Is dit na de operationele maagverkleining?????quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel.
Heb zelfs een foto van hem op de Nurnburgring.![]()
Hahahahahhahahhahhahhahahahahahhahhahahhahhahahahahhahahahahhahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel.
Heb zelfs een foto van hem op de Nurnburgring.![]()
Nee, Larsquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En Ondeugend maar met die stift in de weer in het originele boek.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:41 schreef Patrick281 het volgende:
En door het meelurken is de intresse voor een minibike er ook gekomen. [afbeelding]
[afbeelding]
Damn, heb die foto's wel lang geheim kunnen hoor.![]()
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:36 schreef ondeugend het volgende:
Zeg !
Sinds wanneer gaan mannen vóór de daad slapen eigenlijk![]()
De bifi-topcis moeten hem hebben uitgeput....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten...
Tegenwoordig is het 'rondje Fok!-lezen-slapen'... Lekker dan.
Ben het met je eens hoor, neuk ook liever mezelfquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef stinkie het volgende:
rot op, na het koken, opruimen en katten vreten geven ook nog moeten neuken?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:11 schreef ondeugend het volgende:
De bifi-topcis moeten hem hebben uitgeput....
Ik zou declareren bij Yvonne !![]()
Jij weet wel altijd op het juiste moment binnen te vallen hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten...
Tegenwoordig is het 'rondje Fok!-lezen-slapen'... Lekker dan.
ow, damn, die had jij ook gevolgd hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De bifi-topcis moeten hem hebben uitgeput....
Ik zou declareren bij Yvonne !![]()
Neeeeh hoor...quote:
volgens mij heeft iedereen behalve BE dat toen gezienquote:
Pfff, van wie was die uitlaat danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:17 schreef hicham het volgende:
Ander onderwerp jongens
Damn, krijgen we hier opeens een oud-Fok!MC'ers bash ofzo
[..]
Jij weet wel altijd op het juiste moment binnen te vallen he
Ikquote:
Schattige uitlaatquote:
En jij hebt niet de eer om te kunnen Fok!en op je werk?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:16 schreef bwt het volgende:
Ik mag om 9 weer aan de telefoon zitten.........
Zal wel voor eht grootste deel in me eentje zijn.
in me eentje de helpdesk bemannen (dat mijn andere collega er is wilt niet zeggen dat hij actief aan de telefoon zit)
quote:Vier dagen motoractie in de Eemshaven
Door Bas Prins (Villie), geplaatst op 4 mei 2005 om 17:05
Bron: Motorfreaks
Donderdag 5 mei 2005, Hemelvaartsdag, is de eerste van vier dagen volop motoractie in de Groningse Eemshaven. CRT-Races, het Belgisch Kampioenschap en ook net Nederlands kampioenschap zullen hier races voor hun kampioenschappen verrijden. Het 3496 meter lange circuit in de Groningse polder is dit jaar veiliger gemaakt door het aanbrengen van een extra chicane, vlak voor een van de twee spoorwegovergangen die worden over gestoken. De snelheden van meer dan 250 kilometers per uur, vlak lang windmolens, worden hiermee iets ingeperkt, zodat dit minder risico's met zich mee brengt.
Vier dagen motoractie in de Eemshaven
Door Bas Prins (Villie), geplaatst op 4 mei 2005 om 17:05
Bron: Motorfreaks
Donderdag 5 mei 2005, Hemelvaartsdag, is de eerste van vier dagen volop motoractie in de Groningse Eemshaven. CRT-Races, het Belgisch Kampioenschap en ook net Nederlands kampioenschap zullen hier races voor hun kampioenschappen verrijden. Het 3496 meter lange circuit in de Groningse polder is dit jaar veiliger gemaakt door het aanbrengen van een extra chicane, vlak voor een van de twee spoorwegovergangen die worden over gestoken. De snelheden van meer dan 250 kilometers per uur, vlak lang windmolens, worden hiermee iets ingeperkt, zodat dit minder risico's met zich mee brengt.
Op de donderdag komen de ONK 250cc, Zijspan en Classics in actie, alsmede het Belgisch Kampioenschap 600 klasse B. en diverse SAM klassen. Om 9 uur 's ochtends beginnen de trainingen, vanaf half 3 beginnen enkele wedstrijden in deze klassen.
Op vrijdag, 6 mei, zal de KNMV Cup, Juniorcup, Superstock 600 en Vobis SV650 Cup in actie komen. Net als de dag daar voor beginnen de trainingen om 9 uur en de races om half 3. De eerste race zal door de zijspannen verreden, die op donderdag hun kwalificatie verrijden.
De zaterdag en zondag staan in het teken van het Nederlands en Belgisch kampioenschap. De Nederlandse kampioenschappen voor de Supermono, 125cc, 250cc, Classics, Zijspannen en 125cc Junior Cup en de Belgische Stock600 kampioenschappen. Een hoogwaardig programma, met kwalificatie's op de zaterdag en races op zondag vanaf 11 uur.
Meer informatie over de races in de Eemshaven is te vinden op: www.mac-sme.com
Geen commentaar he studentjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:19 schreef hicham het volgende:
En jij hebt niet de eer om te kunnen Fok!en op je werk?
Of doe je het gewoon niet, zoals het een nette arbeider betaamt
ziet er niet uit iddquote:
ik wacht jullie wel op bij het tankstation naast de rotonde bij de mac, dan kan ik jullie niet missen (tussen de honderden motorrijdersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:04 schreef hicham het volgende:
Nu je het zegt, kunnen we het even eens worden over de planning?
- Waar zien we OPM? (gewoon op de MM?)
zullen we zondagochtend de weerberichten afwachten en naar buiten kijken om daarover te oordelen? met een beetje (mot)regen gaan we gewoon rijdenquote:- Gaat de meet door als er (veel kans op) neerslag is?
houd het dan ook gewoon bij je werkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:23 schreef Patrick281 het volgende:Damn, dat is ziek, krijg net een powerpoint van een ongeluk binnen.
Zit er een automobilist zonder hoofd achter het stuur.![]()
![]()
Mag ik ziek naar huis??![]()
Jij hebt hem nu ook in je mailbox.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
houd het dan ook gewoon bij je werkdat alles (incl. fokken) komt niet ten goede vd productiviteit
thx... geloof ikquote:
quote:Nu alweer 40 minuten voorbij, lijkt amper 10 minuten.
Reeds ¤ 10.00 verdient.
route is toch goed zoquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:25 schreef Phatzak het volgende:
Route die ik heb gereden en die we eventueel zondag kunnen rijden![]()
*klik*Als jij het daar beter kent kun jij beter wat uitstippelen
dat wordt niksquote:Overigens, tussen Veenendaal en Bennekom is er geen pompstation oid, dus we moeten of naar het bedrijventerrein dat langs de snelweg ligt om te kijken naar 500+ motoren die langs crosse of we kijken niet.
Dat wilde ik ook net gaan vragen. Dacht dat ik de enigste was.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Morning, de werkenden groeten u, hier zijn vier van de negen collega's vrij.
De directeur heeft de radio nog niet aangezet, het enige geluid in deze ruimte is mijn toetsenbord, voor de rest is het doodstil.![]()
Rustig begin van de ochtend zullen we maar zeggen.
![]()
Damn wat een irritant geluid uit de qwerty in een holle ruimte.![]()
Wie moet er nog meer werken vandaag?
Ik kreeg net woensdagmiddag laat een stuk of 15 faxen binnen met bestellingen, dus heb nu wel wat te doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:dit zijn van die loze dagen, net als 31 dec enzo
bij deloitte op dit soort dagen zat ik echt de hele dag te fucken op fok
goede, oude tijd
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat wordt niksik stel voor om gewoon bij de mac te gaan kijken want ook daar gaan ze stunten etc en als ze gaan rijden gewoon aan onze eigen route beginnen.
Hoe jij die "kei" uitspreektquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net gaan vragen. Dacht dat ik de enigste was.Maar het blijkt nog mee te vallen. Ik dacht dat het een rustige dag zou worden, blijkt dat ik nu al kei veel werk heb. Toch houd ik het rustig vandaag.
![]()
dat wordt nog werken ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kreeg net woensdagmiddag laat een stuk of 15 faxen binnen met bestellingen, dus heb nu wel wat te doen.De eerste klant die net belde heeft gelijk een minitieus ordertje maar met veel werk.
quote:Jij wordt echt de topposter vandaag.
iddquote:Maar ik weet niet of het wel zo verstandig is om je in die drukte te mengen.
Mensen gaan stunten en hebben zichzelf soms niet helemaal in de hand, vooral omdat ze onder het toeziend oog van iedereen net wat minder concentratie hebben of dingen ver boven hun kunnen proberen te doen, gewend zijn dat ze meer de ruimte hebben, enz, enz.
Djust my 2 cents.![]()
Maar het zal wel gaaf zijn om te zien.......
quote:De technische staat is prima de vorige eigenaar heeft er 3 x op gecrossed
dus niet continu hij had ook nog een 25o cc nieuwe yamaha staan waar hij dus
wel altijd op reed op de baan.
Motor start perfect loopt mooi geen rare geluiden
Koppeld prima schakelt goed en gaat heel erg hard (vind ik)
Ik ben er vanavond niet maar zondag zou prima zijn
quote:
Ook welkom in het land der levendenquote:
Waarom?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik begrijp niet waarom er nu nog steeds (slecht) over iemand in een topic gesproken wordt.
Laat het toch. Ten eerste omdat het het niet waard is. Ten tweede omdat je weet dat iemand zich niet kan verdedigen. Mocht hij dat wel doen dan wordt hij weer beschuldigd van op besluiten terugkomen.
Gewoon laten, hoe gelijk je misschien dan ook hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:49 schreef hollander172 het volgende:
Ach ik wond me er gewoon even over op, zoveel hypocrisie had ik van hem niet verwacht.
Sorry.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:54 schreef bwt het volgende:
jammer, zo blijven we maar olie op het vuur gooien.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:36 schreef ondeugend het volgende:
Zeg !
Sinds wanneer gaan mannen vóór de daad slapen eigenlijk![]()
Ik ben hier al rustiger dan irl.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het moet er eens uitkomenbeter hier dan irl.
![]()
Anders ik wel.quote:
Tijdje terug zat ik daar eens over na te denken, raar eigenlijk dat ik irl geen discussie uit de weg ga en hier vaak zoiets heb van: "laat maar zitten".quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders ik wel.![]()
FS verbaast zich altijd hoe ik mij inhoud over het algemeen.![]()
Vroeger op school gaf ik liever klappen dan dat ik in discussie ging.
Maar we zitten nu op boksen, dus doen we het daar wel.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:24 schreef hollander172 het volgende:
Dat is gelukkig al weer enige tijd geleden, zou ik definitief aan het indutten zijn?![]()
Dat heb ik nou altijd met die bwt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:33 schreef bwt het volgende:
Hier laat je je zo makkelijk gaan in discussies. Je tiept snel iets neer en dan verstuurje, je leest na en denkt - shit had ik net ff iets naders moeten verwoorden. Maar dan gaat de ander net zo makkelijk en snel ook typen. met als gevolg - jawel, de vrijdag middag rel
Ik ervaar dat toch anders, hier denk ik wat langer en beter na voor ik ergens op reageer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:33 schreef bwt het volgende:
Hier laat je je zo makkelijk gaan in discussies. Je tiept snel iets neer en dan verstuurje, je leest na en denkt - shit had ik net ff iets naders moeten verwoorden. Maar dan gaat de ander net zo makkelijk en snel ook typen. met als gevolg - jawel, de vrijdag middag rel
precies, toen was er niets dat je niet met een paar klappen op kon lossen. Desnoods een trap op kruishoogte als je discussiepartner wat groter wasquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders ik wel.![]()
FS verbaast zich altijd hoe ik mij inhoud over het algemeen.![]()
Vroeger op school gaf ik liever klappen dan dat ik in discussie ging.
Maar we zitten nu op boksen, dus doen we het daar wel.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
precies, toen was er niets dat je niet met een paar klappen op kon lossen. Desnoods een trap op kruishoogte als je discussiepartner wat groter was
psies! Nu heb je op zijn minst een flinke achterbak nodig om te voorkomen dat er mensen naar de pliesie hollenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nog geen last van de politie bij een onderling vechtpartijtje van 8 jarigen.![]()
dit is het hele eiereneten met elke rel. het nadeel van deze manier van communicatie, kijk maar naar riet & mercy, op fok gunnen ze elkaar het licht niet in de ogen en na 1 gesprekje irl zijn de misverstanden uit de wereld...irl kun je precies zien/horen op welke manier wat wordt bedoeld, via fok kan alles op verschillende manieren worden opgevat.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:33 schreef bwt het volgende:
Heb dat jaren geleden al ondervonden, heftige discussies gehad in de nieuwsgroepen. later de betreffende persoon IRL ontmoet en wat bleek,,, we hadden het zelfde standpunt - alleen anders verwoord. - ruzie om nix dus.
Zegt de man die altijd zoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit is het hele eiereneten met elke rel. het nadeel van deze manier van communicatie, kijk maar naar riet & mercy, op fok gunnen ze elkaar het licht niet in de ogen en na 1 gesprekje irl zijn de misverstanden uit de wereld...irl kun je precies zien/horen op welke manier wat wordt bedoeld, via fok kan alles op verschillende manieren worden opgevat.
rellen worden daarom hier ook veel te serieus genomen, dit medium is totaal niet geschikt om meningsverschillen uit te vechten...dan kun je nog beter gaan msn-en.
nou ik kan je garanderen dat ik rellen met riet niet serieus neem en dat ik dat figuur irl nooit een hand zal gevenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit is het hele eiereneten met elke rel. het nadeel van deze manier van communicatie, kijk maar naar riet & mercy, op fok gunnen ze elkaar het licht niet in de ogen en na 1 gesprekje irl zijn de misverstanden uit de wereld...irl kun je precies zien/horen op welke manier wat wordt bedoeld, via fok kan alles op verschillende manieren worden opgevat.
rellen worden daarom hier ook veel te serieus genomen, dit medium is totaal niet geschikt om meningsverschillen uit te vechten...dan kun je nog beter gaan msn-en.
was dat nou echt zo vreemd danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef Patrick281 het volgende:
Zegt de man die altijd zoreageerde op
smileys.
![]()
Alsof dat serieus wasquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:56 schreef ondeugend het volgende:
Discussies roeleren.... ik ben er zelf ook niet vies van... maar in dit geval miste er een discussiepartner begrijpen jullie ? Waardoor het geen discussie meer is maar niets meer dan een ordinaire slechtpraat...bash. IK vind dat gewoon te makkelijk. Be een vent en doe het gewoon tegen de persoon zelf.
dat had ik idd verkeerd begrepen dan en zie dat nu pas in eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
Jij legde het altijd uit als boos op jou, terwijl het ook boos/onsteld over iets kan zijn.
tja, je hebt niet voor niks de stempel gekregen met vaaghh eropquote:Moet zo wel eens wat onverhoopt uitleggen aan je over een post van mij.
als lars ze verkeerd gebruikt kan ik ze moeilijk op de juiste manier interpreterenquote:Vooral lars en jij hadden het wat moeilijk met elkaar, terwijl Lars de smileys verkeerd gebruikte.![]()
Jahaaaaa rellen is leuk !!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alsof dat serieus wasdamn, als ik op een megameet ben en PatM ook dan krijgt'ie echt irl de wind van voren, en als'ie niet snel maakt dat'ie wegkomt ..
![]()
Beetje misselijk iemand gaan staan uitlachen over een post elders, nou dan mogen wij ook wel even over zijn rug teruglachen hoor zoals gisteren.![]()
die gasten lurken echt nog wel mee hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jahaaaaa rellen is leuk !!
Maar in dit geval is dat persoon er niet bij.... dat is wat ik bedoel.
I know.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die gasten lurken echt nog wel mee hoor![]()
Lees nou...quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:06 schreef ondeugend het volgende:
Er kan niet op gereageerd worden.
doe ik...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:06 schreef ondeugend het volgende:
Lees nou...
onzinquote:Er kan niet op gereageerd worden.
Ja.... met een ander acount maar als dat gebeurt dan is het ook niet goed omdat hij dan weer zo zwak is om te reageren. Kortom hij verliest altijd.
Hij verloor al bij zijn geboorte dus wat is het verschilquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lees nou...
Er kan niet op gereageerd worden.
Ja.... met een ander acount maar als dat gebeurt dan is het ook niet goed omdat hij dan weer zo zwak is om te reageren. Kortom hij verliest altijd.
^^ met stomquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
net alsof je er op kan reageren, van een normale discussie was al geen sprake.
de geschiedenis heeft zich al herhaald en zal dat ws weer doenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:13 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja... we zien het wel... tijd zal het leren.
Dank voor het vullen van de halve pagina.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:13 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja... we zien het wel... tijd zal het leren.
Jij moet gewoon een stomp in je gezicht van mij met de volgende meetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dank voor het vullen van de halve pagina.
ik zit ertussenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
Dank voor het vullen van de halve pagina.
Ja dat is wel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de geschiedenis heeft zich al herhaald en zal dat ws weer doenover een tijdje kotsen ze MF weer uit en komen ze weer hierheen
^^ met stomquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:20 schreef ondeugend het volgende:
En trouwens, alles is beter dan die stomme lelijke SM's![]()
You aint quick enough.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een stomp in je gezicht van mij met de volgende meet
Ze zijn er ook in het zwart.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:20 schreef ondeugend het volgende:
En trouwens, alles is beter dan die stomme lelijke SM's![]()
Dus binnenkortquote:
Zelfs zwart gaat niet helpen.quote:
!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
Nog een voorbeeldje van een motor mooier dan een SM volgens OPM.![]()
Tevens een voorbeeld van echte motorkunsten. Hier heb ik respect voor, een wheelie met een Goldwing.![]()
![]()
als je dit er niet eens mee kunt waarom koop je er dan 1quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
Nog een voorbeeldje van een motor mooier dan een SM volgens OPM.![]()
Tevens een voorbeeld van echte motorkunsten. Hier heb ik respect voor, een wheelie met een Goldwing.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |