De 1e is van H&M Dividedquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:05 schreef mic_forever het volgende:
persoonlijk heb ik het niet zo op 3 knoops polo's
http://www.fouteshirts.nlquote:
Waar heb je die gehaaldquote:
Shirtshop.nl volgens mijquote:
Bij de Jack & Jones geweest?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:53 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Shirtshop.nl volgens mij
Anyway mijn spul:
[afbeelding]
Roze overhemd![]()
[afbeelding]
Roze/Rode polo
[afbeelding]
Don Corleone \o/
[afbeelding]
Blauw overhemd
[afbeelding]
Corduray bruinachtig jasje
En dan te bedenken dat ik schoenen wou kopen vandaag ...
Dude, waarom denk je dat yoox zo goedkoop is???quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:37 schreef joriszss het volgende:
Lal, ik ging voor schoenen van Paul Smith naar rotterdam, had ze gezien op YOOX. Kom in de bewuste winkel in rotterdam en laat een foto zien van de schoenen, krijg ik te horen dat t schoenen zijn uit de collectie van 2004 (YOOX KLOTE HOMMELS!!!!! of op zijn rotterdams KANKALIJERS).[/url]
Wat betaal je nu voor die canvas schoenen omdat er PS opstaat?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:37 schreef joriszss het volgende:
Lal, ik ging voor schoenen van Paul Smith naar rotterdam, had ze gezien op YOOX. Kom in de bewuste winkel in rotterdam en laat een foto zien van de schoenen, krijg ik te horen dat t schoenen zijn uit de collectie van 2004 (YOOX KLOTE HOMMELS!!!!! of op zijn rotterdams KANKALIJERS).
Nouja, toch nog leuke canvas schoenen gevonden
[afbeelding]
En toen ook maar dit t-shirt erbij gedaan (met E-boy image for Paul Smith)
[afbeelding]
het was dus weer een fijne dag
hij koopt ze niet omdat er ps op staat maar omdat hij ze mooi vindt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:12 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Wat betaal je nu voor die canvas schoenen omdat er PS opstaat?
Ehm... ja dat weet ik nu dus wel, zo kan ik ook binnenlopen... eerst oude restpartijen opkopen en vervolgens weer aan de man brengen voor de dubbele prijsquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:42 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Dude, waarom denk je dat yoox zo goedkoop is???
Ik betaal voor die schoenen ¤80,00 als je denkt dat ik t doe om die PS te showen... die zie je dus niet als je een broek aantrektquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:12
schreef Desiderius het volgende:
[..]
Wat betaal je nu voor die canvas schoenen omdat er PS opstaat?
Idd, ze staan echt mooi onder een spijker broek of een lichte linnenbroek, weer eens iets anders dan bikkembergsquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:17
schreef itsontoday het volgende:
[..]
hij koopt ze niet omdat er ps op staat maar omdat hij ze mooi vindt.
Nice wel maar best prijzige shit hoor 30 euro.quote:
Die is meesterlijkquote:
mooi spul, vooral dat roze overhemd!quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:53 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Shirtshop.nl volgens mij
Anyway mijn spul:
[afbeelding]
Roze overhemd![]()
[afbeelding]
Roze/Rode polo
Don Corleone \o/
[afbeelding]
Blauw overhemd
[afbeelding]
Corduray bruinachtig jasje
En dan te bedenken dat ik schoenen wou kopen vandaag ...
die broeken van nudie die je niet kan wassen, kan je evt wel wassen in lauw water met wat schoonmaakazijn...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
4 maanden niet wassen is me té.
Heb ook nog een andere broek van Nudie.
Kijk wel even wat ik ermee doe, eerst maar eens goed onderuitgaan in dronken toestand.
Dank uquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
mooi spul, vooral dat roze overhemd!
dat t-shirt, is van het merk Selected he, verkopen ze dat ook nog ergens anders dan bij Jack & Jones?
Ja maakt mij niet uit hoor, er zit hier ook een Jack & Jones, maar ik vroeg me af waarom ze het niet gewoon onder het eigen Jack&Jones merk houden, als ze toch zelf de enigen zijn die het verkopenquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:17 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Dank u
Dat shirt is idd van Selected. En ik weet niet of ze't ergens anders verkopen, sorry
Dat ziet er wel mooi uitquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:04 schreef Molluck het volgende:
gfo, dat zijn Burberry polo's of niet? hoeveel kost zoiets nou?
en je signature...is dat nou expres
Mijn nieuwe jas
[afbeelding]
Nou, ik zat te twijfelen of ik hem moest kopen aangezien hij niet echt dik is, maar het is echt een perfecte zomerjas, niet te dik niet te dun, helaas niet regendicht (uiteraard)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:15 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Dat ziet er wel mooi uitis het een dikke jas? of is het echt lekker dun voor in de zomer? en heb je misschien irl fotos????
![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou, ik zat te twijfelen of ik hem moest kopen aangezien hij niet echt dik is, maar het is echt een perfecte zomerjas, niet te dik niet te dun, helaas niet regendicht (uiteraard)
foto hier
(ik sta er niet zo charmant op, vandaar dat ik de link geef en niet meteen de afbeelding hier post)
edit: roze, hate it or love it
[afbeelding]
Welke van Nudie broek is dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef MusicGenious het volgende:
bij de score:
broek van Nudie, asociaal duur trouwens:
[afbeelding]
ik ookquote:
zelfde als jij (geloof ik) Die Champlain Valley Polo, Navy (blue), maar dan Lquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook
Welke heb jij genomen?
ik zal effe foto van de mijne maken morgen of zo![]()
wat sta je er ongelooflijke stoer op zegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef MusicGenious het volgende:
Vandaag ook nieuwe kleren gekocht in Utrecht, hele leuke winkel tegen gekomen, genaamd Megusta, net even buiten de stad, met hele leuke designer kleding
shirtje van Iceberg:
[afbeelding]
bij de score:
broek van Nudie, asociaal duur trouwens:
[afbeelding]
bij weer een andere winkel,
Polo van Ralph Lauren
[afbeelding]
en een nieuwe riem:
[afbeelding]
alles bij elkaar was ik veel te veel geld kwijt
Forum Opties | |