Ja dat ziet er wel leuk uit, ik snap niet waarom je die dingen nooit tegen komt bij de esprit-store in Enschede, maargoed Enschede is zowiezo een vrouwenstad.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:06 schreef Tujuh het volgende:
Dit worden misschien mijn nieuwe aankopen. Eerst ff kijken of het iets is
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef MaRySe het volgende:
Nieuwe kleersels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
fuck fasion shirt met nudiejeans eronderquote:Op maandag 2 mei 2005 17:08 schreef JaWi het volgende:
Shirtje achterkant:
[afbeelding]
Voorkant:
[afbeelding]
Nudie jeans:
[afbeelding]
Haha ja idd die Esprit winkel in Enschede zit haast alleen maar vol met dameskledingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:10 schreef Fatality het volgende:
[..]
Ja dat ziet er wel leuk uit, ik snap niet waarom je die dingen nooit tegen komt bij de esprit-store in Enschede, maargoed Enschede is zowiezo een vrouwenstad.
En wat vind je daar niet aan kunnen?quote:
Nudie is geen fashion. Net zoals Levi's geen fashion is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:44 schreef DIA het volgende:
ehm tegenstrijdigheid?
Kijk, nu krijgen we een boeiende discussiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:23 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Nudie is geen fashion. Net zoals Levi's geen fashion is.
Zo is het precies bij de H&M , 1 mannenlijn...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:57 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Haha ja idd die Esprit winkel in Enschede zit haast alleen maar vol met dameskleding![]()
Daarom bestel ik het ook maar online. Kost me niks en je kunt het zo weer terugsturen als je het uiteindelijk niet mooi vindt![]()
Leukquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef MaRySe het volgende:
Nieuwe kleersels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In Utrecht heb je 2 Eprit winkels, en in het filiaal bij de markt (ben niet goed in straatnamen) heb je volgens mij ook herenkledingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:45 schreef Fatality het volgende:
[..]
Zo is het precies bij de H&M , 1 mannenlijn...
Zit in Utrecht geen esprit winkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |