Dat zou ik echt niet proberenquote:Op zondag 26 juni 2005 13:26 schreef bob_the_builder het volgende:
Heeft iemand het ook wel eens geprobeerd tegen zweet voeten? Want ik heb eigenlijk alleen last van zweet voeten.
Safety Five is ook te koop bij de drogist, rond de 11 euro en dat kan je wél gebruiken voor zweetvoeten!quote:Op zondag 26 juni 2005 13:26 schreef bob_the_builder het volgende:
Heeft iemand het ook wel eens geprobeerd tegen zweet voeten? Want ik heb eigenlijk alleen last van zweet voeten.
Ik was vandaag op zoek naar dat odorex extra dry maar het is hier uitverkocht in 3 winkels waar ik ben geweest. Hoezo stormloopquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef RedRoses het volgende:
[..]
Safety Five is ook te koop bij de drogist, rond de 11 euro en dat kan je wél gebruiken voor zweetvoeten!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:24 schreef pberends het volgende:
Ik zal het ook is kopen, misschien wel handig. Maar als jullie zoveel last van zweetoksels hebben, hebben jullie dan ook geen last van zweetreten?
Als je zweetdijen hebt, heb je toch vast ook wel last van een zweetreet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nou, enorm.
Eigenlijk niet. Wel van zweetdijen, aan de binnenkant als ik een rokje aanheb.
Nou, eigenlijk valt dat mee. Maar kick je op zweetreten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:49 schreef pberends het volgende:
Als je zweetdijen hebt, heb je toch vast ook wel last van een zweetreet?
Misschien eens kijken inderdaad... staat het gewoon in de schappen of moet je het achter de balie vragen (quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:02 schreef zoalshetis het volgende:
etos?
nee in de schappen bij ons. sineo werkt bij mij beduidend beter overigens.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien eens kijken inderdaad... staat het gewoon in de schappen of moet je het achter de balie vragen ()?
DA drogist. Is hier in de stad de enige die het verkoopt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:01 schreef pberends het volgende:
Ik kan het product echt voor geen meter vinden bij Trekpleister of Kruidvat...
duurder, maar beter tegen het aangaan van zweet. althans, bij mij.quote:
Maar als je zweten tegengaat op een bepaalde plek, wordt het dan niet op andere plaatsen erger? Maar ik zal er is naar kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
duurder, maar beter tegen het aangaan van zweet. althans, bij mij.
nee het werkt bij mij prima voor mijn voorhoofd en oksels. en heb dan niet ineens erg veel zweet op andere plekken. eigenlijk is dit, na mijn pubertijd, mijn eerste volledig droge zomer.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar als je zweten tegengaat op een bepaalde plek, wordt het dan niet op andere plaatsen erger?
Zweten kwam door je pubertijd?quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het werkt bij mij prima voor mijn voorhoofd en oksels. en heb dan niet ineens erg veel zweet op andere plekken. eigenlijk is dit, na mijn pubertijd, mijn eerste volledig droge zomer.
in je pubertijd beginnen idd je zweet klieren te ontwikkelen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Zweten kwam door je pubertijd?
Maar tis ook niet echt warm nu he.
Het staat niet op het flesje, maar volgens mij wel. Het prikt enorm.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:54 schreef Yolli het volgende:
Vraagje... ik kan absoluut niet tegen deo's met alcohol en parfum erin. Ben daarom ook fervent Rexona gebruiker. Alleen al die verhalen hier, het klinkt erg aanlokkelijk.
Mijn vraag: zit daar ook alcohol in?
Ben er namelijk niet zo'n fan van om met grote rode allergie plekken onder mn armen te lopen![]()
Volgens mij zit er alcohol in odorex extra dry, ik krijg na een paar keer gebruiken uitslag van dat spul, het werkt wel heel goed en ik ben eigenlijk nog op zoek naar een alternatief (iemand misschien tips?). Ik lees ook veel positiefs over dat SyNeo5 en ik heb van de week van Therme ook iets dergelijks zijn staan, maar die zijn zo prijzig dat ik erg twijfel om het te proberen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:54 schreef Yolli het volgende:
Vraagje... ik kan absoluut niet tegen deo's met alcohol en parfum erin. Ben daarom ook fervent Rexona gebruiker. Alleen al die verhalen hier, het klinkt erg aanlokkelijk.
Mijn vraag: zit daar ook alcohol in?
Ben er namelijk niet zo'n fan van om met grote rode allergie plekken onder mn armen te lopen![]()
Hoezo?? Die van mij doen het nog goed. Odorex werkt zeker goed ,..probeer het gewoon uit (voorde mensen hierboven)zoveel kost het niet 2.16 euro. Zo gierig zijn jullie toch ook niet of wel>? En als het niet goed voor je is gooi je het weg makkelijk zatquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:13 schreef MouseOver het volgende:
De flesjes van vorig jaar kun je iig weggooien, mocht iemand nog iets overhebben.
Gewoon goed wassen met zeep en dan erop deppen(wel genoeg opdoen) En bij mij werkt het na een jaar nog steeds.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:38 schreef Refragmental het volgende:
Kan het zijn dat er gewenning optreed met dit spul?
Ik gebruik het bijna ieder weekend, maar het werkt steeds slechter en slechter
Dat het werkt geloof ik wel, dat odorex werkt ook. Maar ik kan er niet tegen... en dan vind ik 20 euro wat prijzig... mocht ik daar dan ook niet tegen kunnen heb ik wel 20 euro "weggegooid" zeg maar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:05 schreef Black-Death het volgende:
Mensen, koop SyNeO5 bij de DA Drogist (verkopen ze volgens mij alleen daar). Dat spul kost 20 euro voor een flesje en op het flesje staat 5 dagen garantie (dat het werkt), maar hier werkt het altijd een week of twee.. Fantastisch spul
Er zit een garantie bij dat je het kant erugsturen als het na 3 maanden (moet er nog 75% in het flesje zitten) niet werktquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:57 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat het werkt geloof ik wel, dat odorex werkt ook. Maar ik kan er niet tegen... en dan vind ik 20 euro wat prijzig... mocht ik daar dan ook niet tegen kunnen heb ik wel 20 euro "weggegooid" zeg maar.
Ow dat is mooooooiquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er zit een garantie bij dat je het kant erugsturen als het na 3 maanden (moet er nog 75% in het flesje zitten) niet werkt
Ik douch me altijd alvorens ik het er goed op dep. Daar zal het dus niet aan liggen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:40 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Gewoon goed wassen met zeep en dan erop deppen(wel genoeg opdoen) En bij mij werkt het na een jaar nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |