgen we hier opeens een oud-Fok!MC'ers bash ofzo
[..]
Jij weet wel altijd op het juiste moment binnen te vallen he
Ikquote:
Schattige uitlaatquote:
En jij hebt niet de eer om te kunnen Fok!en op je werk?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:16 schreef bwt het volgende:
Ik mag om 9 weer aan de telefoon zitten.........
Zal wel voor eht grootste deel in me eentje zijn.
in me eentje de helpdesk bemannen (dat mijn andere collega er is wilt niet zeggen dat hij actief aan de telefoon zit)
quote:Vier dagen motoractie in de Eemshaven
Door Bas Prins (Villie), geplaatst op 4 mei 2005 om 17:05
Bron: Motorfreaks
Donderdag 5 mei 2005, Hemelvaartsdag, is de eerste van vier dagen volop motoractie in de Groningse Eemshaven. CRT-Races, het Belgisch Kampioenschap en ook net Nederlands kampioenschap zullen hier races voor hun kampioenschappen verrijden. Het 3496 meter lange circuit in de Groningse polder is dit jaar veiliger gemaakt door het aanbrengen van een extra chicane, vlak voor een van de twee spoorwegovergangen die worden over gestoken. De snelheden van meer dan 250 kilometers per uur, vlak lang windmolens, worden hiermee iets ingeperkt, zodat dit minder risico's met zich mee brengt.
Vier dagen motoractie in de Eemshaven
Door Bas Prins (Villie), geplaatst op 4 mei 2005 om 17:05
Bron: Motorfreaks
Donderdag 5 mei 2005, Hemelvaartsdag, is de eerste van vier dagen volop motoractie in de Groningse Eemshaven. CRT-Races, het Belgisch Kampioenschap en ook net Nederlands kampioenschap zullen hier races voor hun kampioenschappen verrijden. Het 3496 meter lange circuit in de Groningse polder is dit jaar veiliger gemaakt door het aanbrengen van een extra chicane, vlak voor een van de twee spoorwegovergangen die worden over gestoken. De snelheden van meer dan 250 kilometers per uur, vlak lang windmolens, worden hiermee iets ingeperkt, zodat dit minder risico's met zich mee brengt.
Op de donderdag komen de ONK 250cc, Zijspan en Classics in actie, alsmede het Belgisch Kampioenschap 600 klasse B. en diverse SAM klassen. Om 9 uur 's ochtends beginnen de trainingen, vanaf half 3 beginnen enkele wedstrijden in deze klassen.
Op vrijdag, 6 mei, zal de KNMV Cup, Juniorcup, Superstock 600 en Vobis SV650 Cup in actie komen. Net als de dag daar voor beginnen de trainingen om 9 uur en de races om half 3. De eerste race zal door de zijspannen verreden, die op donderdag hun kwalificatie verrijden.
De zaterdag en zondag staan in het teken van het Nederlands en Belgisch kampioenschap. De Nederlandse kampioenschappen voor de Supermono, 125cc, 250cc, Classics, Zijspannen en 125cc Junior Cup en de Belgische Stock600 kampioenschappen. Een hoogwaardig programma, met kwalificatie's op de zaterdag en races op zondag vanaf 11 uur.
Meer informatie over de races in de Eemshaven is te vinden op: www.mac-sme.com
Geen commentaar he studentjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:19 schreef hicham het volgende:
En jij hebt niet de eer om te kunnen Fok!en op je werk?
Of doe je het gewoon niet, zoals het een nette arbeider betaamt
ziet er niet uit iddquote:
ik wacht jullie wel op bij het tankstation naast de rotonde bij de mac, dan kan ik jullie niet missen (tussen de honderden motorrijdersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:04 schreef hicham het volgende:
Nu je het zegt, kunnen we het even eens worden over de planning?
- Waar zien we OPM? (gewoon op de MM?)
zullen we zondagochtend de weerberichten afwachten en naar buiten kijken om daarover te oordelen? met een beetje (mot)regen gaan we gewoon rijdenquote:- Gaat de meet door als er (veel kans op) neerslag is?
houd het dan ook gewoon bij je werkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:23 schreef Patrick281 het volgende:Damn, dat is ziek, krijg net een powerpoint van een ongeluk binnen.
Zit er een automobilist zonder hoofd achter het stuur.![]()
![]()
Mag ik ziek naar huis??![]()
Jij hebt hem nu ook in je mailbox.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
houd het dan ook gewoon bij je werkdat alles (incl. fokken) komt niet ten goede vd productiviteit
thx... geloof ikquote:
quote:Nu alweer 40 minuten voorbij, lijkt amper 10 minuten.
Reeds ¤ 10.00 verdient.
route is toch goed zoquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:25 schreef Phatzak het volgende:
Route die ik heb gereden en die we eventueel zondag kunnen rijden![]()
*klik*Als jij het daar beter kent kun jij beter wat uitstippelen
dat wordt niksquote:Overigens, tussen Veenendaal en Bennekom is er geen pompstation oid, dus we moeten of naar het bedrijventerrein dat langs de snelweg ligt om te kijken naar 500+ motoren die langs crosse of we kijken niet.
Dat wilde ik ook net gaan vragen. Dacht dat ik de enigste was.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Morning, de werkenden groeten u, hier zijn vier van de negen collega's vrij.
De directeur heeft de radio nog niet aangezet, het enige geluid in deze ruimte is mijn toetsenbord, voor de rest is het doodstil.![]()
Rustig begin van de ochtend zullen we maar zeggen.
![]()
Damn wat een irritant geluid uit de qwerty in een holle ruimte.![]()
Wie moet er nog meer werken vandaag?
Ik kreeg net woensdagmiddag laat een stuk of 15 faxen binnen met bestellingen, dus heb nu wel wat te doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:dit zijn van die loze dagen, net als 31 dec enzo
bij deloitte op dit soort dagen zat ik echt de hele dag te fucken op fok
goede, oude tijd
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat wordt niksik stel voor om gewoon bij de mac te gaan kijken want ook daar gaan ze stunten etc en als ze gaan rijden gewoon aan onze eigen route beginnen.
Hoe jij die "kei" uitspreektquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net gaan vragen. Dacht dat ik de enigste was.Maar het blijkt nog mee te vallen. Ik dacht dat het een rustige dag zou worden, blijkt dat ik nu al kei veel werk heb. Toch houd ik het rustig vandaag.
![]()
dat wordt nog werken ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kreeg net woensdagmiddag laat een stuk of 15 faxen binnen met bestellingen, dus heb nu wel wat te doen.De eerste klant die net belde heeft gelijk een minitieus ordertje maar met veel werk.
quote:Jij wordt echt de topposter vandaag.
iddquote:Maar ik weet niet of het wel zo verstandig is om je in die drukte te mengen.
Mensen gaan stunten en hebben zichzelf soms niet helemaal in de hand, vooral omdat ze onder het toeziend oog van iedereen net wat minder concentratie hebben of dingen ver boven hun kunnen proberen te doen, gewend zijn dat ze meer de ruimte hebben, enz, enz.
Djust my 2 cents.![]()
Maar het zal wel gaaf zijn om te zien.......
quote:De technische staat is prima de vorige eigenaar heeft er 3 x op gecrossed
dus niet continu hij had ook nog een 25o cc nieuwe yamaha staan waar hij dus
wel altijd op reed op de baan.
Motor start perfect loopt mooi geen rare geluiden
Koppeld prima schakelt goed en gaat heel erg hard (vind ik)
Ik ben er vanavond niet maar zondag zou prima zijn
quote:
Ook welkom in het land der levendenquote:
Waarom?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik begrijp niet waarom er nu nog steeds (slecht) over iemand in een topic gesproken wordt.
Laat het toch. Ten eerste omdat het het niet waard is. Ten tweede omdat je weet dat iemand zich niet kan verdedigen. Mocht hij dat wel doen dan wordt hij weer beschuldigd van op besluiten terugkomen.
Gewoon laten, hoe gelijk je misschien dan ook hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:49 schreef hollander172 het volgende:
Ach ik wond me er gewoon even over op, zoveel hypocrisie had ik van hem niet verwacht.
Sorry.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:54 schreef bwt het volgende:
jammer, zo blijven we maar olie op het vuur gooien.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:36 schreef ondeugend het volgende:
Zeg !
Sinds wanneer gaan mannen vóór de daad slapen eigenlijk![]()
Ik ben hier al rustiger dan irl.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het moet er eens uitkomenbeter hier dan irl.
![]()
Anders ik wel.quote:
Tijdje terug zat ik daar eens over na te denken, raar eigenlijk dat ik irl geen discussie uit de weg ga en hier vaak zoiets heb van: "laat maar zitten".quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders ik wel.![]()
FS verbaast zich altijd hoe ik mij inhoud over het algemeen.![]()
Vroeger op school gaf ik liever klappen dan dat ik in discussie ging.
Maar we zitten nu op boksen, dus doen we het daar wel.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:24 schreef hollander172 het volgende:
Dat is gelukkig al weer enige tijd geleden, zou ik definitief aan het indutten zijn?![]()
Dat heb ik nou altijd met die bwt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:33 schreef bwt het volgende:
Hier laat je je zo makkelijk gaan in discussies. Je tiept snel iets neer en dan verstuurje, je leest na en denkt - shit had ik net ff iets naders moeten verwoorden. Maar dan gaat de ander net zo makkelijk en snel ook typen. met als gevolg - jawel, de vrijdag middag rel
Ik ervaar dat toch anders, hier denk ik wat langer en beter na voor ik ergens op reageer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:33 schreef bwt het volgende:
Hier laat je je zo makkelijk gaan in discussies. Je tiept snel iets neer en dan verstuurje, je leest na en denkt - shit had ik net ff iets naders moeten verwoorden. Maar dan gaat de ander net zo makkelijk en snel ook typen. met als gevolg - jawel, de vrijdag middag rel
precies, toen was er niets dat je niet met een paar klappen op kon lossen. Desnoods een trap op kruishoogte als je discussiepartner wat groter wasquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders ik wel.![]()
FS verbaast zich altijd hoe ik mij inhoud over het algemeen.![]()
Vroeger op school gaf ik liever klappen dan dat ik in discussie ging.
Maar we zitten nu op boksen, dus doen we het daar wel.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
precies, toen was er niets dat je niet met een paar klappen op kon lossen. Desnoods een trap op kruishoogte als je discussiepartner wat groter was
psies! Nu heb je op zijn minst een flinke achterbak nodig om te voorkomen dat er mensen naar de pliesie hollenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nog geen last van de politie bij een onderling vechtpartijtje van 8 jarigen.![]()
dit is het hele eiereneten met elke rel. het nadeel van deze manier van communicatie, kijk maar naar riet & mercy, op fok gunnen ze elkaar het licht niet in de ogen en na 1 gesprekje irl zijn de misverstanden uit de wereld...irl kun je precies zien/horen op welke manier wat wordt bedoeld, via fok kan alles op verschillende manieren worden opgevat.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:33 schreef bwt het volgende:
Heb dat jaren geleden al ondervonden, heftige discussies gehad in de nieuwsgroepen. later de betreffende persoon IRL ontmoet en wat bleek,,, we hadden het zelfde standpunt - alleen anders verwoord. - ruzie om nix dus.
Zegt de man die altijd zoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit is het hele eiereneten met elke rel. het nadeel van deze manier van communicatie, kijk maar naar riet & mercy, op fok gunnen ze elkaar het licht niet in de ogen en na 1 gesprekje irl zijn de misverstanden uit de wereld...irl kun je precies zien/horen op welke manier wat wordt bedoeld, via fok kan alles op verschillende manieren worden opgevat.
rellen worden daarom hier ook veel te serieus genomen, dit medium is totaal niet geschikt om meningsverschillen uit te vechten...dan kun je nog beter gaan msn-en.
nou ik kan je garanderen dat ik rellen met riet niet serieus neem en dat ik dat figuur irl nooit een hand zal gevenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit is het hele eiereneten met elke rel. het nadeel van deze manier van communicatie, kijk maar naar riet & mercy, op fok gunnen ze elkaar het licht niet in de ogen en na 1 gesprekje irl zijn de misverstanden uit de wereld...irl kun je precies zien/horen op welke manier wat wordt bedoeld, via fok kan alles op verschillende manieren worden opgevat.
rellen worden daarom hier ook veel te serieus genomen, dit medium is totaal niet geschikt om meningsverschillen uit te vechten...dan kun je nog beter gaan msn-en.
was dat nou echt zo vreemd danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef Patrick281 het volgende:
Zegt de man die altijd zoreageerde op
smileys.
![]()
Alsof dat serieus wasquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:56 schreef ondeugend het volgende:
Discussies roeleren.... ik ben er zelf ook niet vies van... maar in dit geval miste er een discussiepartner begrijpen jullie ? Waardoor het geen discussie meer is maar niets meer dan een ordinaire slechtpraat...bash. IK vind dat gewoon te makkelijk. Be een vent en doe het gewoon tegen de persoon zelf.
dat had ik idd verkeerd begrepen dan en zie dat nu pas in eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
Jij legde het altijd uit als boos op jou, terwijl het ook boos/onsteld over iets kan zijn.
tja, je hebt niet voor niks de stempel gekregen met vaaghh eropquote:Moet zo wel eens wat onverhoopt uitleggen aan je over een post van mij.
als lars ze verkeerd gebruikt kan ik ze moeilijk op de juiste manier interpreterenquote:Vooral lars en jij hadden het wat moeilijk met elkaar, terwijl Lars de smileys verkeerd gebruikte.![]()
Jahaaaaa rellen is leuk !!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alsof dat serieus wasdamn, als ik op een megameet ben en PatM ook dan krijgt'ie echt irl de wind van voren, en als'ie niet snel maakt dat'ie wegkomt ..
![]()
Beetje misselijk iemand gaan staan uitlachen over een post elders, nou dan mogen wij ook wel even over zijn rug teruglachen hoor zoals gisteren.![]()
die gasten lurken echt nog wel mee hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jahaaaaa rellen is leuk !!
Maar in dit geval is dat persoon er niet bij.... dat is wat ik bedoel.
I know.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die gasten lurken echt nog wel mee hoor![]()
Lees nou...quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:06 schreef ondeugend het volgende:
Er kan niet op gereageerd worden.
doe ik...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:06 schreef ondeugend het volgende:
Lees nou...
onzinquote:Er kan niet op gereageerd worden.
Ja.... met een ander acount maar als dat gebeurt dan is het ook niet goed omdat hij dan weer zo zwak is om te reageren. Kortom hij verliest altijd.
Hij verloor al bij zijn geboorte dus wat is het verschilquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lees nou...
Er kan niet op gereageerd worden.
Ja.... met een ander acount maar als dat gebeurt dan is het ook niet goed omdat hij dan weer zo zwak is om te reageren. Kortom hij verliest altijd.
^^ met stomquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
net alsof je er op kan reageren, van een normale discussie was al geen sprake.
de geschiedenis heeft zich al herhaald en zal dat ws weer doenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:13 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja... we zien het wel... tijd zal het leren.
Dank voor het vullen van de halve pagina.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:13 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja... we zien het wel... tijd zal het leren.
Jij moet gewoon een stomp in je gezicht van mij met de volgende meetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dank voor het vullen van de halve pagina.
ik zit ertussenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
Dank voor het vullen van de halve pagina.
Ja dat is wel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de geschiedenis heeft zich al herhaald en zal dat ws weer doenover een tijdje kotsen ze MF weer uit en komen ze weer hierheen
^^ met stomquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:20 schreef ondeugend het volgende:
En trouwens, alles is beter dan die stomme lelijke SM's![]()
You aint quick enough.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een stomp in je gezicht van mij met de volgende meet
Ze zijn er ook in het zwart.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:20 schreef ondeugend het volgende:
En trouwens, alles is beter dan die stomme lelijke SM's![]()
Dus binnenkortquote:
Zelfs zwart gaat niet helpen.quote:
!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
Nog een voorbeeldje van een motor mooier dan een SM volgens OPM.![]()
Tevens een voorbeeld van echte motorkunsten. Hier heb ik respect voor, een wheelie met een Goldwing.![]()
![]()
als je dit er niet eens mee kunt waarom koop je er dan 1quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
Nog een voorbeeldje van een motor mooier dan een SM volgens OPM.![]()
Tevens een voorbeeld van echte motorkunsten. Hier heb ik respect voor, een wheelie met een Goldwing.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |