ok dan heb je het nog live gezien ik stond met deto volk aan de kant.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:51 schreef pfaf het volgende:
Ja, heb jet het gezien?
Volgende week wellicht kampioen, bij gelijkspel DETO
Morgen, tis bij iedereen ochtendquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:17 schreef rubbereend het volgende:goede..... ja wat is t eigenlijk voor mij?
nou vooruit dan maar k vind t meer nacht..... wel erg licht.quote:
ook in je hoofd ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar k vind t meer nacht..... wel erg licht.
Wat doet zo'n pijn JM?quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:21 schreef just me het volgende:
* just me naar huisartsenpost
douchen en dan de wasmachine op 90 graden leeglopen gaat niet
heb 20 minuten gekoeld met stromend lauw water maar het doet zo'n pijn
taxi is onderweg
mijn rechtervoet is opgezwollen en rood.. kuttaxi schiet nou opquote:
Oi das minder...succes JM!!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:29 schreef just me het volgende:
[..]
mijn rechtervoet is opgezwollen en rood.. kuttaxi schiet nou op
Nope, nog niet gezien.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:47 schreef SCH het volgende:
Mooie film In Oranje, hebben jullie die gezien?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Is dat met Acda? Enne...Wendy van Dijk?
Ah ja, die moet ik nog maar eens kijken danquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerlijke film. Ik ben sowieso dol op voetbalfilms.
* hap slik weg.quote:Op zaterdag 30 april 2005 08:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hier ook nog grijs.
*Alvast anti-kater pillen klaarlegt voor verschillende mensen.*
Dankje!quote:Op zaterdag 30 april 2005 08:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hier ook nog grijs.
hehe mooiquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:14 schreef pfaf het volgende:
Ik was ook met goede moed en een t-shirtje uit bed gekomen, maar heb ondertussen de trui al weer aan.
Het is hier ook niet echt geweldig...dan maar iets met lange mouwen!quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:14 schreef pfaf het volgende:
Ik was ook met goede moed en een t-shirtje uit bed gekomen, maar heb ondertussen de trui al weer aan.
Pakt er ook 6quote:Op zaterdag 30 april 2005 08:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hier ook nog grijs.
ja das zwaar klote, gelukkig ben ik vrij.., anders ook op zaterdagavondquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:04 schreef AirRaid het volgende:ik had nu in amsterdam moeten zitten maar omdat ik volkomen ben vergeten om vrij te vragen moet ik vanavond werken
hoofd hard tegen de muur slaat
Vrij vragen op een feestdag?quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:04 schreef AirRaid het volgende:ik had nu in amsterdam moeten zitten maar omdat ik volkomen ben vergeten om vrij te vragen moet ik vanavond werken
hoofd hard tegen de muur slaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |