Zolang je niks vasts hebt met iemand is daar niks mis mee.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
Dus jij scharrelt liever rond met 3 vrouwen tegelijk?
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:09 schreef BVO het volgende:
Ha, eindelijk weer eens een Erodome-aantrek-titel!
Maar ik heb het over 3 vrouwen tegelijk Dat vind jij gewoon?quote:Zolang je niks vasts hebt met iemand is daar niks mis mee..
Je bent maar 1 keer jong..
Wat versta je onder 3 vrouwen tegelijk? Met 3 vrouwen tegelijk een relatie?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik heb het over 3 vrouwen tegelijk Dat vind jij gewoon?
Ja, daar heb ik nog rekening mee gehouden.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:09 schreef BVO het volgende:
Ha, eindelijk weer eens een Erodome-aantrek-titel!
Whehequote:Op maandag 2 mei 2005 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk als titel iets met "sletten, vingeren, pijpen en neuken", maar dat vond ik te provocerend.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat versta je onder 3 vrouwen tegelijk? Met 3 vrouwen tegelijk een relatie?
Nee, maar dat doe ik ook niet..
Ik vatte het op als:quote:Wat is daar mis mee?!
Ik hoef op m'' n 19e nog niet gebonden te zijn aan 1 vrouw hoor.
Ik bedoelde het als:quote:Op maandag 2 mei 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik vatte het op als:
Ik hoef nu niet aan maar één vrouw gebonden te zijn.
Hey, Ingmar! Dé Ingmar!quote:
Nee, oké, dan snap ik je.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als:
Ik heb geen zin om me te binden en begin dus ook nog niet aan een vaste relatie..
Tja, tenzij... die ideale vrouw opeens voor je neus staat he?!. Maarja.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Tja, tenzij... die ideale vrouw opeens voor je neus staat he?!. Manja.
Manja.quote:
quote:FokBlock, dé extensie voor Firefox om irritante, extremistische of onzinnige gebruikers te blokkeren op het Fok!forum.
quote:FokBlock, dé extensie voor Firefox om irritante, extremistische of onzinnige gebruikers te blokkeren op het Fok!forum.
Tof!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:17 schreef QyRoZ het volgende:
Yep. Met achterlating van een halve fles wijn.
Niets dan goeds neem ik aan?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Hey, Ingmar! Dé Ingmar!.
Veel over je gehoord..
Nee hoor. Ik ben nog anderhalf uur jarig.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:20 schreef Auticia het volgende:
Ik ben zeker weer te laat voor het feest hè?
* Bupatih totally freaks out off coursequote:
Zolang jij maar het onderwerp van gesprek bent? In any way?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou ja nieuws is nieuws... of het nu goed is of niet.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* Bupatih totally freaks out off course
Ik weet het niet, maar ach, WTF!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Auticia...waarom lachen wij toch altijd om dingen die anderen niet snappen?
ik moet gelijk aan Tanja Jess denkenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:ALLEMAAL
Jaja, een
[afbeelding]
in de
[afbeelding]
Nee ik hou er eigenlijk niet van het onderwerp van gesprek te zijn, maar goed ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zolang jij maar het onderwerp van gesprek bent? In any way?
Waarom?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik moet gelijk aan Tanja Jess denken
Ik heb er al een verhelderende link bij gezetquote:
er waren scenes in ONM dat ze er echt als een paard uitzag...In GTST ( toen ik het nog keek) was mij dit nooit opgevallen....quote:
Beter de broek van je moeder in je hand...quote:Op maandag 2 mei 2005 22:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik hou er eigenlijk niet van het onderwerp van gesprek te zijn, maar goed ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
Dan de moeder van je hand in je broek ?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:27 schreef Auticia het volgende:
[..]
Beter de broek van je moeder in je hand...
Oh tsja..dat kan hèquote:Op maandag 2 mei 2005 22:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er waren scenes in ONM dat ze er echt als een paard uitzag...In GTST ( toen ik het nog keek) was mij dit nooit opgevallen....
Ohhhquote:Op maandag 2 mei 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan de moeder van je hand in je broek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |