Mooi nummer is dat, hèquote:Op maandag 2 mei 2005 21:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
'Avond.
daarvoor zijn de hoerenstraten uitgevonden....quote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik word er ook een beetje moe van![]()
Allemaal wanhopige gasten die hun pik achterna lopen...![]()
Ach, het is wat dat betreft net een kroeg hierquote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik word er ook een beetje moe van![]()
Allemaal wanhopige gasten die hun pik achterna lopen...![]()
Jaja, meneertje Ongeduldquote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
En Sven..waarom ben ik dé rokkenjager van SC:
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan.
ShowChat #115: Bupatih mag niet op zichzelf stemmen
Dit?quote:De valsspelerd Op deze manier probeert hij de Jim Carrey-award voor zich te winnen Door opzich zelf te stemmen Maar toch houden we van Bupatih. Omdat niemand zijn naam kan schrijven, omdat ie elke vrouwelijke ShowChatter probeert te versieren, omdat ie eigenlijk best grappig isDaarom zeg ik: Bupatih is oké
quote:En bupavla je probeert wel elke sc vrouw te versieren met je gladde praatjes.
Waar gaat het over?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
En iedereen was het met me eens(iedereen=Duiveltja+Tom
http://forum.fok.nl/topic/648383/2/25#24014163quote:
Inlezen he!quote:
Oké!quote:
Die laatste twee slaan sowieso nergens op en gaan niet over het oorspronkelijke onderwerp, en tsja, die eerste van Duiveltja... Niet waar dusquote:
Ik heb er 5 minuten van gezien. Ik vond het echt slecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Wat is daar mis mee?!quote:Op maandag 2 mei 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]Je lijkt BVO wel
"Tania is de enige voor mij"
"ZOWIEE is de enige echte SHO-babe"
"Ik wil meeten met Christine"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |