Zolang je niks vasts hebt met iemand is daar niks mis mee.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
Dus jij scharrelt liever rond met 3 vrouwen tegelijk?
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:09 schreef BVO het volgende:
Ha, eindelijk weer eens een Erodome-aantrek-titel!
Maar ik heb het over 3 vrouwen tegelijk Dat vind jij gewoon?quote:Zolang je niks vasts hebt met iemand is daar niks mis mee..
Je bent maar 1 keer jong..
Wat versta je onder 3 vrouwen tegelijk? Met 3 vrouwen tegelijk een relatie?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik heb het over 3 vrouwen tegelijk Dat vind jij gewoon?
Ja, daar heb ik nog rekening mee gehouden.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:09 schreef BVO het volgende:
Ha, eindelijk weer eens een Erodome-aantrek-titel!
Whehequote:Op maandag 2 mei 2005 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk als titel iets met "sletten, vingeren, pijpen en neuken", maar dat vond ik te provocerend.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat versta je onder 3 vrouwen tegelijk? Met 3 vrouwen tegelijk een relatie?
Nee, maar dat doe ik ook niet..
Ik vatte het op als:quote:Wat is daar mis mee?!
Ik hoef op m'' n 19e nog niet gebonden te zijn aan 1 vrouw hoor.
Ik bedoelde het als:quote:Op maandag 2 mei 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik vatte het op als:
Ik hoef nu niet aan maar één vrouw gebonden te zijn.
Hey, Ingmar! Dé Ingmar!quote:
Nee, oké, dan snap ik je.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als:
Ik heb geen zin om me te binden en begin dus ook nog niet aan een vaste relatie..
Tja, tenzij... die ideale vrouw opeens voor je neus staat he?!. Maarja.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Tja, tenzij... die ideale vrouw opeens voor je neus staat he?!. Manja.
Manja.quote:
quote:FokBlock, dé extensie voor Firefox om irritante, extremistische of onzinnige gebruikers te blokkeren op het Fok!forum.
quote:FokBlock, dé extensie voor Firefox om irritante, extremistische of onzinnige gebruikers te blokkeren op het Fok!forum.
Tof!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:17 schreef QyRoZ het volgende:
Yep. Met achterlating van een halve fles wijn.
Niets dan goeds neem ik aan?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Hey, Ingmar! Dé Ingmar!.
Veel over je gehoord..
Nee hoor. Ik ben nog anderhalf uur jarig.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:20 schreef Auticia het volgende:
Ik ben zeker weer te laat voor het feest hè?
* Bupatih totally freaks out off coursequote:
Zolang jij maar het onderwerp van gesprek bent? In any way?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou ja nieuws is nieuws... of het nu goed is of niet.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* Bupatih totally freaks out off course
Ik weet het niet, maar ach, WTF!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Auticia...waarom lachen wij toch altijd om dingen die anderen niet snappen?
ik moet gelijk aan Tanja Jess denkenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:ALLEMAAL
Jaja, een
[afbeelding]
in de
[afbeelding]
Nee ik hou er eigenlijk niet van het onderwerp van gesprek te zijn, maar goed ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zolang jij maar het onderwerp van gesprek bent? In any way?
Waarom?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik moet gelijk aan Tanja Jess denken
Ik heb er al een verhelderende link bij gezetquote:
er waren scenes in ONM dat ze er echt als een paard uitzag...In GTST ( toen ik het nog keek) was mij dit nooit opgevallen....quote:
Beter de broek van je moeder in je hand...quote:Op maandag 2 mei 2005 22:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik hou er eigenlijk niet van het onderwerp van gesprek te zijn, maar goed ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
Dan de moeder van je hand in je broek ?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:27 schreef Auticia het volgende:
[..]
Beter de broek van je moeder in je hand...
Oh tsja..dat kan hèquote:Op maandag 2 mei 2005 22:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er waren scenes in ONM dat ze er echt als een paard uitzag...In GTST ( toen ik het nog keek) was mij dit nooit opgevallen....
Ohhhquote:Op maandag 2 mei 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan de moeder van je hand in je broek ?
Dan je boom in een poesquote:
Een oude vrouw kan beter je pijp pikken, dan...quote:
het liedje spookt gelijk weer door mijn hoofd...quote:
Welke?!?!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan je boom in een poes![]()
Hoi lieve schatten
Ik heb een Lush-zeepje
Hoi lieve schatquote:Op maandag 2 mei 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan je boom in een poes![]()
Hoi lieve schatten
Ik heb een Lush-zeepje
Jij bent onverzadigbaar!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een oude vrouw kan beter je pijp pikken, dan...
Ogen dicht en je merkt er niks van.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een oude vrouw kan beter je pijp pikken, dan...
Ultimate Shine Shampoo Barquote:
Dan moet ik Kristin Davis maar eens weer bellenquote:
Bye h_equote:Op maandag 2 mei 2005 22:35 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ga slapen ik moet morgen vroeg op...en niet teveel aan sex met oude dametjes denken...
Oh, die ken jij nietquote:
quote:
Ik snap ze zelf ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
He Tom, leg die streepjes in je naam eens uit
Whehequote:Op maandag 2 mei 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik snap ze zelf ook niet.
Maar mijn naam heb ik ooit verzonnen tijdens Starmaker.. Op het Starmakerforum van Yorin.
. De naam Tom was al bezet en ik was niet zo creatief, dus had ik er Tom_Tom- van gemaakt.
. En die naam heb ik hier ook maar gekozen.
.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
, misschien een idee om dat zouteloze haar van je een keer te laten glanzen
![]()
![]()
?
Wil de Smet.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:44 schreef Stom_Stom- het volgende:
Wie?
Whihiquote:Op maandag 2 mei 2005 22:44 schreef Stom_Stom- het volgende:
Wie?
Mijn naam rijmtquote:Op maandag 2 mei 2005 22:42 schreef BVO het volgende:
Mijn naam is pas crea!
quote:
quote:
Waaaa! Smetvrees!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen dank, geen dank..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
You're welcome.
Ik ging net naar de WC, loop ik door de gang... Wat denk je dat er stond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
I bet you are flying inside.
Óf je registreert een nieuwe naamquote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn naam wil ik al tijden vanaf, de reputatie ervan is zijn eigen leven gaan leiden. Helaas kun je op FOK! je username niet veranderen.
I knowquote:
Christine?quote:
Ik ben altijd lief en aardig voor een ieder.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dit is nog niets.
Pas maar op voor als BVO en Bupa weer eens ruzie hebben.
Eentje over een paard in een bepaalde ruimte van het huis?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:00 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een liedje voor je zingen?
Hahahahaha!quote:Op maandag 2 mei 2005 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Al draagt een [afbeelding] een [afbeelding], het is en blijft een [afbeelding] [afbeelding].
Nee joh, gewoon zo'n mooie.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Eentje over een paard in een bepaalde ruimte van het huis?
Niet eens meer sletten met mij?!quote:
Komt ie weer met dat moeilijke spreekwoord.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Al draagt een [afbeelding] een [afbeelding], het is en blijft een [afbeelding] [afbeelding].
Ken je Stereo Total?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
Oui, Oui, Il y a une cheval dans le couloir.
Het is m'n lijfspreuk, Svennetje.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
Komt ie weer met dat moeilijke spreekwoord.
Letten op wat je post, dan ben je dat binnen no time kwijtquote:
Hmja, omdat ik seks lekker vind, schijn ik meteen een slet te zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Letten op wat je post, dan ben je dat binnen no time kwijt
Wie zegt dat je een slet bent?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmja, omdat ik seks lekker vind, schijn ik meteen een slet te zijn
Nee, hoezo?quote:
Ik weet heus wel dat je geen slet bent, maar de meeste fokkers kijken niet verder dan hun neus lang is he?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik m'n 4equote:
Hmmm een flink aantal fokkers die bij "ik wil seks" meteen denken dat ik wel beschikbaar benquote:Op maandag 2 mei 2005 23:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je een slet bent?
En misschien moet je je ondertitel (of hoe dat ding ook heet) dan eens veranderen
[hans teeuwen-modus]quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Sletten is okay.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bedoelt het vorige topic? Die reacties waren wel aardig triest jaquote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm een flink aantal fokkers die bij "ik wil seks" meteen denken dat ik wel beschikbaar ben
Niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm een flink aantal fokkers die bij "ik wil seks" meteen denken dat ik wel beschikbaar ben
Uhuh. Geniet er van, straks ben je gebonden en zit je alleen nog maar samen op de bank tv te kijken.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, zolang je maar kritisch bent
Zo ben ik. Een schijterd.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij durfde niet eens wat te proberen, schat
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
Het vorige topic.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je bedoelt het vorige topic? Die reacties waren wel aardig triest ja
Een geil paard.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Stond er een paard in je gang, Christine? Want dat leidt wel af, natuurlijk.
Weet ik niet meer eigenlijk... stond die er, Q? Het kan namelijk ook zijn dattie in de woonkamer stond. Dat leidt nog meer af he.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Stond er een paard in je gang, Christine? Want dat leidt wel af, natuurlijk.
"straks"quote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh. Geniet er van, straks ben je gebonden en zit je alleen nog maar samen op de bank tv te kijken..
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je iets tegen paarden ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Weet ik niet meer eigenlijk... stond die er, Q? Het kan namelijk ook zijn dattie in de woonkamer stond. Dat leidt nog meer af he.
A hand over my mouthquote:Op maandag 2 mei 2005 23:21 schreef QyRoZ het volgende:
Could we please be objective?
Cause the other boys are queuing up behind us
Dank je.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik heb Q. nog niet eens gefeliciteerd.Gefeliciteerd Q.
Ja ik ookquote:Op maandag 2 mei 2005 23:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb je iets tegen paarden ofzo?
Ik zag alleen maar katten.
Je wilde wel meer zien hè?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar misschien had ik mijn bril niet op. +
Meer ken ik er niet uit m'n hoofd en ik ben te lui om te gaan googlen.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Omdat ik ook mee wil doen met Belle & Sebastian lyrics.
There's something wrong with me, I'm a cuckoo.
Ohh QyRoZ!quote:
*deuntje tudelt.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
I was feeling like a loser...quote:Op maandag 2 mei 2005 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja tuurlijk wilde ik meer zienquote:Op maandag 2 mei 2005 23:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je wilde wel meer zien hè?
Ik zie dat soort dingen nooit. Tijd voor een bril.
Dat vind ik ook zo leuk aan mezelf.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohh QyRoZ!
Ik vind het zo leuk dat je Belle and Sebastian ook leuk vind!.
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wilde ik meer zien
Vooral omdatjij
het was....
op de film issie grappigerquote:Op maandag 2 mei 2005 23:32 schreef timbob het volgende:
Squirrels always eat nuts with two hands, always two hands, "arararar", and occasionally, they stop and go, oh, uh, ah, as if they're going, "Did I leave the gas on? No! I'm, no I'm a fucking squirrel!"
Ik vind het écht zo leuk dat jij B&S zo leuk vind.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik weet tegenwoordig niet meer wat ik serieus moet nemen.
Je kan mij aardig inschatten hoor lieverdquote:Op maandag 2 mei 2005 23:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik weet tegenwoordig niet meer wat ik serieus moet nemen.
Dat had ik door.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind het écht zo leuk dat jij B&S zo leuk vind.
Skaai is er alquote:
quote:
Nietes.quote:
Je bedoelt met Skaai, Christine en zo?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:58 schreef Tania18 het volgende:
Zo, het vorige topic was wel een ietsiepietsie wanhopig
Hoi schat, lekker geslapen?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief en aardig voor een ieder.
Gelukkig doe ik niet mee aan zulke flauwekul.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je bedoelt het vorige topic? Die reacties waren wel aardig triest ja
Komt 'ie dan he?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:30 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn paard, wat doe je?
Het leven dat is één groot feest.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, als je twee keer per week een "slaap"-feestje hebt, dan went het vanzelf
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, als je twee keer per week een "slaap"-feestje hebt, dan went het vanzelf
Nee das niet foutquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, wij drinken meestal wat en gaan dan seksen. Is dat een fout drankspelletje?
quote:
Ik weet niet wat er met Skaai was, maar ze wilden allemaal met mij neuken, en de opmerking "je bent te jong" zagen ze als aanbod voor sekslesquote:
Dat was er dus ook bij Skaaiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met Skaai was, maar ze wilden allemaal met mij neuken,
Pubersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met Skaai was, maar ze wilden allemaal met mij neuken, en de opmerking "je bent te jong" zagen ze als aanbod voor seksles
Kan je vriendje je nu al niet meer geven wat je nodig hebt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pubers
Maar ik wil ook met je neuken eigenlijk
Oh jawelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan je vriendje je nu al niet meer geven wat je nodig hebt?
Ja, wie niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar ik wil ook met je neuken eigenlijk
Wij? Alsof ik hier de back-up was voor iedereenquote:
Pfftquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij? Alsof ik hier de back-up was voor iedereen
Ben je oud en nieuw vergetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij? Alsof ik hier de back-up was voor iedereen
Mn verjaardag vergeet ik niet natuurlijkquote:
ik ben Jiskfet aan het kijken... echt geweldigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:28 schreef Bupatih het volgende:
Gheghe, juffrouw Jannie toch.
Ze kunnen soms wel grappig zijn, maar het is niet echt mijn soort humor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik ben Jiskfet aan het kijken... echt geweldig
Ik het heb over de nacht, onze wilde nachtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn verjaardag vergeet ik niet natuurlijk
Flauw grapje hèquote:
Natuurlijk weet ik dat nogquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik het heb over de nacht, onze wilde nacht![]()
orgi's?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
bar_rel met MB -->
bar_rel met Skaai -->
Skaai met Svensational -->
Svensational met Christine -->
Christine met MB -->
MB met Tranceptor -->
Tranceptor met Christine -->
Christine met BVO -->
Hu? Ik zie aantal zaken die naar mijn weten niet kloppenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
bar_rel met MB -->
bar_rel met Skaai -->
Christine met MB -->
MB met Tranceptor -->
Christine met BVO -->
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:41 schreef Auticia het volgende:
Reminds me. [afbeelding].
Vroeger, toen ik nóg kleiner was, ging ik een keer met mijn vriendje bedrijven opzoeken in de telefoongids. En die bedrijven gingen we dan voor het lapje houden.
Zo stond er ergens een winkel bij die verkochten raamfolie.
Toen gingen we bellen en vroegen ze of ze raamf-olie hadden.
Dat hadden ze dan weer niet.
Natuurlijk, we waren pubers, dus ook de zaadhandel moest het ontgelden.
Ik bedoel het dan ook niet "letterlijk"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hu? Ik zie aantal zaken die naar mijn weten niet kloppen![]()
vroeger had je nog van die gratis sex-lijnen voor vrouwen dan kreeg je een man aan de lijn...de gesprekken die wij hebben gehouden...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:41 schreef Auticia het volgende:
Vroeger, toen ik nóg kleiner was, ging ik een keer met mijn vriendje bedrijven opzoeken in de telefoongids. En die bedrijven gingen we dan voor het lapje houden.
OMGquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:41 schreef Auticia het volgende:
Een klasgenoot van mij was veel erger.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat jij allemaal in je jeugd uitgespookt hebt. .....
gelukkig kan je FOKKEN, wie gaat er ook stage lopen in een uitzenbureau?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij was veel erger.
Die heeft echt wekenlang regelmatig dezelfde persoon opgebeld met de mededeling dat ze een bed hadden gekocht bij de Wehkamp, van 2000 gulden. Dat mens entirely freaked out off course!
Toen hij haar uiteindelijk huilend aan de telefoon had, zei hij: "Nou, mevrouw, dan annuleren wij het toch?"
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij was veel erger.
Die heeft echt wekenlang regelmatig dezelfde persoon opgebeld met de mededeling dat ze een bed hadden gekocht bij de Wehkamp, van 2000 gulden. Dat mens entirely freaked out off course!
Toen hij haar uiteindelijk huilend aan de telefoon had, zei hij: "Nou, mevrouw, dan annuleren wij het toch?"
Ja, en je kon gratis telefoonnummers opvragen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vroeger had je nog van die gratis sex-lijnen voor vrouwen dan kreeg je een man aan de lijn...de gesprekken die wij hebben gehouden...
ach ach mooi was die tijd...
Ik ben ook nog getrouwd geweest met Tom_Tom-quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
bar_rel met MB -->
bar_rel met Skaai -->
Christine met MB -->
MB met Tranceptor -->
Christine met BVO -->
Ik ben heul geen sletquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hu? Ik zie aantal zaken die naar mijn weten niet kloppen![]()
Stelletje SC-sletten hier, ik niet
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, en je kon gratis telefoonnummers opvragen..
Ja, mag ik het telefoonnummer van ( mij ) op ( mijn adres )?
Telefoonvrouw: ( nummer )
Ik: Ja! Dat klopt!
Nou, zo had hij ooit het antwoordapparaat van een stelletje ontdekt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]!