whahahhahahahahahahahahahahahahahhaquote:Op zondag 1 mei 2005 02:58 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Muus is zeker ook de leukste thuis...........op de deurklink na.........![]()
Hmmmmmmm,ik ben nu 31,op mijn planning staat de pijp uit gaan pas op voor na........effe kijken........2065!quote:Op zondag 1 mei 2005 03:03 schreef laffer het volgende:
*off-topic* wanneer denk jij te gaan sterven??![]()
Bedoel je deze? Subforum over Vanilla Ice?quote:Op zondag 1 mei 2005 02:47 schreef Havoc het volgende:
[..]als de search het weer doet, moet ik dat topic toch ff opzoeken.
okè, blijf nog maar een weekje onder onsquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:45 schreef Havoc het volgende:
jup iets te voorbarig. Is weer open.
ik zou zeggen mail naar Fok! radio of vraag op msn.quote:Op zondag 1 mei 2005 03:31 schreef sararaats het volgende:
ik wil eigenlijk wel eens in yvonne's roddelrubriek op FOK!radio komen
* sararaats wilt een FOK! radio-ster worden
Begin je weer?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:21 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
ik zou zeggen mail naar Fok! radio of vraag op msn.
Niet hier.
ik breng het aardig tochquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef yvonne het volgende:
En samen uitgepraat op MSN , ook weer opgelost
yep, gelukkig wel...quote:Op maandag 2 mei 2005 02:26 schreef Havoc het volgende:
heej je bent gewoon een voorbeeldige user.
tering, iemand heeft drugs in m`n biertje gedaan!!quote:Op maandag 2 mei 2005 02:31 schreef laffer het volgende:
[..]
yep, gelukkig wel...
ik kijk weleens in dat ban-topic in MED en dan zie ik weer dat er zoveel users zijn die zich niet kunnen gedragen op fok!![]()
gelukkig ben ik anders![]()
Ik ben het verleerd.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:33 schreef Bupatih het volgende:
Nee, dus je weet wat je te doen staat.
Het slotje was zo goedkoopquote:Op maandag 2 mei 2005 13:15 schreef Havoc het volgende:
ja en?
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op maandag 2 mei 2005 20:40 schreef kanaiken het volgende:
Weet iemand hier een website met een aantal pagina's met verbasterde fok!-smilies?
De openingpagina had het over dat angelfire niet meer linkte, maar de site nog steeds leuk was om je smilies te vinden, deze site linkt ook nog naar een aantal andere sites met fok! smilies.
(weet niet of het belangrijk genoeg is voor een topique)
jaaaahquote:Op maandag 2 mei 2005 20:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Witte reus kreeg een stijve..............quote:Wasverzachter zorgt voor chaos op snelweg
En grappiger dan nooit te voren!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:10 schreef sararaats het volgende:
haaaai MUUS !!!
ik ben beruchter dan ooit !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |