quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
Ik begin ze steeds grappiger te vinden, die 2 meiden.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:49 schreef haagse_elfje het volgende:
Karla en Sofie zijn echt geweldig
In dát land zijn het blanke godinnen.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:53 schreef NiNi het volgende:
Ik vind die meiden eigenlijk ook irritant.
En alsof ze zo lekker zijn zeg.
Whehe inderdaad, zal ook wel een van hun zijn die je zo hoort schreeuwen in dat voorstukje.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:58 schreef Vork het volgende:
Nou, als die twee al zo lopen te flippen om een paar spinnen, dan zal dat nog wel wat worden straks met die slangen
Verder heb je er nog nooit van gehoort?!quote:Op zondag 1 mei 2005 21:23 schreef hardsilence het volgende:
Wow, machtig die Tash Mahal.
Ken ik enkel van Hotel, dat spel.
Ik was gaan kijkenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:24 schreef trepper het volgende:
Ongelofelijk, dat moet toch niet moeilijk zijn?? Gewoon doorracen. Snap niet dat ze er zo over nadenken.
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:24 schreef trepper het volgende:
Ongelofelijk, dat moet toch niet moeilijk zijn?? Gewoon doorracen. Snap niet dat ze er zo over nadenken.
Ja, als iedereen naar binnengaat, kun je net zo goed ook naar binnen gaan. Als ik laatste was, was ik sowieso doorgegaan.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:25 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Tja doorracen is leuk allemaal, maar als je het niet ziet als je de kans hebt.. zit je straks thuis..
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:24 schreef VoreG het volgende:
Verder heb je er nog nooit van gehoord?!
en nog erger deze keuze vergeef je jezelf niet meer.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:29 schreef golfer het volgende:
Foute beslissing van Just en Brechje.
Dat vergeet je je hele leven niet.
Oen toch?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:29 schreef Sanne het volgende:
Zei hij nou: Stomme, stomme, stomme koe dat je er bent?
Oen volgens mij.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:29 schreef Sanne het volgende:
Zei hij nou: Stomme, stomme, stomme koe dat je er bent?
aha.quote:
omdat je 1 gebouw niet gezien hebtquote:Op zondag 1 mei 2005 21:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
en nog erger deze keuze vergeef je jezelf niet meer.
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op zondag 1 mei 2005 21:35 schreef Quoi het volgende:
KUT!
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:37 schreef Juichtoon het volgende:
Gelukkig het saaiste duo eruit!
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
Lol @ Brechtje trouwens toen ze besloten om niet naar binnen te gaan, meer scheldwoorden dan andere woorden.
Jorien met je exact op de minuut 1 jaar verkering. Lekker interessant middenin de race.
alleen Nathalie is echt een "doos"quote:Op zondag 1 mei 2005 21:44 schreef NiNi het volgende:
Krieke is okay.
Rinck had gewoon gelijk. Nu hebben ze het en niet gezien en ze liggen eruit. Echt heerlijk die arrogantie van Rinck. Wie zat er nou niet te wachten op dit soort Elias/Reinier praktijken? EINDELIJK is het weer leukquote:Op zondag 1 mei 2005 21:40 schreef haagse_elfje het volgende:
KLOTE!
Ik heb me nog nooit zo geïriteerd als aan die Rinck. Jezus wat een lul is dat zeg, bedoel wrijf het erin bij die tweeling. Ik had hem gewoon willen slaan...Rinck denkt echt dat hij tof is...OPROTTEN!
Maar Roosje was weer lekker
ik hoop hetquote:Op zondag 1 mei 2005 21:45 schreef NiNi het volgende:
Rinck gaat het vast niet trekken in de woestijn.
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:46 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Rinck had gewoon gelijk. Nu hebben ze het en niet gezien en ze liggen eruit. Echt heerlijk die arrogantie van Rinck. Wie zat er nou niet te wachten op dit soort Elias/Reinier praktijken? EINDELIJK is het weer leuk![]()
Eens.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:44 schreef NiNi het volgende:
Krieke is okay.
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Enne niet zo slim van die Belgische tutjes om te vertellen dat ze een man zochten....
voor je het weet heeft die Indiase familie hun neef Apu klaar staan en zeg dan nog maar eens nee![]()
Volgens veel Belgen is dat typisch Nederlandsquote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Bij Rinck is het gewoon een walgelijk, superieur voelende, arrogante persoonlijkheid.
Wij zijn het altijd eens.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Daarom verbaasde ik mij zo op die haat jegens Manja.
Bij haar was het gewoon puur fanatisme, het willen winnen en het middenin het spelletje zitten.
Bij Rinck is het gewoon een walgelijk, superieur voelende, arrogante persoonlijkheid.
Manja vondt ik gewoon irritant ze was idd fanatiek. Ik mocht haar gewoon niet....quote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Daarom verbaasde ik mij zo op die haat jegens Manja.
Bij haar was het gewoon puur fanatisme, het willen winnen en het middenin het spelletje zitten.
Hij bedoelde het wel 'rot', want hij wist dat het koppel dat vlak voor hun lag had besloten om niet naar binnen te gaan. En toch bleef hij erover doorzagen.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:15 schreef NoSigar het volgende:
Had wel het idee dat rienk het niet zo kwaad bedoelde toen hij tegen Just en Brechtje over de Taj Mahal begon.
Ze hadden de keuze, omdat J & B op dat moment laatste lagen gingen ze gelijk verder liften.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:22 schreef keijz het volgende:
Maar mochten ze niet naar binnen ofzo?
Ze zoeken vast nog koppels voor PE3.quote:
ja ik heb ook gekeken hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze hadden de keuze, omdat J & B op dat moment laatste lagen gingen ze gelijk verder liften.
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk had ik Rienk dat vervelende pesten wel bij Elias willen zien doen....
Straatjochie Elias had geen spaan van hem heel gelaten [afbeelding]
Ja, dat leek wel he?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:28 schreef keijz het volgende:
[..]
ja ik heb ook gekeken hoor
ik bedoelde eigelijk of ze niet in de Taj mochten kijken?
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk had ik Rienk dat vervelende pesten wel bij Elias willen zien doen....
Straatjochie Elias had geen spaan van hem heel gelaten [afbeelding]
Oke mooi. Verkeerd geinterpreteerd dus.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:28 schreef keijz het volgende:
[..]
ja ik heb ook gekeken hoor
ik bedoelde eigelijk of ze niet in de Taj mochten kijken?
ja Krieke moet ff he-le-maal gek wordenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:40 schreef egilio het volgende:
Kan iemand die Rudi Voller look-a-like eens ff helemaal onderspugen? Wat een mislukte vent is dat zeg.
Ze heeft eindeloos lopen zeuren dat om 7 uur s avonds nederlandse tijd, ze precies een jaar verkering had.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:51 schreef NiNi het volgende:
Hoe weet je dat het 7 uur was?
Dat je dag weet waarop je een relatie kreeg OK, maar het tijdstipquote:Op zondag 1 mei 2005 22:49 schreef amaranta het volgende:
Jorien is echt een doos.....ik heb om 7 uur 's ochtends precies een jaar verkering.
A) wat is dat voor een onzedelijk tijdstip
B) alsof hij om 7 uur wél aan jou ligt te denken, die draait zich nog een keer om denk ik
C) Wat had ze gedaan als ze 6 uur eerder daar was geweest?
D) Met dat knotje zag ze er voor het eerst "leuk" uit
Ohja, 's avonds. Ik was in de war omdat jij hier boven 's ochtends zegt.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:52 schreef amaranta het volgende:
dat heeft ze ongeveer duizend keer gezegd
Eerste zoen ofzo? Geen idee eigenlijk. Ik weet amper nog de maandquote:Op zondag 1 mei 2005 23:04 schreef NiNi het volgende:
Hoe kan je ook zeggen dat je op de minuut af om 7 uur een relatie kreeg idd.
Zal wel geweest zijn na een flinke neukpartij, zeker gezien de reactie van haar vader..quote:Op zondag 1 mei 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat je dag weet waarop je een relatie kreeg OK, maar het tijdstip![]()
7 uur 's avonds NL tijd is toch iets van 12 uur 's nachts Indiase tijd (of zelfs laterquote:Op zondag 1 mei 2005 23:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ohja, 's avonds. Ik was in de war omdat jij hier boven 's ochtends zegt.
je hebt van die mensen die op apen vallen...quote:Op zondag 1 mei 2005 22:58 schreef amaranta het volgende:
Dat is niet het ergste, hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar ( als je zo lelijk als een aap bent)
Tijdsverschil met India is 4.5 uur in de winter en 3.5 uur in de zomer (later dus).quote:Op zondag 1 mei 2005 23:09 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
7 uur 's avonds NL tijd is toch iets van 12 uur 's nachts Indiase tijd (of zelfs later)
dat vond ik ook al zo raarquote:Op zondag 1 mei 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat je dag weet waarop je een relatie kreeg OK, maar het tijdstip![]()
Maar het past wel weer bij het beeld van wat ik van Pipi heb. Rudi en Pipi stralen altijd zo'n EO-achtige zweverigheid uit.
Iquote:Op zondag 1 mei 2005 23:14 schreef The_T het volgende:
[..]
Tijdsverschil met India is 4.5 uur in de winter en 3.5 uur in de zomer (later dus).
07:00 uur NL = 10:30 / 11:30 india
19:00 uur NL = 22:30 / 23:30 india
Aangezien het zomertijd was (?) ga ik ervan uit dat ze 11:30 daar waren in India?
Ik hoop echt dat Krieke en Nathalie er de volgende keer uitvliegen. Wat een negatieveling is die Nathalie. Karla en Sophie hebben tenminste altijd lol
jupquote:Op maandag 2 mei 2005 11:56 schreef schatje het volgende:
Ik vind alles best, zolang die akelige vent van een Rink en zijn dochter maar niet winnen. Ik sluit me aan bij DarkElf, die Belgische vriendinnen mogen van mij nu wel winnen.
Hmm, ik heb de laaste 10min niet meer kunnen kijken.. Wat is er nog gebeurd? Ik zag nog dat J&B voor de Taj Mahal stondenquote:Rinck gaat er hopelijk de volgende aflevering uit. Met echt zijn belachelijke gedrag tegen J&B. Wat een dwaasch.
J&B gingen dus niet kijken naar de Taj Mahal. R&J wel en die bleven daar hangen. Uiteindelijk waren R&J alsnog eerder weg dan J&B en voordat Rinck in de auto stopte, maakte die allemaal belachelijke opmerkingen: "Wat zijn jullie dom zeg dat jullie niet zijn wezen kijken. Het was zo mooi. Genieten. Oh, oh, wat zijn jullie stom geweest. Bla bla bla"quote:Op maandag 2 mei 2005 12:34 schreef Nory het volgende:
[..]
Hmm, ik heb de laaste 10min niet meer kunnen kijken.. Wat is er nog gebeurd? Ik zag nog dat J&B voor de Taj Mahal stondenWat deed Rink? Kan me niet zo goed voorstellen, waarom hij iets onaardigs zou zeggen tegen zijn 'BBQ' clubje..
Ja, best wel. Alleen doet hij vervelend met z'n handen als hij in de camera praat.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat Art het wel oke doet, alleen voor de camera beweegt hij zo vreemd met z'n hoofd.
ze hebben toch 6 km gewandeld ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:46 schreef janimie het volgende:
het zou me niks verbazen als Rink en Jorien gaan winnen
Ik snap trouwens niet wat Just en B hadden uitgespookt in de 1.5 uur voorsprong die ze hadden op Rink en Jorien.
Haha bedankt, ik zal het maar niet tegen mn vriendin zeggenquote:
Daar sluit ik me dan ook bij aan ik kan elke uitzending goed om ze lachen. Echt fantastische instelling en ze liggen om de meest vage dingen uren te lachen. Echt fantastisch die tweequote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Rink verdwaalt of spoorloos verdwijnt en de rest van zijn leven in India moet slijten...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:46 schreef barman het volgende:
Ik vrees trouwens dat Rinck en Jorien Baghwans zijn. Dat zijn zg hele softe mensen die ineens erg fel kunnen worden en altijd rode/gele/oranje kleren droegen. Vroeger.
Die verkering zal ook niet veel voorstellen, vast handje vasthouden tot je mag van de guru want als je echt met elkaar hebt ga je je niet met je pa aanmelden voor een lange reis.
dat zou wel tof zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Jammer dat er eigenlijk geen gecombineerd Nederland/Belgisch team is![]()
Maar hij wint niet, als hij gewonnen had dan zou Pipi hier niet stellen dat het PE boek wel erg duur was en het dus niet gekocht had....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:36 schreef NoSigar het volgende:
Ja, dat ben ik wel met Ruby eens. En gelukkig vind ik hem (nog) niet zo vervelend als Manja, dus als hij wint ga ik niet gillen of zo.
Zjeeezes ! Heeft ze dat echt gezegd ? Dan heb je eens de kans een hoofdrol te spelen in een uniek avontuur. Gaat ze nog beginnen zeiken over een handvol euro's?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:52 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Maar hij wint niet, als hij gewonnen had dan zou Pipi hier niet stellen dat het PE boek wel erg duur was en het dus niet gekocht had....
Denk ik![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:53 schreef Rainboww het volgende:
Hij ondertekent zijn schrijfsels dan ook altijd met:
Groene Groet, Rinck
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:53 schreef Rainboww het volgende:
Mag ik hier het emailadres van Rick posten?
voor fanmail uiteraard![]()
Hij werkt overigens bij:
Dienst Ruimte en Milieu
Afdeling Groen
Hij ondertekent zijn schrijfsels dan ook altijd met:
Groene Groet, Rinck
Whatever, de eerste paar afleveringen dacht ik sowieso al dat híj Jorien was.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:50 schreef Nory het volgende:
Het is trouwens Rink. Toch?
mutsenquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:52 schreef XiC het volgende:
ik zit nog te wachten op een aflevering waarbij de mutsen gaan zoenen,
Krieke en Nathalie gaan zoenen en
Rinck en Jorien eens een keer niet gaan bekken....
Keep on dreamingquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:52 schreef XiC het volgende:
ik zit nog te wachten op een aflevering waarbij de mutsen gaan zoenen, Krieke en Nathalie gaan zoenen en Rinck en Jorien eens een keer niet gaan bekken....
Dat zou een mooie aflevering zijn....*zucht*
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:52 schreef XiC het volgende:
ik zit nog te wachten op een aflevering waarbij de mutsen gaan zoenen,
Joost mag het weten.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Was die Jorien die hier ooit eens opdook trouwens wel de echte? Die hebben we eigenlijk na n paar keer toch ook niet meer terug gezien ...
Ja dat was de echte.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Was die Jorien die hier ooit eens opdook trouwens wel de echte? Die hebben we eigenlijk na n paar keer toch ook niet meer terug gezien ...
waar is ze eigenlijk gebleven, post ze hier nog wel eens?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:15 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ja dat was de echte.....
Ze gaf ook aan dat haar vader Rinck heet, ipv Rink, zoals ze het op Net 5 laten zien.
Vooral de trektocht van Krieke en Nathalie met Karla, Sofie en jawel ... Herman ! door de woestijn was gewéldig ...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:44 schreef misteriks het volgende:
Zondag kijkeh menseh
Was vanavond weer de moeite op den Bels![]()
Je moet de aflevering gezien hebben om te begrijpen wat ik bedoel, dus dat maakt niks uitquote:
Nee, ze had het te druk en had geloof ik ook geen internet thuis..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar is ze eigenlijk gebleven, post ze hier nog wel eens?
ik zou me wel diep schamen voor zo een vaderquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:34 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Nee, ze had het te druk en had geloof ik ook geen internet thuis..
Misschien vind ze het ook niet zo leuk wat er allemaal over Rinck is gezegd...
Maar Jorien is wel oke![]()
wie is Karen????quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:28 schreef janimie het volgende:
dat zijn ze ook, ik neem aan dat krieke en nathalie iig in de finale zitten, ik hoop dat sofi en karen er ook bij zitten, maar denk eerder dat rink en jorien het ver zullen schoppen aangezien sofi/karen altijd histerisch word bij sommige proeven en dat ze er daardoor niks van zullen bakken.
ik dacht ook de stem van Nathalie te herkennen die zegt "Bombay here we come." De omgeving waarin ze fietsten leeg me wel vrij afgelegen en zanderig dus misschien komt het uit de komende aflevering en is het dus niet zeker dat ze Bombay ook echt halen. Ik hoop het wel, samen met Karla en Sophie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:07 schreef Nory het volgende:
Trouwens, elke keer in de intro (of aftiteling) zie ik 2 mensen op een fiets in de woestijn. Ik vind ze verdacht veel weghebben van Krieke en Natalie![]()
Nee, wat mij betreft mag Rink nu echt opdonderen, ik heb me genoeg aan 'm geergerd en hij komt anders wel heel dicht bij de overwinning. Ik vind het al erg dat Jeroen en Manja eruit liggen maar een overwinning van Rink zou echt zwaar onverdiend zijn. Rink en Jorien zijn elke etappe een na laatste geworden volgens mij en zitten er dus zwaar onverdiend nog steeds inquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:50 schreef Nory het volgende:
Stiekem had ik gehoopt dat N&K niet naar de finale gaan, dan konden we nog even ons blijven irriteren aan Rinck.
Er gaat niemand uit, maar er zit wél nog een andere verrassing voor de koppels aan te komen in die aflevering ...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Er gaat toch niemand uit deze keer? Tenminste, als ze zich aan het schema houden niet.
Lijkt me ook leuk trouwens erg uitgebreidde site kun je vinden via www.rtl.dequote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:27 schreef Darklight het volgende:
In Duitsland beginnen ze vanavond ook met Peking Express, op RTL
Moskou--Peking route
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:23 schreef Nory het volgende:
Hihi, hoorde je wat Krieke zei in het voorstukje?(Even in spoilertag voor degenen die de voorstukjes niet kijken)
Krieke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:06 schreef Bruce117 het volgende:
De koffie is klaar, dus kom maar op met die aflevering.
pipi blijft leukquote:Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef keijz het volgende:
hoe kan iemand die kutduitser en pipi langkous nou supporteren![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef keijz het volgende:
hoe kan iemand die kutduitser en pipi langkous nou supporteren![]()
Niemand moet naar huis ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |