Ik heb hem ook, maar bij mij ziet er steeds meer destroyed uit. En deze zou ik wel gewoon wassen, anders wordt de combinatie destroyed en stinken een beetje teveel van het goede.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:15 schreef Chasin het volgende:
die nudie destroyed die heb ik nu al zo'n 4 maanden.. en die gele/bruine vlekken zijn er bijna uit![]()
die moet je eigenlijk ook gewoon zo min mogelijk wassen..!
Die draden voor je nep gaten gaan die bij jouw niet los/stuk?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:15 schreef Chasin het volgende:
die nudie destroyed die heb ik nu al zo'n 4 maanden.. en die gele/bruine vlekken zijn er bijna uit![]()
blijf het een mooie grap vinden. rouwen om de vlekken die uit je broek gaanquote:Op maandag 9 mei 2005 10:15 schreef Chasin het volgende:
quote:
niet echt neequote:Op maandag 9 mei 2005 21:09 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die draden voor je nep gaten gaan die bij jouw niet los/stuk?
Halloquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:18 schreef Sentry het volgende:
[afbeelding]
En nu is mijn geld op hehe![]()
Ps.Ben nieuw hier, HOI![]()
Ik vind het prima hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:26 schreef Sentry het volgende:
Hoi haha, zo;n antwoord kon niet uitblijven eigenlijkAangezien me ma precies hetzelfde zei hehe. Het is gewoon een lekkere sweater die ik goedkoper kon kopen. En het was ook nog van Dolce, normaal boeit het me niet zo. Maar vond m wel leuk
![]()
Het zijn wel allemaal een beetje foute merken vind ik. Maar ja das mijn mening he.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:18 schreef Sentry het volgende:
AFCA + England = gewoon walgelijk![]()
Wat mijn laatste aanwinsten zijn?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prutserquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef rotskibo het volgende:
Best wel lelijk.
Dat laatste zinnetje weg en dan ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap niet dat mensen een broek kopen, die sowieso al een zwerveruiterlijk heeft door die debiele gaten, en hem vervolgens ook nog eens 4 maand niet mogen wassen.
ik vind je dan maar een mongool
Je bent gewoon een beetje meer politiek correct dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:50 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje weg en dan ben ik het met je eens
Ik heb nog geen kans gehad om chromosomen te tellenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje meer politiek correct dus
Maar ik snap dat ook niet zo. Zijn er serieus mensen die hun broek 4 maanden niet wassen???
Ik ben het erg met je eens. Welke ransaap gaat er nu in een broek lopen die 4 - sommige zelfs 6 - maanden niet gewassen wordt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap niet dat mensen een broek kopen, die sowieso al een zwerveruiterlijk heeft door die debiele gaten, en hem vervolgens ook nog eens 4 maand niet mogen wassen.
http://forum.fok.nl/topic/694697quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben het erg met je eens. Welke ransaap gaat er nu in een broek lopen die 4 - sommige zelfs 6 - maanden niet gewassen wordt?
Sorry, maar ik denk dat de mensen bij Nudie Jeans zich helemaal de tiefus lachen, omdat al die BrEeZaH zwervers erin trappen en werkelijk dat ding niet wassen.
Als ik een broek een afgedragen look wil geven knoop ik 'm wel een weekje om de velg van mijn fiets... da's sneller en stoerder.
Waar heb je het gekocht danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:39 schreef Sentry het volgende:
Is niet nep hoor, op die site misschien wel hehe, heb t niet hier gekocht maar plaatje opgezocht op die site. Want plaatjes hebben ze egt super veel op die site
Ik dacht dat ze Aquascutum niet in Nederland verkochten?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:39 schreef Sentry het volgende:
Is niet nep hoor, op die site misschien wel hehe, heb t niet hier gekocht maar plaatje opgezocht op die site. Want plaatjes hebben ze egt super veel op die site
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Daar kickte ik op tijdens mijn kleuterschoolperiode.
Maar goed, smaken verschillen.
Welkom op Fok!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:18 schreef Sentry het volgende:
AFCA + England = gewoon walgelijk![]()
Wat mijn laatste aanwinsten zijn?
Het is een hemd zonder epauletten.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Is dat zwarte hemd met epauletten (of hoe je dat dan ook mag schrijven)? Zo ja, waar heb je 'm gekocht en wat kostte 'ie?
Ik zoek ook zo'n ding, in medium of wellicht small.
Dat is ook helemaal niet erg. Ze mogen er wel een beetje gedragen uitzien wat mij betreft.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:01 schreef JaWi het volgende:
Die heb ik nu ook 2 weken. Ze zijn niet meer zo wit
.
Mooi man dit, ik koop een "zwerverbroek" en jij maakt je drukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:04 schreef kikoooooo het volgende:
Oh, da's jammer. Maar ziet er wel mooi uit, is de stof een beetje dik/stevig zoals een worker of is het een zomershirt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:32 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Het is een hemd zonder epauletten.
Mexx.com, 35 ¤
Everything you like I ordered 5 weeks agoquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg gisteren eindelijk mijn op 1 april bestelde Ryan McGinness T-shirt binnen.
En blij dat ik er mee ben.
[afbeelding]
whehe lekker steentjes koppen bij de kuipquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:39 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
whehe lekker vuurwerk afsteken bij de kuip![]()
whehehe lekker op zaterdagavond afspreken in rotterdam en niet komen opdagenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg gisteren eindelijk mijn op 1 april bestelde Ryan McGinness T-shirt binnen.
En blij dat ik er mee ben.
[afbeelding]
whehehe met 250 man meer komenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
whehehe lekker op zaterdagavond afspreken in rotterdam en niet komen opdagen![]()
Ik loop dus al 2 jaar op die schoenen rond. Ik weet nog dat ik ze helemaal uit luxemburg heb moeten halen omdat ze ze in nederland helemaal nog niet kendequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb EINDELIJK mijn:
[afbeelding]
Complimenten ook voor de THNX in Leiden. Leuke zaak, fijne bediening!
Uit ander topique:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:54 schreef Sentry het volgende:
Heel toevallig dat mijn gehele garderobe er word verkocht? In NL verkopen ze idd geen Aqua (BIJNA) niet dan. Je hebt wel een aantal winkels maar dat zijn meer van die kostuum winkels. ik kijk regelmatig op die site, als ze daar wat nieuws hebben, kan je het opzoeken.
Ik wilde dus dat setje hebben, alles was simpel te krijgen omdat ik een kennis heb die vaak naar Engeland en amerika gaat omdat die daar voetbal trainer is. Die Aqua en en Hackett heeft hij meegenomen voor me. Die Dolce broek heb ik zelf gekocht en die trui goedkoop over gekocht.
Probeer je me naar beneden te krijgen of watte? denk niet dat ik voor jan lul die plaatjes erop zet.
euuuhhhhh.....quote:Hackett heeft hele mooie polo's. Ik heb vorige week nog een mooie (vind ik) besteld bij bbclothing.co.uk, de blauwe polo. Misschien dat ik een keertje gekker gaat doen en dan een roze gaat kopen, die van Hackett in het roze is erg netjes.
Oh yes nog zo'n internet hooliequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
whehehe lekker op zaterdagavond afspreken in rotterdam en niet komen opdagen![]()
dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:10 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Uit ander topique:
[..]
euuuhhhhh.....![]()
Ik vind je gewoon een smerig figuur en een idioot als je broek draagt die je 4 maand niet wastquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:38 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Mooi man dit, ik koop een "zwerverbroek" en jij maakt je druk![]()
die zijn chill, alleen jammer dat na een tijdje je tenen bobbels maken aan de voorkant.. dat heb je niet met die adidas versie hiervanquote:
Die dingen zijn duur man! Maar wel leukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb EINDELIJK mijn:
[afbeelding]
Ik begrijp niet zo goed waar dat niet wassen vandaan komt. Je mag de dry-nudies (onbewerkte) niet in de wasmachine gooien, maar wel naar de stomerij brengen. Als hem dan na 6 maanden wel een keer in de wasmachine gooit, krijgt hij hele mooie gebruikssporen. Je mag hem natuurlijk ook meteen in de wasmachine gooien, dan verandert er niks en blijft hij gewoon zoals e hem hebt gekocht. Je hoeft dus in geen van de gevallen met een stinkende broek te lopen. Nou de Nudie destroyed, dus de kapotte broek, die mag je altijd wassen, want die is al bewerkt en kan dus niet die speciale gebruikssporen krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een smerig figuur en een idioot als je broek draagt die je 4 maand niet wast
Ik vind ze eng daarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb EINDELIJK mijn:
[afbeelding]
Nee ik vind ze daar onwijs tofquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:52 schreef imago het volgende:
[..]
Ik vind ze eng daarLeuke kleertjes, vooral hele leuke schoenen, maar enge winkel!
Die heb ik ook (in andere kleur)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb EINDELIJK mijn:
[afbeelding]
Ja, dat viel me ook op. Ze zitten veel lekkerder dan mijn puma'squote:Op woensdag 11 mei 2005 21:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die heb ik ook (in andere kleur)
Zien er uiterst tof uit en zitten zóóóóóóóóóó lekker (echt 10x lekkerder dan Puma's)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het eerste wat ik mijn hoofd schoot was: wanneer krijgen we de eerste merkonderbroeken met gebruikssporenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:05 schreef itsontoday het volgende:
want die is al bewerkt en kan dus niet die speciale gebruikssporen krijgen
YES!!! Zelf een onderbroek gemaakt!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Het eerste wat ik mijn hoofd schoot was: wanneer krijgen we de eerste merkonderbroeken met gebruikssporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |