Zeg, zit ik hier ineens in OUDquote:
Mooie route.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:57 schreef Phatzak het volgende:
Damn, eindelijk thuis13:00 vertrokken, rond een uur geleden teruggekomen.
Heb even een veluwe route gereden, jammer dat het geen pracht weer is, want dat is zo veel vetter
Ben wel een beetje doof, wordt misschien toch wel tijd voor oordoppies.
![]()
quote:Nu even heerlijk eten, eten terwijl je honger hebt moeten we echt vaker doen. Pannekoeken bij Pep.Ken je deze al Pepijn? Reuzepoffertje:
:
Dat racestand zal wel meevallenquote:Oh ja, heb ook nog een houten kont want deze motor staat nog op circuit () afgesteld denk ik. Rete harde vering, maar zou niet weten wat ik moet veranderen en of dat wel goed is voor mijn potentiele race ervaringen op klaverbladen
Nu komt de diehard niet naar de megameet, hij heeft toch ook nog een KLX.quote:Lees ik hier ergens dat er een gloednieuwe SV van z'n paddock is gevallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ha, ook al teveel op de weblog gekeken geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:57 schreef Phatzak het volgende:
foto
Damn, eindelijk thuis13:00 vertrokken, rond een uur geleden teruggekomen.
Heb even een veluwe route gereden, jammer dat het geen pracht weer is, want dat is zo veel vetter
Ben wel een beetje doof, wordt misschien toch wel tijd voor oordoppies.
![]()
Begreep ook pas in de avond waarom Lars mij zo slecht verstond op de meetIk + helm, hij helm + oordopjes.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:08 schreef bwt het volgende:
[..]
Ha, ook al teveel op de weblog gekeken geloof ik.
Ik gebuik ook oordopjes, scheelt echt heel veel. (zelfs met die stille helm die ik gebruik)
quote:Het ziet er naar uit dat jij veel meer verstand hebt van motoren dan ik dus
je bent van hartte welkom om te komen kijken
Dat ik geen foto plaats komt omdat mijn 2 laptops zijn gecrashed en dus ik
helemaal geen fotos meer heb online
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
Maar goed, ik hoor dus van Pep dat ik ff ga wachten op de motorbok, er komt een rubber matje op
![]()
![]()
Ben de lulligste niet, altijd bereid om iemand te helpen.quote:C/5 series Onbreekbare koppelings hevels / houders ( 5 jaar garantie. )
in plaats dat ie jou even belt ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:40 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wat een vent van die KLX.
Had een mailtje gestuurd met een paar vraagjes, en mijn telefoonnummer erbij gezet.
(zijn nummer stond niet op internet)
Krijg ik net dit mailtje:
Relaxed, ga je ook kijken voor een KLX...de R of de C? R is die ik heb, dus met kick en 30 kilo lichter iddquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:40 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wat een vent van die KLX.
Had een mailtje gestuurd met een paar vraagjes, en mijn telefoonnummer erbij gezet.
(zijn nummer stond niet op internet)
Krijg ik net dit mailtje:
[..]
Moet inderdaad een zacht matje hebben voor mijn lieve framequote:Op donderdag 5 mei 2005 21:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe hard de toplaag nu is.
![]()
Heb je mooi je frame gespoten zet je er zo'n ding onder.
Voor crossers maakt het ook geen flikker uit natuurlijk.
En voor een andere fokker heb ik ook nog een tipje:
[..]
Ben de lulligste niet, altijd bereid om iemand te helpen.
Vroeg niet echt rare dingen, hoe het frame er nog uitzag en of het ding een beetje netjes is verder.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in plaats dat ie jou even belt ofzo![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef Makster het volgende:
Relaxed, ga je ook kijken voor een KLX...de R of de C? R is die ik heb, dus met kick en 30 kilo lichter idd
Dat was voor iemand anders bedoelt.quote:En wat is er met die koppelingshevels ? Waar heb je dat gezien? Ik moet idd nog het een en ander vervangen :
morgen heengaan en voor 1400 euro meenemenquote:De prijs is een vraagprijs en is onderhandelbaar
Leuk hoor zo een KLXrquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vroeg niet echt rare dingen, hoe het frame er nog uitzag en of het ding een beetje netjes is verder.![]()
[..]R Advertentie.
[..]
Dat was voor iemand anders bedoelt.klik!
Ghe ghe zoiets dacht ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen heengaan en voor 1400 euro meenemen--> zondag meeten
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
Leuk hoor zo een KLXrZeker doen, koop ik die 500 van Valentijn, dan zijn we maatjes
![]()
Kijk ook ff op http://www.mx-world.nl weinig foto's, maar ze proberen nog goedkoper te zijn.....quote:Toevallig zit ik nu ook dagelijks op die site van FMXHeb zelfs al op het forum gereageerd voor originele stickersets voor de klx. Ga daar ook mijn koppelingset bestellen
Jep, volgens mij is dat wel daar ergens in de buurtquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
youssef, is die eerste foto bij de posbank![]()
ook ik vandaag weer heerlijk gereden
geluk gehad met het weer; heel even een heel klein drupje gevallen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in plaats dat ie jou even belt ofzo![]()
Waarom ervoor?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:05 schreef Makster het volgende:
Zeker nog een keer voordat die KLX uit elkaar gaat![]()
Dat benne een hoop krantjes rondbrengen weer.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:25 schreef Phatzak het volgende:
Route die ik heb gereden en die we eventueel zondag kunnen rijden![]()
Dat ding vliegt gewoon 10 meter naar beneden een rotsafgrond in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |