Ik heb hem ook, maar bij mij ziet er steeds meer destroyed uit. En deze zou ik wel gewoon wassen, anders wordt de combinatie destroyed en stinken een beetje teveel van het goede.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:15 schreef Chasin het volgende:
die nudie destroyed die heb ik nu al zo'n 4 maanden.. en die gele/bruine vlekken zijn er bijna uit![]()
die moet je eigenlijk ook gewoon zo min mogelijk wassen..!
Die draden voor je nep gaten gaan die bij jouw niet los/stuk?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:15 schreef Chasin het volgende:
die nudie destroyed die heb ik nu al zo'n 4 maanden.. en die gele/bruine vlekken zijn er bijna uit![]()
blijf het een mooie grap vinden. rouwen om de vlekken die uit je broek gaanquote:Op maandag 9 mei 2005 10:15 schreef Chasin het volgende:
quote:
niet echt neequote:Op maandag 9 mei 2005 21:09 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die draden voor je nep gaten gaan die bij jouw niet los/stuk?
Halloquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:18 schreef Sentry het volgende:
[afbeelding]
En nu is mijn geld op hehe![]()
Ps.Ben nieuw hier, HOI![]()
Ik vind het prima hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:26 schreef Sentry het volgende:
Hoi haha, zo;n antwoord kon niet uitblijven eigenlijkAangezien me ma precies hetzelfde zei hehe. Het is gewoon een lekkere sweater die ik goedkoper kon kopen. En het was ook nog van Dolce, normaal boeit het me niet zo. Maar vond m wel leuk
![]()
Het zijn wel allemaal een beetje foute merken vind ik. Maar ja das mijn mening he.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:18 schreef Sentry het volgende:
AFCA + England = gewoon walgelijk![]()
Wat mijn laatste aanwinsten zijn?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu is mijn geld op hehe![]()
Ps.Ben nieuw hier, HOI![]()
Prutserquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef rotskibo het volgende:
Best wel lelijk.
| Forum Opties | |