jaaa leuk gedaan hequote:
Donequote:Op donderdag 28 april 2005 11:49 schreef Houniet het volgende:
doe mij maar ef veranderen in Smart Software
Op je eerste stagedag al Fok!enquote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef phunkk het volgende:
En ik loop ook stage sinds vandaag! Yeah baby! Bij Campai, een IT-bedrijf (-:
welcome to the clubquote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef phunkk het volgende:
En ik loop ook stage sinds vandaag! Yeah baby! Bij Campai, een IT-bedrijf in Zoetermeer(-:
Die verdient het om in OP genoemd te worden, eerste stagedag en dan al fokkenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef phunkk het volgende:
En ik loop ook stage sinds vandaag! Yeah baby! Bij Campai, een IT-bedrijf in Zoetermeer(-:
Mensen kunnen mij altijd toevoegen, ik hou van gezelligheid in mijn msnlijst : nilshardeveld@hotmail.comquote:Op donderdag 28 april 2005 11:54 schreef Ballicious het volgende:
Gaan jullie daten?
check megter zijn avatarquote:Op donderdag 28 april 2005 11:54 schreef Ballicious het volgende:
Gaan jullie daten?
Ik hoef nog niet mee te draaien, eerst 'acclimatiseren' ^_^ Straks krijg ik wat stof uitgelegd e.d., maar het is niet knallen vanaf de 1ste secondequote:
't Staat expliciet in de OP vermeld hoor. Maar alleen vandaagquote:Op donderdag 28 april 2005 11:58 schreef phunkk het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet mee te draaien, eerst 'acclimatiseren' ^_^ Straks krijg ik wat stof uitgelegd e.d., maar het is niet knallen vanaf de 1ste seconde
Moet je aan ijsmeis vragen die is daar wel goed inquote:Op donderdag 28 april 2005 11:59 schreef Megter het volgende:
[..]
M'n eerste zelfgemaakte animated gif
Ben niet zo'n held daarin.
kan jij ook niets aan doenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:59 schreef Megter het volgende:
[..]
M'n eerste zelfgemaakte animated gif
Ben niet zo'n held daarin.
dubbelklikke eiquote:
SEXXXXXXXXXXXXXquote:Op donderdag 28 april 2005 12:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee, ik heb weer andere kwaliteiten *kuch*![]()
Wat denk je wel niet, je bent hier net een dag en gaat nu al op onze meisjes geilenquote:
Mijn broodjes kunnen elk moment worden bezorgdquote:Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef Houniet het volgende:
ah beter! pak ik mijn boterhammen erbij, heb ik pindakaas met komkommer en pindakaas en honing![]()
Niets mee te maken, je eerste dag hier dan moet je je rustig houdenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef Ballicious het volgende:
Ik wist t al eerder, maar uit t nu pas.
goed bezigquote:Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Mijn broodjes kunnen elk moment worden bezorgd![]()
ijsmeis valt niet op mensen die spellingsfouten maken (al dan niet bewust) in hun sigquote:Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef Ballicious het volgende:
Ik wist t al eerder, maar uit t nu pas.
Ik heb een plaatje wat ijsmeis heeft gemaakt in mn sigquote:Op donderdag 28 april 2005 12:07 schreef Megter het volgende:
[..]
ijsmeis valt niet op mensen die spellingsfouten maken (al dan niet bewust) in hun sig![]()
Bullshit!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niets mee te maken, je eerste dag hier dan moet je je rustig houden![]()
![]()
Kheb meerdere mensen nog niet gezien die wel in de OP staan. 3 dagen niet reageren is oprotten hequote:Op donderdag 28 april 2005 12:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar is daywalker eigenlijk
Heeft nog niets in het nieuwe topic gepost
Das geen stier ! das een koequote:
Ik heb 'm op m'n eigen webspace staanquote:Op donderdag 28 april 2005 12:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb een plaatje wat ijsmeis heeft gemaakt in mn sig![]()
![]()
Hoezo verslaafdquote:Op donderdag 28 april 2005 12:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ben echt een die hard stage freak geworden..... zit nu niet eens op mijn stage en nog post ik hierzo het meeste
Nee dat is ijsmeisquote:Op donderdag 28 april 2005 12:12 schreef Megter het volgende:
Dat is goddess of wat?
Of zouden ze 'echt' wat te doen hebben?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:17 schreef Houniet het volgende:
ik heb zo'n vaag gevoel dat iedereen al naar huis is
En als goddess komt gaat die daar weer op geilenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:14 schreef Megter het volgende:
Ben je nu op ijsmeis aan het geilen dan Teardrop
Ik geil op iedereen die maar vrouwelijk isquote:Op donderdag 28 april 2005 12:14 schreef Megter het volgende:
Ben je nu op ijsmeis aan het geilen dan Teardrop
Jij snapt me echt door en doorquote:Op donderdag 28 april 2005 12:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En als goddess komt gaat die daar weer op geilen
prcs, ik reageer der express niet opquote:Op donderdag 28 april 2005 12:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En als goddess komt gaat die daar weer op geilen
Ja het ene was alweer volquote:Op donderdag 28 april 2005 12:21 schreef Houniet het volgende:
daywalker, heb je alles weer bij/gelezen
Maar dan ben ik er misschien nietquote:Op donderdag 28 april 2005 12:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
15.00 komt ze weer, was de stagebegeleidster weg
Nee die hou ik allemaal voor mezelfquote:Op donderdag 28 april 2005 12:23 schreef Houniet het volgende:
nils nils nils, geef die kerel een pils!![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Daywalker zit alleen maar in de sex rubriek te lezen
No shit sherlock !quote:Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Daywalker heb ik van de film bladede vampieren noemde hem: OOH NOOO IT'S THE DAYWALKER!!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:19 schreef Houniet het volgende:
kijk, w.b.
oh megter, je kan naar je gebak fluite denk ik
Je moet even geduld hebben, topic starten zn broodjes zijn net gearriveerdquote:Op donderdag 28 april 2005 12:26 schreef stribe het volgende:
Ik loop nu sinds februari tot eind juni stage bij Philips Research (high tech campus) in Eindhoven.
UITDELENquote:
Ofcourse, ik eet gewoon achter de pc! (Alleen nu blijkt dat ze er toch nog niet zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet even geduld hebben, topic starten zn broodjes zijn net gearriveerd![]()
Oh toch nog de tijd gevonden
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Ofcourse, ik eet gewoon achter de pc! (Alleen nu blijkt dat ze er toch nog niet zijn)
Beenhamquote:Op donderdag 28 april 2005 12:29 schreef Megter het volgende:
Ze zijn er wel!!!! Broodjes, broodjes, broodjes
Waarvan wil je een hapje Houniet, beenham of kaas?
beenham EN kaasquote:Op donderdag 28 april 2005 12:29 schreef Megter het volgende:
Ze zijn er wel!!!! Broodjes, broodjes, broodjes
Waarvan wil je een hapje Houniet, beenham of kaas?
thnx, im outquote:Op donderdag 28 april 2005 12:31 schreef Megter het volgende:
Smakelijk Houniet!
6 min. geleden alquote:Op donderdag 28 april 2005 12:32 schreef stribe het volgende:![]()
YEAH IK STA NU OOK IN DE OP
![]()
ik ga altijd hier eten in de foodcourt, heerlijke halve baguettes
met brie, of gerookte zalm, ze hebben hier ook hamburgers en een AH
ik heb het goed hier!!!
Onbeschoft!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:33 schreef Megter het volgende:
[..]
6 min. geleden al
Hier heb ik op 5 min. lopen een supermarkt, snackbar, 3 bakkers en 3 broodjeszaken
[..]
Onbeschoft!
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:37 schreef stribe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij hebben hier ook een Grand cafe![]()
![]()
en zelfs een kapper
mijn werkzaamheden hier is samen met een andere stagiair research projecten uitvoeren,
om de OP aan te passen![]()
hey daar hebben we DaYwALKur, wij delen een gezamelijk probleemquote:Op donderdag 28 april 2005 12:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wilma o+
Ik deel meequote:Op donderdag 28 april 2005 12:40 schreef stribe het volgende:
[..]
hey daar hebben we DaYwALKur, wij delen een gezamelijk probleem![]()
![]()
Hee!!! Wordt het nog gezelliger hierquote:Op donderdag 28 april 2005 12:42 schreef tijgerwillie het volgende:
heey megter, ik heb het ook gevonden hoor.
O, ik dacht dat het over iets anders ging....quote:Op donderdag 28 april 2005 12:42 schreef stribe het volgende:
[..]
slikt jou vriendin ook al niet
![]()
![]()
klik hier voor meer info.
wat dacht je dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:45 schreef Megter het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het over iets anders ging....![]()
Ik heb al 1 ochtend niets gedaanquote:Op donderdag 28 april 2005 12:46 schreef stribe het volgende:
[..]
wat dacht je dan?
ik heb alweer 1 uur helemaal niets gedaan op stagealleen maar gefokt!
![]()
Als je op dat icoontje helemaal rechts klikt van welk bericht je wilt quoten, met dat rood erin, kan je zijn/haar reactie quoten, hoef je 't niet te typenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb alweer 1 uur helemaal niets gedaan op stage alleen maar gefokt!
Toch nog 1 bezigheid
zoals ik nu doequote:Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je op dat icoontje helemaal rechts klikt van welk bericht je wilt quoten, met dat rood erin, kan je zijn/haar reactie quoten, hoef je 't niet te typen
Maakt niet uit, zie dat je de sig al geplaatst hebtquote:Op donderdag 28 april 2005 12:52 schreef tijgerwillie het volgende:
Ben nog een beetje aan het rommelen moment hoor
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:55 schreef stribe het volgende:
Misschien hebben onze stagebegeleiders hier ook wel een topic waar ze over ons lopen te zeiken![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef Janbegeleider het volgende:
Zo Megter zit weer de hele dag te Fok!en o te zien, dat zal hij wel gaan merken in zijn beoordeling.
Webcam hèquote:Op donderdag 28 april 2005 12:59 schreef stribe het volgende:
* stribe fotoboek ijsmeis kijkt, verbaasd dat 7 foto's van de 8 zijn wazig.
Mooie ijsmeis denkt wel![]()
Waar is m'n gebak??!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gsus, wat posten jullie veel. ik had ff vergadering en lunch en moet ineens alweer in een topic posten.... take it easy!!!
opquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef Janbegeleider het volgende:
En hij denkt volgens mij ook dat ik niks te zeggen heb, en dat hij het wel haalt als zijn scriptie maar goed is. Maar zo zit het natuurlijk niet
Take a Sisi.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gsus, wat posten jullie veel. ik had ff vergadering en lunch en moet ineens alweer in een topic posten.... take it easy!!!
Nog bedankt trouwens, jullie ook allemaal "hallo"quote:Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef stribe het volgende:
Tijgerwillie is nieuw!!!!!
* stribeverwelkomt
![]()
Jij bent goed bezig! Dit is het echte stagelevenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:02 schreef tijgerwillie het volgende:
megter weet het altijd weer voor elkaar te krijgen, maar ik doe het ook niet slecht toch megtertje
Gimme gimme!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
opmaar er is er nog ééntje
ik ben trouwens zo weer weg, weer een bespreking (ineens heb ik het druk...)
Succes stribe!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:05 schreef stribe het volgende:
Mensen het spijt me ik ga jullie even verlaten, ik ga weer ff aan het werk, jullie zien me wel weer verschijnen in een later topic I think. Zal uiteraard wel proberen te posten tussendoor want, damn FOK! is verslavend. Nou iedereen een dikke pakkerd![]()
Loop ze! Is 't trouwens beetje mooi weer in Goes?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:07 schreef tijgerwillie het volgende:
Willie is even naar buiten tot over een half uurtje dan maar he
doei doei -x-ies
wat doe je met de overgebleven 2 euroquote:Op donderdag 28 april 2005 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alstublieft madame dieet. Dat is dan 2 euro 50.
Daar koop ik een frikandel speciaal van.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:12 schreef knox_ het volgende:
[..]
wat doe je met de overgebleven 2 euro
Wat doe je met de overgebleven 25 centquote:Op donderdag 28 april 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar koop ik een frikandel speciaal van.
gaat niet die kosten 2,15!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar koop ik een frikandel speciaal van.
Daar koop ik een lolly van. Speciaal voor jou. Een rode.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:14 schreef knox_ het volgende:
[..]
Wat doe je met de overgebleven 25 cent
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar koop ik een lolly van. Speciaal voor jou. Een rode.
Dat is lief van jequote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar koop ik een lolly van. Speciaal voor jou. Een rode.
Gewaagd, gewaagd.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef knox_ het volgende:
[..]
Dat is lief van jeGa je er ook aan likken?
Likken? Sabbelen bedoel jequote:Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef knox_ het volgende:
[..]
Dat is lief van jeGa je er ook aan likken?
Nu heb je wat gezegd....quote:
Nu weet iedereen waarom je tijgerwillie heet!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:26 schreef tijgerwillie het volgende:
can sleep all night
Hee, jij bent er ook weer!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:28 schreef R-Alph het volgende:
AsjemenouwJullie zijn al aardig ver gekomen
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:30 schreef tijgerwillie het volgende:
heey tats me tijgerwillie.
kort half uurtje trouwens he, miste jullie nu al en megter het meest van alahhahha
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:28 schreef R-Alph het volgende:
AsjemenouwJullie zijn al aardig ver gekomen
![]()
niet piepen, dat had ik ook heurquote:Op donderdag 28 april 2005 13:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pffffff ik ga ff wat anders doen en meteen moet ik 100 berichten doorlezen
Morgen ben ik vrij en kan ik vrijwel niet Fok!ken, dat wordt pas ergquote:Op donderdag 28 april 2005 13:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pffffff ik ga ff wat anders doen en meteen moet ik 100 berichten doorlezen
ijsmeis is van mij, afblijvenquote:
ja jesus, wie is het nou, ijsmeis of godness-in-heaven?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zag goddess net weer even, liefje waar ben je ?
Nog even geduld hebben hoorquote:
ijsmeis gaat wel aan knox_ z'n lolly sabbelenquote:
tsss jij bent alweer overgelopen naar ijsmeis. ik heb het niet zo op playersquote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zag goddess net weer even, liefje waar ben je ?
Beide, ijsmeis is toch bisexueelquote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja jesus, wie is het nou, ijsmeis of godness-in-heaven?
Ik ben heel monogaamquote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tsss jij bent alweer overgelopen naar ijsmeis. ik heb het niet zo op players
ja maar ik niet!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beide, ijsmeis is toch bisexueel![]()
nu is de vraag nog of ze het allebei willenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beide, ijsmeis is toch bisexueel![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tsss jij bent alweer overgelopen naar ijsmeis. ik heb het niet zo op players
Nice ge-edit je postquote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja maar ik niet!
Misschien is Megter wel interessant
Neinquote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef R-Alph het volgende:
[..]
nu is de vraag nog of ze het allebei willen
ja, maar ik heb veel aandacht nodig. die kan je niet delen met 2 vrouwen...quote:Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess blijft toch mijn godin, liefje ik blijf van je houden no matter what
foto's zien wil van goddes-in-heaven.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef stribe het volgende:
* stribe foto's zien wil van goddes-in-heaven.![]()
Simsalabim:quote:Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef stribe het volgende:
* stribe foto's zien wil van goddes-in-heaven.![]()
Ik doe alles voor jou, voor jou laat ik ijsmeis vanaf nu links liggen....quote:Op donderdag 28 april 2005 13:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, maar ik heb veel aandacht nodig. die kan je niet delen met 2 vrouwen...
en ik heb fotoboek met 1 foto
Nee is nee hequote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik doe alles voor jou, voor jou laat ik ijsmeis vanaf nu links liggen....
Wat een wanhoop allemaalquote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik doe alles voor jou, voor jou laat ik ijsmeis vanaf nu links liggen....
that's the way!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mja en ik hou ook niet van wanhopige jongens.....
Ze heeft tenminste muziek smaakquote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey, niet zo groot ja!
en ik heb op die foto een rood hoofd omdat ik toen op In Qontrol was, dus veel gedanst
niet meteen in de verdediging schieten, dat zegt iets over jezelfquote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey, niet zo groot ja!
en ik heb op die foto een rood hoofd omdat ik toen op In Qontrol was, dus veel gedanst
Heb je mijn fotoboek al gezien, ik ben heel lief als ik slaapquote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou van stoere, beetje agressieve jongens
Ik sla die teardrop helemaal lens!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:44 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ze houd niet van pussy motherfuckers
was hier beter geplaatst
ik doe breakdance = stooooeeeerrrrrr!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Sla deze eens op en gebruik die eens:quote:Op donderdag 28 april 2005 13:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
herkennen jullie die foto
<---------
alleen lijk ik op mn usericon wel wat dikker, maar dat komt omdat ie kleiner gemaakt moest worden.
Damn, jij bent idd goed!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sla deze eens op en gebruik die eens:
[afbeelding].
.
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nou, dat gaat wel erg ver. Teardrop is een schatje
En een playerquote:Op donderdag 28 april 2005 13:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nou, dat gaat wel erg ver. Teardrop is een schatje
Jij gaat naar alles met een Qquote:Op donderdag 28 april 2005 13:44 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ze houd niet van pussy motherfuckers
was hier beter geplaatst
Niet waar ! goddess is mijn schatjequote:
foto's ?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:31 schreef tijgerwillie het volgende:
En schreef het nog verkeerd ook hahahha gaat ook niet he 3 dingen tegelijk
helaas, geen defqon. vorige keer ging ik die nacht op vakantie.... dit jaar ook niet. wel Mysteryland en ik wil ook graag naar dominatorquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik verhelp het probleem wel eventjes:
HOUD ALLEMAAL JULLIE KOPPEN DICHT!!
salsa dansenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
MELD!quote:
wheheeeeehehequote:Op donderdag 28 april 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb hier op deze computer helaas geen foto's voor je maar ik zal het zo snel mogelijk voor je proberen te verhelpen (misschien morgen wel)quote:
yesquote:Op donderdag 28 april 2005 13:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Heb hier op deze computer helaas geen foto's voor je maar ik zal het zo snel mogelijk voor je proberen te verhelpen (misschien morgen wel)
Of jij langzaamquote:Op donderdag 28 april 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie typen wel snel hoor!
Wij zijn gewoon snel.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie typen wel snel hoor!
Ik ga echt niet IRC'en op het werkquote:Op donderdag 28 april 2005 13:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
misschien op IRC ergens een stagairen channel opzetten?
ok, jaloers!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:53 schreef Houniet het volgende:
ik hou het nu makkelijker vol met dit topic
morgen laatste dag en dan vakantie
heb je geen vakantiequote:
Braafquote:Op donderdag 28 april 2005 13:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, wel vrij
oh en ijsmeis, sorry, vergeten: DANKJEWEL
Ik ook, een half jaar nog na de vakantiequote:Op donderdag 28 april 2005 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet volgend jaar trouwens weer.
Nog meer mensen?.
uhm woensdag tot en met vrijdag vrij. sorry zat ff niet op te lettenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:58 schreef Houniet het volgende:
geen vakantie? wel vrij? heet dat geen vakantie daar
weet ik nog niet. hangt er vanaf. kan onderzoek doen of stage.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet volgend jaar trouwens weer.
Nog meer mensen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |