quote:Op donderdag 28 april 2005 12:37 schreef stribe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij hebben hier ook een Grand cafe![]()
![]()
en zelfs een kapper
mijn werkzaamheden hier is samen met een andere stagiair research projecten uitvoeren,
om de OP aan te passen![]()
hey daar hebben we DaYwALKur, wij delen een gezamelijk probleemquote:Op donderdag 28 april 2005 12:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wilma o+
Ik deel meequote:Op donderdag 28 april 2005 12:40 schreef stribe het volgende:
[..]
hey daar hebben we DaYwALKur, wij delen een gezamelijk probleem![]()
![]()
Hee!!! Wordt het nog gezelliger hierquote:Op donderdag 28 april 2005 12:42 schreef tijgerwillie het volgende:
heey megter, ik heb het ook gevonden hoor.
O, ik dacht dat het over iets anders ging....quote:Op donderdag 28 april 2005 12:42 schreef stribe het volgende:
[..]
slikt jou vriendin ook al niet
![]()
![]()
klik hier voor meer info.
wat dacht je dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:45 schreef Megter het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het over iets anders ging....![]()
Ik heb al 1 ochtend niets gedaanquote:Op donderdag 28 april 2005 12:46 schreef stribe het volgende:
[..]
wat dacht je dan?
ik heb alweer 1 uur helemaal niets gedaan op stagealleen maar gefokt!
![]()
Als je op dat icoontje helemaal rechts klikt van welk bericht je wilt quoten, met dat rood erin, kan je zijn/haar reactie quoten, hoef je 't niet te typenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb alweer 1 uur helemaal niets gedaan op stage alleen maar gefokt!
Toch nog 1 bezigheid
zoals ik nu doequote:Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je op dat icoontje helemaal rechts klikt van welk bericht je wilt quoten, met dat rood erin, kan je zijn/haar reactie quoten, hoef je 't niet te typen
Maakt niet uit, zie dat je de sig al geplaatst hebtquote:Op donderdag 28 april 2005 12:52 schreef tijgerwillie het volgende:
Ben nog een beetje aan het rommelen moment hoor
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:55 schreef stribe het volgende:
Misschien hebben onze stagebegeleiders hier ook wel een topic waar ze over ons lopen te zeiken![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef Janbegeleider het volgende:
Zo Megter zit weer de hele dag te Fok!en o te zien, dat zal hij wel gaan merken in zijn beoordeling.
Webcam hèquote:Op donderdag 28 april 2005 12:59 schreef stribe het volgende:
* stribe fotoboek ijsmeis kijkt, verbaasd dat 7 foto's van de 8 zijn wazig.
Mooie ijsmeis denkt wel![]()
Waar is m'n gebak??!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gsus, wat posten jullie veel. ik had ff vergadering en lunch en moet ineens alweer in een topic posten.... take it easy!!!
opquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef Janbegeleider het volgende:
En hij denkt volgens mij ook dat ik niks te zeggen heb, en dat hij het wel haalt als zijn scriptie maar goed is. Maar zo zit het natuurlijk niet
Take a Sisi.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gsus, wat posten jullie veel. ik had ff vergadering en lunch en moet ineens alweer in een topic posten.... take it easy!!!
Nog bedankt trouwens, jullie ook allemaal "hallo"quote:Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef stribe het volgende:
Tijgerwillie is nieuw!!!!!
* stribeverwelkomt
![]()
Jij bent goed bezig! Dit is het echte stagelevenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:02 schreef tijgerwillie het volgende:
megter weet het altijd weer voor elkaar te krijgen, maar ik doe het ook niet slecht toch megtertje
Gimme gimme!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
opmaar er is er nog ééntje
ik ben trouwens zo weer weg, weer een bespreking (ineens heb ik het druk...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |