Goede zelfkennis.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
vind ik ook!
Goed gedaan jongen, hier, een pluim![]()

Hoi.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's tien keer langer dan de gemiddelde mod
Uitzonderingen bevredigen de regel.quote:
Nee meis, klonen mag. Er zijn een hoop klonen (geweest) die ontzettend leuk waren, zeker in ONZ.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:17 schreef sararaats het volgende:
Havoc, klonen is toch een misdrijf op dit forum hé
ik hou me daar niet mee bezig.
dat wou ik even kwijt
wil je misschien even tellen hoeveel FOK!-accounts ik heb?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee meis, klonen mag. Er zijn een hoop klonen (geweest) die ontzettend leuk waren, zeker in ONZ.
Zolang je ze niet gebruikt om te gallen of om door te posten na een ban is er niks aan de hand..
Ik schat een stuk of 50quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
wil je misschien even tellen hoeveel FOK!-accounts ik heb?
Wanneer een gemotiveerde ziel er eentje aanmaakt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
*komt aanzeten met feedback*
Wanneer komt er zo'n Wiki over ONZ?
Ik weet niet alles over het vroegere ONZ.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:38 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Wanneer een gemotiveerde ziel er eentje aanmaakt.
Het hoeft niet meteen een totaalpakket te worden. De geschiedenis en allerlei andere zaken kunnen wel aangevuld worden door kenners.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet niet alles over het vroegere ONZ.
Anders had ik wel een poging gewaagd.
Tsja, wat kan ik er dan bij zetten:quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:43 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het hoeft niet meteen een totaalpakket te worden. De geschiedenis en allerlei andere zaken kunnen wel aangevuld worden door kenners.
quote:ONZ had een TTT. Nu niet meer. Bedankt, mods
Ik zou het niet weten. Jij was degene die voorstelde om een ONZ Wiki aan te maken.quote:
Dit zijn belangrijke zaken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:47 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:52 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Jij was degene die voorstelde om een ONZ Wiki aan te maken.
quote:Dit zijn belangrijke zaken.
Maar dat is geen vaste regel. We kunnen beginnen met een wiki-lijst met alle TTT's.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jamaar ik ga er van uit dat de (huidige) mods dat doen, net zoals bij de andere fora.
don't get your hopes up.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jamaar ik ga er van uit dat de (huidige) mods dat doen, net zoals bij de andere fora.
Heb jij MSN?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar dat is geen vaste regel. We kunnen beginnen met een wiki-lijst met alle TTT's.![]()
Nee, bij dit bijeengeraapte zooitje zal ik dat zeker niet doen.quote:
Lieve Ruisquote:Het_biertje, je mag jezelf als gewaarschuwd beschouwen, ouwe topics WEER kicken nadat je loze posts gedelete zijn, is not done.
als jij een topic kickt met een post als;quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Lieve Ruis
Zeik niet en zet er dan meteen slotje op.
geeft niks verder.
en ik verwijder vervolgens die post zodat t topic weer uit de AT verdwijnt, dan verwacht ik toch wel dat de boodschap aan jou wel duidelijk is en dat je het topic niet weer omhoog kickt.quote:
ik heb geen idee waar je het over hebt, we krijgen op het vmbo pas het driede jaar nederlandse les.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
als jij een topic kickt met een post als;
[..]
en ik verwijder vervolgens die post zodat t topic weer uit de AT verdwijnt, dan verwacht ik toch wel dat de boodschap aan jou wel duidelijk is en dat je het topic niet weer omhoog kickt.
En in vond het in eerste instantie zonde om het topic gelijk te sluiten, omdat het ontzettend leuk materiaal is bij een (eventuele) terugkeer van HTT.
maar goed, blijkbaar heb ik je dus te hoog ingeschat.
Shark.bait is geen mod en heeft het halve woordenboek op de wiki gezet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |