quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook nog getrouwd geweest met Tom_Tom-
--->
Ik ben heul geen slet
Whehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:47 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nou, zo had hij ooit het antwoordapparaat van een stelletje ontdekt.
Was iets ingesproken van: Dit is het antwoordapparaat van Piet (vrouwenstem) en Miep! Bla bla.
Sprak hij iets in van: Hee, Miep, ik wilde even zeggen dat ik het gisteravond geweldig met je vond, kusje...
Shit, vergeet ik erbij te melden dat ze dus in janken uitbarstte, omdat ze het echt niet kon betalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij was veel erger.
Die heeft echt wekenlang regelmatig dezelfde persoon opgebeld met de mededeling dat ze een bed hadden gekocht bij de Wehkamp, van 2000 gulden. Dat mens entirely freaked out off course!
Toen hij haar uiteindelijk huilend aan de telefoon had, zei hij: "Nou, mevrouw, dan annuleren wij het toch?"
Wist je dat niet?quote:
Er woonden bij ons in de omgeving ook veel mensen met de achternaam Pannekoek.quote:
Ik ben braaf geweest zeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook nog getrouwd geweest met Tom_Tom-
[..]
Ik ben heul geen slet
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:47 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nou, zo had hij ooit het antwoordapparaat van een stelletje ontdekt.
Was iets ingesproken van: Dit is het antwoordapparaat van Piet (vrouwenstem) en Miep! Bla bla.
Sprak hij iets in van: Hee, Miep, ik wilde even zeggen dat ik het gisteravond geweldig met je vond, kusje...
Neequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Naja, het stelde achteraf ook niet veel voor
wie???quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben braaf geweest zeg.![]()
Een man in heel mijn fok-tijd.
dat heb ik ook gedaan, ik heb zelfs een keer docent voor drie uur in zijn lokaal opgesloten na dat alle lessen waren afgelopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:51 schreef Auticia het volgende:
Ohja, en in de klas elkaar briefjes geven namens de leraar die voor de klas stond.
Totdat die leraar de in handen kreeg.. Oei.
Ok, voor jou maak ik een uitzonderingquote:
Whehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:51 schreef Auticia het volgende:
Ohja, en in de klas elkaar briefjes geven namens de leraar die voor de klas stond.
Totdat die leraar de in handen kreeg.. Oei.
OMGquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:52 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, ik heb zelfs een keer docent voor drie uur in zijn lokaal opgesloten na dat alle lessen waren afgelopen
Het was ook meer een lijstje van de laatste paar topicsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:53 schreef Christine het volgende:
Ja dat lijstje klopt niet. Ik ben getrouwd geweest met Dizer, en Dada en verloofd met QyRoZ
Woah!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:52 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, ik heb zelfs een keer docent voor drie uur in zijn lokaal opgesloten na dat alle lessen waren afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |