Waaaa! Smetvrees!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen dank, geen dank..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
You're welcome.
Ik ging net naar de WC, loop ik door de gang... Wat denk je dat er stond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
I bet you are flying inside.
Óf je registreert een nieuwe naamquote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn naam wil ik al tijden vanaf, de reputatie ervan is zijn eigen leven gaan leiden. Helaas kun je op FOK! je username niet veranderen.
I knowquote:
Christine?quote:
Ik ben altijd lief en aardig voor een ieder.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dit is nog niets.
Pas maar op voor als BVO en Bupa weer eens ruzie hebben.
Eentje over een paard in een bepaalde ruimte van het huis?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:00 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een liedje voor je zingen?
Hahahahaha!quote:Op maandag 2 mei 2005 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Al draagt een [afbeelding] een [afbeelding], het is en blijft een [afbeelding] [afbeelding].
Nee joh, gewoon zo'n mooie.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Eentje over een paard in een bepaalde ruimte van het huis?
Niet eens meer sletten met mij?!quote:
Komt ie weer met dat moeilijke spreekwoord.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Al draagt een [afbeelding] een [afbeelding], het is en blijft een [afbeelding] [afbeelding].
Ken je Stereo Total?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
Oui, Oui, Il y a une cheval dans le couloir.
Het is m'n lijfspreuk, Svennetje.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
Komt ie weer met dat moeilijke spreekwoord.
Letten op wat je post, dan ben je dat binnen no time kwijtquote:
Hmja, omdat ik seks lekker vind, schijn ik meteen een slet te zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Letten op wat je post, dan ben je dat binnen no time kwijt
Wie zegt dat je een slet bent?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmja, omdat ik seks lekker vind, schijn ik meteen een slet te zijn
Nee, hoezo?quote:
Ik weet heus wel dat je geen slet bent, maar de meeste fokkers kijken niet verder dan hun neus lang is he?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik m'n 4equote:
Hmmm een flink aantal fokkers die bij "ik wil seks" meteen denken dat ik wel beschikbaar benquote:Op maandag 2 mei 2005 23:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je een slet bent?
En misschien moet je je ondertitel (of hoe dat ding ook heet) dan eens veranderen
[hans teeuwen-modus]quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Sletten is okay.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bedoelt het vorige topic? Die reacties waren wel aardig triest jaquote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm een flink aantal fokkers die bij "ik wil seks" meteen denken dat ik wel beschikbaar ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |