Hoezo verslaafdquote:Op donderdag 28 april 2005 12:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ben echt een die hard stage freak geworden..... zit nu niet eens op mijn stage en nog post ik hierzo het meeste
Nee dat is ijsmeisquote:Op donderdag 28 april 2005 12:12 schreef Megter het volgende:
Dat is goddess of wat?
Of zouden ze 'echt' wat te doen hebben?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:17 schreef Houniet het volgende:
ik heb zo'n vaag gevoel dat iedereen al naar huis is
En als goddess komt gaat die daar weer op geilenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:14 schreef Megter het volgende:
Ben je nu op ijsmeis aan het geilen dan Teardrop
Ik geil op iedereen die maar vrouwelijk isquote:Op donderdag 28 april 2005 12:14 schreef Megter het volgende:
Ben je nu op ijsmeis aan het geilen dan Teardrop
Jij snapt me echt door en doorquote:Op donderdag 28 april 2005 12:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En als goddess komt gaat die daar weer op geilen
prcs, ik reageer der express niet opquote:Op donderdag 28 april 2005 12:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En als goddess komt gaat die daar weer op geilen
Ja het ene was alweer volquote:Op donderdag 28 april 2005 12:21 schreef Houniet het volgende:
daywalker, heb je alles weer bij/gelezen
Maar dan ben ik er misschien nietquote:Op donderdag 28 april 2005 12:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
15.00 komt ze weer, was de stagebegeleidster weg
Nee die hou ik allemaal voor mezelfquote:Op donderdag 28 april 2005 12:23 schreef Houniet het volgende:
nils nils nils, geef die kerel een pils!![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Daywalker zit alleen maar in de sex rubriek te lezen
No shit sherlock !quote:Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Daywalker heb ik van de film bladede vampieren noemde hem: OOH NOOO IT'S THE DAYWALKER!!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:19 schreef Houniet het volgende:
kijk, w.b.
oh megter, je kan naar je gebak fluite denk ik
Je moet even geduld hebben, topic starten zn broodjes zijn net gearriveerdquote:Op donderdag 28 april 2005 12:26 schreef stribe het volgende:
Ik loop nu sinds februari tot eind juni stage bij Philips Research (high tech campus) in Eindhoven.
UITDELENquote:
Ofcourse, ik eet gewoon achter de pc! (Alleen nu blijkt dat ze er toch nog niet zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet even geduld hebben, topic starten zn broodjes zijn net gearriveerd![]()
Oh toch nog de tijd gevonden
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Ofcourse, ik eet gewoon achter de pc! (Alleen nu blijkt dat ze er toch nog niet zijn)
Beenhamquote:Op donderdag 28 april 2005 12:29 schreef Megter het volgende:
Ze zijn er wel!!!! Broodjes, broodjes, broodjes
Waarvan wil je een hapje Houniet, beenham of kaas?
beenham EN kaasquote:Op donderdag 28 april 2005 12:29 schreef Megter het volgende:
Ze zijn er wel!!!! Broodjes, broodjes, broodjes
Waarvan wil je een hapje Houniet, beenham of kaas?
thnx, im outquote:Op donderdag 28 april 2005 12:31 schreef Megter het volgende:
Smakelijk Houniet!
6 min. geleden alquote:Op donderdag 28 april 2005 12:32 schreef stribe het volgende:![]()
YEAH IK STA NU OOK IN DE OP
![]()
ik ga altijd hier eten in de foodcourt, heerlijke halve baguettes
met brie, of gerookte zalm, ze hebben hier ook hamburgers en een AH
ik heb het goed hier!!!
Onbeschoft!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:33 schreef Megter het volgende:
[..]
6 min. geleden al
Hier heb ik op 5 min. lopen een supermarkt, snackbar, 3 bakkers en 3 broodjeszaken
[..]
Onbeschoft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |