quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:39 schreef heaven7 het volgende:
Nogmaals, kan de werking verminderen na een bepaalde tijd? Ik heb mijn flesje nu een maand of 5 en het werkt voor geen meter meer.
Het lijkt er dus op dat je om de zoveel tijd een nieuw flesje moet halen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:47 schreef MouseOver het volgende:
Ik hoop dat een paar fokkers extra droge okseltjes hierdoor houden. Oja, en voor mensen die het vorige jaar al gekocht hebben en er nu ineens weer aan denken: bij mij was het flesje van afgelopen jaar niet meer goed.
misschien moet jij syneo5 gebruiken. dat werkt bij mij beter dan odorex.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik gebruik het ongeveer eens per week.. das toch niet teveel zou je zeggen?
gezien de prijs denk ik het niet. maar het werkt!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Is dat een zelfde soort spulletje?
8 uur later, en nog steeds droogquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zometeen 8 uur in de auto zonder airco.
het was zeker heet in de metro en trein en zweete best wel. Maar mijn doel was bereikt. Ik had een lichtblauw tshirtje aan en je zag geen zweetplekken onder mijn okselsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:27 schreef kultivate het volgende:
Dit zijn de grote testdagen van odorex en tot nu toe werkt het super. Nog even vanmiddag in de metro en trein afwachten hoe het dan gaat want daar is het altijd super heet.
ik gebruik het nu al ruim een jaar 1 keer per week en bj mij is nog steeds alles droog hoor...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:16 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, nu vraag ik me 3 dingen af over de personen die resisten geworden zijn:
1) Hebben jullie gesmeerd ipv gedept?
2) Welk merk deo gebruiken jullie eroverheen?
3) Wassen jullie je oksels met zeep?
Nee, juist geen zeep, ga je ongelofelijk van lekken. Ook zonder odorex merk ik dat ik na het wassen met zeep duidelijk meer transpireer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:52 schreef Dinamiet het volgende:
Wassen jullie je oksels ook met zeep gewoon na de periode dat je het hebt aangebracht? Dus ook na ochtend dat je het er weer af hetb gewassen zegmaar?
Ik vroeg me namelijk af of dat het effect verminderde....
Dat zit er wel, al is het in kleine mate. Aangezien je dept maakt het niet zoveel uitquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:29 schreef Arn het volgende:
en hoe zit het met okselhaar? zit dat in de weg of doen jullie daar niet aan?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef _Boo_ het volgende:
Nadat het flesje een jaar in de kast heeft gestaan, heb ik het nu een keertje gebruikt en het werkte echt goed! Verder gebruik ik altijd een heleboel douchegel om mn oksels te wassen, maar dat is misschien niet zo slim...Maar ja alleen maar water gebruiken is toch ook niet fijn?
Dat scheer ik wegquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:29 schreef Arn het volgende:
en hoe zit het met okselhaar? zit dat in de weg of doen jullie daar niet aan?
ik scheer t ook weg, weet niet of het werking op het spul heeft.. je mag alleen niet binnen 24 uur dat je het scheerd dat spul opsmeren.. het is volgens mij niet echt erg gezond maar het werkt zeker heel erg goed.. Oja, ik dep t(2x per week) en gebruik adidas deo...quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat scheer ik weg
maar volgens mij maakt het verder niet uit wat de werking van dat spul betreft
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:28 schreef markiemark het volgende:
niemand ff een fotootje zodat iedereen zeker weet dat hij wel de goede koopt?!
Klopt. Nergens last van.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef Dinamiet het volgende:
Staat op het potje dat het niet in je kleren mag komen.. ze bedoelen denk ik rechtstreeks vanuit t potje..
maar als je het hebt omgesmeerd en goed hebt laten drogen kun je rustig je shirtje aantrekken lijkt me!
Volgens mij niets, want het beschadigt je beddegoed/nachtshirt ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:31 schreef Dinamiet het volgende:
Ik ook niet.. wat zou het effect zijn als het in je kleren komt![]()
Ja hoor! Ik gebruik nog altijd mijn lekkere deo eroverheen.. dan hoef je niet eens veel op te doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef star_gazer het volgende:
En is het ook bruikbaar in combinatie met 'gewone' deo? Voor de geur?
Afdekkingquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef Dinamiet het volgende:
Vast wel iets, anders stond het niet op t potje
Ja, maar ik zweet niet onder mijn okselsquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:00 schreef Dinamiet het volgende:
Gewoon gebruiken waarvoor het bedoeld is (okseltjes)
Niets aan het handje lijkt me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |