Wat staat er nou op? Fuck Fashion en....?quote:Op maandag 2 mei 2005 17:08 schreef JaWi het volgende:
Shirtje achterkant:
[afbeelding]
Voorkant:
[afbeelding]
Is die Loose Frank ofzo. Heb het boekje gelezen jaquote:Op maandag 2 mei 2005 18:14 schreef Woutey het volgende:
[..]
Is dat een dry denim?
Ik geef je een tip: 6 maanden niet wassen.
lees het boekje maar waarom
Wat een ranzige taal, JaWi!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
De puta madre.
http://www.deputamadre69.it.
De puta madre betekent toch iets van geweldig ofzo ?:) Maar het kan ook weer als hoerenmoeder gebruikt wordenquote:
loose frank is het type,quote:Op maandag 2 mei 2005 18:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is die Loose Frank ofzo. Heb het boekje gelezen ja.
Mooi hé.quote:
Ik vond hem wel wat hebbenquote:Op maandag 2 mei 2005 18:44 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
De puta madre betekent toch iets van geweldig ofzo ?:) Maar het kan ook weer als hoerenmoeder gebruikt worden.
Maar ik wilde dat shirt ook bijna kopen, maar dan met paarse letters. Alleen vond ik die knoopjes aan de mouwtjes niet leuk, beetje homo-achtig eerlijk gezegd.
4 maanden niet wassen is me té.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:46 schreef Woutey het volgende:
[..]
loose frank is het type,
maar als hij al bewerkt is kun je em gewoon wassen
maar als je nog nieuwe stof heb onbewerkt moet je em eerst dragen en verslijten
dan wassen,
wordt hij super vet van.
heb zelf de regular ralf nu een maand of 4 aan ongewassen (wel gelucht)
begint al te slijten
en dan als ik in salou ben ga ik er mee in zee zwemmen en dan moet ie toppy worden
Ik vond het eerst ook tequote:Op maandag 2 mei 2005 19:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
4 maanden niet wassen is me té.
Heb ook nog een andere broek van Nudie.
Kijk wel even wat ik ermee doe, eerst maar eens goed onderuitgaan in dronken toestand.
niet wassenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:55 schreef Setambre het volgende:
4 maanden wassen wat fucking ranzig... :x
Kom op zeg...
Ja dat ziet er wel leuk uit, ik snap niet waarom je die dingen nooit tegen komt bij de esprit-store in Enschede, maargoed Enschede is zowiezo een vrouwenstad.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:06 schreef Tujuh het volgende:
Dit worden misschien mijn nieuwe aankopen. Eerst ff kijken of het iets is
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef MaRySe het volgende:
Nieuwe kleersels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
fuck fasion shirt met nudiejeans eronderquote:Op maandag 2 mei 2005 17:08 schreef JaWi het volgende:
Shirtje achterkant:
[afbeelding]
Voorkant:
[afbeelding]
Nudie jeans:
[afbeelding]
Haha ja idd die Esprit winkel in Enschede zit haast alleen maar vol met dameskledingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:10 schreef Fatality het volgende:
[..]
Ja dat ziet er wel leuk uit, ik snap niet waarom je die dingen nooit tegen komt bij de esprit-store in Enschede, maargoed Enschede is zowiezo een vrouwenstad.
En wat vind je daar niet aan kunnen?quote:
Nudie is geen fashion. Net zoals Levi's geen fashion is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:44 schreef DIA het volgende:
ehm tegenstrijdigheid?
Kijk, nu krijgen we een boeiende discussiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:23 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Nudie is geen fashion. Net zoals Levi's geen fashion is.
Zo is het precies bij de H&M , 1 mannenlijn...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:57 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Haha ja idd die Esprit winkel in Enschede zit haast alleen maar vol met dameskleding![]()
Daarom bestel ik het ook maar online. Kost me niks en je kunt het zo weer terugsturen als je het uiteindelijk niet mooi vindt![]()
Leukquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef MaRySe het volgende:
Nieuwe kleersels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In Utrecht heb je 2 Eprit winkels, en in het filiaal bij de markt (ben niet goed in straatnamen) heb je volgens mij ook herenkledingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:45 schreef Fatality het volgende:
[..]
Zo is het precies bij de H&M , 1 mannenlijn...
Zit in Utrecht geen esprit winkel?
De 1e is van H&M Dividedquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:05 schreef mic_forever het volgende:
persoonlijk heb ik het niet zo op 3 knoops polo's
http://www.fouteshirts.nlquote:
Waar heb je die gehaaldquote:
Shirtshop.nl volgens mijquote:
Bij de Jack & Jones geweest?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:53 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Shirtshop.nl volgens mij
Anyway mijn spul:
[afbeelding]
Roze overhemd![]()
[afbeelding]
Roze/Rode polo
[afbeelding]
Don Corleone \o/
[afbeelding]
Blauw overhemd
[afbeelding]
Corduray bruinachtig jasje
En dan te bedenken dat ik schoenen wou kopen vandaag ...
Dude, waarom denk je dat yoox zo goedkoop is???quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:37 schreef joriszss het volgende:
Lal, ik ging voor schoenen van Paul Smith naar rotterdam, had ze gezien op YOOX. Kom in de bewuste winkel in rotterdam en laat een foto zien van de schoenen, krijg ik te horen dat t schoenen zijn uit de collectie van 2004 (YOOX KLOTE HOMMELS!!!!! of op zijn rotterdams KANKALIJERS).[/url]
Wat betaal je nu voor die canvas schoenen omdat er PS opstaat?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:37 schreef joriszss het volgende:
Lal, ik ging voor schoenen van Paul Smith naar rotterdam, had ze gezien op YOOX. Kom in de bewuste winkel in rotterdam en laat een foto zien van de schoenen, krijg ik te horen dat t schoenen zijn uit de collectie van 2004 (YOOX KLOTE HOMMELS!!!!! of op zijn rotterdams KANKALIJERS).
Nouja, toch nog leuke canvas schoenen gevonden
[afbeelding]
En toen ook maar dit t-shirt erbij gedaan (met E-boy image for Paul Smith)
[afbeelding]
het was dus weer een fijne dag
hij koopt ze niet omdat er ps op staat maar omdat hij ze mooi vindt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:12 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Wat betaal je nu voor die canvas schoenen omdat er PS opstaat?
Ehm... ja dat weet ik nu dus wel, zo kan ik ook binnenlopen... eerst oude restpartijen opkopen en vervolgens weer aan de man brengen voor de dubbele prijsquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:42 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Dude, waarom denk je dat yoox zo goedkoop is???
Ik betaal voor die schoenen ¤80,00 als je denkt dat ik t doe om die PS te showen... die zie je dus niet als je een broek aantrektquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:12
schreef Desiderius het volgende:
[..]
Wat betaal je nu voor die canvas schoenen omdat er PS opstaat?
Idd, ze staan echt mooi onder een spijker broek of een lichte linnenbroek, weer eens iets anders dan bikkembergsquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:17
schreef itsontoday het volgende:
[..]
hij koopt ze niet omdat er ps op staat maar omdat hij ze mooi vindt.
Nice wel maar best prijzige shit hoor 30 euro.quote:
Die is meesterlijkquote:
mooi spul, vooral dat roze overhemd!quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:53 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Shirtshop.nl volgens mij
Anyway mijn spul:
[afbeelding]
Roze overhemd![]()
[afbeelding]
Roze/Rode polo
Don Corleone \o/
[afbeelding]
Blauw overhemd
[afbeelding]
Corduray bruinachtig jasje
En dan te bedenken dat ik schoenen wou kopen vandaag ...
die broeken van nudie die je niet kan wassen, kan je evt wel wassen in lauw water met wat schoonmaakazijn...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
4 maanden niet wassen is me té.
Heb ook nog een andere broek van Nudie.
Kijk wel even wat ik ermee doe, eerst maar eens goed onderuitgaan in dronken toestand.
Dank uquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
mooi spul, vooral dat roze overhemd!
dat t-shirt, is van het merk Selected he, verkopen ze dat ook nog ergens anders dan bij Jack & Jones?
Ja maakt mij niet uit hoor, er zit hier ook een Jack & Jones, maar ik vroeg me af waarom ze het niet gewoon onder het eigen Jack&Jones merk houden, als ze toch zelf de enigen zijn die het verkopenquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:17 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Dank u
Dat shirt is idd van Selected. En ik weet niet of ze't ergens anders verkopen, sorry
Dat ziet er wel mooi uitquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:04 schreef Molluck het volgende:
gfo, dat zijn Burberry polo's of niet? hoeveel kost zoiets nou?
en je signature...is dat nou expres
Mijn nieuwe jas
[afbeelding]
Nou, ik zat te twijfelen of ik hem moest kopen aangezien hij niet echt dik is, maar het is echt een perfecte zomerjas, niet te dik niet te dun, helaas niet regendicht (uiteraard)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:15 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Dat ziet er wel mooi uitis het een dikke jas? of is het echt lekker dun voor in de zomer? en heb je misschien irl fotos????
![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou, ik zat te twijfelen of ik hem moest kopen aangezien hij niet echt dik is, maar het is echt een perfecte zomerjas, niet te dik niet te dun, helaas niet regendicht (uiteraard)
foto hier
(ik sta er niet zo charmant op, vandaar dat ik de link geef en niet meteen de afbeelding hier post)
edit: roze, hate it or love it
[afbeelding]
Welke van Nudie broek is dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef MusicGenious het volgende:
bij de score:
broek van Nudie, asociaal duur trouwens:
[afbeelding]
ik ookquote:
zelfde als jij (geloof ik) Die Champlain Valley Polo, Navy (blue), maar dan Lquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook
Welke heb jij genomen?
ik zal effe foto van de mijne maken morgen of zo![]()
wat sta je er ongelooflijke stoer op zegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef MusicGenious het volgende:
Vandaag ook nieuwe kleren gekocht in Utrecht, hele leuke winkel tegen gekomen, genaamd Megusta, net even buiten de stad, met hele leuke designer kleding
shirtje van Iceberg:
[afbeelding]
bij de score:
[afbeelding]
bij weer een andere winkel,
Polo van Ralph Lauren
[afbeelding]
en een nieuwe riem:
[afbeelding]
alles bij elkaar was ik veel te veel geld kwijt
jep heb ik ook. Jij een Lquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
zelfde als jij (geloof ik) Die Champlain Valley Polo, Navy (blue), maar dan L
ik heb een foto, ik zal straks de camera ff inpluggen
Die is ook wel mooi, 130 euro ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:45 schreef MusicGenious het volgende:
[..]
regular ralf destroyed (als je het zo schrijft)
Ik ben ook niet breed en al helemaal niet dik, maar ik had wel gedacht dat die L wat groter zou vallen, hij zit nu perfect, maar ik moet hem echt niet te heet (latenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jep heb ik ook. Jij een Ldie XL zit bij mij al goed een L gaat mij nooit passen
![]()
En ik ben niet breed en al helemaal niet dik
Maar hij is stoer he
139 voor een broek die je maar 1x in de 4 maanden mag wassenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:14 schreef MusicGenious het volgende:
[..]
139,= asociaal duur maar hij zit super lekker en is erg mooi
Mwah dat betwijfel ik bij deze, deze is al ''used'' etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:28 schreef Setambre het volgende:
[..]
139 voor een broek die je maar 1x in de 4 maanden mag wassen![]()
lekker frisquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:28 schreef Setambre het volgende:
[..]
139 voor een broek die je maar 1x in de 4 maanden mag wassen![]()
Zelden iemand zo 'mooi' zien poseren..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef MusicGenious het volgende:
Vandaag ook nieuwe kleren gekocht in Utrecht, hele leuke winkel tegen gekomen, genaamd Megusta, net even buiten de stad, met hele leuke designer kleding
shirtje van Iceberg:
[afbeelding]
bij de score:
[afbeelding]
Polo van Ralph Lauren
[afbeelding]
en een nieuwe riem:
[afbeelding]
Joh dat is de betreffende poster nu wel duidelijk denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:51 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Zelden iemand zo 'mooi' zien poseren..
idd, ik heb ook een nudie, en ik was m gewoon. blijft ie er tenminste fatsoendelijk uitzienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:55 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Joh dat is de betreffende poster nu wel duidelijk denk ik
Ik vind die nudie jeans verschrikkelijk lelijk en ben van mening dat als je met 2 linkerhanden gaat verven je dat effect ook wel kunt bereiken.
Vorige keer binnen 4 dagen ofzo in huis.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:14 schreef The_Mich het volgende:
staan idd leuke dingen tussen....
Hoe zit het met betalingen en levertijden??
je mag hem inderdaad zovaak wassen als je zelf wilt.... word ie hooguit mooier op volgens de verkoper, en verder staat er ook nergens iets over vermeld dat je hem eens in 4 maanden mag wassenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:27 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Mwah dat betwijfel ik bij deze, deze is al ''used'' etc.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:37 schreef JAY-T het volgende:
Die Ralf Destroyed kun je wel gewoon wassen (heb hem zelf ook) het gaat alleen om de "dry" modellen van nudie die je in het begin beter niet kunt wassen. Deze broeken hebben nog geen enkele behandeling ondergaan, dus door vaak genoeg dragen geef je je eigen washing aan die broek.. Als je zo´n broek dus een maand of 4 draagd, en hem daarna goed wast krijg je dus al die strepen en slijtplekken enzo goed te zien..
Nou, als ik zulke stomme fouten lees, dan jeuken ook mijn vingers al om er op te reageren. Meestal weet ik me dan nog wel in te houden...gelukkig... maar het is natuurlijk erg bedroevend wat voor taalfouten er tegenwoordig gemaakt worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:27 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Serieus is dat het enige dat jij te doen hebt ofzow, krijg een fucking leven![]()
Wehhe, nice die broek, ziet er nu al gezellig uitquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:37 schreef Avani het volgende:
Naar Rotterdam geweest en ik heb daar gekocht:
Slippers, Havaianas
[[url=http://img162.echo.cx/img162/5839/slippers0zu.jpg]afbeelding][/URL]
En deze pyjama broek/huisbroek. Hoe je het maar wilt noemen
[[url=http://img162.echo.cx/img162/8981/pyjamabroek7cr.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img162.echo.cx/img162/986/pyjamabroek26xo.jpg]afbeelding][/URL]
Overigens is dat langzame praten niet nodig![]()
sjo0oow0wo zeHma st03.®quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef MusicGenious het volgende:
shirtje van Iceberg:
[afbeelding]
bij de score:
[afbeelding]
Polo van Ralph Lauren
[afbeelding]
en een nieuwe riem:
[afbeelding]
Waarom is dat dan? Ben wel benieuwdquote:Op maandag 2 mei 2005 18:14 schreef Woutey het volgende:
Is dat een dry denim?
Ik geef je een tip: 6 maanden niet wassen.
lees het boekje maar waarom
quote:het gaat alleen om de "dry" modellen van nudie die je in het begin beter niet kunt wassen. Deze broeken hebben nog geen enkele behandeling ondergaan, dus door vaak genoeg dragen geef je je eigen washing aan die broek.. Als je zo´n broek dus een maand of 4 draagt, en hem daarna goed wast krijg je dus al die strepen en slijtplekken enzo goed te zien..
Ze kunnen idd zo in een of ander modeblad geplaatst worden!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:49 schreef JAY-T het volgende:
Idd.. volgens mij moet je jezelf wel hélemaal geweldig vinden, wil je zulke foto´s van jezelf maken![]()
Dit kun je niet mooi vinden.quote:
erg cool shirt. wat kost de shipping hiervan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef Thermo het volgende:
Hele zooi nieuwe dingen, maar zonder camera even geen foto's.
Behalve dan wat ik online besteld heb >
[afbeelding]
Al die blondgrapjes komen best goed aan, zie ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:37 schreef Avani het volgende:
Naar Rotterdam geweest en ik heb daar gekocht:
Slippers, Havaianas
[[url=http://img162.echo.cx/img162/5839/slippers0zu.jpg]afbeelding][/URL]
En deze pyjama broek/huisbroek. Hoe je het maar wilt noemen
[[url=http://img162.echo.cx/img162/8981/pyjamabroek7cr.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img162.echo.cx/img162/986/pyjamabroek26xo.jpg]afbeelding][/URL]
Overigens is dat langzame praten niet nodig![]()
Alleen ik zelf mag ze makenquote:Op zondag 8 mei 2005 04:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Al die blondgrapjes komen best goed aan, zie ik.
ik zie hem nu pas, maar waar komt die riem vandaan?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:27 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
erg cool shirt. wat kost de shipping hiervan?
Thanks, en ik ben er heel blij mee !quote:Op zondag 8 mei 2005 12:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ieder z'n smaak. Anders zou het wel een hele saaie wereld worden.
Dat geruite ding is supermooi, denk alleen dat die mij niet zal staanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
thx ik ga er ff over denken (lees geld tellen)quote:Op zondag 8 mei 2005 12:17 schreef Coconut het volgende:
[..]. Ik wilde hem ook bestellen voor mijn vriend, maar hij vind hem niet mooi
.
[..]
Als je alleen dit shirt besteld zijn de verzendkosten ¤ 9,45. Maar als je 'dubit' bij discount code invoert, gaat er ¤ 8,70 vanaf.
Is dat zwarte hemd met epauletten (of hoe je dat dan ook mag schrijven)? Zo ja, waar heb je 'm gekocht en wat kostte 'ie?quote:
Ik heb hem ook, maar bij mij ziet er steeds meer destroyed uit. En deze zou ik wel gewoon wassen, anders wordt de combinatie destroyed en stinken een beetje teveel van het goede.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:15 schreef Chasin het volgende:
die nudie destroyed die heb ik nu al zo'n 4 maanden.. en die gele/bruine vlekken zijn er bijna uit![]()
die moet je eigenlijk ook gewoon zo min mogelijk wassen..!
Die draden voor je nep gaten gaan die bij jouw niet los/stuk?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:15 schreef Chasin het volgende:
die nudie destroyed die heb ik nu al zo'n 4 maanden.. en die gele/bruine vlekken zijn er bijna uit![]()
blijf het een mooie grap vinden. rouwen om de vlekken die uit je broek gaanquote:Op maandag 9 mei 2005 10:15 schreef Chasin het volgende:
quote:
niet echt neequote:Op maandag 9 mei 2005 21:09 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die draden voor je nep gaten gaan die bij jouw niet los/stuk?
Halloquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:18 schreef Sentry het volgende:
[afbeelding]
En nu is mijn geld op hehe![]()
Ps.Ben nieuw hier, HOI![]()
Ik vind het prima hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:26 schreef Sentry het volgende:
Hoi haha, zo;n antwoord kon niet uitblijven eigenlijkAangezien me ma precies hetzelfde zei hehe. Het is gewoon een lekkere sweater die ik goedkoper kon kopen. En het was ook nog van Dolce, normaal boeit het me niet zo. Maar vond m wel leuk
![]()
Het zijn wel allemaal een beetje foute merken vind ik. Maar ja das mijn mening he.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:18 schreef Sentry het volgende:
AFCA + England = gewoon walgelijk![]()
Wat mijn laatste aanwinsten zijn?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prutserquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef rotskibo het volgende:
Best wel lelijk.
Dat laatste zinnetje weg en dan ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap niet dat mensen een broek kopen, die sowieso al een zwerveruiterlijk heeft door die debiele gaten, en hem vervolgens ook nog eens 4 maand niet mogen wassen.
ik vind je dan maar een mongool
Je bent gewoon een beetje meer politiek correct dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:50 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje weg en dan ben ik het met je eens
Ik heb nog geen kans gehad om chromosomen te tellenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje meer politiek correct dus
Maar ik snap dat ook niet zo. Zijn er serieus mensen die hun broek 4 maanden niet wassen???
Ik ben het erg met je eens. Welke ransaap gaat er nu in een broek lopen die 4 - sommige zelfs 6 - maanden niet gewassen wordt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap niet dat mensen een broek kopen, die sowieso al een zwerveruiterlijk heeft door die debiele gaten, en hem vervolgens ook nog eens 4 maand niet mogen wassen.
http://forum.fok.nl/topic/694697quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben het erg met je eens. Welke ransaap gaat er nu in een broek lopen die 4 - sommige zelfs 6 - maanden niet gewassen wordt?
Sorry, maar ik denk dat de mensen bij Nudie Jeans zich helemaal de tiefus lachen, omdat al die BrEeZaH zwervers erin trappen en werkelijk dat ding niet wassen.
Als ik een broek een afgedragen look wil geven knoop ik 'm wel een weekje om de velg van mijn fiets... da's sneller en stoerder.
Waar heb je het gekocht danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:39 schreef Sentry het volgende:
Is niet nep hoor, op die site misschien wel hehe, heb t niet hier gekocht maar plaatje opgezocht op die site. Want plaatjes hebben ze egt super veel op die site
Ik dacht dat ze Aquascutum niet in Nederland verkochten?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:39 schreef Sentry het volgende:
Is niet nep hoor, op die site misschien wel hehe, heb t niet hier gekocht maar plaatje opgezocht op die site. Want plaatjes hebben ze egt super veel op die site
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Daar kickte ik op tijdens mijn kleuterschoolperiode.
Maar goed, smaken verschillen.
Welkom op Fok!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:18 schreef Sentry het volgende:
AFCA + England = gewoon walgelijk![]()
Wat mijn laatste aanwinsten zijn?
Het is een hemd zonder epauletten.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Is dat zwarte hemd met epauletten (of hoe je dat dan ook mag schrijven)? Zo ja, waar heb je 'm gekocht en wat kostte 'ie?
Ik zoek ook zo'n ding, in medium of wellicht small.
Dat is ook helemaal niet erg. Ze mogen er wel een beetje gedragen uitzien wat mij betreft.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:01 schreef JaWi het volgende:
Die heb ik nu ook 2 weken. Ze zijn niet meer zo wit
.
Mooi man dit, ik koop een "zwerverbroek" en jij maakt je drukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:04 schreef kikoooooo het volgende:
Oh, da's jammer. Maar ziet er wel mooi uit, is de stof een beetje dik/stevig zoals een worker of is het een zomershirt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:32 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Het is een hemd zonder epauletten.
Mexx.com, 35 ¤
Everything you like I ordered 5 weeks agoquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg gisteren eindelijk mijn op 1 april bestelde Ryan McGinness T-shirt binnen.
En blij dat ik er mee ben.
[afbeelding]
whehe lekker steentjes koppen bij de kuipquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:39 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
whehe lekker vuurwerk afsteken bij de kuip![]()
whehehe lekker op zaterdagavond afspreken in rotterdam en niet komen opdagenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg gisteren eindelijk mijn op 1 april bestelde Ryan McGinness T-shirt binnen.
[afbeelding]
whehehe met 250 man meer komenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
whehehe lekker op zaterdagavond afspreken in rotterdam en niet komen opdagen![]()
Ik loop dus al 2 jaar op die schoenen rond. Ik weet nog dat ik ze helemaal uit luxemburg heb moeten halen omdat ze ze in nederland helemaal nog niet kendequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb EINDELIJK mijn:
[afbeelding]
Complimenten ook voor de THNX in Leiden. Leuke zaak, fijne bediening!
Uit ander topique:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:54 schreef Sentry het volgende:
Heel toevallig dat mijn gehele garderobe er word verkocht? In NL verkopen ze idd geen Aqua (BIJNA) niet dan. Je hebt wel een aantal winkels maar dat zijn meer van die kostuum winkels. ik kijk regelmatig op die site, als ze daar wat nieuws hebben, kan je het opzoeken.
Ik wilde dus dat setje hebben, alles was simpel te krijgen omdat ik een kennis heb die vaak naar Engeland en amerika gaat omdat die daar voetbal trainer is. Die Aqua en en Hackett heeft hij meegenomen voor me. Die Dolce broek heb ik zelf gekocht en die trui goedkoop over gekocht.
Probeer je me naar beneden te krijgen of watte? denk niet dat ik voor jan lul die plaatjes erop zet.
euuuhhhhh.....quote:Hackett heeft hele mooie polo's. Ik heb vorige week nog een mooie (vind ik) besteld bij bbclothing.co.uk, de blauwe polo. Misschien dat ik een keertje gekker gaat doen en dan een roze gaat kopen, die van Hackett in het roze is erg netjes.
Oh yes nog zo'n internet hooliequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
whehehe lekker op zaterdagavond afspreken in rotterdam en niet komen opdagen![]()
dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:10 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Uit ander topique:
[..]
euuuhhhhh.....![]()
Ik vind je gewoon een smerig figuur en een idioot als je broek draagt die je 4 maand niet wastquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:38 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Mooi man dit, ik koop een "zwerverbroek" en jij maakt je druk![]()
die zijn chill, alleen jammer dat na een tijdje je tenen bobbels maken aan de voorkant.. dat heb je niet met die adidas versie hiervanquote:
Die dingen zijn duur man! Maar wel leukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb EINDELIJK mijn:
[afbeelding]
Ik begrijp niet zo goed waar dat niet wassen vandaan komt. Je mag de dry-nudies (onbewerkte) niet in de wasmachine gooien, maar wel naar de stomerij brengen. Als hem dan na 6 maanden wel een keer in de wasmachine gooit, krijgt hij hele mooie gebruikssporen. Je mag hem natuurlijk ook meteen in de wasmachine gooien, dan verandert er niks en blijft hij gewoon zoals e hem hebt gekocht. Je hoeft dus in geen van de gevallen met een stinkende broek te lopen. Nou de Nudie destroyed, dus de kapotte broek, die mag je altijd wassen, want die is al bewerkt en kan dus niet die speciale gebruikssporen krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een smerig figuur en een idioot als je broek draagt die je 4 maand niet wast
Ik vind ze eng daarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb EINDELIJK mijn:
[afbeelding]
Nee ik vind ze daar onwijs tofquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:52 schreef imago het volgende:
[..]
Ik vind ze eng daarLeuke kleertjes, vooral hele leuke schoenen, maar enge winkel!
Die heb ik ook (in andere kleur)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb EINDELIJK mijn:
[afbeelding]
Ja, dat viel me ook op. Ze zitten veel lekkerder dan mijn puma'squote:Op woensdag 11 mei 2005 21:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die heb ik ook (in andere kleur)
Zien er uiterst tof uit en zitten zóóóóóóóóóó lekker (echt 10x lekkerder dan Puma's)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het eerste wat ik mijn hoofd schoot was: wanneer krijgen we de eerste merkonderbroeken met gebruikssporenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:05 schreef itsontoday het volgende:
want die is al bewerkt en kan dus niet die speciale gebruikssporen krijgen
YES!!! Zelf een onderbroek gemaakt!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Het eerste wat ik mijn hoofd schoot was: wanneer krijgen we de eerste merkonderbroeken met gebruikssporen.
Ik heb hem eergisteren aangehad. En gisteren een paar uurtjes met werkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Doe je die ook gewoon doordeweeks aan? Jammer dat er geen gothische letters opstaan...
Wat dacht je van een foto makenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:28 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb een nieuw vest gekocht van Diesel, maar die is natuurlijk weer nergens te vinden op internet
joah ach dan moet je het weer uploaden enzo... Druktesquote:
alsjeblieft?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
joah ach dan moet je het weer uploaden enzo... Druktes
Waar heb je dit shirt vandaan dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
was dat voor broek?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:27 schreef BadderAapje het volgende:
de riem is bij van bree voor maar 15¤![]()
Komt vanuit UK begrijp ik, heb je dan nog last van andere kosten behalve gewone verzendkosten?quote:
nope, was 17 pond kwijt, maar het heeft wel 14 dagen geduurt voordat het er wasquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:17 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Komt vanuit UK begrijp ik, heb je dan nog last van andere kosten behalve gewone verzendkosten?
mooi, waar gehaald?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:23 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kleur klopt niks van, een of ander kutfilter van mn webcam.
[afbeelding]
Deze kleur is het
Faggotquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:23 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze kleur is het
Niet bepaald mijn kleur.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:23 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze kleur is het
hoe moet ik die tekst zien? of waar is t van .....?quote:
de tekst is van een parodie op de o so hippe berlijnse mnml scene...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:52 schreef DIA het volgende:
[..]
hoe moet ik die tekst zien? of waar is t van .....?
dat is wel heel erg incrowdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:56 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
de tekst is van een parodie op de o so hippe berlijnse mnml scene...
waar dj' s als richie hawtin, ricardo villalobos en magda de overhand voeren...
www.ubercoolische.com is de parodie...
[afbeelding]
Ritchie hawtin en villalobos
[afbeelding]
Magda en haar thee (drinkt ze altijd als ze draait, eigen thee )
Hoeft ook niet. Ik vind 't wel vetquote:
Stumpert.quote:
hahah ok cool..... dus ze vormen met zn 3en een soort van techno team dat ontop is en berlijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:56 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
de tekst is van een parodie op de o so hippe berlijnse mnml scene...
waar dj' s als richie hawtin, ricardo villalobos en magda de overhand voeren...
www.ubercoolische.com is de parodie...
[afbeelding]
Ritchie hawtin en villalobos
[afbeelding]
Magda en haar thee (drinkt ze altijd als ze draait, eigen thee )
de parodie zijn van andere mensen, maar je moet een beetje zelfspot hebben toch? daarom draagt richie dat t- shirt...quote:Op zondag 15 mei 2005 11:37 schreef DIA het volgende:
[..]
hahah ok cool..... dus ze vormen met zn 3en een soort van techno team dat ontop is en berlijn
en ze steken de draak met hun "scene"publiekof met magda
![]()
Besteld bij Krudmart.com.quote:
Zeg beeb, die tekst is niet meer te lezen als jij dat shirt draagt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef Copycat het volgende:
asos zit in engeland geloof ik, dus geen invoerrechten. heb zelf ook al eens daar besteld. vul trouwens bij discount code: DUBIT in en je krijgt 15% kortingquote:Op maandag 16 mei 2005 15:03 schreef The_Mich het volgende:
Ik sta eigenlijk op het punt om 2 shirts bij Asos.com te bestellen....
Heeft iemand hier ervaring mee?? Shirtjes kosten samen iets van ¤130,-
Is dit dan ook het bedrag dat ik daadwerkelijk ga betalen, of komen hier straks
nog allemaal kosten als invoerrechten, btw, verzendkosten etc. etc. bij??
Graag dus jullie ervaringen met asos??
Ik heb daar ook laatst wat gekocht was binnen 2 weken binnen, als je bestelt zie je de verzendkosten bij de prijs staan, je betaalt per gewicht als het goed is, ik hoefde toen verder niks bij te betalen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:03 schreef The_Mich het volgende:
Ik sta eigenlijk op het punt om 2 shirts bij Asos.com te bestellen....
Heeft iemand hier ervaring mee?? Shirtjes kosten samen iets van ¤130,-
Is dit dan ook het bedrag dat ik daadwerkelijk ga betalen, of komen hier straks
nog allemaal kosten als invoerrechten, btw, verzendkosten etc. etc. bij??
Graag dus jullie ervaringen met asos??
waarom zou je dan 15 % korting krijgen?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:07 schreef postman het volgende:
[..]
asos zit in engeland geloof ik, dus geen invoerrechten. heb zelf ook al eens daar besteld. vul trouwens bij discount code: DUBIT in en je krijgt 15% kortingverzendkosten worden gewoon berekend als je gaat bestellen.
hahah ok nu snap ik hem .... wel coole scene trouwens .... ik ging ook altijd naar feesten waar hij draaide (i love techno etc)quote:Op zondag 15 mei 2005 13:33 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
de parodie zijn van andere mensen, maar je moet een beetje zelfspot hebben toch? daarom draagt richie dat t- shirt...
Denk je dat we zomaar wat roepen?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:37 schreef Gillesvl het volgende:
waarom zou je dan 15 % korting krijgen?
het werkt wel zie ik nu
Waar heb je die Levi's schoenen gekocht? Ik zoek al een tijdje een paar nieuwe, zwarte schoenen... deze lijken me echt prima, ik kan ze alleen nergens vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nieuwe schoenen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe zomerschoenen
[afbeelding]
Voor 25 euro (bij de Zara) kon ik het niet laten.
Nieuwe horloge:
[afbeelding]
Bij de Levi shop in R'dam. Maar ze zijn volgens mij bij iedere Levi shop verkrijgbaar. 75 euro geloof ik en nog eens 10% eraf als je een studentenpas laat zien.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar heb je die Levi's schoenen gekocht? Ik zoek al een tijdje een paar nieuwe, zwarte schoenen... deze lijken me echt prima, ik kan ze alleen nergens vinden.
Waren ze duur, trouwens?
Tof, bedankt! Ik ga ze deze week direct halen, mits ze verkocht worden in maat 47.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij de Levi shop in R'dam. Maar ze zijn volgens mij bij iedere Levi shop verkrijgbaar. 75 euro geloof ik en nog eens 10% eraf als je een studentenpas laat zien.
Hij is binnen!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:14 schreef Coconut het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 5 mei, al die stomme vrije dagen tussendoor ook. Hopelijk komt het snel binnen, want dan hoef ik niet meer de hele dag voor de brievenbus te liggen.
Ehm, in Enschede iig bij de Laxmi en Men at work.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:31 schreef Timmmmetjuh het volgende:
Waar kun je nu die de puta madre shirts kopen? Het liefst online, maar waar ik ook zoek, ik kan ze nergens vinden. Wie weet waar ik ze wel kan vinden?
mooi shirtquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:27 schreef JopJuh het volgende:
Nieuw shirtje gehaaldvan Scotch&Soda, en hij zit lekker
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |