Niet bepaald mijn kleur.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:23 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kleur klopt niks van, een of ander kutfilter van mn webcam.
[afbeelding]
Deze kleur is het
hoe moet ik die tekst zien? of waar is t van .....?quote:
de tekst is van een parodie op de o so hippe berlijnse mnml scene...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:52 schreef DIA het volgende:
[..]
hoe moet ik die tekst zien? of waar is t van .....?
dat is wel heel erg incrowdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:56 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
de tekst is van een parodie op de o so hippe berlijnse mnml scene...
waar dj' s als richie hawtin, ricardo villalobos en magda de overhand voeren...
www.ubercoolische.com is de parodie...
[afbeelding]
Ritchie hawtin en villalobos
[afbeelding]
Magda en haar thee (drinkt ze altijd als ze draait, eigen thee )
Hoeft ook niet. Ik vind 't wel vetquote:
Stumpert.quote:
hahah ok cool..... dus ze vormen met zn 3en een soort van techno team dat ontop is en berlijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:56 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
de tekst is van een parodie op de o so hippe berlijnse mnml scene...
waar dj' s als richie hawtin, ricardo villalobos en magda de overhand voeren...
www.ubercoolische.com is de parodie...
[afbeelding]
Ritchie hawtin en villalobos
[afbeelding]
Magda en haar thee (drinkt ze altijd als ze draait, eigen thee )
de parodie zijn van andere mensen, maar je moet een beetje zelfspot hebben toch? daarom draagt richie dat t- shirt...quote:Op zondag 15 mei 2005 11:37 schreef DIA het volgende:
[..]
hahah ok cool..... dus ze vormen met zn 3en een soort van techno team dat ontop is en berlijn
en ze steken de draak met hun "scene"publiekof met magda
![]()
Besteld bij Krudmart.com.quote:
Zeg beeb, die tekst is niet meer te lezen als jij dat shirt draagt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:25 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg gisteren eindelijk mijn op 1 april bestelde Ryan McGinness T-shirt binnen.
En blij dat ik er mee ben.
asos zit in engeland geloof ik, dus geen invoerrechten. heb zelf ook al eens daar besteld. vul trouwens bij discount code: DUBIT in en je krijgt 15% kortingquote:Op maandag 16 mei 2005 15:03 schreef The_Mich het volgende:
Ik sta eigenlijk op het punt om 2 shirts bij Asos.com te bestellen....
Heeft iemand hier ervaring mee?? Shirtjes kosten samen iets van ¤130,-
Is dit dan ook het bedrag dat ik daadwerkelijk ga betalen, of komen hier straks
nog allemaal kosten als invoerrechten, btw, verzendkosten etc. etc. bij??
Graag dus jullie ervaringen met asos??
Ik heb daar ook laatst wat gekocht was binnen 2 weken binnen, als je bestelt zie je de verzendkosten bij de prijs staan, je betaalt per gewicht als het goed is, ik hoefde toen verder niks bij te betalen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:03 schreef The_Mich het volgende:
Ik sta eigenlijk op het punt om 2 shirts bij Asos.com te bestellen....
Heeft iemand hier ervaring mee?? Shirtjes kosten samen iets van ¤130,-
Is dit dan ook het bedrag dat ik daadwerkelijk ga betalen, of komen hier straks
nog allemaal kosten als invoerrechten, btw, verzendkosten etc. etc. bij??
Graag dus jullie ervaringen met asos??
waarom zou je dan 15 % korting krijgen?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:07 schreef postman het volgende:
[..]
asos zit in engeland geloof ik, dus geen invoerrechten. heb zelf ook al eens daar besteld. vul trouwens bij discount code: DUBIT in en je krijgt 15% kortingverzendkosten worden gewoon berekend als je gaat bestellen.
hahah ok nu snap ik hem .... wel coole scene trouwens .... ik ging ook altijd naar feesten waar hij draaide (i love techno etc)quote:Op zondag 15 mei 2005 13:33 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
de parodie zijn van andere mensen, maar je moet een beetje zelfspot hebben toch? daarom draagt richie dat t- shirt...
Denk je dat we zomaar wat roepen?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:37 schreef Gillesvl het volgende:
waarom zou je dan 15 % korting krijgen?
het werkt wel zie ik nu
Waar heb je die Levi's schoenen gekocht? Ik zoek al een tijdje een paar nieuwe, zwarte schoenen... deze lijken me echt prima, ik kan ze alleen nergens vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nieuwe schoenen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe zomerschoenen
[afbeelding]
Voor 25 euro (bij de Zara) kon ik het niet laten.
Nieuwe horloge:
[afbeelding]
Bij de Levi shop in R'dam. Maar ze zijn volgens mij bij iedere Levi shop verkrijgbaar. 75 euro geloof ik en nog eens 10% eraf als je een studentenpas laat zien.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar heb je die Levi's schoenen gekocht? Ik zoek al een tijdje een paar nieuwe, zwarte schoenen... deze lijken me echt prima, ik kan ze alleen nergens vinden.
Waren ze duur, trouwens?
Tof, bedankt! Ik ga ze deze week direct halen, mits ze verkocht worden in maat 47.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij de Levi shop in R'dam. Maar ze zijn volgens mij bij iedere Levi shop verkrijgbaar. 75 euro geloof ik en nog eens 10% eraf als je een studentenpas laat zien.
Hij is binnen!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:14 schreef Coconut het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 5 mei, al die stomme vrije dagen tussendoor ook. Hopelijk komt het snel binnen, want dan hoef ik niet meer de hele dag voor de brievenbus te liggen.
Ehm, in Enschede iig bij de Laxmi en Men at work.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:31 schreef Timmmmetjuh het volgende:
Waar kun je nu die de puta madre shirts kopen? Het liefst online, maar waar ik ook zoek, ik kan ze nergens vinden. Wie weet waar ik ze wel kan vinden?
mooi shirtquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:27 schreef JopJuh het volgende:
Nieuw shirtje gehaaldvan Scotch&Soda, en hij zit lekker
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |