Zo is het precies bij de H&M , 1 mannenlijn...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:57 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Haha ja idd die Esprit winkel in Enschede zit haast alleen maar vol met dameskleding![]()
Daarom bestel ik het ook maar online. Kost me niks en je kunt het zo weer terugsturen als je het uiteindelijk niet mooi vindt![]()
Leukquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef MaRySe het volgende:
Nieuwe kleersels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In Utrecht heb je 2 Eprit winkels, en in het filiaal bij de markt (ben niet goed in straatnamen) heb je volgens mij ook herenkledingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:45 schreef Fatality het volgende:
[..]
Zo is het precies bij de H&M , 1 mannenlijn...
Zit in Utrecht geen esprit winkel?
De 1e is van H&M Dividedquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:05 schreef mic_forever het volgende:
persoonlijk heb ik het niet zo op 3 knoops polo's
http://www.fouteshirts.nlquote:
Waar heb je die gehaaldquote:
Shirtshop.nl volgens mijquote:
Bij de Jack & Jones geweest?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:53 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Shirtshop.nl volgens mij
Anyway mijn spul:
[afbeelding]
Roze overhemd![]()
[afbeelding]
Roze/Rode polo
[afbeelding]
Don Corleone \o/
[afbeelding]
Blauw overhemd
[afbeelding]
Corduray bruinachtig jasje
En dan te bedenken dat ik schoenen wou kopen vandaag ...
Dude, waarom denk je dat yoox zo goedkoop is???quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:37 schreef joriszss het volgende:
Lal, ik ging voor schoenen van Paul Smith naar rotterdam, had ze gezien op YOOX. Kom in de bewuste winkel in rotterdam en laat een foto zien van de schoenen, krijg ik te horen dat t schoenen zijn uit de collectie van 2004 (YOOX KLOTE HOMMELS!!!!! of op zijn rotterdams KANKALIJERS).[/url]
Wat betaal je nu voor die canvas schoenen omdat er PS opstaat?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:37 schreef joriszss het volgende:
Lal, ik ging voor schoenen van Paul Smith naar rotterdam, had ze gezien op YOOX. Kom in de bewuste winkel in rotterdam en laat een foto zien van de schoenen, krijg ik te horen dat t schoenen zijn uit de collectie van 2004 (YOOX KLOTE HOMMELS!!!!! of op zijn rotterdams KANKALIJERS).
Nouja, toch nog leuke canvas schoenen gevonden
[afbeelding]
En toen ook maar dit t-shirt erbij gedaan (met E-boy image for Paul Smith)
[afbeelding]
het was dus weer een fijne dag
hij koopt ze niet omdat er ps op staat maar omdat hij ze mooi vindt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:12 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Wat betaal je nu voor die canvas schoenen omdat er PS opstaat?
Ehm... ja dat weet ik nu dus wel, zo kan ik ook binnenlopen... eerst oude restpartijen opkopen en vervolgens weer aan de man brengen voor de dubbele prijsquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:42 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Dude, waarom denk je dat yoox zo goedkoop is???
Ik betaal voor die schoenen ¤80,00 als je denkt dat ik t doe om die PS te showen... die zie je dus niet als je een broek aantrektquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:12
schreef Desiderius het volgende:
[..]
Wat betaal je nu voor die canvas schoenen omdat er PS opstaat?
Idd, ze staan echt mooi onder een spijker broek of een lichte linnenbroek, weer eens iets anders dan bikkembergsquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:17
schreef itsontoday het volgende:
[..]
hij koopt ze niet omdat er ps op staat maar omdat hij ze mooi vindt.
Nice wel maar best prijzige shit hoor 30 euro.quote:
Die is meesterlijkquote:
mooi spul, vooral dat roze overhemd!quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:53 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Shirtshop.nl volgens mij
Anyway mijn spul:
[afbeelding]
Roze overhemd![]()
[afbeelding]
Roze/Rode polo
Don Corleone \o/
[afbeelding]
Blauw overhemd
[afbeelding]
Corduray bruinachtig jasje
En dan te bedenken dat ik schoenen wou kopen vandaag ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |