Het leven dat is één groot feest.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, als je twee keer per week een "slaap"-feestje hebt, dan went het vanzelf
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, als je twee keer per week een "slaap"-feestje hebt, dan went het vanzelf
Nee das niet foutquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, wij drinken meestal wat en gaan dan seksen. Is dat een fout drankspelletje?
quote:
Ik weet niet wat er met Skaai was, maar ze wilden allemaal met mij neuken, en de opmerking "je bent te jong" zagen ze als aanbod voor sekslesquote:
Dat was er dus ook bij Skaaiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met Skaai was, maar ze wilden allemaal met mij neuken,
Pubersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met Skaai was, maar ze wilden allemaal met mij neuken, en de opmerking "je bent te jong" zagen ze als aanbod voor seksles
Kan je vriendje je nu al niet meer geven wat je nodig hebt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pubers
Maar ik wil ook met je neuken eigenlijk
Oh jawelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan je vriendje je nu al niet meer geven wat je nodig hebt?
Ja, wie niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar ik wil ook met je neuken eigenlijk
Wij? Alsof ik hier de back-up was voor iedereenquote:
Pfftquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij? Alsof ik hier de back-up was voor iedereen
Ben je oud en nieuw vergetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij? Alsof ik hier de back-up was voor iedereen
Mn verjaardag vergeet ik niet natuurlijkquote:
ik ben Jiskfet aan het kijken... echt geweldigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:28 schreef Bupatih het volgende:
Gheghe, juffrouw Jannie toch.
Ze kunnen soms wel grappig zijn, maar het is niet echt mijn soort humor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik ben Jiskfet aan het kijken... echt geweldig
Ik het heb over de nacht, onze wilde nachtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn verjaardag vergeet ik niet natuurlijk
Flauw grapje hèquote:
Natuurlijk weet ik dat nogquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik het heb over de nacht, onze wilde nacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |