quote:
hehe iddquote:Op zondag 3 april 2005 18:48 schreef BrauN het volgende:
Leuk.Nieuw topic en de helft van de reacties zijn al tvp's.
Heb je je Elvis t-shirt al gevonden?quote:Op zondag 3 april 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
Omdat er een vrij vaste groep is van users in deze topics.
En ik heb geen nieuw kledingstuk, dus kan ik het ook niet melden.
75 euro, ik ben alleen een beetje bang dat binnenkort veel mensen er mee gaan lopen. As dat niet al zo is.. ze liggen in aardig wat winkels...quote:
Ik wou ze eerst ook halen (andere kleur) maar hier in Groningen heeft 1 op de 20 die schoen al, dus dan is de lol er voor mij afquote:Op zondag 3 april 2005 20:36 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
75 euro, ik ben alleen een beetje bang dat binnenkort veel mensen er mee gaan lopen. As dat niet al zo is.. ze liggen in aardig wat winkels...
Ja dat snap ikquote:Op zondag 3 april 2005 20:44 schreef heinl het volgende:
[..]
Ik wou ze eerst ook halen (andere kleur) maar hier in Groningen heeft 1 op de 20 die schoen al, dus dan is de lol er voor mij af
zou je ALSJEBLIEFT zelf een foto van die polo willen maken? om te kijken hoe die in het echt isquote:Op zondag 3 april 2005 20:57 schreef Kluupkluup het volgende:
AS Roma Slim-fit shirt
[afbeelding]
en
Abercrombie & Fitch - Champlain Valley Polo
[afbeelding]
en kun je dan ook ff je lengte en 'chestbreedte' vertellen. dan kan ik heel misschien nog een nodige verandering van mijn maat doorgevenquote:Op zondag 3 april 2005 22:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
zou je ALSJEBLIEFT zelf een foto van die polo willen maken? om te kijken hoe die in het echt is
en hoe valt ie? groot/klein en welke maat heb je zelf?
Hij is nog niet binnen (via ebay gekocht voor 55,50 (inclusief verzenden vanuit VS)..quote:Op zondag 3 april 2005 22:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
zou je ALSJEBLIEFT zelf een foto van die polo willen maken? om te kijken hoe die in het echt is
en hoe valt ie? groot/klein en welke maat heb je zelf?
ok thx voor de info, maar dan bestel ik toch maar gewoon. duurt anders weer zo langquote:Op zondag 3 april 2005 23:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hij is nog niet binnen (via ebay gekocht voor 55,50 (inclusief verzenden vanuit VS)..
Eergister betaald, dus zal volgende week wel binnenkomen.
Ik heb M besteld.. Ik zal er tzt een foto van maken..
Maten:
Armlänge 22 cm
Schulterbreite 42 cm
Brustweite 52 cm
Länge ü. Alles 68 cm
Je loopt wel het risico dat de douane er nog wat euro's overheen wil rekenen,,quote:Op zondag 3 april 2005 23:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hij is nog niet binnen (via ebay gekocht voor 55,50 (inclusief verzenden vanuit VS)..
Eergister betaald, dus zal volgende week wel binnenkomen.
Ik heb M besteld.. Ik zal er tzt een foto van maken..
Maten:
Armlänge 22 cm
Schulterbreite 42 cm
Brustweite 52 cm
Länge ü. Alles 68 cm
Idd. Vrijwel alle pakketjes uit Amerika worden bij de douane momenteel opengemaakt om er vervolgens btw en invoerrechten over te berekenen.quote:Op maandag 4 april 2005 12:27 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Je loopt wel het risico dat de douane er nog wat euro's overheen wil rekenen,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |