Nee, niet van 300 meter hoorquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:31 schreef Phatzak het volgende:
Wat een stormlooptopic![]()
Ik gaat rijden, Pep heeft ook een keer geslapen zoals het hoort zie ik![]()
![]()
![]()
Is dat een bandje??quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen
Ik ga zo naar BEEF, op fiets.
http://www.bevrijdingsfestivals.nl/bfs/festival.info/drenthe.htmlquote:[b]Op donderdag 5 mei 2005 12:45 schreef Patrick281 het volgende:[/b
Is dat een bandje??![]()
Festiviteiten vandaag dus.
Net kwam hier een groot fanfarekorps langs, gelukkig was ik net al een kwartiertje wakker.
Toen woonde ik nog in Vlaardingenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
Wist ik veel dat Stinkie helemaal uit Gouda over het kleinploderusplein moet met dat ding.![]()
![]()
Anders had ik wel even een koekje gepikt bij jullie hoor.![]()
Mag jij deze ff downloadenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:55 schreef Googolplexian het volgende:
moest 'm hier ook effe plaatsen.
http://norcalevo.net/video/Porsche911_vs_R1.avi
now shut up!! lol ... grapje, mensen
Ow ja, kan ik mij nog herinnerenquote:
whehehe, we zijn gewoon zo decadent dat we twee woninen kunnen aanhoudenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow ja, kan ik mij nog herinnerenzeker nog bij je ouders thuis, en nu ben je met BE illegaal gaan hokken.
Ik werk trouwens op het oude terrein van Wilton Feyenoord, officieel Schiedam, maar het zit direct naast een Metro station van Vlaardingen oost.
En ik had de straatnaam gepost netwas ik in de buurt gisteren?
![]()
Inplaats van goede voertuigenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
whehehe, we zijn gewoon zo decadent dat we twee woninen kunnen aanhouden![]()
Geloof ikquote:en nee, die straat zit geloof ik niet echt in de buurt
Mooi filmpje ook!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Mag jij deze ff downloaden
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=dl&id=1951
Gauw terug je hok in![]()
quote:Op donderdag 05 mei 2005 13:19 schreef Niels het volgende:
GESTOLEN !!!
Van GirlR1100S
BMW R1100S zwart.
Kenteken MZ-76-YG
Gestolen in Epen op het terras bij Gerardushoeve.
Rond 13:10
Vertrokken richting Slenaken.
Met 2 man gekomen op een zwart met grijs Aprillia Tuono.
Ze is te bereiken op : 06-27008965
Staat ook nog een filmpje voor OPM op. klik!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Mag jij deze ff downloaden
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=dl&id=1951
Gauw terug je hok in![]()
Die beelden hebben ze ook mooi gedaan, ze vallen elkaar iig niet lastig op het circuitquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mooi filmpje ook!Jammer dat Tiff niet kan bochten zonder te driften want daar verliest ie 't op.
Zo hey, Makster legt het even flink af tegen OPM in dat filmpjequote:Op donderdag 5 mei 2005 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat ook nog een filmpje voor OPM op. klik!
quote:
En mijn Beemer wilden ze niet.quote:
Zal ook nog wel een cross tandwiel op zitten met een tandje of 15 teveel voor op de weg.quote:Ik bied aan mijn klx 650 R uit 1993
Er zit een nieuwe supertrapp uitlaat op en hij rijd perfect ziet er ook heel mooi uit. Er zitten wel 2 scheurtjes in de radiator kappen maar die heb ik matzwart gespoten dus die zie je haast niet. Er is wel mee gecrossed door de vorige eigenaar maar daar zie je of merk je niets van. Er zitten nieuwe stickers op (niet de originele) er zitten nieuwe handvaten op en ik heb er booskijker koplampen bij met schild
Een foto heb ik niet dus gewoon komen kijken De prijs is een vraagprijs en is onderhandelbaar
Gewoon een goed ding hij gaat mij te rap dus dit is niet iets voor mietjes.
cool filmpjequote:Op donderdag 5 mei 2005 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
Staat ook nog een filmpje voor OPM op. klik!
Ik ook niet, maar het grootste deel van het filmpje rijdt de SM achter de miniquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
Ghe ghe, ik zie geen rondetijden hoor.
Is het trouwens ook geen 2 takt.Kan het uiteraard niet horen zonder geluid ...........
Ja, ik las ook ff het topic en op zoek naar de reply zag ik dat ze ook al iets gepost had als in 'Gaat er nog iemand naar de MegaMeet', echt klote als je dan iets later leest dat dat ding is gestolen. Geen megameet voor haar dusquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Arme meid is helemaal over haar toeren.![]()
Verkoopt ie dat ding nu opeensquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:59 schreef Patrick281 het volgende:
PatM is ook een held hoor.![]()
Advertentie over die KLX.
[..]
Zal ook nog wel een cross tandwiel op zitten met een tandje of 15 teveel voor op de weg.
quote:De nieuwe wheelieking
Vanwege mijn impopulariteit ben ik motor gaan rijden, maar dan hoef ik het er toch niet zo dik op te leggen?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Laat ik eens wat gaan doen buiten dit kamertje om........ dag vliegt voorbij ...
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:13 schreef hicham het volgende:
Ja, ik las ook ff het topic en op zoek naar de reply zag ik dat ze ook al iets gepost had als in 'Gaat er nog iemand naar de MegaMeet', echt klote als je dan iets later leest dat dat ding is gestolen. Geen megameet voor haar dus
quote:Ik meld me bij deze weer af, m'n SV 650 N is vanavond van paddock stand afgepleurt
In het kader van ieder voordeel heeft z'n nadeel:
- ga niet naar MM zonder fatsoenlijke remhendel
In het kader van ieder nadeel heeft z'n voordeel:
- LSL Superbike stuur alu blauw
- alu blauw stuurgewichtjes
- spiegels (zwart of rvs, ben ik nog niet over uit)
- crashpads (scheelde een een mm of m'n frame en tank hadden gaar geweest )
- LeoVince SBK Evo II Titanium uitlaat
Als ik besteld heb en alles binnen is kom ik het resultaat wel een keertje op Oost showen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:00 schreef hicham het volgende:
Ben ook eens wat gaan doen, maar niet buiten dit kamertje om
quote:Heb de Viper uitlaat opgehaald uit de box (berging) die ik samen met de Bandit had gekocht.
quote:Rustig aan beginnen als die nieuwe demper erop zit.
Zit de buis gepopt aan de einddoppen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:00 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Ben ook eens wat gaan doen, maar niet buiten dit kamertje om
Heb de Viper uitlaat opgehaald uit de box (berging) die ik samen met de Bandit had gekocht. Was beschadigd zoals jullie misschien nog weten maar wil hem wel graag onder de Bandit zetten. Dus ik heb even wat doeken en plastic op de grond gelegd, de chroompoets gepakt en de hele uitlaat flink zitten poetsen met een tandenborstel en afvegen met een doek. Wat glimt ie nu mooi
Hij was hier en daar zwartgeblakerd door de vonken tijdens het schuren over de grond door de val, maar ook dat heb ik eraf kunnen poetsenDus ik ga hem morgen denk ik op de Bandit zetten en kijk er nog even tegenaan of die beschadigingen niet te erg opvallen. Zo niet, dan laat ik hem er lekker onder
Straks nog wel pics, broertje heeft nu digicam mee
Dat is balen, dat gun je niemand zoiets.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet niet of iemand het gezien heeft maar onze vriend Patrick komt niet zondag.
[..]
Ruilen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb zwarte nagels van het onkruid uit de tuin halen. Woonde ik ook maar in een flat.
Wat bedoel je precies met die termen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit de buis gepopt aan de einddoppen?
Zo ja dan kan je die uitboren, de boel een slag draaien en weer vastpoppen.![]()
quote:
Het was sowieso wel een leuke dag geworden hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:23 schreef hicham het volgende:
Onverwacht dus veel leukere dingen gedaan vandaag?![]()
![]()
Komt hij er weer tussen geproptquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:34 schreef Patrick281 het volgende:
Nog ff piccie's zonder demper.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ergens ben ik wel nieuwsgierig wat er nu uitkomt.![]()
Zoiets had hij al gedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit de buis gepopt aan de einddoppen?
Zo ja dan kan je die uitboren, de boel een slag draaien en weer vastpoppen.![]()
Altijd leuk een triootjequote:Op donderdag 5 mei 2005 18:21 schreef ondeugend het volgende:
Zooooooooo
En wie kwam ik tegen bij BEEF ?
Een man in helemaal black !
Samen hebben we ZIJN vriendin even over de 1000 km gebracht.
Een paar lichte regenbuien getrotseerd en nu heb ik RB naar de chinees gestuurd.
^^ Met stomquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoiets had hij al gedaan.Bij de Zeelandmeet zat die demper anderom in ieder geval.
Overigens zijn er best tweedehands dempers te scoren voor dat ding met een beetje geluid.
Nou wat een viswijf zeg !quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Altijd leuk een triootjemaar zijn vriendin praat een beetje hard denk ik, tegen het blaffen aan.
![]()
Even wachten op de demper, of deeez is wel goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:35 schreef hicham het volgende:
Welke pic wil je nu gaan gebruiken voor in de OP? Deze pics zien er veel beter uit dan die nu in de OP staat. Of nog even wachten op je demperben je trouwens (op het geluid na) verder gewoon 'legaal' op de weg of is het nog altijd beter de striping-cars te vermijden?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou wat een viswijf zeg !
Zware rookster ook
Maar wel knap, ze had zoveel meer bekijks dan ik
Ok, de nieuwe staat in de OP.txt en dus in de eerstvolgende OPquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even wachten op de demper, of deeez is wel goed.![]()
[afbeelding]
En ik ben nog lang niet legaal, kilometer teller ....
Of het framenummer enzo klopt weet ik niet.![]()
Veel CR500's staan illegaal op kenteken..![]()
Vond dat blauw al raar, maar ben er nu weer aan gewend. Zou niet weten of het een verbetering is, moet je motor daarvoor eerst in het echt zienquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik denk er trouwens over om het zadel zwart te maken.
Ongeacht of jullie de motor mooi vinden, denken jullie dat dit een verbetering is??![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik denk er trouwens over om het zadel zwart te maken.
Ongeacht of jullie de motor mooi vinden, denken jullie dat dit een verbetering is??![]()
Zuiiiiigertje.![]()
[afbeelding]
Hij is relatief groot, maar ook weer niet zo groot.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het lijkt net zo'n ouderwetsch kachel-oventje.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef hicham het volgende:
Vond dat blauw al raar, maar ben er nu weer aan gewend. Zou niet weten of het een verbetering is, moet je motor daarvoor eerst in het echt zien![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij is relatief groot, maar ook weer niet zo groot.![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo beter
-edit
Cool !!Als je een pic resized met UBB code maakt Fok er tegenwoordig automatisch een link van naar de originele pic
Wist ik niet
Handig voor de volgende pics van meets
Zeg, zit ik hier ineens in OUDquote:
Mooie route.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:57 schreef Phatzak het volgende:
Damn, eindelijk thuis13:00 vertrokken, rond een uur geleden teruggekomen.
Heb even een veluwe route gereden, jammer dat het geen pracht weer is, want dat is zo veel vetter
Ben wel een beetje doof, wordt misschien toch wel tijd voor oordoppies.
![]()
quote:Nu even heerlijk eten, eten terwijl je honger hebt moeten we echt vaker doen. Pannekoeken bij Pep.Ken je deze al Pepijn? Reuzepoffertje:
:
Dat racestand zal wel meevallenquote:Oh ja, heb ook nog een houten kont want deze motor staat nog op circuit () afgesteld denk ik. Rete harde vering, maar zou niet weten wat ik moet veranderen en of dat wel goed is voor mijn potentiele race ervaringen op klaverbladen
Nu komt de diehard niet naar de megameet, hij heeft toch ook nog een KLX.quote:Lees ik hier ergens dat er een gloednieuwe SV van z'n paddock is gevallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ha, ook al teveel op de weblog gekeken geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:57 schreef Phatzak het volgende:
foto
Damn, eindelijk thuis13:00 vertrokken, rond een uur geleden teruggekomen.
Heb even een veluwe route gereden, jammer dat het geen pracht weer is, want dat is zo veel vetter
Ben wel een beetje doof, wordt misschien toch wel tijd voor oordoppies.
![]()
Begreep ook pas in de avond waarom Lars mij zo slecht verstond op de meetIk + helm, hij helm + oordopjes.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:08 schreef bwt het volgende:
[..]
Ha, ook al teveel op de weblog gekeken geloof ik.
Ik gebuik ook oordopjes, scheelt echt heel veel. (zelfs met die stille helm die ik gebruik)
quote:Het ziet er naar uit dat jij veel meer verstand hebt van motoren dan ik dus
je bent van hartte welkom om te komen kijken
Dat ik geen foto plaats komt omdat mijn 2 laptops zijn gecrashed en dus ik
helemaal geen fotos meer heb online
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
Maar goed, ik hoor dus van Pep dat ik ff ga wachten op de motorbok, er komt een rubber matje op
![]()
![]()
Ben de lulligste niet, altijd bereid om iemand te helpen.quote:C/5 series Onbreekbare koppelings hevels / houders ( 5 jaar garantie. )
in plaats dat ie jou even belt ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:40 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wat een vent van die KLX.
Had een mailtje gestuurd met een paar vraagjes, en mijn telefoonnummer erbij gezet.
(zijn nummer stond niet op internet)
Krijg ik net dit mailtje:
Relaxed, ga je ook kijken voor een KLX...de R of de C? R is die ik heb, dus met kick en 30 kilo lichter iddquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:40 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wat een vent van die KLX.
Had een mailtje gestuurd met een paar vraagjes, en mijn telefoonnummer erbij gezet.
(zijn nummer stond niet op internet)
Krijg ik net dit mailtje:
[..]
Moet inderdaad een zacht matje hebben voor mijn lieve framequote:Op donderdag 5 mei 2005 21:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe hard de toplaag nu is.
![]()
Heb je mooi je frame gespoten zet je er zo'n ding onder.
Voor crossers maakt het ook geen flikker uit natuurlijk.
En voor een andere fokker heb ik ook nog een tipje:
[..]
Ben de lulligste niet, altijd bereid om iemand te helpen.
Vroeg niet echt rare dingen, hoe het frame er nog uitzag en of het ding een beetje netjes is verder.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in plaats dat ie jou even belt ofzo![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef Makster het volgende:
Relaxed, ga je ook kijken voor een KLX...de R of de C? R is die ik heb, dus met kick en 30 kilo lichter idd
Dat was voor iemand anders bedoelt.quote:En wat is er met die koppelingshevels ? Waar heb je dat gezien? Ik moet idd nog het een en ander vervangen :
morgen heengaan en voor 1400 euro meenemenquote:De prijs is een vraagprijs en is onderhandelbaar
Leuk hoor zo een KLXrquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vroeg niet echt rare dingen, hoe het frame er nog uitzag en of het ding een beetje netjes is verder.![]()
[..]R Advertentie.
[..]
Dat was voor iemand anders bedoelt.klik!
Ghe ghe zoiets dacht ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen heengaan en voor 1400 euro meenemen--> zondag meeten
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
Leuk hoor zo een KLXrZeker doen, koop ik die 500 van Valentijn, dan zijn we maatjes
![]()
Kijk ook ff op http://www.mx-world.nl weinig foto's, maar ze proberen nog goedkoper te zijn.....quote:Toevallig zit ik nu ook dagelijks op die site van FMXHeb zelfs al op het forum gereageerd voor originele stickersets voor de klx. Ga daar ook mijn koppelingset bestellen
Jep, volgens mij is dat wel daar ergens in de buurtquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
youssef, is die eerste foto bij de posbank![]()
ook ik vandaag weer heerlijk gereden
geluk gehad met het weer; heel even een heel klein drupje gevallen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in plaats dat ie jou even belt ofzo![]()
Waarom ervoor?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:05 schreef Makster het volgende:
Zeker nog een keer voordat die KLX uit elkaar gaat![]()
Dat benne een hoop krantjes rondbrengen weer.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:25 schreef Phatzak het volgende:
Route die ik heb gereden en die we eventueel zondag kunnen rijden![]()
Dat ding vliegt gewoon 10 meter naar beneden een rotsafgrond in.quote:
Lol, wat een schurk hehquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Dit filmpje al eens gezien?![]()
![]()
[..]
Waarom ervoor?![]()
![]()
[..]
Dat benne een hoop krantjes rondbrengen weer.![]()
![]()
Binkie dat je er bentquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:05 schreef hicham het volgende:
Als ik er niet ben wordt er ook niet veel gereageerd he?
Op de zelfde manier heb ik de Drenthe-route gemaakt vorig jaar, heel mijn kaart naar de kloten.quote:
Mooi, mooi, mooi, als jij eenmaal weet hoe die uit elkaar moet kan je gelijk de mijne doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:06 schreef Makster het volgende:
Ervoor, nou omdat die KLX zeker een maand plat ligt en ik zo ie zo nog ff een keer wil stuntelen met dat ding. Ook beter om te stuntelen VOORdat het frame opnieuw gecoat is, mocht het mis gaan
Het trieste aan de persoon Patrick(M) vind ik dat ie eerst ontzettend afgeeft op MF (zelfs een dramatisch te noemen afscheid neemt), ons uitmaakt voor noobs en plaatjes post die hij zelf verachte op MF, zijn SV blijkbaar niet eens op een paddockstand kan laten staan maar met een KLX (overigens herken ik de persoon Patrick niet op de foto's, die heeft toch echt kilootjes meer mee te slepen) ineens een ongekende evolutie mee heeft gemaakt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:46 schreef Patrick281 het volgende:
Nu komt de diehard niet naar de megameet, hij heeft toch ook nog een KLX.
En dat handeltje zit er in 10 minuten weer op, alleen even bij de motorzaak ophalen..
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Op de zelfde manier heb ik de Drenthe-route gemaakt vorig jaar, heel mijn kaart naar de kloten.
Maar het was een goed doel !
Sorry?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:21 schreef ondeugend het volgende:
Nou kom zeg....
Doe dat gewoon als hij er bij is. Te makkelijk zo.![]()
Hoi....quote:
Ook hoi, neuken?quote:
Ja, broek uitquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook hoi, neuken?
Lees morgen wel terug wat je nou eigenlijk bedoelt.Truste.
quote:
Ja, er kwam een grotere sproeier in die KLX, en nu klimt het ding vanzelf in de ketting.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:19 schreef hollander172 het volgende:
..zijn SV blijkbaar niet eens op een paddockstand kan laten staan maar met een KLX ineens een ongekende evolutie mee heeft gemaakt?
Zwart kleed af he.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:19 schreef hollander172 het volgende:
(overigens herken ik de persoon Patrick niet op de foto's, die heeft toch echt kilootjes meer mee te slepen)
Ik had hem graag gezien op de megameetquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:19 schreef hollander172 het volgende:
Ben blij dat we dat we die paljas er niet meer bij hebben.Wat een sukkel...........
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef Phatzak het volgende:![]()
Dit zijn 6 kaarten ingescanned van een ANWB wegenatlas
![]()
![]()
(eergister gekocht
) ga niet mijn mooie nieuwe boek verpesten. Heb al 6 bladzijdes maar ga binnenkort alles inscannen, retehandig!
Oude kaartquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En Ondeugend maar met die stift in de weer in het originele boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |