Golfer en Bluezz dutse!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Hools is leuk
Ik ga ff een klein SCHlaapje doen
Wijntjes, apserages, zonnetje en lievv gezelschap zorgen voor zo'n loommmm gevoel
quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef pascalheister het volgende:
Nu maar eens zien of Jochem Myjer de moeite waard is
Ik zag hem vorige week in Den Bosch tijdens een memorial avond voor Bram Vermeulen en toen begon ie tijdens het nummer enorm te huilen, heel liefquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef pascalheister het volgende:
Nu maar eens zien of Jochem Myjer de moeite waard is
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:16 schreef Noca het volgende:
* Noca zet heel wat biertjes neer...
Ah ADHD van Jochem Meyer is goed
Inderdaad erg vaak op TVquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]We hebben um gelukkig nog maar 6 keer gezien ofzo
Homoquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zag hem vorige week in Den Bosch tijdens een memorial avond voor Bram Vermeulen en toen begon ie tijdens het nummer enorm te huilen, heel lief![]()
nee jou, komt je theatersportgedoe nog op dvd ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:12 schreef SCH het volgende:
Flikker toch op met die dvd - jij wil je moeder nog op dvd
Haha ja, maar Max kent Ik ben binneeeeeeeeequote:Op zaterdag 30 april 2005 21:55 schreef clauwheee het volgende:
Di-rect en Brainpower voor de KoninginJe ziet dr denken, wat doe ik hier. En Max maar klappen
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha ja, maar Max kent Ik ben binneeeeeeeee
I'm back on the track for a little green bagquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
binneeeeeeeee in me hart binne in me ziellllllllllll
* Da_Sandman dreunt trouwens vrolijk mee op de klanken van George Baker een 100 tal meters verder...
Hier loopt nog steeds af en toe een fanfare rondquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman dreunt trouwens vrolijk mee op de klanken van George Baker een 100 tal meters verder...
Oooooo dring binneeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Straks ook nog Boney Mquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
I'm back on the track for a little green bag
Nee, we gaan de kroon kijken Pascallekequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:12 schreef pascalheister het volgende:
zo maar eens een dvdtje opzetten denk ik
Studio Sportquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, we gaan de kroon kijken Pascalleke
verplichtquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
dacht ik bijna van het oranje gedoe af te zijn kom jij met dit aanzettenquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent oranje, ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dacht ik bijna van het oranje gedoe af te zijn kom jij met dit aanzetten
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:16 schreef Noca het volgende:
Mooi he, dit soort posts SCH is strafbaar bezig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |