odorex is sowieso veel minder goed, voor mij dan. en syneo moet je gewoon een paar keer achter elkaar spuiten en dan heb je een tijd lang droge oksels.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:05 schreef pberends het volgende:
Vast wel eens voorbijgekomen, maar kan je immuun worden van deze Odorex? En zijn er mensen die 't het hele jaar doorgebruiken?
Hoelang gebruik je syneo 5 nu dan en word het effect ervan niet minder na verloop van tijdquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
odorex is sowieso veel minder goed, voor mij dan. en syneo moet je gewoon een paar keer achter elkaar spuiten en dan heb je een tijd lang droge oksels.
Heb het volgens mij 5 weken geleden voor het laatst opgespoten en nog steeds droogquote:Op zondag 30 april 2006 14:18 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hoelang gebruik je syneo 5 nu dan en word het effect ervan niet minder na verloop van tijd
5 weken?quote:Op zondag 30 april 2006 18:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heb het volgens mij 5 weken geleden voor het laatst opgespoten en nog steeds droog
ik gebruik het ongeveer zo lang als dit topic oud is. soms vergeet ik een week te sprayen en is het nog steeds lekker droog of in ieder geval acceptabel na bijvoorbeeld een dagje ploeteren in de tuin.quote:Op zondag 30 april 2006 14:18 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hoelang gebruik je syneo 5 nu dan en word het effect ervan niet minder na verloop van tijd
Ging super vandaag, bijna helemaal droge oksels. Alleen toen ik een half uur in een hete bus moest zitten kreeg ik wel erg veel last van zweetvoeten, hoewel ik dat nogal snel heb maar ja dat is nog altijd beter dan zweten onder je oksels.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:22 schreef Stansfield het volgende:
Gisteravond weer een keertje opgedept. Vandaag nog nergens last van. Maar zit ook alleen nog maar binnen waar het redelijk koel is.
same here...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:48 schreef Aventura het volgende:
Ik heb nog steeds een flesje staan van vorig jaar. Ik kocht het voor ik naar Thailand ging maar heb het niet gebruikt. Ik ga het morgen op mijn hoofd(!) gebruiken want dan ga ik op de fiets ergens heen. Ik zweet gek genoeg niet noemenswaardig op mijn lichaam maar als het zo warm is, wel op mijn gezicht. Vreselijk, krijg dan een drijfnat tomaathoofd.
Het is voor mij reden om met weer zoals vandaag niet te fietsen, maar (in een zeer rustig tempo). Met conditie heeft het niks te maken heb ik gemerkt, want sinds ik 3x per week sport heb ik het nog steeds.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:09 schreef octopussy het volgende:
[..]
same here...
Ik moet een halfuurtje fietsen om op de HHS te komen, en als ik dan de collegezaal binnenloop dan kijkt mijn docente me echt zo aan van: heb jij een marathon gelopen ofzo?
Maar omdat ik roaccutane slik is die stuwing in mijn gezicht veel erger dan normaal en mijn huid is schraal dus om daar odorex op te smeren is denk ik niet zo'n goed idee.
Roep even als het ook als ontharingscreme werktquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:40 schreef Sanne het volgende:
Ik ga met dit weer zweten op mijn bovenlip, dus daar heb ik het ook maar op aangebracht.
5 dagen...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:11 schreef flutterbye het volgende:
Dat Syneo spul klink niet echt gezond... 5 weken???
...quote:Op zondag 30 april 2006 18:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heb het volgens mij 5 weken geleden voor het laatst opgespoten en nog steeds droog
Ik denk dat hij een beetje aan het lullen was,.. 5 weken kan nooitquote:
misschien wel in zijn geval. maar de verpakking heeft het over: tot 5 dagen actief.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef Huppelei het volgende:
Schopje. Warme dagen komen er aan en ik zou graag willen weten of het nog steeds goed is
jawel, maar syneo is veel beterquote:Op maandag 26 maart 2007 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat over Odorex Extra Dry hier, zoalshetis
Ik ga het binnenkort maar weer eens proberen.
goede vraag, ik heb het nog nooit geschoren omdat ik er eik nooit over nagedacht heb. misschien wel een goede!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Scheren jullie (m/v) je onder je oksels? Vrouwen hopelijk wel![]()
, maar mannen: deppen jullie op het plukje dons of korten jullie het in? Maakt het nog veel verschil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |