Daar hoef je niet zo kwaad om te kijken hoor, ben blijquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, maar ik zweet niet onder mijn oksels
Maar ik zweet wel uit mijn hoofdquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zo kwaad om te kijken hoor, ben blij
Dan doe je het op je hoofd, als je maar niet je hele lijf insmeert, want dan kun je niet meer afkoelen door te zwetenquote:
Als mogelijk bijeffect ga je dan ineens wel onder je oksels zweten. Heb je toch nog je zinquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan doe je het op je hoofd, als je maar niet je hele lijf insmeert, want dan kun je niet meer afkoelen door te zweten
Nee, gewoon op een oud shirt gekieperd. Misschien komt het ook omdat er veel alcohol inzit, dat dat dus gewoon de verf opgelost heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:29 schreef DarkElf het volgende:
heb je het óp dat shirt gedaan? of eerst op je oksels en toen meteen shirt aan?
Staat dat erop?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:36 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij staat er dus niet voor niets dat het eerst moet drogenzal idd wel niet goed voor textiel zijn dan
Ik had fok als bijsluiter gebruiktquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:14 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij welik heb alleen geen gebruiksaanwijzing meer ...
jawel, kijk op het etiket op het flesje aan de binnenkantquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:14 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij welik heb alleen geen gebruiksaanwijzing meer ...
Ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:34 schreef Jenny24 het volgende:
Odorex Extra Dry, heeft mij bij ook goed geholpen, tot 2 weken terug.. toen was het afgelopen met de pret ! gewoon weer zweetplekken hoor !
Ik baal echt als een stekker ! wie heeft dit ook gehad ?? en wat moet ik nu doen ?? die dure Syneo 5 kopen ?? die werkt volgens mij ook niet meer na een tijdje.
Dat niet nee. Het is trouwens de bedoeling dat je het er 's ochtends afdouchet dus het komt niet zoals deo in aanraking met je shirts.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:04 schreef gexxz het volgende:
Maarre, gaan je shirtjes er ook raar door ruiken? Gebruik af en toe Deoleen en heb het idee dat dat geurtje nu in mijn shirtjes is gaan zitten
Juist, ik ook! Zelfs nu met een nieuw flesje (ik dacht dat mijn spul gewoon te oud was ofzo) zweet ik weer gewoonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:34 schreef Jenny24 het volgende:
Odorex Extra Dry, heeft mij bij ook goed geholpen, tot 2 weken terug.. toen was het afgelopen met de pret ! gewoon weer zweetplekken hoor !
Ik baal echt als een stekker ! wie heeft dit ook gehad ?? en wat moet ik nu doen ?? die dure Syneo 5 kopen ?? die werkt volgens mij ook niet meer na een tijdje.
Ben benieuwd naar hun antwoord.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:23 schreef Jenny24 het volgende:
Hoi MouseOver,
Ik denk niet dat het ligt hoe schoon je oksel zijn, want ik ga echt douchen voordat ik naar bed ga, goed onder de oksels wassen, en smorgens nog een keer douchen om het eraf te spoelen.
Ik ga morgen de klantenservice bellen van Odorex om te vragen, hoe het mogenlijk is dat de werking maar enkele maanden is.
Ik heb Deoleen gebrobeerd vandaag maar helaas !! weer geen droge oksels hoor ! ( het geurt niet )
deoleen moet ook vocht tegen houden of verminderen, maar helaas produkt doet ook niet wat er wel beloofd wordt
Eerst wat water zodat het schijfje er al van doordrenkt is. Anders zuigt het het halve flesje opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef MeuL het volgende:
* MeuL vraagt zich af...
Hoeveel van dit spul mensen op een wattenschijfje doen.. 3x op de kophouden of iets dergelijks? Want eerlijk gezegd merk ik amper dat ik heb " op heb " als het ware..
Daarnaast.. stel je doet het de ene avond op voordat je gaat slapen.. doe je dan de volgende dag vrolijk je normale deo erover? ( Rexona oid.. geen alcohol/parfum houdende deo )
Alvast bedankt
Ff lezen dan zie je dat bij mij de werking sterk verminderd is ondanks dat ik een nieuw flesje heb aangeschaft.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:
zou het niet zo kunnen zijn dat de werking verminderd als je hem lang laat staan,omdat de werkzame stoffen verdampt zijn?
ik merk zelf ook dat het heel wisselvallig werkt,de eerste weken werkte het geweldig een keer aanbrangen was genoeg voor een week droge okseltjes. Echter nu moet het echt iedere 3 dagen om een beetje op hetzelfde level te blijven qua vochtigheid
![]()
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:58 schreef Dinamiet het volgende:
Heh? gebruiken jullie eerst water op t wattenschijfje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |