is dit voor mij bestemd? jaaaaaa ook oksels...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:15 schreef MouseOver het volgende:
En je oksels niet?
Het lijkt me gevoelsmatig niet slim om je er helemaal mee in te smeren.
Dan moet je prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dit voor mij bestemd? jaaaaaa ook oksels...![]()
zoiets zal het wel wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dan moet je prioriteiten stellen.
"Waar wil je het liefste niet meer zweten?"
dat bedoel ik, zeker met lenzen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef heiden6 het volgende:
Er is w.m.b. geen enkele plek zo irritant om veel te zweten als op je gezicht, en ik kan het weten. Ook fijn tijdens het sporten.
Gewoon albert heijn ja. Het is trouwens een onopvallende verpakking.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef roobje het volgende:
Kun je het alleen bij de drogist halen? of ook bij de supermarkt
(In de op staat AH neem aan dat je de appieheijn bedoeld?)
Odorex werkt direct na de eerste keer. Ik heb van horen zeggen dat als je het een tijdje gebruikt de werking steeds langer wordt, maar bij m'n eigen 1x per paar dagen ben je in de tussentijd ook goed droog. Maargoed, na 3-4 dagen wordt het dan weer tijd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:49 schreef zwahiel het volgende:
Volgens mij bedoelen ze rechtstreeks uit 't flesje Dinamiet.
je moet wel 'n "kuur" volgen, je moet 't de eerste paar keer een aantal dagen gebruiken daarna kun je 't wat minder gebruiken.
gebruik t nu ruim een jaar, als ik t 2 weken niet op doe ben ik er nog steeds droog, dus hoe langer hoe beter jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gewoon albert heijn ja. Het is trouwens een onopvallende verpakking.
[..]
Odorex werkt direct na de eerste keer. Ik heb van horen zeggen dat als je het een tijdje gebruikt de werking steeds langer wordt, maar bij m'n eigen 1x per paar dagen ben je in de tussentijd ook goed droog. Maargoed, na 3-4 dagen wordt het dan weer tijd.
k heb net een flesje gekocht, 2,19quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef Suzziieee het volgende:
ik ben errrug nieuwsgierig naar dit product..en dan eigenlijk voor mijn voorhoofd/gezicht...dit is zomers tijdens werk een soort van constante waterval of iets dergelijks...loopt op een gegeven moment zo mijn ogen in...dus ga dit zeker proberen!!
Thanx![]()
weg die ketens, ons is een droog t-shirt en zoutloze ogen gegund!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:46 schreef heiden6 het volgende:
Ik ga het morgen maar eens kopen.
staat aan de binnenkant van het etiketje op je flesje. eerst wassen dan deppen dan laten drogen. 'snachts voor je gaat slapen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb al een tijd een flesje staan
dat spul gaat toch wel een tijdje mee?
moet je het nog eraf wassen nadat je gedept hebt?
of gewoon laten zitten?
ik ook, zou bijna nu al naar bed willen. maar mijn briljante postideeën houden me wakker.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
straks eens uitproberen dan
toch niet als je t voor t slapen gebruikt? of wel?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:07 schreef gekke_sandra het volgende:
Je krijgt deo strepen op je shirt van Odorex.
En dat is zo'n roller?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:57 schreef zoalshetis het volgende:
staat aan de binnenkant van het etiketje op je flesje. eerst wassen dan deppen dan laten drogen. 'snachts voor je gaat slapen.
Alleen voor het slapen? En 's ochtends dan? Gewoon spuitbus deo?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
toch niet als je t voor t slapen gebruikt? of wel?
Oh, die heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, het is een flesje met vloeistof. beetje op n wattenschijfje doen, en deppen
die heb ik ook gelijk gehaald, mocht die meuk van odorex niks voor mij zijn. prijsverschil moet toch ergens vandaan komen lijkt me.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:01 schreef FRaGMaN het volgende:
nieuw flesje gekocht. help voor geen meter meer. 1ste maand ging goed daarna werd me lichaam resistent lijkt het wel. huid gaat irriteren en nog steeds een zwembad onder me oksels. Morgen maar dat spul van 20 euri proberen.
Hmm, je bent de eerste van wie ik het hoor. Hoevaak heb je het gebruikt, en spoelde je het 's ochtends ook braaf af?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:01 schreef FRaGMaN het volgende:
nieuw flesje gekocht. help voor geen meter meer. 1ste maand ging goed daarna werd me lichaam resistent lijkt het wel. huid gaat irriteren en nog steeds een zwembad onder me oksels. Morgen maar dat spul van 20 euri proberen.
Herkenbaar, ik zweet vrijwel niet onder mijn oksels, kan zo een week hetzelfde aan in de zomer (als ik zou willen that is) en ik gebruik heel af en toe deo, bijvoorbeeld als ik ga sporten, maar meer voor het frisse geurtje. Enige plekken waar ik zweet zijn mijn onderrug en borst (maar nooit zodanig dat het vlekken geeft of gaat ruiken, en alleen bij zware inspanning), en mijn hoofd. En dat laatste vind ik echt vervelend. Vooral in de zomer word ik als ik het te warm heb rood en begin ik te zweten op mijn bovenlip, voorhoofd en kin. Ben altijd in de weer met zakdoekjes, poeder etc. Zweette ik maar onder mijn oksels, daar kan je tenminste nog iets aan doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:14 schreef zoalshetis het volgende:
borst en voorhoofd. zeker in het begin van de zomer. voordeel is wel dat ik een kacheltje ben in de winter...
Zometeen 8 uur in de auto zonder airco.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:27 schreef kultivate het volgende:
Dit zijn de grote testdagen van odorex en tot nu toe werkt het super. Nog even vanmiddag in de metro en trein afwachten hoe het dan gaat want daar is het altijd super heet.
de ultieme test jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zometeen 8 uur in de auto zonder airco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |