quote:Op donderdag 28 april 2005 14:46 schreef zijle het volgende:
Eurosport, dat is toch die zender die voetbal wedstrijden van 10 jaar gelden uitzend en dat de commentator dan nog heel verbaast reageert bij een doelpunt?
Goed voor de inburgeringquote:Op donderdag 28 april 2005 15:01 schreef hanskepanske het volgende:
Nee joh... Eurosport, das die zender die ik sinds enkele jaren dankzij degemeenteraad
van Haarlem niet meer kan ontvangen, dus geen ijshockey meer
Ik heb wel 3 Turkse, 5 Marokkaanse en nog 8 willekeurige Arabische en andere exotische zenders voor je...ruilen?
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:47 schreef Myster_E het volgende:
Ik vind snooker wel tof.
Hooray for Snooker.
Curling babyquote:Op donderdag 28 april 2005 15:33 schreef BB-King het volgende:
Bah snooker... geef mij maar die sport dat ze zo'n schijfding over ijs schuiven en dat 2 enthousiaste personen de baan gladwrijven voor dat schijfding en dat het eigenlijk een soort sjeu de boels is maar dan over ijs snappie? En het is ook nog eens een Olympische sport.
Erg grappig om te kijken als je dronken thuis komtquote:Op donderdag 28 april 2005 15:33 schreef BB-King het volgende:
Bah snooker... geef mij maar die sport dat ze zo'n schijfding over ijs schuiven en dat 2 enthousiaste personen de baan gladwrijven voor dat schijfding en dat het eigenlijk een soort sjeu de boels is maar dan over ijs snappie? En het is ook nog eens een Olympische sport.
dat doet ES ook......quote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef _BR_ het volgende:
En dan de BBC, die bij 10-11 voor Ebdon er tussenuit knijpt voor een of ander stom nieuwsprogramma
Sjesus, anders doe je even denigrerend overquote:Op donderdag 28 april 2005 15:33 schreef BB-King het volgende:
tuulk wa voetbalquote:Op donderdag 28 april 2005 18:02 schreef jitzzzze het volgende:
EurosportWie kijkt daar nu naar? Heb daar nog nooit iets gezien wat me kon boeien.
Terecht dat je meer aandacht besteedde aan je huiswerk Nederlands dan aan het kijken naar Eurosport.quote:
Natuurlijk, daar heb ik nu alleen maar voordeel van tijdens mn studie/stagequote:Op donderdag 28 april 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terecht dat je meer aandacht besteedde aan je huiswerk Nederlands dan aan het kijken naar Eurosport.
Bevalt dat nou zo'n stage in een kipverwerkingsfabriek. Lijkt me geen pretje heel de dag die kippen ontharen.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar heb ik nu alleen maar voordeel van tijdens mn studie/stageTenminste meer dan aan voetbal-feiten
Dat kon ik nog wel uit z'n post afleiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |