Nee hoor. Ik ben nog anderhalf uur jarig.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:20 schreef Auticia het volgende:
Ik ben zeker weer te laat voor het feest hè?
* Bupatih totally freaks out off coursequote:
Zolang jij maar het onderwerp van gesprek bent? In any way?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou ja nieuws is nieuws... of het nu goed is of niet.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* Bupatih totally freaks out off course
Ik weet het niet, maar ach, WTF!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Auticia...waarom lachen wij toch altijd om dingen die anderen niet snappen?
ik moet gelijk aan Tanja Jess denkenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:ALLEMAAL
Jaja, een
[afbeelding]
in de
[afbeelding]
Nee ik hou er eigenlijk niet van het onderwerp van gesprek te zijn, maar goed ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zolang jij maar het onderwerp van gesprek bent? In any way?
Waarom?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik moet gelijk aan Tanja Jess denken
Ik heb er al een verhelderende link bij gezetquote:
er waren scenes in ONM dat ze er echt als een paard uitzag...In GTST ( toen ik het nog keek) was mij dit nooit opgevallen....quote:
Beter de broek van je moeder in je hand...quote:Op maandag 2 mei 2005 22:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik hou er eigenlijk niet van het onderwerp van gesprek te zijn, maar goed ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
Dan de moeder van je hand in je broek ?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:27 schreef Auticia het volgende:
[..]
Beter de broek van je moeder in je hand...
Oh tsja..dat kan hèquote:Op maandag 2 mei 2005 22:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er waren scenes in ONM dat ze er echt als een paard uitzag...In GTST ( toen ik het nog keek) was mij dit nooit opgevallen....
Ohhhquote:Op maandag 2 mei 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan de moeder van je hand in je broek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |