wat ga je dan met je haar doen? kerstballen erin hangen?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo.
Ik ga vanmiddag naar de kapper, want morgen is het kerstgala van school.
Da's niet waar.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:47 schreef Duiveltja het volgende:
En bupavla je probeert wel elke sc vrouw te versieren met je gladde praatjes.
Veel mooier.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik eet een mandarijn.
* Tom_Tom- luistert nu: Irma - Vlieg Met Me Mee..
En nee BVO, die van Hind is niet mooier..
Met die vreselijke uitglijer?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert nu: Maud - Afscheid.
* BVO zet hem ook weer 'ns op.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee..
* Tom_Tom- swingt nu op Maud met Dancing In The Street.
Moet ie wel iets te neuken hebbenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa is gewoon een neukbeer.
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa is gewoon een neukbeer.
Klopt.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:57 schreef Duiveltja het volgende:
Moet ie wel iets te neuken hebben
Die luisterde ik daarstraks nog!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
BVO, vind jij Unbreak My Heart ook zo'n nummer dat Hind heel goed zou kunnen zingen?
Voor mij blijft het de Rosa Gonzales award.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
De ondergewaardeerde user award blijft gewoon ???? heten.
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik verander mij stem voor de Jim Carrey Award in Dada in plaats van Bupatih
Ik heb gesproken.
Nee, ondanks datquote:Op donderdag 16 december 2004 16:03 schreef BVO het volgende:
De actie hier op FOK! "Help Rosa aan een grote rol" heeft ook niet echt geholpen he?.
Dat is inderdaad de perfecte naam voor de ondergewaardeerdheids-award!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor mij blijft het de Rosa Gonzales award..
Rosa
. Ik moet m'n Rosa avatar maar weerns neerzetten.
!
De actie hier op FOK! "Help Rosa aan een grote rol" heeft ook niet echt geholpen he?.
Ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de perfecte naam voor de ondergewaardeerdheids-award!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |