Heb je iets tegen paarden ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Weet ik niet meer eigenlijk... stond die er, Q? Het kan namelijk ook zijn dattie in de woonkamer stond. Dat leidt nog meer af he.
A hand over my mouthquote:Op maandag 2 mei 2005 23:21 schreef QyRoZ het volgende:
Could we please be objective?
Cause the other boys are queuing up behind us
Dank je.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik heb Q. nog niet eens gefeliciteerd.Gefeliciteerd Q.
Ja ik ookquote:Op maandag 2 mei 2005 23:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb je iets tegen paarden ofzo?
Ik zag alleen maar katten.
Je wilde wel meer zien hè?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar misschien had ik mijn bril niet op. +
Meer ken ik er niet uit m'n hoofd en ik ben te lui om te gaan googlen.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Omdat ik ook mee wil doen met Belle & Sebastian lyrics.
There's something wrong with me, I'm a cuckoo.
Ohh QyRoZ!quote:
*deuntje tudelt.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
I was feeling like a loser...quote:Op maandag 2 mei 2005 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja tuurlijk wilde ik meer zienquote:Op maandag 2 mei 2005 23:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je wilde wel meer zien hè?
Ik zie dat soort dingen nooit. Tijd voor een bril.
Dat vind ik ook zo leuk aan mezelf.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohh QyRoZ!
Ik vind het zo leuk dat je Belle and Sebastian ook leuk vind!.
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wilde ik meer zien
Vooral omdatjij
het was....
op de film issie grappigerquote:Op maandag 2 mei 2005 23:32 schreef timbob het volgende:
Squirrels always eat nuts with two hands, always two hands, "arararar", and occasionally, they stop and go, oh, uh, ah, as if they're going, "Did I leave the gas on? No! I'm, no I'm a fucking squirrel!"
Ik vind het écht zo leuk dat jij B&S zo leuk vind.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik weet tegenwoordig niet meer wat ik serieus moet nemen.
Je kan mij aardig inschatten hoor lieverdquote:Op maandag 2 mei 2005 23:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik weet tegenwoordig niet meer wat ik serieus moet nemen.
Dat had ik door.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind het écht zo leuk dat jij B&S zo leuk vind.
Skaai is er alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |