quote:Op donderdag 28 april 2005 14:46 schreef zijle het volgende:
Eurosport, dat is toch die zender die voetbal wedstrijden van 10 jaar gelden uitzend en dat de commentator dan nog heel verbaast reageert bij een doelpunt?
Goed voor de inburgeringquote:Op donderdag 28 april 2005 15:01 schreef hanskepanske het volgende:
Nee joh... Eurosport, das die zender die ik sinds enkele jaren dankzij degemeenteraad
van Haarlem niet meer kan ontvangen, dus geen ijshockey meer
Ik heb wel 3 Turkse, 5 Marokkaanse en nog 8 willekeurige Arabische en andere exotische zenders voor je...ruilen?
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:47 schreef Myster_E het volgende:
Ik vind snooker wel tof.
Hooray for Snooker.
Curling babyquote:Op donderdag 28 april 2005 15:33 schreef BB-King het volgende:
Bah snooker... geef mij maar die sport dat ze zo'n schijfding over ijs schuiven en dat 2 enthousiaste personen de baan gladwrijven voor dat schijfding en dat het eigenlijk een soort sjeu de boels is maar dan over ijs snappie? En het is ook nog eens een Olympische sport.
Erg grappig om te kijken als je dronken thuis komtquote:Op donderdag 28 april 2005 15:33 schreef BB-King het volgende:
Bah snooker... geef mij maar die sport dat ze zo'n schijfding over ijs schuiven en dat 2 enthousiaste personen de baan gladwrijven voor dat schijfding en dat het eigenlijk een soort sjeu de boels is maar dan over ijs snappie? En het is ook nog eens een Olympische sport.
dat doet ES ook......quote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef _BR_ het volgende:
En dan de BBC, die bij 10-11 voor Ebdon er tussenuit knijpt voor een of ander stom nieuwsprogramma
Sjesus, anders doe je even denigrerend overquote:Op donderdag 28 april 2005 15:33 schreef BB-King het volgende:
tuulk wa voetbalquote:Op donderdag 28 april 2005 18:02 schreef jitzzzze het volgende:
EurosportWie kijkt daar nu naar? Heb daar nog nooit iets gezien wat me kon boeien.
Terecht dat je meer aandacht besteedde aan je huiswerk Nederlands dan aan het kijken naar Eurosport.quote:
Natuurlijk, daar heb ik nu alleen maar voordeel van tijdens mn studie/stagequote:Op donderdag 28 april 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terecht dat je meer aandacht besteedde aan je huiswerk Nederlands dan aan het kijken naar Eurosport.
Bevalt dat nou zo'n stage in een kipverwerkingsfabriek. Lijkt me geen pretje heel de dag die kippen ontharen.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar heb ik nu alleen maar voordeel van tijdens mn studie/stageTenminste meer dan aan voetbal-feiten
Dat kon ik nog wel uit z'n post afleiden.
Kippen?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bevalt dat nou zo'n stage in een kipverwerkingsfabriek. Lijkt me geen pretje heel de dag die kippen ontharen.
Ik wil juist de hele fucking dag snooker kijken, maar ik heb hier geen Eurosport, verdomme!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:39 schreef Gillesvl het volgende:
de hele dag fucking snooker of wat het dan ook mag zijn. lijkt wel of ze alleen de sporten uitzenden die niemand wil zien!!!
Ja klein gokje gezien je taalgebruik schat ik je op VMBO in.quote:
Jij hebt dus duidelijk geen gevoel voor taalquote:Op donderdag 28 april 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja klein gokje gezien je taalgebruik schat ik je op VMBO in.
Ja, dat schijnt niet best te zijn las ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:30 schreef robinvanderzwan het volgende:
Snooker is opzich niets mis mee, met de commentator op eurosport wel! Wat een drama is die vent zeg.
Ja sorry. Het was niet verkeerd bedoeld hoor.Je hoeft je niet te schamen voor je VMBO.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk geen gevoel voor taal
En iemand beoordelen op zijn/haar taalgebruik
Ik weet niet hoe jij bij VMBO komt, maar zorg eerst dat je informatie correct is voordat je gaat oordelen.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja sorry. Het was niet verkeerd bedoeld hoor.Je hoeft je niet te schamen voor je VMBO.
Wel alle klassen in één keer gehaald ?
Sorry ik oordeel niet.Maar je maakt zoveel taalfauten, dat ik dat dacht.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij bij VMBO komt, maar zorg eerst dat je informatie correct is voordat je gaat oordelen.
Jij oordeelt zeker wel. Jij oordeelt aan de hand van mijn "taalfouten" dat ik op VMBO niveau zit.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry ik oordeel niet.Maar je maakt zoveel taalfauten, dat ik dat dacht.
Sorry hoor.
Wat is er dan mis met het VMBO ? Jij doet er laagdunkend over.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij oordeelt zeker wel. Jij oordeelt aan de hand van mijn "taalfouten" dat ik op VMBO niveau zit.
Nou oordeel je weer, ik heb nooit gezegd dat VMBO verkeerd is.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met het VMBO ? Jij doet er laagdunkend over.
Maar je schiet zo in de verdediging.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou oordeel je weer, ik heb nooit gezegd dat VMBO verkeerd is.
Ja, klopt. Omdat jouw conclusie niet klopt, en ik er slecht tegen kan als mensen iemand beoordelen op zijn/haar taalgebruik.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar je schiet zo in de verdediging.
Ik zit er wel mee, wil alleen maar leuk posten op dit forum en dan doe je zo naar.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, klopt. Omdat jouw conclusie niet klopt, en ik er slecht tegen kan als mensen iemand beoordelen op zijn/haar taalgebruik.
Heeft niets met jou te maken, had ieder willekeurig ander persoon ook kunnen zijn.
Ja, vast...quote:Op donderdag 28 april 2005 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit er wel mee, wil alleen maar leuk posten op dit forum en dan doe je zo naar.
Nu doe je het weer.quote:
Ik oordeel nergens over.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu doe je het weer.
Jij oordeelt veel te hard over mensen.
Je neemt me niet serieus. En echt daar kan ik niet tegen terwijl ik gewoon met je wilde praten.quote:
Ik neem je wel serieus, anders was ik er niet eens op in gegaan.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je neemt me niet serieus. En echt daar kan ik niet tegen terwijl ik gewoon met je wilde praten.
Dat doet me goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik neem je wel serieus, anders was ik er niet eens op in gegaan.
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat doet me goed.
Ik neem mezelf soms niet eens serieus.
Er leest toch niemand meer mee in dit topic, dus dat kan ik wel tegen je zeggen.
Beetje houvast van medefokkers heb ik soms nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |