En als de users dat nou ook hebben wordt dat dan getolereerd?quote:
En het draagvlak op Fok! ?quote:Op zondag 17 april 2005 00:46 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dan hebben we ineens nog niet over de wereldwijde sales.
Ik zag hem pas nog op TV in zo'n 'I love 90's'-achtig programma. Hij drumt tegenwoordig ook in een band, dus hij verdient wel een plekje in Muziekquote:Op zondag 17 april 2005 00:33 schreef Danny het volgende:
aangezien hij nu fietsenmaker is zou ik eerder een subforum in Plains, trains & automobiles doen...
quote:Op zondag 17 april 2005 00:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag hem pas nog op TV in zo'n 'I love 90's'-achtig programma. Hij drumt tegenwoordig ook in een band, dus hij verdient wel een plekje in Muziek
Ja en citroenijs ook maar dit gaat over de zanger héquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Er moet toch wel even een foto bij ook eigenlijk
Om het af te maken
quote:Op zondag 17 april 2005 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Er moet toch wel even een foto bij ook eigenlijk
Om het af te maken
Sterker nog, hij heeft meegedaan in een RLS met een aantal bekende Amerikanen. Loopt een aantal topics over inquote:Op zondag 17 april 2005 00:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag hem pas nog op TV in zo'n 'I love 90's'-achtig programma.
Ja met Ron Jeremyquote:Op zondag 17 april 2005 01:04 schreef static het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft meegedaan in een RLS met een aantal bekende Amerikanen. Loopt een aantal topics over inSHO
.
Vanilla Ice is wel een sub zero heroquote:Op zondag 17 april 2005 01:11 schreef -Angel- het volgende:
Dus een ieder zeg, net als SunChaser, ja tegen een sub-forum. Welcome to the second Ice Age!
quote:Op zondag 17 april 2005 01:11 schreef -Angel- het volgende:
Dus een ieder zeg, net als SunChaser, ja tegen een sub-forum. Welcome to the second Ice Age!
Yep.quote:
Joh, hou nou eens op met dat negatieve, de lente zit in de lucht, de paaseitjes zijn verdeeld, de zon gaat schijnen en de geur van vers gemaaid gras gaat zo in je neus. Je ruikt de liefde, je ziet de paaseitjes, het leven is een groot feest!quote:Op zondag 17 april 2005 01:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zeg, kap eens met t praten over BBD
Havoc, laat je stem horen. Stem voor the Iceman.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |