quote:Op zondag 1 mei 2005 02:20 schreef sararaats het volgende:
ik vraag mij alleen af hoe het komt dat het nu zo rustig is in onzinSimpel, het is koninginnedag geweest hier in Nederland. En dus is iedereen de straat op gegaan, heeft zich compleet dronken gezopen en is nu te lam om een topic of een reply te plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm getting too old for this....
geen topics meer die door iedeeen gevolgd worden? ;")quote:
dank u Havoc en sorry voor het storenquote:Op zondag 1 mei 2005 02:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Simpel, het is koninginnedag geweest hier in Nederland. En dus is iedereen de straat op gegaan, heeft zich compleet dronken gezopen en is nu te lam om een topic of een reply te plaatsen.
Ohof... men heeft vandaag niks bijzonders gedaan, maar is ergens halverwege de avond op de bank in slaap gevallen omdat men geen 18 meer is.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Simpel, het is koninginnedag geweest hier in Nederland. En dus is iedereen de straat op gegaan, heeft zich compleet dronken gezopen en is nu te lam om een topic of een reply te plaatsen.
* kanaiken is drtonken maar plaatst toch repliesquote:Op zondag 1 mei 2005 02:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
doe mij optie 1 dan maar!!!1!!!111!quote:Op zondag 1 mei 2005 02:31 schreef MUUS het volgende:
Ohof... men heeft vandaag niks bijzonders gedaan, maar is ergens halverwege de avond op de bank in slaap gevallen omdat men geen 18 meer is.
*nekpijn*
Gelukkig werd je wakker en was het tering felle oranje weer pleitequote:Op zondag 1 mei 2005 02:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ohof... men heeft vandaag niks bijzonders gedaan, maar is ergens halverwege de avond op de bank in slaap gevallen omdat men geen 18 meer is.
*nekpijn*
ik zoek die drukte ook niet meer opquote:Op zondag 1 mei 2005 02:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
*nekpijn*
Usernotes zijn zeg maar van die gele papiertjes waar je dingen op zet over de user. Maar dan virtueel. Dat kunnen positieve dingen zijn, of negatief.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:33 schreef sararaats het volgende:
mag ik weten wat usernotes zijn? heb ik eigenlijk al notes?
heeft er iemand de rode prinses gezien? (kan het niet laten, niet op letten)
notes zijn meldingen van moderators aan de FA`s of A`s, niks om je zorgen over te maken dusquote:Op zondag 1 mei 2005 02:33 schreef sararaats het volgende:
mag ik weten wat usernotes zijn? heb ik eigenlijk al notes?
heeft er iemand de rode prinses gezien? (kan het niet laten, niet op letten)
Same here.quote:
same here. ik kan normaal niet tegen drukte maar voor een rockconcertquote:
spierpijn omdat je je hoofd veelvuldig van voor naar achter hebt bewogen??quote:Op zondag 1 mei 2005 02:39 schreef MUUS het volgende:
Ja godver, Havoc man! Ik ben net wakker en mijn nek doet zeer..
(. )
Daar heb ik ook LAST van ja,denk je een leuk topic te openen,krijg je zoiets!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:31 schreef woutabest het volgende:
OT: ik vind de mod die mijn posts verwijdert heel irritant.
Paaseitje?quote:Op zondag 1 mei 2005 02:45 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Daar heb ik ook LAST van ja,denk je een leuk topic te openen,krijg je zoiets!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. MUUS of Kasta mag je niet
f. Knut mag je niet, maar dat telt niet meer
g. een van de hulppausen mag je niet
quote:
MUUS is lief.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:58 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Muus is zeker ook de leukste thuis...........op de deurklink na.........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |