Het is m'n lijfspreuk, Svennetje.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
Komt ie weer met dat moeilijke spreekwoord.
Letten op wat je post, dan ben je dat binnen no time kwijtquote:
Hmja, omdat ik seks lekker vind, schijn ik meteen een slet te zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Letten op wat je post, dan ben je dat binnen no time kwijt
Wie zegt dat je een slet bent?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmja, omdat ik seks lekker vind, schijn ik meteen een slet te zijn
Nee, hoezo?quote:
Ik weet heus wel dat je geen slet bent, maar de meeste fokkers kijken niet verder dan hun neus lang is he?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik m'n 4equote:
Hmmm een flink aantal fokkers die bij "ik wil seks" meteen denken dat ik wel beschikbaar benquote:Op maandag 2 mei 2005 23:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je een slet bent?
En misschien moet je je ondertitel (of hoe dat ding ook heet) dan eens veranderen
[hans teeuwen-modus]quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Sletten is okay.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bedoelt het vorige topic? Die reacties waren wel aardig triest jaquote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm een flink aantal fokkers die bij "ik wil seks" meteen denken dat ik wel beschikbaar ben
Niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm een flink aantal fokkers die bij "ik wil seks" meteen denken dat ik wel beschikbaar ben
Uhuh. Geniet er van, straks ben je gebonden en zit je alleen nog maar samen op de bank tv te kijken.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, zolang je maar kritisch bent
Zo ben ik. Een schijterd.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij durfde niet eens wat te proberen, schat
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
Het vorige topic.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je bedoelt het vorige topic? Die reacties waren wel aardig triest ja
Een geil paard.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Stond er een paard in je gang, Christine? Want dat leidt wel af, natuurlijk.
Weet ik niet meer eigenlijk... stond die er, Q? Het kan namelijk ook zijn dattie in de woonkamer stond. Dat leidt nog meer af he.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Stond er een paard in je gang, Christine? Want dat leidt wel af, natuurlijk.
"straks"quote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh. Geniet er van, straks ben je gebonden en zit je alleen nog maar samen op de bank tv te kijken..
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |