dat staat al aanquote:
Dank!quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:32 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers vergeet over een half uurtje de Lama's niet
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:35 schreef Noca het volgende:
Een echte fan heeft dat gister al gezien SCHkijkt 2 x
OK, bedankt.quote:
Een leuke jongen overruled mij niet steedsquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, heb ze gedownload en bekeken en bekijk ze nu op tv weer![]()
Ik ben dan ook geen leuke jongenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Een leuke jongen overruled mij niet steeds![]()
Ik ook,quote:
Ik kan hier twee punten tegenin brengenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, Monica Lierhaus is zwaar oke. Dione komt niet in de buurt.
Ik doe niet alsofquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kunt toch doen alsof, net als de anderen hier![]()
Soms wel, soms niet. Ligt eraan welke schoenen ik aan heb.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kunt toch doen alsof, net als de anderen hier![]()
Haar naam wist ik nog niet, Monica Lierhaus dusquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, Monica Lierhaus is zwaar oke. Dione komt niet in de buurt.
Kelly is een bitchquote:
Kom maar even popje, wat is er toch. Die feestdagen is ook niks voor jou hequote:Op zaterdag 30 april 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
Lopen ze verdomme te geilen op een mof. Stelletje landverraders, en dat juist vandaag
Zo dat was m'n derde kwaadheidssmilie in 5 minuten
4 nu.
Al die vrolijke mensen omdat een dooie jarig was vroeger maar haar dochter haar eigen verjaardag niet in januari viert omdat ze dan niet kunnen koekhappen omdat de koeken dan kunnen bevriezenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom maar even popje, wat is er toch. Die feestdagen is ook niks voor jou he![]()
Je bent gewoon een zeikerige bromsnor, misschien moet je eens neuken met een mopperpot.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al die vrolijke mensen omdat een dooie jarig was vroeger maar haar dochter haar eigen verjaardag niet in januari viert omdat ze dan niet kunnen koekhappen omdat de koeken dan kunnen bevriezen
Ik ben Ali van de Wegenwachtquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
En ik deed er in het SHO-kwistopic een half uur over om op de naam van Corry van Gorp te komen
Zo ik ben m'n agressie kwijt.
Het is al weer overquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zeikerige bromsnor, misschien moet je eens neuken met een mopperpot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |