Kelly is een bitchquote:
Kom maar even popje, wat is er toch. Die feestdagen is ook niks voor jou hequote:Op zaterdag 30 april 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
Lopen ze verdomme te geilen op een mof. Stelletje landverraders, en dat juist vandaag
Zo dat was m'n derde kwaadheidssmilie in 5 minuten
4 nu.
Al die vrolijke mensen omdat een dooie jarig was vroeger maar haar dochter haar eigen verjaardag niet in januari viert omdat ze dan niet kunnen koekhappen omdat de koeken dan kunnen bevriezenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom maar even popje, wat is er toch. Die feestdagen is ook niks voor jou he![]()
Je bent gewoon een zeikerige bromsnor, misschien moet je eens neuken met een mopperpot.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al die vrolijke mensen omdat een dooie jarig was vroeger maar haar dochter haar eigen verjaardag niet in januari viert omdat ze dan niet kunnen koekhappen omdat de koeken dan kunnen bevriezen
Ik ben Ali van de Wegenwachtquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
En ik deed er in het SHO-kwistopic een half uur over om op de naam van Corry van Gorp te komen
Zo ik ben m'n agressie kwijt.
Het is al weer overquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zeikerige bromsnor, misschien moet je eens neuken met een mopperpot.
tuurlijk als echte achterhoekerquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, jij bent bij 180 biertjes pas dronken![]()
.
quote:
Flikker op met je geadem, je kan de hyper krijgen, jij met je stomme gele hoofdje en je lelijke scheve rode tong - het zou me niks verbazen als je een dikke ouwe vent bent die op zo'n lulletje rozewater als Wesley Sneijder masturbeertquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Diep in en uit ademen, hielp bij mij ook.
Je krijgt mij niet meer kwaad. Ik lees het als een gedicht van Dries van Wissen gericht aan Willem Alexander. Ik ben de vrolijkheid zelfe nu.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker op met je geadem, je kan de hyper krijgen, jij met je stomme gele hoofdje en je lelijke scheve rode tong - het zou me niks verbazen als je een dikke ouwe vent bent die op zo'n lulletje rozewater als Wesley Sneijder masturbeert![]()
de 2 tepels van dione?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan hier twee punten tegenin brengen
Ga jij m'n grappen even uitleggen.quote:
Het is Driek en zelve. Sukkelquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je krijgt mij niet meer kwaad. Ik lees het als een gedicht van Dries van Wissen gericht aan Willem Alexander. Ik ben de vrolijkheid zelfe nu.
Hoe je weer sukkel zegt. Ik kan niks anders doen dan smelten.quote:
Ik ga maar even douchen danquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe je weer sukkel zegt. Ik kan niks anders doen dan smelten.
Mijn god, dit gaat niet goedquote:
Dat mag ik hopen jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
De Lama's met die doventolk, dat heb ik vorige week gespeeld, maar dan zonder Maartje.
* SCH is vandaag jaloers op popoquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:37 schreef popolon het volgende:
Moeten jullie niet gezellig op een terrasje zitten of iets dergelijks?
vanmiddag al gedaanquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:37 schreef popolon het volgende:
ben net 3,5 uur wakker dus voor mij is t ochtendquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:37 schreef popolon het volgende:
en op de foto's zie je volgens mij helemaal geen boxershorts volgens mijquote:
Je kunt nog NEE zeggen, dat weet je toch?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |