Wheheh.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom je ij je uders thuis zitten er twee vreemde mensen...
aja soorry dat ik nie t meer normaal komn doen hoir
Tog die partner ruil sens, waar jij niks van wist al die tijdquote:Op zaterdag 30 april 2005 02:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom je ij je uders thuis zitten er twee vreemde mensen...
aja soorry dat ik nie t meer normaal komn doen hoir
Ik ook niet, weerhoud mij er niet van hier te posten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:12 schreef Steve-O het volgende:
ik ga weer ik heb geen verstand van voetbal .
Proost.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja brrrr tuurlijk....
Laat ik maar agen slapen, daar kaom uitendelijk hier vor
boefjequote:Op zaterdag 30 april 2005 02:35 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat mandje opzoeken
En terugdenken aan de rellen van 1980 waar ik deelgenoot van was tijdens de installatie van die trut in 1980.
Kan er niet voor gaan zitten,heel af en toe dat ik hier in Den Bosch nog een wedstrijdje mee pak geef er verder weinig om.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:44 schreef pfaf het volgende:
Basketbal is spannend en sensationeel, Baseball is ok.
uhm,tafeltennis?quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:48 schreef pfaf het volgende:
't Is vooral de snelheid van het spel dat me zo trekt, dat vind ik bij geen enleken andere sport.
Ja, heb jet het gezien?quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:49 schreef Dos37 het volgende:
Zo de eerste nacht van dit weekend weer overleefd
pfaf 4-0 winst binnenkort kampioen
Whehe. I.I.G. niet het snooker van Ebdon.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
uhm,tafeltennis?
ben nu echt douchen
ok dan heb je het nog live gezien ik stond met deto volk aan de kant.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:51 schreef pfaf het volgende:
Ja, heb jet het gezien?
Volgende week wellicht kampioen, bij gelijkspel DETO
Morgen, tis bij iedereen ochtendquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:17 schreef rubbereend het volgende:goede..... ja wat is t eigenlijk voor mij?
nou vooruit dan maar k vind t meer nacht..... wel erg licht.quote:
ook in je hoofd ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar k vind t meer nacht..... wel erg licht.
Wat doet zo'n pijn JM?quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:21 schreef just me het volgende:
* just me naar huisartsenpost
douchen en dan de wasmachine op 90 graden leeglopen gaat niet
heb 20 minuten gekoeld met stromend lauw water maar het doet zo'n pijn
taxi is onderweg
mijn rechtervoet is opgezwollen en rood.. kuttaxi schiet nou opquote:
Oi das minder...succes JM!!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:29 schreef just me het volgende:
[..]
mijn rechtervoet is opgezwollen en rood.. kuttaxi schiet nou op
Nope, nog niet gezien.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:47 schreef SCH het volgende:
Mooie film In Oranje, hebben jullie die gezien?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Is dat met Acda? Enne...Wendy van Dijk?
Ah ja, die moet ik nog maar eens kijken danquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerlijke film. Ik ben sowieso dol op voetbalfilms.
* hap slik weg.quote:Op zaterdag 30 april 2005 08:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hier ook nog grijs.
*Alvast anti-kater pillen klaarlegt voor verschillende mensen.*
Dankje!quote:Op zaterdag 30 april 2005 08:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hier ook nog grijs.
hehe mooiquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:14 schreef pfaf het volgende:
Ik was ook met goede moed en een t-shirtje uit bed gekomen, maar heb ondertussen de trui al weer aan.
Het is hier ook niet echt geweldig...dan maar iets met lange mouwen!quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:14 schreef pfaf het volgende:
Ik was ook met goede moed en een t-shirtje uit bed gekomen, maar heb ondertussen de trui al weer aan.
Pakt er ook 6quote:Op zaterdag 30 april 2005 08:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hier ook nog grijs.
ja das zwaar klote, gelukkig ben ik vrij.., anders ook op zaterdagavondquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:04 schreef AirRaid het volgende:ik had nu in amsterdam moeten zitten maar omdat ik volkomen ben vergeten om vrij te vragen moet ik vanavond werken
hoofd hard tegen de muur slaat
Vrij vragen op een feestdag?quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:04 schreef AirRaid het volgende:ik had nu in amsterdam moeten zitten maar omdat ik volkomen ben vergeten om vrij te vragen moet ik vanavond werken
hoofd hard tegen de muur slaat
Dan vertrek ik zo ook met een shirtje.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:12 schreef appelsientje het volgende:
Zooo ik ben weer terug.. het is dik warm... voor mij de hele dag een t-shirt
Zweden zijn cewlquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:16 schreef VoreG het volgende:
Ga je koningennach vieren in de vesting blijkt dat er een groep zweedse uitwisselingsscholieren waren
Nou, het was gezellig.
Golfer straks de klos dus.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Uitslapen is kwel
Zometeen maar eens naar het dorp, koekhappen, eierpoepen en lepelzitten
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zweden zijn cewl![]()
![]()
Vooral de vrouwen de gene die ik ontmoet heb
Leuke avond gehad dus
de vrouwtjes zijn lekker ja..., kon je met nederland - zweden op EK wel zienquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zweden zijn cewl![]()
![]()
Vooral de vrouwen de gene die ik ontmoet heb
Leuke avond gehad dus
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
wel rustig hier
maar das logisch... ik ga zo maar eens richting Harderwijk... biertjes drinken
Hier in (noord-west) Gelderland welquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:06 schreef Eilanden het volgende:
Harderwijk en Nijkerk duidelijk dus middelpunt van het uitgaansleven dus
Ja ik had nog een kwartje.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh tong, heb je wel wat geld uit het raam geworpen
Wij gaan ook ff naar het dorp
Aaaaaaaargh, je bent oranje, NSB-erquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:15 schreef Eilanden het volgende:
Dan moet je ook niet werken met kningedag
quote:
Creatief manquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Staat NSB dan niet voor Nieuwe SCH Ban?
Heel ergquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:07 schreef Eilanden het volgende:
in ieder geval creatiever dan onze dichter des vaderlands ... als dit het niveau is, hoe erg is de rest dan?
Spelletjeslaan is het meer.. en we hadden alles goedquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Golfer, doe je ook aan het "voorspel zoveel mogelijk kramen op de braderie"-spel?
Woon je in Utrecht? Daar zit ik op schoolquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:38 schreef Eilanden het volgende:
In Utrecht hangt er al de hele dag een grijze grauwe bewolking over de stad.... zon laat zich maar sporadisch zien...
Naast wonen ook nog geboren en getogenquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Woon je in Utrecht? Daar zit ik op school![]()
.
Meetingggggggggg.
Ai, en dan ben je voor Ajax.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Woon je in Utrecht? Daar zit ik op school![]()
.
Zit er alleen op schoolquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ai, en dan ben je voor Ajax.![]()
De vrijmarkt is elk jaar de grote publiekstrekker (+/- 350.000 mensen), maar ik vind de nacht op de vrijmarkt leuker dan overdag. Daarnaast zijn er veel activiteiten in de wijken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Eilanden is een Domstedeling. Gebeurt daar nog iets leuks?
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:06 schreef Againzender het volgende:
Zo, ook weer terug uit de stad. Axel is voor het eerst in de kroeg geweest
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:15 schreef rubbereend het volgende:
goedemorgen, zo ben heerlijk uitgeslapen, voetjes doen nog wel een beetje pijn maar dat overleef k wel. Leuk vannacht Tiesto en vanavond ga k carnaval vieren
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lol ik zie net dat 21 mei het hier open havendag is.
Dus 21 gaat leuk worden want:
Indrinken op de Open Haven dag en daarna lekker naar Luna
Rubber veel plezier met Tiesto vanacht.
was jij dat nou met die nep pistolen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
Bah, Oranje...
* methodmich is vanochtend even naar oud-ASWH tegen oud-IFC gegaan en heeft vanmiddag even met zwager, zus, nichtje en zusje en d'r vriend over de braderie gelopen. Elk jaar hetzelfde. Kermis alleen aardig met een nichtje van nog geen 3, anders ook saai. Vriendin ook nog werken...
Vanavond maar even kijken bij de "talentenjacht" en dan het vuurwerk.
Wat is dat voor verhaal??quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was jij dat nou met die nep pistolen?
Euhquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat was afgelopen nacht, ben net een uur uit bed
halfuur.. is dat 1 bier per tien seconde dan ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:10 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Zuipen op de kosten van de baas is oke, maar wel erg slecht voor de gemoedstoestand die binnen een half uur omsloeg van normaal naar zwaar aangeschoten![]()
Jij bent pas na 180 bier zwaar aangeschoten?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
halfuur.. is dat 1 bier per tien seconde dan ?
Ja, jij bent bij 180 biertjes pas dronkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
halfuur.. is dat 1 bier per tien seconde dan ?
GMTAquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, jij bent bij 180 biertjes pas dronken![]()
.
Engels voetbal op RTL.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:32 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers vergeet over een half uurtje de Lama's niet
jep heb ik ook opstaanquote:
dat staat al aanquote:
Dank!quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:32 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers vergeet over een half uurtje de Lama's niet
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:35 schreef Noca het volgende:
Een echte fan heeft dat gister al gezien SCHkijkt 2 x
OK, bedankt.quote:
Een leuke jongen overruled mij niet steedsquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, heb ze gedownload en bekeken en bekijk ze nu op tv weer![]()
Ik ben dan ook geen leuke jongenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Een leuke jongen overruled mij niet steeds![]()
Ik ook,quote:
Ik kan hier twee punten tegenin brengenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, Monica Lierhaus is zwaar oke. Dione komt niet in de buurt.
Ik doe niet alsofquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kunt toch doen alsof, net als de anderen hier![]()
Soms wel, soms niet. Ligt eraan welke schoenen ik aan heb.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kunt toch doen alsof, net als de anderen hier![]()
Haar naam wist ik nog niet, Monica Lierhaus dusquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, Monica Lierhaus is zwaar oke. Dione komt niet in de buurt.
Kelly is een bitchquote:
Kom maar even popje, wat is er toch. Die feestdagen is ook niks voor jou hequote:Op zaterdag 30 april 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
Lopen ze verdomme te geilen op een mof. Stelletje landverraders, en dat juist vandaag
Zo dat was m'n derde kwaadheidssmilie in 5 minuten
4 nu.
Al die vrolijke mensen omdat een dooie jarig was vroeger maar haar dochter haar eigen verjaardag niet in januari viert omdat ze dan niet kunnen koekhappen omdat de koeken dan kunnen bevriezenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom maar even popje, wat is er toch. Die feestdagen is ook niks voor jou he![]()
Je bent gewoon een zeikerige bromsnor, misschien moet je eens neuken met een mopperpot.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al die vrolijke mensen omdat een dooie jarig was vroeger maar haar dochter haar eigen verjaardag niet in januari viert omdat ze dan niet kunnen koekhappen omdat de koeken dan kunnen bevriezen
Ik ben Ali van de Wegenwachtquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
En ik deed er in het SHO-kwistopic een half uur over om op de naam van Corry van Gorp te komen
Zo ik ben m'n agressie kwijt.
Het is al weer overquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zeikerige bromsnor, misschien moet je eens neuken met een mopperpot.
tuurlijk als echte achterhoekerquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, jij bent bij 180 biertjes pas dronken![]()
.
quote:
Flikker op met je geadem, je kan de hyper krijgen, jij met je stomme gele hoofdje en je lelijke scheve rode tong - het zou me niks verbazen als je een dikke ouwe vent bent die op zo'n lulletje rozewater als Wesley Sneijder masturbeertquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Diep in en uit ademen, hielp bij mij ook.
Je krijgt mij niet meer kwaad. Ik lees het als een gedicht van Dries van Wissen gericht aan Willem Alexander. Ik ben de vrolijkheid zelfe nu.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker op met je geadem, je kan de hyper krijgen, jij met je stomme gele hoofdje en je lelijke scheve rode tong - het zou me niks verbazen als je een dikke ouwe vent bent die op zo'n lulletje rozewater als Wesley Sneijder masturbeert![]()
de 2 tepels van dione?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan hier twee punten tegenin brengen
Ga jij m'n grappen even uitleggen.quote:
Het is Driek en zelve. Sukkelquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je krijgt mij niet meer kwaad. Ik lees het als een gedicht van Dries van Wissen gericht aan Willem Alexander. Ik ben de vrolijkheid zelfe nu.
Hoe je weer sukkel zegt. Ik kan niks anders doen dan smelten.quote:
Ik ga maar even douchen danquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe je weer sukkel zegt. Ik kan niks anders doen dan smelten.
Mijn god, dit gaat niet goedquote:
Dat mag ik hopen jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
De Lama's met die doventolk, dat heb ik vorige week gespeeld, maar dan zonder Maartje.
* SCH is vandaag jaloers op popoquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:37 schreef popolon het volgende:
Moeten jullie niet gezellig op een terrasje zitten of iets dergelijks?
vanmiddag al gedaanquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:37 schreef popolon het volgende:
ben net 3,5 uur wakker dus voor mij is t ochtendquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:37 schreef popolon het volgende:
en op de foto's zie je volgens mij helemaal geen boxershorts volgens mijquote:
Je kunt nog NEE zeggen, dat weet je toch?quote:
quote:
Golfer en Bluezz dutse!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Hools is leuk
Ik ga ff een klein SCHlaapje doen
Wijntjes, apserages, zonnetje en lievv gezelschap zorgen voor zo'n loommmm gevoel
quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef pascalheister het volgende:
Nu maar eens zien of Jochem Myjer de moeite waard is
Ik zag hem vorige week in Den Bosch tijdens een memorial avond voor Bram Vermeulen en toen begon ie tijdens het nummer enorm te huilen, heel liefquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef pascalheister het volgende:
Nu maar eens zien of Jochem Myjer de moeite waard is
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:16 schreef Noca het volgende:
* Noca zet heel wat biertjes neer...
Ah ADHD van Jochem Meyer is goed
Inderdaad erg vaak op TVquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]We hebben um gelukkig nog maar 6 keer gezien ofzo
Homoquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zag hem vorige week in Den Bosch tijdens een memorial avond voor Bram Vermeulen en toen begon ie tijdens het nummer enorm te huilen, heel lief![]()
nee jou, komt je theatersportgedoe nog op dvd ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:12 schreef SCH het volgende:
Flikker toch op met die dvd - jij wil je moeder nog op dvd
Haha ja, maar Max kent Ik ben binneeeeeeeeequote:Op zaterdag 30 april 2005 21:55 schreef clauwheee het volgende:
Di-rect en Brainpower voor de KoninginJe ziet dr denken, wat doe ik hier. En Max maar klappen
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha ja, maar Max kent Ik ben binneeeeeeeee
I'm back on the track for a little green bagquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
binneeeeeeeee in me hart binne in me ziellllllllllll
* Da_Sandman dreunt trouwens vrolijk mee op de klanken van George Baker een 100 tal meters verder...
Hier loopt nog steeds af en toe een fanfare rondquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman dreunt trouwens vrolijk mee op de klanken van George Baker een 100 tal meters verder...
Oooooo dring binneeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Straks ook nog Boney Mquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
I'm back on the track for a little green bag
Nee, we gaan de kroon kijken Pascallekequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:12 schreef pascalheister het volgende:
zo maar eens een dvdtje opzetten denk ik
Studio Sportquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, we gaan de kroon kijken Pascalleke
verplichtquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
dacht ik bijna van het oranje gedoe af te zijn kom jij met dit aanzettenquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent oranje, ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dacht ik bijna van het oranje gedoe af te zijn kom jij met dit aanzetten
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:16 schreef Noca het volgende:
Mooi he, dit soort posts SCH is strafbaar bezig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |