hoe droog kun je zijn, en hoe koppigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:48 schreef t-8one het volgende:
Hij komt mij vaag bekend voor.
Zal al wel in 1 van mijn fameuze moppen-topics gestaan hebben.
Oh, dan is ie goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:51 schreef Billekoek het volgende:
Deze mop komt uit t-8one's moppentopic
Tandarts en vermoorden... omdat ze het niet kunnen betalenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
WTF?
Welk van de woorden in dit topic heeft iets te maken met Marokkanen?
"vermoord"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
WTF?
Geen commetaar, je weet in ieder geval wat ik bedoeldequote:
Die komt niet uit mijn fameuze moppen-topic.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef speknek het volgende:
Mjin bier is doodgeslagen. Aan VitamineD heeft het in ieder geval niet gelegen.
Van mijn hoofd of de tandarts,..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:11 schreef knox_ het volgende:
Wanneer is de begrafenis?
oke deze mag dus wel geslacht worden wat mij betreft,..quote:
altijd die ali,..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Er zijn hier veertig rovers omgebracht, de verdachte is Ali B.
Die ene!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
WTF?
Nolius, is het geen leuk idee dat jij mij eens uitnodigd voor die pirate zender van je? Dan zal ik eens de beste mopjes uit mijn moppen-topic op de zender laten horen.quote:
Dude nou wor je vervelend over die teringmopjes,..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:32 schreef t-8one het volgende:
[..]
Nolius, is het geen leuk idee dat jij mij eens uitnodigd voor die pirate zender van je? Dan zal ik eens de beste mopjes uit mijn moppen-topic op de zender laten horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |