Ja ik had nog een kwartje.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh tong, heb je wel wat geld uit het raam geworpen
Wij gaan ook ff naar het dorp
Aaaaaaaargh, je bent oranje, NSB-erquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:15 schreef Eilanden het volgende:
Dan moet je ook niet werken met kningedag
quote:
Creatief manquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Staat NSB dan niet voor Nieuwe SCH Ban?
Heel ergquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:07 schreef Eilanden het volgende:
in ieder geval creatiever dan onze dichter des vaderlands ... als dit het niveau is, hoe erg is de rest dan?
Spelletjeslaan is het meer.. en we hadden alles goedquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Golfer, doe je ook aan het "voorspel zoveel mogelijk kramen op de braderie"-spel?
Woon je in Utrecht? Daar zit ik op schoolquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:38 schreef Eilanden het volgende:
In Utrecht hangt er al de hele dag een grijze grauwe bewolking over de stad.... zon laat zich maar sporadisch zien...
Naast wonen ook nog geboren en getogenquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Woon je in Utrecht? Daar zit ik op school![]()
.
Meetingggggggggg.
Ai, en dan ben je voor Ajax.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Woon je in Utrecht? Daar zit ik op school![]()
.
Zit er alleen op schoolquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ai, en dan ben je voor Ajax.![]()
De vrijmarkt is elk jaar de grote publiekstrekker (+/- 350.000 mensen), maar ik vind de nacht op de vrijmarkt leuker dan overdag. Daarnaast zijn er veel activiteiten in de wijken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Eilanden is een Domstedeling. Gebeurt daar nog iets leuks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |