Niet smeren maar deppen, dan hoef je het de volgende ochtend er ook niet meer af te spoelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:47 schreef MouseOver het volgende:
Je smeert het onder je oksels voordat je gaat slapen. De ochtend erna moet je het weer afspoelen want het is vrij agressief.
Dat is het nadeel van je zweetklieren 'stoppen', de warmte moet toch je lichaam uit en zoekt dus andere plekken. Hoe beter de deodorant hoe meer je dus op andere plekken gaat zweten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:18 schreef FRaGMaN het volgende:
heb het ook. in combinatie met deoleen. Werkt goed maar bij mij maar een paar dagen achter elkaar en met gevolg dat ik op andere plaatsen meer ga zweten. (gezicht, handen)
Hmmm, daar heb ik eigenlijk helemaal geen last van gehad terwijl ik normaal behoorlijk zweet. Moet er wel bijzeggen dat ik het niet elke dag gebruikte, maar om de 3 dagen. Maargoed, het effect was nog steeds droge oksels dus voor het "uitweg zoeken" maakt dat weinig uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van je zweetklieren 'stoppen', de warmte moet toch je lichaam uit en zoekt dus andere plekken. Hoe beter de deodorant hoe meer je dus op andere plekken gaat zweten.
Ik gebruik de Rexona active Reserve "Cotton dy" creme dispenser, en ben daar erg tevreden over. Of ik meer zweet op andere plekken daardoor weet ik niet maar moet wel zeggen dat bijv. het in de trein zitten een klamme reet/benen op kan leveren. Nou is dat skai ook geen lekker materiaal, irritant is het wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:00 schreef MouseOver het volgende:
Nog andere users met ervaringen op dit vlak (positief/negatief)?
Precies, als je wat meer op je voorhoofd of handen gaat zweten maakt dat niet zoveel uit dat kun je wel makkelijk wegkrijgen door je handen te wassen of je voorhoofd af te vegen ofzo, maar die vlekken op je tshirt (en zeker bij een lichte kleur) dat is lastiger weg te krijgen. Dus ik ga dat spul zeker proberen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:55 schreef exec het volgende:
Ik gebruik et ook. Heb nooit echt last van overmatig zweten maar het helpt wel tegen zweetoksels en de vlekken die je ervan krijgt met uitgaan en warm weer, zijn niet zo charmant naar mijn mening.
wit met lichtgroen doosje, is een klein flesje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef lienelien het volgende:
maar die odorex, is da die in dat wit met blauwe doosje? of iets anders?
dat spul bedoelde ik idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:41 schreef lienelien het volgende:
syneo5 is ook zoiets, kost wel ¤20, is alleen bij de DA-drogist te koop, maar *schijnt* (ik weet et ni..) nog beter te werken, maar is minder agressief voor je huid
En dat gaat niet irriterenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:57 schreef Frollo het volgende:
Geweldig spul, dat Odorex Extra Dry
Elk jaar als de R uit de maand is, haal ik weer een flesje. Gewoon om de drie dagen even deppen en ik kan er weer tegen
Het helpt ook uitstekend bij stressvolle gebeurtenissen als sollicitatiegesprekken en familiebezoeken. In die gevallen gebruik ik het op de dag zelf en laat ik het lekker de hele dag zitten. Ik heb 't idee dat het dan nóg beter werkt, maar dat kan ook bijgeloof zijn.
Het spul is naar mijn idee trouwens vrij onbekendquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:52 schreef Sanne het volgende:
Odorex Extra Dry
het verdient echt een standbeeld
Hier in Lifestyle was het een stormlooptopicquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:54 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het spul is naar mijn idee trouwens vrij onbekend
goed zo! nu maar hopen dat ze ook zoiets als syneo5 op de markt gaan brengen, tegen een lagere prijs. hell, wie weet hebben ze wel dezelfde moeder.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:14 schreef faithlesz het volgende:
Inderdaad! Dit spul is ook goedkoper dan die dure medische behandelingen tegen overmatig zweten.
Ik heb de fabrikant ff een mailtje gestuurd, met een link naar dit topic
Ik denk eigenlijk dat het eerste vertrouwen van mensen erin groter zou zijn als het 10 euro zou kosten. Het lijkt te goedkoop. bekend verschijnsel trouwens, daar niet vanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:14 schreef faithlesz het volgende:
Inderdaad! Dit spul is ook goedkoper dan die dure medische behandelingen tegen overmatig zweten.
Ik heb de fabrikant ff een mailtje gestuurd, met een link naar dit topic
quote:Op zondag 8 mei 2005 03:08 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het eerste vertrouwen van mensen erin groter zou zijn als het 10 euro zou kosten. Het lijkt te goedkoop. bekend verschijnsel trouwens, daar niet van
Ja, ik gebruik ernaast gewoon mijn lekkere deo. Maar dat hoeft in principe niet. Gebruik het ook niet iedere twee/drie dagen, maar bijvoorbeeld de avond voor ik ga stappen of als de mussen echt dood van het dak beginnen te vallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb het nooit geprobeerd maar heb een vraagje:
je dept dus om de 2 / 3 dagen, maar gebruik je daarbij ook gewoon deodorant?
Of haalt dat weer het effect weg? Want ik vind deodorant toch wel een lekker fris gevoel geven.
Eerst water op het washandje doen. Dan wordt het niet totaal volgenzogen met het spul.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:54 schreef kultivate het volgende:
hoelang doen jullie eigenlijk met een flesje? Ik heb zo;n flesje wel redelijk snel op. Maar ik vraag me af of mijn depmanier wel goed is. Ik doe wat op een washandje en dep het dan op mijn oksel. Maar is het niet zo dat een washandje het spul te veel absorbeert? Wat gebruiken jullie om het op je oksel te deppen?
Dat zou niet wezenlijk anders moeten zijn lijkt me. Enige is dat warmte toch een uitweg zoekt en dat je vervolgens op plekken gaat zweten die je niet insmeert.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef zoalshetis het volgende:
werkt het ook voor de borst, rug of andere lichaamsdelen? of alleen voor de oksels?
Alleen voor de oksels volgens mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef zoalshetis het volgende:
werkt het ook voor de borst, rug of andere lichaamsdelen? of alleen voor de oksels?
is dit voor mij bestemd? jaaaaaa ook oksels...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:15 schreef MouseOver het volgende:
En je oksels niet?
Het lijkt me gevoelsmatig niet slim om je er helemaal mee in te smeren.
Dan moet je prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dit voor mij bestemd? jaaaaaa ook oksels...![]()
zoiets zal het wel wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dan moet je prioriteiten stellen.
"Waar wil je het liefste niet meer zweten?"
dat bedoel ik, zeker met lenzen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef heiden6 het volgende:
Er is w.m.b. geen enkele plek zo irritant om veel te zweten als op je gezicht, en ik kan het weten. Ook fijn tijdens het sporten.
Gewoon albert heijn ja. Het is trouwens een onopvallende verpakking.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef roobje het volgende:
Kun je het alleen bij de drogist halen? of ook bij de supermarkt
(In de op staat AH neem aan dat je de appieheijn bedoeld?)
Odorex werkt direct na de eerste keer. Ik heb van horen zeggen dat als je het een tijdje gebruikt de werking steeds langer wordt, maar bij m'n eigen 1x per paar dagen ben je in de tussentijd ook goed droog. Maargoed, na 3-4 dagen wordt het dan weer tijd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:49 schreef zwahiel het volgende:
Volgens mij bedoelen ze rechtstreeks uit 't flesje Dinamiet.
je moet wel 'n "kuur" volgen, je moet 't de eerste paar keer een aantal dagen gebruiken daarna kun je 't wat minder gebruiken.
gebruik t nu ruim een jaar, als ik t 2 weken niet op doe ben ik er nog steeds droog, dus hoe langer hoe beter jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gewoon albert heijn ja. Het is trouwens een onopvallende verpakking.
[..]
Odorex werkt direct na de eerste keer. Ik heb van horen zeggen dat als je het een tijdje gebruikt de werking steeds langer wordt, maar bij m'n eigen 1x per paar dagen ben je in de tussentijd ook goed droog. Maargoed, na 3-4 dagen wordt het dan weer tijd.
k heb net een flesje gekocht, 2,19quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef Suzziieee het volgende:
ik ben errrug nieuwsgierig naar dit product..en dan eigenlijk voor mijn voorhoofd/gezicht...dit is zomers tijdens werk een soort van constante waterval of iets dergelijks...loopt op een gegeven moment zo mijn ogen in...dus ga dit zeker proberen!!
Thanx![]()
weg die ketens, ons is een droog t-shirt en zoutloze ogen gegund!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:46 schreef heiden6 het volgende:
Ik ga het morgen maar eens kopen.
staat aan de binnenkant van het etiketje op je flesje. eerst wassen dan deppen dan laten drogen. 'snachts voor je gaat slapen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb al een tijd een flesje staan
dat spul gaat toch wel een tijdje mee?
moet je het nog eraf wassen nadat je gedept hebt?
of gewoon laten zitten?
ik ook, zou bijna nu al naar bed willen. maar mijn briljante postideeën houden me wakker.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
straks eens uitproberen dan
toch niet als je t voor t slapen gebruikt? of wel?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:07 schreef gekke_sandra het volgende:
Je krijgt deo strepen op je shirt van Odorex.
En dat is zo'n roller?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:57 schreef zoalshetis het volgende:
staat aan de binnenkant van het etiketje op je flesje. eerst wassen dan deppen dan laten drogen. 'snachts voor je gaat slapen.
Alleen voor het slapen? En 's ochtends dan? Gewoon spuitbus deo?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
toch niet als je t voor t slapen gebruikt? of wel?
Oh, die heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, het is een flesje met vloeistof. beetje op n wattenschijfje doen, en deppen
die heb ik ook gelijk gehaald, mocht die meuk van odorex niks voor mij zijn. prijsverschil moet toch ergens vandaan komen lijkt me.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:01 schreef FRaGMaN het volgende:
nieuw flesje gekocht. help voor geen meter meer. 1ste maand ging goed daarna werd me lichaam resistent lijkt het wel. huid gaat irriteren en nog steeds een zwembad onder me oksels. Morgen maar dat spul van 20 euri proberen.
Hmm, je bent de eerste van wie ik het hoor. Hoevaak heb je het gebruikt, en spoelde je het 's ochtends ook braaf af?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:01 schreef FRaGMaN het volgende:
nieuw flesje gekocht. help voor geen meter meer. 1ste maand ging goed daarna werd me lichaam resistent lijkt het wel. huid gaat irriteren en nog steeds een zwembad onder me oksels. Morgen maar dat spul van 20 euri proberen.
Herkenbaar, ik zweet vrijwel niet onder mijn oksels, kan zo een week hetzelfde aan in de zomer (als ik zou willen that is) en ik gebruik heel af en toe deo, bijvoorbeeld als ik ga sporten, maar meer voor het frisse geurtje. Enige plekken waar ik zweet zijn mijn onderrug en borst (maar nooit zodanig dat het vlekken geeft of gaat ruiken, en alleen bij zware inspanning), en mijn hoofd. En dat laatste vind ik echt vervelend. Vooral in de zomer word ik als ik het te warm heb rood en begin ik te zweten op mijn bovenlip, voorhoofd en kin. Ben altijd in de weer met zakdoekjes, poeder etc. Zweette ik maar onder mijn oksels, daar kan je tenminste nog iets aan doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:14 schreef zoalshetis het volgende:
borst en voorhoofd. zeker in het begin van de zomer. voordeel is wel dat ik een kacheltje ben in de winter...
Zometeen 8 uur in de auto zonder airco.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:27 schreef kultivate het volgende:
Dit zijn de grote testdagen van odorex en tot nu toe werkt het super. Nog even vanmiddag in de metro en trein afwachten hoe het dan gaat want daar is het altijd super heet.
de ultieme test jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zometeen 8 uur in de auto zonder airco.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:39 schreef heaven7 het volgende:
Nogmaals, kan de werking verminderen na een bepaalde tijd? Ik heb mijn flesje nu een maand of 5 en het werkt voor geen meter meer.
Het lijkt er dus op dat je om de zoveel tijd een nieuw flesje moet halen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:47 schreef MouseOver het volgende:
Ik hoop dat een paar fokkers extra droge okseltjes hierdoor houden. Oja, en voor mensen die het vorige jaar al gekocht hebben en er nu ineens weer aan denken: bij mij was het flesje van afgelopen jaar niet meer goed.
misschien moet jij syneo5 gebruiken. dat werkt bij mij beter dan odorex.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik gebruik het ongeveer eens per week.. das toch niet teveel zou je zeggen?
gezien de prijs denk ik het niet. maar het werkt!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Is dat een zelfde soort spulletje?
8 uur later, en nog steeds droogquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zometeen 8 uur in de auto zonder airco.
het was zeker heet in de metro en trein en zweete best wel. Maar mijn doel was bereikt. Ik had een lichtblauw tshirtje aan en je zag geen zweetplekken onder mijn okselsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:27 schreef kultivate het volgende:
Dit zijn de grote testdagen van odorex en tot nu toe werkt het super. Nog even vanmiddag in de metro en trein afwachten hoe het dan gaat want daar is het altijd super heet.
ik gebruik het nu al ruim een jaar 1 keer per week en bj mij is nog steeds alles droog hoor...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:16 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, nu vraag ik me 3 dingen af over de personen die resisten geworden zijn:
1) Hebben jullie gesmeerd ipv gedept?
2) Welk merk deo gebruiken jullie eroverheen?
3) Wassen jullie je oksels met zeep?
Nee, juist geen zeep, ga je ongelofelijk van lekken. Ook zonder odorex merk ik dat ik na het wassen met zeep duidelijk meer transpireer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:52 schreef Dinamiet het volgende:
Wassen jullie je oksels ook met zeep gewoon na de periode dat je het hebt aangebracht? Dus ook na ochtend dat je het er weer af hetb gewassen zegmaar?
Ik vroeg me namelijk af of dat het effect verminderde....
Dat zit er wel, al is het in kleine mate. Aangezien je dept maakt het niet zoveel uitquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:29 schreef Arn het volgende:
en hoe zit het met okselhaar? zit dat in de weg of doen jullie daar niet aan?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef _Boo_ het volgende:
Nadat het flesje een jaar in de kast heeft gestaan, heb ik het nu een keertje gebruikt en het werkte echt goed! Verder gebruik ik altijd een heleboel douchegel om mn oksels te wassen, maar dat is misschien niet zo slim...Maar ja alleen maar water gebruiken is toch ook niet fijn?
Dat scheer ik wegquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:29 schreef Arn het volgende:
en hoe zit het met okselhaar? zit dat in de weg of doen jullie daar niet aan?
ik scheer t ook weg, weet niet of het werking op het spul heeft.. je mag alleen niet binnen 24 uur dat je het scheerd dat spul opsmeren.. het is volgens mij niet echt erg gezond maar het werkt zeker heel erg goed.. Oja, ik dep t(2x per week) en gebruik adidas deo...quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat scheer ik weg
maar volgens mij maakt het verder niet uit wat de werking van dat spul betreft
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:28 schreef markiemark het volgende:
niemand ff een fotootje zodat iedereen zeker weet dat hij wel de goede koopt?!
Klopt. Nergens last van.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef Dinamiet het volgende:
Staat op het potje dat het niet in je kleren mag komen.. ze bedoelen denk ik rechtstreeks vanuit t potje..
maar als je het hebt omgesmeerd en goed hebt laten drogen kun je rustig je shirtje aantrekken lijkt me!
Volgens mij niets, want het beschadigt je beddegoed/nachtshirt ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:31 schreef Dinamiet het volgende:
Ik ook niet.. wat zou het effect zijn als het in je kleren komt![]()
Ja hoor! Ik gebruik nog altijd mijn lekkere deo eroverheen.. dan hoef je niet eens veel op te doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef star_gazer het volgende:
En is het ook bruikbaar in combinatie met 'gewone' deo? Voor de geur?
Afdekkingquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef Dinamiet het volgende:
Vast wel iets, anders stond het niet op t potje
Ja, maar ik zweet niet onder mijn okselsquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Dinamiet het volgende:
Gewoon gebruiken waarvoor het bedoeld is (okseltjes)
Niets aan het handje lijkt me..
Daar hoef je niet zo kwaad om te kijken hoor, ben blijquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, maar ik zweet niet onder mijn oksels
Maar ik zweet wel uit mijn hoofdquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zo kwaad om te kijken hoor, ben blij
Dan doe je het op je hoofd, als je maar niet je hele lijf insmeert, want dan kun je niet meer afkoelen door te zwetenquote:
Als mogelijk bijeffect ga je dan ineens wel onder je oksels zweten. Heb je toch nog je zinquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan doe je het op je hoofd, als je maar niet je hele lijf insmeert, want dan kun je niet meer afkoelen door te zweten
Nee, gewoon op een oud shirt gekieperd. Misschien komt het ook omdat er veel alcohol inzit, dat dat dus gewoon de verf opgelost heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:29 schreef DarkElf het volgende:
heb je het óp dat shirt gedaan? of eerst op je oksels en toen meteen shirt aan?
Staat dat erop?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:36 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij staat er dus niet voor niets dat het eerst moet drogenzal idd wel niet goed voor textiel zijn dan
Ik had fok als bijsluiter gebruiktquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:14 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij welik heb alleen geen gebruiksaanwijzing meer ...
jawel, kijk op het etiket op het flesje aan de binnenkantquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:14 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij welik heb alleen geen gebruiksaanwijzing meer ...
Ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:34 schreef Jenny24 het volgende:
Odorex Extra Dry, heeft mij bij ook goed geholpen, tot 2 weken terug.. toen was het afgelopen met de pret ! gewoon weer zweetplekken hoor !
Ik baal echt als een stekker ! wie heeft dit ook gehad ?? en wat moet ik nu doen ?? die dure Syneo 5 kopen ?? die werkt volgens mij ook niet meer na een tijdje.
Dat niet nee. Het is trouwens de bedoeling dat je het er 's ochtends afdouchet dus het komt niet zoals deo in aanraking met je shirts.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:04 schreef gexxz het volgende:
Maarre, gaan je shirtjes er ook raar door ruiken? Gebruik af en toe Deoleen en heb het idee dat dat geurtje nu in mijn shirtjes is gaan zitten
Juist, ik ook! Zelfs nu met een nieuw flesje (ik dacht dat mijn spul gewoon te oud was ofzo) zweet ik weer gewoonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:34 schreef Jenny24 het volgende:
Odorex Extra Dry, heeft mij bij ook goed geholpen, tot 2 weken terug.. toen was het afgelopen met de pret ! gewoon weer zweetplekken hoor !
Ik baal echt als een stekker ! wie heeft dit ook gehad ?? en wat moet ik nu doen ?? die dure Syneo 5 kopen ?? die werkt volgens mij ook niet meer na een tijdje.
Ben benieuwd naar hun antwoord.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:23 schreef Jenny24 het volgende:
Hoi MouseOver,
Ik denk niet dat het ligt hoe schoon je oksel zijn, want ik ga echt douchen voordat ik naar bed ga, goed onder de oksels wassen, en smorgens nog een keer douchen om het eraf te spoelen.
Ik ga morgen de klantenservice bellen van Odorex om te vragen, hoe het mogenlijk is dat de werking maar enkele maanden is.
Ik heb Deoleen gebrobeerd vandaag maar helaas !! weer geen droge oksels hoor ! ( het geurt niet )
deoleen moet ook vocht tegen houden of verminderen, maar helaas produkt doet ook niet wat er wel beloofd wordt
Eerst wat water zodat het schijfje er al van doordrenkt is. Anders zuigt het het halve flesje opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef MeuL het volgende:
* MeuL vraagt zich af...
Hoeveel van dit spul mensen op een wattenschijfje doen.. 3x op de kophouden of iets dergelijks? Want eerlijk gezegd merk ik amper dat ik heb " op heb " als het ware..
Daarnaast.. stel je doet het de ene avond op voordat je gaat slapen.. doe je dan de volgende dag vrolijk je normale deo erover? ( Rexona oid.. geen alcohol/parfum houdende deo )
Alvast bedankt
Ff lezen dan zie je dat bij mij de werking sterk verminderd is ondanks dat ik een nieuw flesje heb aangeschaft.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:
zou het niet zo kunnen zijn dat de werking verminderd als je hem lang laat staan,omdat de werkzame stoffen verdampt zijn?
ik merk zelf ook dat het heel wisselvallig werkt,de eerste weken werkte het geweldig een keer aanbrangen was genoeg voor een week droge okseltjes. Echter nu moet het echt iedere 3 dagen om een beetje op hetzelfde level te blijven qua vochtigheid
![]()
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:58 schreef Dinamiet het volgende:
Heh? gebruiken jullie eerst water op t wattenschijfje?
Dat zou ik echt niet proberenquote:Op zondag 26 juni 2005 13:26 schreef bob_the_builder het volgende:
Heeft iemand het ook wel eens geprobeerd tegen zweet voeten? Want ik heb eigenlijk alleen last van zweet voeten.
Safety Five is ook te koop bij de drogist, rond de 11 euro en dat kan je wél gebruiken voor zweetvoeten!quote:Op zondag 26 juni 2005 13:26 schreef bob_the_builder het volgende:
Heeft iemand het ook wel eens geprobeerd tegen zweet voeten? Want ik heb eigenlijk alleen last van zweet voeten.
Ik was vandaag op zoek naar dat odorex extra dry maar het is hier uitverkocht in 3 winkels waar ik ben geweest. Hoezo stormloopquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef RedRoses het volgende:
[..]
Safety Five is ook te koop bij de drogist, rond de 11 euro en dat kan je wél gebruiken voor zweetvoeten!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:24 schreef pberends het volgende:
Ik zal het ook is kopen, misschien wel handig. Maar als jullie zoveel last van zweetoksels hebben, hebben jullie dan ook geen last van zweetreten?
Als je zweetdijen hebt, heb je toch vast ook wel last van een zweetreet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nou, enorm.
Eigenlijk niet. Wel van zweetdijen, aan de binnenkant als ik een rokje aanheb.
Nou, eigenlijk valt dat mee. Maar kick je op zweetreten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:49 schreef pberends het volgende:
Als je zweetdijen hebt, heb je toch vast ook wel last van een zweetreet?
Misschien eens kijken inderdaad... staat het gewoon in de schappen of moet je het achter de balie vragen (quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:02 schreef zoalshetis het volgende:
etos?
nee in de schappen bij ons. sineo werkt bij mij beduidend beter overigens.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien eens kijken inderdaad... staat het gewoon in de schappen of moet je het achter de balie vragen ()?
DA drogist. Is hier in de stad de enige die het verkoopt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:01 schreef pberends het volgende:
Ik kan het product echt voor geen meter vinden bij Trekpleister of Kruidvat...
duurder, maar beter tegen het aangaan van zweet. althans, bij mij.quote:
Maar als je zweten tegengaat op een bepaalde plek, wordt het dan niet op andere plaatsen erger? Maar ik zal er is naar kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
duurder, maar beter tegen het aangaan van zweet. althans, bij mij.
nee het werkt bij mij prima voor mijn voorhoofd en oksels. en heb dan niet ineens erg veel zweet op andere plekken. eigenlijk is dit, na mijn pubertijd, mijn eerste volledig droge zomer.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar als je zweten tegengaat op een bepaalde plek, wordt het dan niet op andere plaatsen erger?
Zweten kwam door je pubertijd?quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het werkt bij mij prima voor mijn voorhoofd en oksels. en heb dan niet ineens erg veel zweet op andere plekken. eigenlijk is dit, na mijn pubertijd, mijn eerste volledig droge zomer.
in je pubertijd beginnen idd je zweet klieren te ontwikkelen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Zweten kwam door je pubertijd?
Maar tis ook niet echt warm nu he.
Het staat niet op het flesje, maar volgens mij wel. Het prikt enorm.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:54 schreef Yolli het volgende:
Vraagje... ik kan absoluut niet tegen deo's met alcohol en parfum erin. Ben daarom ook fervent Rexona gebruiker. Alleen al die verhalen hier, het klinkt erg aanlokkelijk.
Mijn vraag: zit daar ook alcohol in?
Ben er namelijk niet zo'n fan van om met grote rode allergie plekken onder mn armen te lopen![]()
Volgens mij zit er alcohol in odorex extra dry, ik krijg na een paar keer gebruiken uitslag van dat spul, het werkt wel heel goed en ik ben eigenlijk nog op zoek naar een alternatief (iemand misschien tips?). Ik lees ook veel positiefs over dat SyNeo5 en ik heb van de week van Therme ook iets dergelijks zijn staan, maar die zijn zo prijzig dat ik erg twijfel om het te proberen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:54 schreef Yolli het volgende:
Vraagje... ik kan absoluut niet tegen deo's met alcohol en parfum erin. Ben daarom ook fervent Rexona gebruiker. Alleen al die verhalen hier, het klinkt erg aanlokkelijk.
Mijn vraag: zit daar ook alcohol in?
Ben er namelijk niet zo'n fan van om met grote rode allergie plekken onder mn armen te lopen![]()
Hoezo?? Die van mij doen het nog goed. Odorex werkt zeker goed ,..probeer het gewoon uit (voorde mensen hierboven)zoveel kost het niet 2.16 euro. Zo gierig zijn jullie toch ook niet of wel>? En als het niet goed voor je is gooi je het weg makkelijk zatquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:13 schreef MouseOver het volgende:
De flesjes van vorig jaar kun je iig weggooien, mocht iemand nog iets overhebben.
Gewoon goed wassen met zeep en dan erop deppen(wel genoeg opdoen) En bij mij werkt het na een jaar nog steeds.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:38 schreef Refragmental het volgende:
Kan het zijn dat er gewenning optreed met dit spul?
Ik gebruik het bijna ieder weekend, maar het werkt steeds slechter en slechter
Dat het werkt geloof ik wel, dat odorex werkt ook. Maar ik kan er niet tegen... en dan vind ik 20 euro wat prijzig... mocht ik daar dan ook niet tegen kunnen heb ik wel 20 euro "weggegooid" zeg maar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:05 schreef Black-Death het volgende:
Mensen, koop SyNeO5 bij de DA Drogist (verkopen ze volgens mij alleen daar). Dat spul kost 20 euro voor een flesje en op het flesje staat 5 dagen garantie (dat het werkt), maar hier werkt het altijd een week of twee.. Fantastisch spul
Er zit een garantie bij dat je het kant erugsturen als het na 3 maanden (moet er nog 75% in het flesje zitten) niet werktquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:57 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat het werkt geloof ik wel, dat odorex werkt ook. Maar ik kan er niet tegen... en dan vind ik 20 euro wat prijzig... mocht ik daar dan ook niet tegen kunnen heb ik wel 20 euro "weggegooid" zeg maar.
Ow dat is mooooooiquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er zit een garantie bij dat je het kant erugsturen als het na 3 maanden (moet er nog 75% in het flesje zitten) niet werkt
Ik douch me altijd alvorens ik het er goed op dep. Daar zal het dus niet aan liggen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:40 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Gewoon goed wassen met zeep en dan erop deppen(wel genoeg opdoen) En bij mij werkt het na een jaar nog steeds.
odorex is sowieso veel minder goed, voor mij dan. en syneo moet je gewoon een paar keer achter elkaar spuiten en dan heb je een tijd lang droge oksels.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:05 schreef pberends het volgende:
Vast wel eens voorbijgekomen, maar kan je immuun worden van deze Odorex? En zijn er mensen die 't het hele jaar doorgebruiken?
Hoelang gebruik je syneo 5 nu dan en word het effect ervan niet minder na verloop van tijdquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
odorex is sowieso veel minder goed, voor mij dan. en syneo moet je gewoon een paar keer achter elkaar spuiten en dan heb je een tijd lang droge oksels.
Heb het volgens mij 5 weken geleden voor het laatst opgespoten en nog steeds droogquote:Op zondag 30 april 2006 14:18 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hoelang gebruik je syneo 5 nu dan en word het effect ervan niet minder na verloop van tijd
5 weken?quote:Op zondag 30 april 2006 18:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heb het volgens mij 5 weken geleden voor het laatst opgespoten en nog steeds droog
ik gebruik het ongeveer zo lang als dit topic oud is. soms vergeet ik een week te sprayen en is het nog steeds lekker droog of in ieder geval acceptabel na bijvoorbeeld een dagje ploeteren in de tuin.quote:Op zondag 30 april 2006 14:18 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hoelang gebruik je syneo 5 nu dan en word het effect ervan niet minder na verloop van tijd
Ging super vandaag, bijna helemaal droge oksels. Alleen toen ik een half uur in een hete bus moest zitten kreeg ik wel erg veel last van zweetvoeten, hoewel ik dat nogal snel heb maar ja dat is nog altijd beter dan zweten onder je oksels.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:22 schreef Stansfield het volgende:
Gisteravond weer een keertje opgedept. Vandaag nog nergens last van. Maar zit ook alleen nog maar binnen waar het redelijk koel is.
same here...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:48 schreef Aventura het volgende:
Ik heb nog steeds een flesje staan van vorig jaar. Ik kocht het voor ik naar Thailand ging maar heb het niet gebruikt. Ik ga het morgen op mijn hoofd(!) gebruiken want dan ga ik op de fiets ergens heen. Ik zweet gek genoeg niet noemenswaardig op mijn lichaam maar als het zo warm is, wel op mijn gezicht. Vreselijk, krijg dan een drijfnat tomaathoofd.
Het is voor mij reden om met weer zoals vandaag niet te fietsen, maar (in een zeer rustig tempo). Met conditie heeft het niks te maken heb ik gemerkt, want sinds ik 3x per week sport heb ik het nog steeds.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:09 schreef octopussy het volgende:
[..]
same here...
Ik moet een halfuurtje fietsen om op de HHS te komen, en als ik dan de collegezaal binnenloop dan kijkt mijn docente me echt zo aan van: heb jij een marathon gelopen ofzo?
Maar omdat ik roaccutane slik is die stuwing in mijn gezicht veel erger dan normaal en mijn huid is schraal dus om daar odorex op te smeren is denk ik niet zo'n goed idee.
Roep even als het ook als ontharingscreme werktquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:40 schreef Sanne het volgende:
Ik ga met dit weer zweten op mijn bovenlip, dus daar heb ik het ook maar op aangebracht.
5 dagen...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:11 schreef flutterbye het volgende:
Dat Syneo spul klink niet echt gezond... 5 weken???
...quote:Op zondag 30 april 2006 18:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heb het volgens mij 5 weken geleden voor het laatst opgespoten en nog steeds droog
Ik denk dat hij een beetje aan het lullen was,.. 5 weken kan nooitquote:
misschien wel in zijn geval. maar de verpakking heeft het over: tot 5 dagen actief.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef Huppelei het volgende:
Schopje. Warme dagen komen er aan en ik zou graag willen weten of het nog steeds goed is
jawel, maar syneo is veel beterquote:Op maandag 26 maart 2007 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat over Odorex Extra Dry hier, zoalshetis
Ik ga het binnenkort maar weer eens proberen.
goede vraag, ik heb het nog nooit geschoren omdat ik er eik nooit over nagedacht heb. misschien wel een goede!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Scheren jullie (m/v) je onder je oksels? Vrouwen hopelijk wel![]()
, maar mannen: deppen jullie op het plukje dons of korten jullie het in? Maakt het nog veel verschil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |