Het vorige deelquote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. MUUS of Kasta mag je niet
f. Knut mag je niet, maar dat telt niet meer
g. een van de hulppausen mag je niet
Ze hebben vast database problemen waardoor er bepaalde berichten per abuis verdwijnen, het is vast niet omdat je een domme aap bent die het spuitje nog niet waard is om je uit het lijden te verlossen dat je leven is.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:32 schreef woutabest het volgende:
Welke mongool haalt wel MIJN berichten weg maar niet de even nutteloze bovenstaande reacties? Ik wil graag even een verklaring daarvoor.
*zwijmel*quote:Op donderdag 28 april 2005 17:49 schreef jogy het volgende:
Ze hebben vast database problemen waardoor er bepaalde berichten per abuis verdwijnen, het is vast niet omdat je een domme aap bent die het spuitje nog niet waard is om je uit het lijden te verlossen dat je leven is.
Kan je ook nog ff normaal reageren? Ik vroeg het namelijk niet aan jou maar aan een of andere mod die weigert zichzelf kenbaar te maken, maar wel berichten verwijdert. Mijn berichten waren niks anders dan de bovenstaande berichten.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze hebben vast database problemen waardoor er bepaalde berichten per abuis verdwijnen, het is vast niet omdat je een domme aap bent die het spuitje nog niet waard is om je uit het lijden te verlossen dat je leven is.
Ik weet dat je het aan de moderators vroeg maar die hebben het zo druk met het verwijderen van je berichten hun werkzaamheden voor en achter de schermen dat ik mijn input toch even wilde geven zodat je vanavond rustig kan gaan slapen en niet de hele nacht gaat piekeren over de reden van deze vreselijke misdaad door de onderdrukkers van het ONZ-forum. Ik bedoel, waar halen ze het lef vandaan?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
Kan je ook nog ff normaal reageren? Ik vroeg het namelijk niet aan jou maar aan een of andere mod die weigert zichzelf kenbaar te maken, maar wel berichten verwijdert. Mijn berichten waren niks anders dan de bovenstaande berichten.
Neuj, misschien kunnen ze me moderator maken van het BB1 archief ofzo. hoef ik tenminste niet al te goed op te letten en kan ik wel een beetje lol hebben..quote:Op donderdag 28 april 2005 18:02 schreef Adelante het volgende:
war![]()
jij hebt toch niet toevallig rechten eej, jogy?![]()
Kijk maar uit. Het zit daar nog steeds vol wanhopige mensen die blijven volhouden dat Ruud gewonnen heeft.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Neuj, misschien kunnen ze me moderator maken van het BB1 archief ofzo. hoef ik tenminste niet al te goed op te letten en kan ik wel een beetje lol hebben..
Ik was het!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
Kan je ook nog ff normaal reageren? Ik vroeg het namelijk niet aan jou maar aan een of andere mod die weigert zichzelf kenbaar te maken, maar wel berichten verwijdert. Mijn berichten waren niks anders dan de bovenstaande berichten.
Heeft ie toch ook? En hij doet Bobo's in the Bush, dat telt ook mee!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:06 schreef Pool het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Het zit daar nog steeds vol wanhopige mensen die blijven volhouden dat Ruud gewonnen heeft.![]()
Deze mongool doet dat.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:32 schreef woutabest het volgende:
Welke mongool haalt wel MIJN berichten weg maar niet de even nutteloze bovenstaande reacties? Ik wil graag even een verklaring daarvoor.
tssk, leugens, ik heb iig de eerste paar berichten ge-deletequote:Op donderdag 28 april 2005 19:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Deze mongool doet dat.
Wat je trouwens meteen een note oplevert.
Verder delete ik iedereen zijn berichten in dit topic als het slowchat, offtopic, geneuzel, gebagger of ander pijpgezeik is.
tssss, omdat onzin anders is als andere subfora.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:25 schreef tommy4487 het volgende:
Waarom heeft ONZ eigenlijk geen slowchat topic net als vele andere subfora?
okequote:Op donderdag 28 april 2005 19:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
tssss, omdat onzin anders is als andere subfora.
Tessje weer terug als mod?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Enige overeenkomst met ware personen berust op zuiver toeval
Yeah right.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:48 schreef Dirkh het volgende:
voor de allerlaatste keer.
wat is er mis met IRC?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ruis, doe je msn eens aan.
Whehehehehe, en mijn naam als eerste.quote:
niets, maar die heb ik niet geïnstalleerd op deze laptopquote:Op donderdag 28 april 2005 22:55 schreef Ruis het volgende:
wat is er mis met IRC?
wordt dat niet eens tijd dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
niets, maar die heb ik niet geïnstalleerd op deze laptop
Klinkt wat beter.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehehehe, en mijn naam als eerste..
Gezien, gedaan, geregeld.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:37 schreef Dagonet het volgende:
[insert topicnote]
quote:Op vrijdag 29 april 2005 06:28 schreef MUUS het volgende:
Oh, en goeiemorregeeeeeeeeee!
Tjeumig!! Das wel even schrikken ja.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:35 schreef Knut het volgende:
Het is raar!
Nee kuttopic, niks leuks aan, slotje is in overleg met mij gezet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:41 schreef tonks het volgende:
Ja. hoi waarom is deze: Bedenk hier stormfront topics nou dicht..was toch een leuk topic
Oneens, de het was een leuk meedoetopic, het ging alleen van kwaad tot erger.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee kuttopic, niks leuks aan, slotje is in overleg met mij gezet.
Helaas pindakaas deze keer.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:22 schreef gfree het volgende:
[..]
Oneens, de het was een leuk meedoetopic, het ging alleen van kwaad tot erger.
Gelukkig maarquote:
Valt naar mijn mening wel mee. Flauw dat een dergelijk goed topic wordt gesloten, hij liep goed en was gewoon grappig.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:22 schreef gfree het volgende:
[..]
Oneens, de het was een leuk meedoetopic, het ging alleen van kwaad tot erger.
Door onder andere wie zou dat nou komen?quote:
Een beter ONZ begint bij jezelf, Conflict.quote:
geen idee, kom hier bijna nooit.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Door onder andere wie zou dat nou komen?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul niet.
En minder je bagger topics.
Houden zo.quote:
Bedankt voor het compliment.quote:Ga jij maar lekker leuke meedoe topics verzinnen! Ben je toch zo goed in?
Jij in ieder geval niet en je troeteljosti status in onzin is verwijderd Conflict.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik kom hier bijna niet meer.
Ga jij maar lekker leuke meedoe topics verzinnen! Ben je toch zo goed in?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:58 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet en je troeteljosti status in onzin is verwijderd Conflict.
Baggeren = ban.
Ik geef hem wel heel wat langer.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang blijf je?
Ik geef je maximaal twee maandjes
Jaartje of 2.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang blijf je?
Ik geef je maximaal twee maandjes
vind ik ook!quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houden zo. [afbeelding]
[..]
Bedankt voor het compliment.
Ze zijn in ieder geval beter dan die van jou!
Da's tien keer langer dan de gemiddelde modquote:
Goede zelfkennis.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
vind ik ook!
Goed gedaan jongen, hier, een pluim![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's tien keer langer dan de gemiddelde mod
Uitzonderingen bevredigen de regel.quote:
Nee meis, klonen mag. Er zijn een hoop klonen (geweest) die ontzettend leuk waren, zeker in ONZ.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:17 schreef sararaats het volgende:
Havoc, klonen is toch een misdrijf op dit forum hé
ik hou me daar niet mee bezig.
dat wou ik even kwijt
wil je misschien even tellen hoeveel FOK!-accounts ik heb?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee meis, klonen mag. Er zijn een hoop klonen (geweest) die ontzettend leuk waren, zeker in ONZ.
Zolang je ze niet gebruikt om te gallen of om door te posten na een ban is er niks aan de hand..
Ik schat een stuk of 50quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
wil je misschien even tellen hoeveel FOK!-accounts ik heb?
Wanneer een gemotiveerde ziel er eentje aanmaakt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
*komt aanzeten met feedback*
Wanneer komt er zo'n Wiki over ONZ?
Ik weet niet alles over het vroegere ONZ.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:38 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Wanneer een gemotiveerde ziel er eentje aanmaakt.
Het hoeft niet meteen een totaalpakket te worden. De geschiedenis en allerlei andere zaken kunnen wel aangevuld worden door kenners.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet niet alles over het vroegere ONZ.
Anders had ik wel een poging gewaagd.
Tsja, wat kan ik er dan bij zetten:quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:43 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het hoeft niet meteen een totaalpakket te worden. De geschiedenis en allerlei andere zaken kunnen wel aangevuld worden door kenners.
quote:ONZ had een TTT. Nu niet meer. Bedankt, mods
Ik zou het niet weten. Jij was degene die voorstelde om een ONZ Wiki aan te maken.quote:
Dit zijn belangrijke zaken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:47 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:52 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Jij was degene die voorstelde om een ONZ Wiki aan te maken.
quote:Dit zijn belangrijke zaken.
Maar dat is geen vaste regel. We kunnen beginnen met een wiki-lijst met alle TTT's.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jamaar ik ga er van uit dat de (huidige) mods dat doen, net zoals bij de andere fora.
don't get your hopes up.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jamaar ik ga er van uit dat de (huidige) mods dat doen, net zoals bij de andere fora.
Heb jij MSN?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar dat is geen vaste regel. We kunnen beginnen met een wiki-lijst met alle TTT's.![]()
Nee, bij dit bijeengeraapte zooitje zal ik dat zeker niet doen.quote:
Lieve Ruisquote:Het_biertje, je mag jezelf als gewaarschuwd beschouwen, ouwe topics WEER kicken nadat je loze posts gedelete zijn, is not done.
als jij een topic kickt met een post als;quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Lieve Ruis
Zeik niet en zet er dan meteen slotje op.
geeft niks verder.
en ik verwijder vervolgens die post zodat t topic weer uit de AT verdwijnt, dan verwacht ik toch wel dat de boodschap aan jou wel duidelijk is en dat je het topic niet weer omhoog kickt.quote:
ik heb geen idee waar je het over hebt, we krijgen op het vmbo pas het driede jaar nederlandse les.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
als jij een topic kickt met een post als;
[..]
en ik verwijder vervolgens die post zodat t topic weer uit de AT verdwijnt, dan verwacht ik toch wel dat de boodschap aan jou wel duidelijk is en dat je het topic niet weer omhoog kickt.
En in vond het in eerste instantie zonde om het topic gelijk te sluiten, omdat het ontzettend leuk materiaal is bij een (eventuele) terugkeer van HTT.
maar goed, blijkbaar heb ik je dus te hoog ingeschat.
Shark.bait is geen mod en heeft het halve woordenboek op de wiki gezet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Shark.bait is geen mod en heeft het halve woordenboek op de wiki gezet.
Pool en moiquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:29 schreef sararaats het volgende:
hebben jullie al gecheckt hoeveel FOK!accounts ik heb?
by the way, om ontopic te blijven, ik heb fok.wiki al bekeken en het ziet er schitterend uit
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Pool en moi
http://wiki.fok.nl/index.php/ONZ
nice jobquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Pool en moi
http://wiki.fok.nl/index.php/ONZ
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:52 schreef Conflict het volgende:
Als je een topic sluit moet je geen vraag in je sluitpost zetten, dan kunnen de mensen die namelijk niet beantwoorden.![]()
quote:re·to·ri·ca (de ~ (v.), ~'s)
1 leer van de welsprekendheid => redekunde, redekunst, redeneerkunde, retoriek
het eerste!quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:57 schreef gelly het volgende:
Zit je hier om jouw norm van humor te verspreiden of om de boel in goede banen te leiden ruis ?
je reageert wel, maar lees je ook echt?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:26 schreef gelly het volgende:
Waarom sloot je mijn topic dan, als je je eigen waardeoordeel van humor niet probeert op te leggen ?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:24 schreef Ruis het volgende:
topics zonder potentie sluit ik direct.
Ik kan prima lezen hoor, en lees dus dat je je eigen waardeoordeel over humor gebruikt om een topic te sluiten . Het topic was net 5 minuten open.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
je reageert wel, maar lees je ook echt?
[..]
eerder kwestie van jaren ervaring als ONZ user, en mn kleine beetje ervaring wat ik als mod op heb gedaan, een topic waarvan de Oppo bestaat uit enkel een linkje en een one-liner, hebben meestal weinig tot geen kans tot overleven in ONZ.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen hoor, en lees dus dat je je eigen waardeoordeel over humor gebruikt om een topic te sluiten . Het topic was net 5 minuten open.
Je geeft dus je eigen waardeoordeel en sluit daarom een topic, iets wat je net nog ontkende. Juist in ONZ kan een onliner topic (wat die van mij nieteens was) uitgroeien tot een leuk topic. Ik snap dan ook niet waarom een topic dat a) niet indruist tegen de policy en b) prima in onzin past gesloten wordt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
eerder kwestie van jaren ervaring als ONZ user, en mn kleine beetje ervaring wat ik als mod op heb gedaan, een topic waarvan de Oppo bestaat uit enkel een linkje en een one-liner, hebben meestal weinig tot geen kans tot overleven in ONZ.
en waar ontken ik dat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Je geeft dus je eigen waardeoordeel en sluit daarom een topic, iets wat je net nog ontkende.
dat zou dan de uitzondering zijn die de regel bevestigd, want zulke topics (zie voor voorbeelden de topics van bijv. Conflict) leiden meestal tot totaal loze bagger topics. Iets waar ik liever niet te veel van zie in de AT van ONZ.quote:Juist in ONZ kan een onliner topic (wat die van mij nieteens was) uitgroeien tot een leuk topic.
a) juist hierom is de herziene policy van ONZ zo compact mogelijk gehouden, om mensen ervan te weerhouden de grenzen van de betreffende policy op te zoeken en dan waarschuwingen/slotjes zich te kunnen beroepen op de policy.quote:Ik snap dan ook niet waarom een topic dat a) niet indruist tegen de policy en b) prima in onzin past gesloten wordt.
het is (de laatste tijd) in ONZ zo; de goeden moeten onder de kwaden lijden, er word zo ongelovelijk veel rotzooi geopend, dat slotjes zetten soms idd wel eens iets te snel gaat. Dat dan soms een topic met potentie sneuvelt, het zij zo, maar het voorkomt ook veel AT vervuiling.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:47 schreef gelly het volgende:
Ja, ik snap en weet ook dat het laatste oordeel bij de crew ligt, maar was het een ramp geweest als het topic was open gebleven ? Was er een dringende reden waarom het topic op slot moest ? Nee.
Ik zie het wel vaker in ONZ, topics worden op slot gegooid omdat het de mods niet zint. Fok! kent geen beperkte opslagruimte of andere prakrische redenen waarom een topic op slot zou moeten Dus waarom het slotje ? Mijns inziens kun je je als ONZ mod beter bezig houden met je eigenlijke taak die je verder prima vervult. Geef topics eens een kans.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:54 schreef Ruis het volgende:
[..]
het is (de laatste tijd) in ONZ zo; de goeden moeten onder de kwaden lijden, er word zo ongelovelijk veel rotzooi geopend
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:57 schreef Croupouque het volgende:
...en toch vind ik dat oranje niet mooi.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://fokblock.blogspot.com/2005/04/v12.html
Zeg Buup, niet om het een of ander, maar waar staat mijn TTT, 'de vaderlandse geschiedenis in vogelvlucht' op de wiki??quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Wat is het probleem als een nutteloos topic wel open blijft ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:54 schreef Ruis het volgende:
[..]
het is (de laatste tijd) in ONZ zo; de goeden moeten onder de kwaden lijden, er word zo ongelovelijk veel rotzooi geopend, dat slotjes zetten soms idd wel eens iets te snel gaat. Dat dan soms een topic met potentie sneuvelt, het zij zo, maar het voorkomt ook veel AT vervuiling.
Dat is die AT vervuiling die voorkomen wordtquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat is het probleem als een nutteloos topic wel open blijft ?
D'r stond meer dan een link, Knut.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:00 schreef Knut het volgende:
Linkdumpen kan in het centrale linkdump topicEn dat is wat je deed. Linkdumpen.
quote:
Nee dat is echt iets om een topic over vol te lullen!quote:http://www.shoutcast.com/sbin/shoutcast-playlist.pls?rn=689997&file=filename.pls
*hak* *hak* *hak*
Nu lekkere racistische hardcore. Geniet.
Is dat het argument ? Zover ik weet kan je ONZ gewoon uit je AT flikkeren. Als users behoefte hebben om te slowchatten of onzintopics te openen, wat is het probleem dan ? Fok! is er voor de users en niet andersom lijkt me.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:01 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat is die AT vervuiling die voorkomen wordt
Ja, dat is jouw waardeoordeel. Misschien denken de users er wel anders over.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:02 schreef Knut het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is echt iets om een topic over vol te lullen!
.
Uhm. Bagger is bagger. Bagger wordt gesloten. Het feit dat jij er een hoop humor in ziet is daar niet aan gekoppeld. Een openings post van meer dan 3 of 4 zinnen en een linkje en het topic zou een overlevings kans hebben. Maar echt veel tijd zat er niet in het topic.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Is dat het argument ? Zover ik weet kan je ONZ gewoon uit je AT flikkeren. Als users behoefte hebben om te slowchatten of onzintopics te openen, wat is het probleem dan ? Fok! is er voor de users en niet andersom lijkt me.
Leuk die i-tag.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw waardeoordeel. Misschien denken de users er wel anders over.
nutteloze topics trekken elkaar aan, 't blijft nooit bij ééntje, en door zulke topics raken potentieel leuke topics ondergesneeuw in de AT.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat is het probleem als een nutteloos topic wel open blijft ?
Oh, ik zie dat ik dan eerst ook nog één of andere vage nerdbrowser installeren. Tegen de tijd dat me dat allemaal gelukt is post ik hier niet eens meer en is op zijn minst koninginnedag alweer voorbij.quote:
tssk, een beetje moeite ervoor doen is al teveel gevraagd?quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik dan eerst ook nog één of andere vage nerdbrowser installeren. Tegen de tijd dat me dat allemaal gelukt is post ik hier niet eens meer en is op zijn minst koninginnedag alweer voorbij.
Denk je niet dat de users zelf de leuke topics wel vinden ? En zo niet dan hebben de users er kennelijk geen behoefte aan. Geforceerd ONZ een 'leuk' forum maken werkt iig niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
nutteloze topics trekken elkaar aan, 't blijft nooit bij ééntje, en door zulke topics raken potentieel leuke topics ondergesneeuw in de AT.
Ja, dat zou andersom moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Maar verder zijn de mods allereerst user. En dan pas mod.
er word anders vaak genoeg geklaagd door users dat dat idd niet gebeurd.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Denk je niet dat de users zelf de leuke topics wel vinden ?
echt, daar zijn we ook totaal niet mee bezig, als ik alles dicht zou gooien wat volgens mij niet leuk is, bleven er verdomd weinig topics over in ONZ.quote:En zo niet dan hebben de users er kennelijk geen behoefte aan. Geforceerd ONZ een 'leuk' forum maken werkt iig niet.
nee MUUS,quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:11 schreef MUUS het volgende:
Misschien moet je de volgende keer net zoveel moeite doen voor een OP van een topic als je nu hier doet om dat baggertopic weer open te krijgen, gelly.
Men kan het proberen! Altijd het hoogste punt proberen te bereiken anders zal je altijd bij het plebs blijven horen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
nee MUUS,
"there can be only one Croupouque"
Hoe gaat het eigenlijk, vraag ik me af? Is er inmiddels al enige vooruitgang te zien?quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:12 schreef Ruis het volgende:
echt, daar zijn we ook totaal niet mee bezig, als ik alles dicht zou gooien wat volgens mij niet leuk is, bleven er verdomd weinig topics over in ONZ.
ONZ is er juist voor topics waar je geen moeite voor hoeft te doen, de eindeloze reeks slotjes bewijst het. Er is kennelijk behoefte aan onder de users, waarom doet de crew er dan zo krampachtig over ? Je kunt ONZ uit je AT flikkeren, en als er behoefte is aan 'hoogstaande' ONZ topic dan komen ze er wel lijkt me. Dingen zoals de rommelmarktgrap en de albertoreeks waren ook niet hoogstaand en waren waarschijnlijk nu ook met een slotje beloond.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:11 schreef MUUS het volgende:
Misschien moet je de volgende keer net zoveel moeite doen voor een OP van een topic als je nu hier doet om dat baggertopic weer open te krijgen, gelly.
Mea culpaquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:00 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zeg Buup, niet om het een of ander, maar waar staat mijn TTT, 'de vaderlandse geschiedenis in vogelvlucht' op de wiki??
voor de volledigheid uiteraard.![]()
Omdat we het allemaal wel kunnen laten rotten, maar dan zal het hier binnen de kortste keren echt een baggerzooi zijn waar iedereen maar door elkaar zit te slowchatten en off-topic zit te posten. Als je veel bagger toelaat, worden de écht leuke topics ook verbaggerd, want hey! Het mag toch?quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:16 schreef gelly het volgende:
[..]
ONZ is er juist voor topics waar je geen moeite voor hoeft te doen, de eindeloze reeks slotjes bewijst het. Er is kennelijk behoefte aan onder de users, waarom doet de crew er dan zo krampachtig over ? Je kunt ONZ uit je AT flikkeren, en als er behoefte is aan 'hoogstaande' ONZ topic dan komen ze er wel lijkt me. Dingen zoals de rommelmarktgrap en de albertoreeks waren ook niet hoogstaand en waren waarschijnlijk nu ook met een slotje beloond.
Hij staat er bij.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:00 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zeg Buup, niet om het een of ander, maar waar staat mijn TTT, 'de vaderlandse geschiedenis in vogelvlucht' op de wiki??
voor de volledigheid uiteraard.![]()
Misschien moeten de mods daar wat beter op letten, ook in ONZ kan je offtopic gaan. Ik zeg ook niet dat iedereen maar willekeurig topics mag openen of dat je dat in ONZ moet toestaan, ik zeg enkel dat er wat minder strict topics op slot moeten worden gegooid. Wat is er mis met biertopics of slowchatreeksen ? Als users er kennelijk behoefte aan hebben, laat ze. Iemand mag best een "hoi" topic openen per dag, zodra het er 10 worden grijp je in. De nuance lijkt een beetje zoek, ONZ is er in de eerste plaats voor de users, nu lijkt het alsof de mods het bestaansrecht van ONZ bepalen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mensen die wel moeite doen voor hun topic zien het vaak al na twee posts naar de klote gaan.
Ja, dat viel mij ook op daarstraks. Wilde het vanavond gaan aanpassen, maar je hebt de hele lijst al af zie ik!quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij staat er bij.
En bedankt, ik kwam er achter dat ik meer topics miste.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook op daarstraks. Wilde het vanavond gaan aanpassen, maar je hebt de hele lijst al af zie ik!![]()
Gaarne. En aan beide mijn complimenten voor het leuke initiatief.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Hij staat er bij.
En bedankt, ik kwam er achter dat ik meer topics miste.
En jij zegt wat ik mis sinds in mijn unban.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien moeten de mods daar wat beter op letten, ook in ONZ kan je offtopic gaan. Ik zeg ook niet dat iedereen maar willekeurig topics mag openen of dat je dat in ONZ moet toestaan, ik zeg enkel dat er wat minder strict topics op slot moeten worden gegooid. Wat is er mis met biertopics of slowchatreeksen ? Als users er kennelijk behoefte aan hebben, laat ze. Iemand mag best een "hoi" topic openen per dag, zodra het er 10 worden grijp je in. De nuance lijkt een beetje zoek, ONZ is er in de eerste plaats voor de users, nu lijkt het alsof de mods het bestaansrecht van ONZ bepalen.
Je had toch niet anders verwacht, mag ik hopen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:57 schreef Havoc het volgende:
Ah gut, Gelly krijgt een slotje en hij moet meteen het hele beleid in Onzin aan de kaak stellen.
Neuh, dit Don Quichotte gedrag is vrij voorspelbaar.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Je had toch niet anders verwacht, mag ik hopen.
Verhipquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:45 schreef Havoc het volgende:
jup iets te voorbarig. Is weer open.
Hier geeft het topic geen problemen, dus ik denk dat het bij jezelf ligt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:45 schreef marleenhoofd- het volgende:
waarom kan ik dit topic niet meer bezichtigen? pberends ik kan er wel op klikken maar zie geen posts
edit: laat maar zitten
hier ook geen problemen om de posts te zienquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:46 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hier geeft het topic geen problemen, dus ik denk dat het bij jezelf ligt.
Anderen kunnen het wel zien, dus je probleem ligt of aan je eigen computer of je loopt de boel te flessen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:54 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik heb een screenshot gemaakt van wat ik te zien krijg, maar ik krijg hem niet upgeload. ik krijg meer gewoon het topic maar dan totaal zonder posts en ook zonder tt, beetje vreemd
geloof me, het is beter als jij dat scherm nooit te zien krijgtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
quote:Op zondag 1 mei 2005 02:20 schreef sararaats het volgende:
ik vraag mij alleen af hoe het komt dat het nu zo rustig is in onzinheeee, ben jij hier nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
quote:Op zondag 1 mei 2005 02:20 schreef sararaats het volgende:
ik vraag mij alleen af hoe het komt dat het nu zo rustig is in onzinSimpel, het is koninginnedag geweest hier in Nederland. En dus is iedereen de straat op gegaan, heeft zich compleet dronken gezopen en is nu te lam om een topic of een reply te plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm getting too old for this....
geen topics meer die door iedeeen gevolgd worden? ;")quote:
dank u Havoc en sorry voor het storenquote:Op zondag 1 mei 2005 02:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Simpel, het is koninginnedag geweest hier in Nederland. En dus is iedereen de straat op gegaan, heeft zich compleet dronken gezopen en is nu te lam om een topic of een reply te plaatsen.
Ohof... men heeft vandaag niks bijzonders gedaan, maar is ergens halverwege de avond op de bank in slaap gevallen omdat men geen 18 meer is.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Simpel, het is koninginnedag geweest hier in Nederland. En dus is iedereen de straat op gegaan, heeft zich compleet dronken gezopen en is nu te lam om een topic of een reply te plaatsen.
* kanaiken is drtonken maar plaatst toch repliesquote:Op zondag 1 mei 2005 02:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
doe mij optie 1 dan maar!!!1!!!111!quote:Op zondag 1 mei 2005 02:31 schreef MUUS het volgende:
Ohof... men heeft vandaag niks bijzonders gedaan, maar is ergens halverwege de avond op de bank in slaap gevallen omdat men geen 18 meer is.
*nekpijn*
Gelukkig werd je wakker en was het tering felle oranje weer pleitequote:Op zondag 1 mei 2005 02:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ohof... men heeft vandaag niks bijzonders gedaan, maar is ergens halverwege de avond op de bank in slaap gevallen omdat men geen 18 meer is.
*nekpijn*
ik zoek die drukte ook niet meer opquote:Op zondag 1 mei 2005 02:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
*nekpijn*
Usernotes zijn zeg maar van die gele papiertjes waar je dingen op zet over de user. Maar dan virtueel. Dat kunnen positieve dingen zijn, of negatief.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:33 schreef sararaats het volgende:
mag ik weten wat usernotes zijn? heb ik eigenlijk al notes?
heeft er iemand de rode prinses gezien? (kan het niet laten, niet op letten)
notes zijn meldingen van moderators aan de FA`s of A`s, niks om je zorgen over te maken dusquote:Op zondag 1 mei 2005 02:33 schreef sararaats het volgende:
mag ik weten wat usernotes zijn? heb ik eigenlijk al notes?
heeft er iemand de rode prinses gezien? (kan het niet laten, niet op letten)
Same here.quote:
same here. ik kan normaal niet tegen drukte maar voor een rockconcertquote:
spierpijn omdat je je hoofd veelvuldig van voor naar achter hebt bewogen??quote:Op zondag 1 mei 2005 02:39 schreef MUUS het volgende:
Ja godver, Havoc man! Ik ben net wakker en mijn nek doet zeer..
(. )
Daar heb ik ook LAST van ja,denk je een leuk topic te openen,krijg je zoiets!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:31 schreef woutabest het volgende:
OT: ik vind de mod die mijn posts verwijdert heel irritant.
Paaseitje?quote:Op zondag 1 mei 2005 02:45 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Daar heb ik ook LAST van ja,denk je een leuk topic te openen,krijg je zoiets!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. MUUS of Kasta mag je niet
f. Knut mag je niet, maar dat telt niet meer
g. een van de hulppausen mag je niet
quote:
MUUS is lief.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:58 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Muus is zeker ook de leukste thuis...........op de deurklink na.........![]()
whahahhahahahahahahahahahahahahahhaquote:Op zondag 1 mei 2005 02:58 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Muus is zeker ook de leukste thuis...........op de deurklink na.........![]()
Hmmmmmmm,ik ben nu 31,op mijn planning staat de pijp uit gaan pas op voor na........effe kijken........2065!quote:Op zondag 1 mei 2005 03:03 schreef laffer het volgende:
*off-topic* wanneer denk jij te gaan sterven??![]()
Bedoel je deze? Subforum over Vanilla Ice?quote:Op zondag 1 mei 2005 02:47 schreef Havoc het volgende:
[..]als de search het weer doet, moet ik dat topic toch ff opzoeken.
okè, blijf nog maar een weekje onder onsquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:45 schreef Havoc het volgende:
jup iets te voorbarig. Is weer open.
ik zou zeggen mail naar Fok! radio of vraag op msn.quote:Op zondag 1 mei 2005 03:31 schreef sararaats het volgende:
ik wil eigenlijk wel eens in yvonne's roddelrubriek op FOK!radio komen
* sararaats wilt een FOK! radio-ster worden
Begin je weer?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:21 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
ik zou zeggen mail naar Fok! radio of vraag op msn.
Niet hier.
ik breng het aardig tochquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef yvonne het volgende:
En samen uitgepraat op MSN , ook weer opgelost
yep, gelukkig wel...quote:Op maandag 2 mei 2005 02:26 schreef Havoc het volgende:
heej je bent gewoon een voorbeeldige user.
tering, iemand heeft drugs in m`n biertje gedaan!!quote:Op maandag 2 mei 2005 02:31 schreef laffer het volgende:
[..]
yep, gelukkig wel...
ik kijk weleens in dat ban-topic in MED en dan zie ik weer dat er zoveel users zijn die zich niet kunnen gedragen op fok!![]()
gelukkig ben ik anders![]()
Ik ben het verleerd.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:33 schreef Bupatih het volgende:
Nee, dus je weet wat je te doen staat.
Het slotje was zo goedkoopquote:Op maandag 2 mei 2005 13:15 schreef Havoc het volgende:
ja en?
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op maandag 2 mei 2005 20:40 schreef kanaiken het volgende:
Weet iemand hier een website met een aantal pagina's met verbasterde fok!-smilies?
De openingpagina had het over dat angelfire niet meer linkte, maar de site nog steeds leuk was om je smilies te vinden, deze site linkt ook nog naar een aantal andere sites met fok! smilies.
(weet niet of het belangrijk genoeg is voor een topique)
jaaaahquote:Op maandag 2 mei 2005 20:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Witte reus kreeg een stijve..............quote:Wasverzachter zorgt voor chaos op snelweg
En grappiger dan nooit te voren!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:10 schreef sararaats het volgende:
haaaai MUUS !!!
ik ben beruchter dan ooit !!
dus? als je MUUS aanbidt krijg je misschien nog wat medelevenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:47 schreef Scuderia_Mark het volgende:
En inmiddels ben ik ZEIK nat geregend.................![]()
In DAT geval; Muus...................ik ADOREER je!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef woutabest het volgende:
[..]
dus? als je MUUS aanbidt krijg je misschien nog wat medeleven
Het grote verschil is dat jij nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef Dirkh het volgende:Als ik een topic op slot gooide dan was iedereen boos en MUUS gooit een topic dicht en ze heeft meteen fans.
Had ik maar toeten.
Bij deze schenk ik je er een paar............. (.)(.).............pak aan!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef Dirkh het volgende:Als ik een topic op slot gooide dan was iedereen boos en MUUS gooit een topic dicht en ze heeft meteen fans.
Had ik maar toeten.
Zo van, ow, dan gaan we toch niet op reis (?)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Wees blij man. Als ik een keer een topic dicht tief heerst er alleen maar onverschilligheid. Alsof dat leuk is.
Waar mod je? Dan open ik wel even een kuttopic en dan ga ik heel boos worden als je hem dichttyftquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Wees blij man. Als ik een keer een topic dicht tief heerst er alleen maar onverschilligheid. Alsof dat leuk is.
Ik en niet vrolijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:09 schreef sararaats het volgende:
wat zijn we toch weer vriendelijk tegen elkaar !!
ben ik nu de enige die zo vrolijk is?
ik had vanmorgen even last met een windstoot
Ze heeft nog niet gereageerdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Ik heb MUUS aanbeden maar krijg geen medeleven,dammmmmmmmm!![]()
tip: geef haar bloemetjes en ga op je knieën zittenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Ik heb MUUS aanbeden maar krijg geen medeleven,dammmmmmmmm!![]()
Let dan ook eens op, lampekap!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef POLL het volgende:
Mijn tandarts is vermoord!
Ik dacht weer de meest flauwe grap te hebben. was 'ie al gemaakt...
Ik zit al op m'n knieën........................nu de bloemen nog....................quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
tip: geef haar bloemetjes en ga op je knieën zitten
haaaaai MUUS !!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:15 schreef MUUS het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes. En dirkh.
[..]
*snoei*
En volgens mij sta ik ook op haar ban/negeerlijstje.........................quote:
Dan moet ik je ook niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:19 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
En volgens mij sta ik ook op haar ban/negeerlijstje.........................![]()
Het was bagger. En ook nog eens in TRV. En dan kom je je in dit topic beklagen over een slotje in TRV. Lekker handig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:22 schreef woutabest het volgende:
UIO_AMS, lamzak, je hebt mijn topic gesloten!
Die heb ik allemaal de mond al gesnoerd, ik zoek dus nieuw vlees...quote:
Ben je nu blij? Eens iemand die niet onverschillig is over een gesloten topicquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was bagger. En ook nog eens in TRV. En dan kom je je in dit topic beklagen over een slotje in TRV. Lekker handig.
En nee, dit is geen vrijbrief om TRV (en het feedback-topic daar) te verbaggeren.
Ik was fan van jouquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef Dirkh het volgende:Als ik een topic op slot gooide dan was iedereen boos en MUUS gooit een topic dicht en ze heeft meteen fans.
Had ik maar toeten.
Ach man, je bent zelf een foute homo.quote:
Funny links, pics & clipsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:11 schreef Foo_niks het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom:
Tubmovie...Mwah niet echt vies dichtgepleurd wordt zonder opgaaf van reden?
Ik ben het zo met je eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:00 schreef amaranta het volgende:
Oke, dat RUIS, onze lemmingen over duizend euro weet ik veel sluit, dat kan ik nog begrijpen, maar hij hoeft er niet bij te gaan schelden.
Simpelweg een slotje volstaat ook.
Moet ie maar geen mod worden als ie te snel op zn pik getrapt is...
(zo nu wel op de goede plaats)
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef Ruis het volgende:
and now for Something Completely Different!!!!!!.
.
.
gelezen en goedgekeurd,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef Ruis het volgende:
.
.
kuttopicquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef Ruis het volgende:
.
.
Ok. Gelezen en begrepen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef Ruis het volgende:
.
.
3 andere mods.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:16 schreef Stranger het volgende:
Maar serieus: waarom denken jullie dat het dit keer wel gaat lukken?
Wat is er veranderd ten opzichte van de vorige keer dat precies dezelfde regels gepoogd werden ingevoerd te worden?
Fok heeft meer users dus dan valt het niet op als de helft gebanned is?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:16 schreef Stranger het volgende:
Maar serieus: waarom denken jullie dat het dit keer wel gaat lukken?
Wat is er veranderd ten opzichte van de vorige keer dat precies dezelfde regels gepoogd werden ingevoerd te worden?
Loop niet te janken. Als we je weg wilde hebben had je dit al niet meer kunnen posten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:15 schreef woutabest het volgende:
jullie kunnen natuurlijk ook té streng zijn. Dus 2 opmerkingen is direct een weekban? Tyft me dan maar direct uit ONZ want dit gaat toch niet werken.
En geef ook maar toe dat jullie mij gewoon weg wíllen hebben
be carefull what you wish for!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:15 schreef woutabest het volgende:
jullie kunnen natuurlijk ook té streng zijn. Dus 2 opmerkingen is direct een weekban? Tyft me dan maar direct uit ONZ want dit gaat toch niet werken.
quote:En geef ook maar toe dat jullie mij gewoon weg wíllen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |