quote:Things we have so far:
+Zoetere smaak:
-Ananas
-Kiwi
-Aardbei
+Bittere smaak:
-Koffie
-Tabak
Volgens mij zal sowieso iedereen wel een soort van eigen smaak hebben...quote:Op donderdag 28 april 2005 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
mwa koffie roept iedereen altijd maar met 15 koppen koffie of soms meer per dag heb ik nooit klachten over de smaak van mijn sperma gehad.
Dus denk dat het ook een kwestie van geluk is of je lekker zaad hebt of niet
Het helpt wel als je bv wat meer siroop of water en zoete zooi drinkt. dat helpt meer al wat je eet heb ik het idee maar de invloed is minimaal geloof ik.
De kennerquote:Op donderdag 28 april 2005 10:01 schreef MizzEnroe het volgende:
Het schijnt dat sperma het lekkerst smaakt wanneer de man veel grapefruit eet.
ik zeg een brokje nuttige informatie...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:53 schreef richie29 het volgende:
....
(trouwens...als je in de 6 uur voordat je van plan bent te ejaculeren loads water drinkt kun je je vriendin ook nog trakteren op een ruime hoeveelheid lekker...eehh..spul. Zit verband tussen ruime voorraden water in je lijf en de hoeveelheid prostaatvocht dat aangemaakt wordt)
...
Mijne ook al nietquote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef stribe het volgende:
waarom wil mijn vriendin gvd niet slikken!!!!
Grootste kans is; 'omdat het niet lekker is'quote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef stribe het volgende:
Hoe oud is jou vriendin en waarom wil ze niet slikken, kijken of we een patroon kunnen vinden, met als doel dit patroon te doorbreken....quote:
19 en wil dat spul niet in haar bekquote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef stribe het volgende:
[..]
Hoe oud is jou vriendin en waarom wil ze niet slikken, kijken of we een patroon kunnen vinden, met als doel dit patroon te doorbreken....![]()
Mijn vriendin is 20 en ze wil het niet omdat ze zegt dat het vies ishoe kun je dat nou weten als je het nooit heb geprobeerd zeg ik dan. Pijpen doet ze wel, misschien gewoon een keer "perongeluk" te vroeg klaarkomen
, of is dat niet verstandig?
Voorwaarde nummer 1 voor zoiets lijkt me toch wel dat je ZELF weet hoe het smaakt. Kun je nog zo mekkeren over dat je vriendin het niet wil, maar als je aan komt zetten met het argument;quote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef stribe het volgende:
hoe kun je dat nou weten als je het nooit heb geprobeerd zeg ik dan. Pijpen doet ze wel, misschien gewoon een keer "perongeluk" te vroeg klaarkomen, of is dat niet verstandig?
Dat is niet verstandig.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef stribe het volgende:
[..]
Hoe oud is jou vriendin en waarom wil ze niet slikken, kijken of we een patroon kunnen vinden, met als doel dit patroon te doorbreken....![]()
Mijn vriendin is 20 en ze wil het niet omdat ze zegt dat het vies ishoe kun je dat nou weten als je het nooit heb geprobeerd zeg ik dan. Pijpen doet ze wel, misschien gewoon een keer "perongeluk" te vroeg klaarkomen
, of is dat niet verstandig?
Zou jij het in je bek willen dan.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef stribe het volgende:
Over beffen doe ik ook niet moeilijk en dan krijg je ook heus wel wat binnen.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:12 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Zou jij het in je bek willen dan.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:30 schreef stribe het volgende:
[..]
Over beffen doe ik ook niet moeilijk en dan krijg je ook heus wel wat binnen.
Mijn vriendin en ik zijn nu 2,5 jaar samen en ze doet het nu ook pas. Dat is omdat ze heeft gewacht tot ze daar klaar voor was en ik heb haar die vrijheid gegeven. Nu ben ik daar heel blij om dat ik heb gewacht omdat ik nu weet dat ze dat vrijwillig doet voor mij en dat betekent heel wat voor mij. De seks wordt op die manier ook veel spontaner en beter.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef stribe het volgende:
We zijn nu al bijna 3 jaar samen en ik forceer ook niets, ik weet dat het dan alleen maar averrechts werkt. Maar ik hoop ook maar dat ze het ooit eens vrijwillig doet, ze pijpt me wel af en toe vrijwillig.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:45 schreef Banaan1981 het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik zijn nu 2,5 jaar samen en ze doet het nu ook pas. Dat is omdat ze heeft gewacht tot ze daar klaar voor was en ik heb haar die vrijheid gegeven. Nu ben ik daar heel blij om dat ik heb gewacht omdat ik nu weet dat ze dat vrijwillig doet voor mij en dat betekent heel wat voor mij. De seks wordt op die manier ook veel spontaner en beter.
Als je wil dat je vriendin slikt, dan zal je moeten vragen waarom niet (en LUISTEREN in plaats van haar maar om te praten), veel geduld hebben en er klaar voor zijn dat ze het misschien nooit doet. Als je die drie dingen kunt doen, dan verhoog je je kans al met 80% dat ze het OOIT zal doen. Je kan je beter concentreren op wat je al hebt, dan je te concentreren op wat je nog niet hebt. De meeste dingen komen gewoon vanzelf, je moet niets forceren.
Goed argument:quote:Op donderdag 28 april 2005 12:30 schreef stribe het volgende:
[..]
Over beffen doe ik ook niet moeilijk en dan krijg je ook heus wel wat binnen.
jaaa of waterijs! Geeft ook meteen een lekkere smaakquote:Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef stribe het volgende:
[..]
Laatst kwam ze zelf met het idee om mij te pijpen terwijl ze net daarvoor thee heeft gedronken
Tja, als ze het niet wil, dan wil ze het niet hè. Maar weet je ook waarom? Mijn vriendin vond het op het begin te vernederend. Ondertussen is ze wel van dat idee afgestapt, maar ik begrijp ergens wel waarom ze dat zou vinden.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef stribe het volgende:
[..]
We zijn nu al bijna 3 jaar samen en ik forceer ook niets, ik weet dat het dan alleen maar averrechts werkt. Maar ik hoop ook maar dat ze het ooit eens vrijwillig doet, ze pijpt me wel af en toe vrijwillig.
Laatst kwam ze zelf met het idee om mij te pijpen terwijl ze net daarvoor thee heeft gedronken (had ze het met vriendinnen over gehad op school) heel speciaal. Kijk dat ze dat wel al doet is toch al goed
. Uiteraard moest ik haar dan ook beffen nadat ik net een slok thee had gedronken
.
Is wel eens leuk om ook eens te proberen.
Met thee is d'r mond lekker warm en dat geeft wel 'n apart gevoel bij het pijpen/beffen, en waarom ze niet wil, ze zegt dat het haar niet lekker lijktquote:Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef Banaan1981 het volgende:
[..]
Tja, als ze het niet wil, dan wil ze het niet hè. Maar weet je ook waarom? Mijn vriendin vond het op het begin te vernederend. Ondertussen is ze wel van dat idee afgestapt, maar ik begrijp ergens wel waarom ze dat zou vinden.
Waarom is thee of waterijs trouwens leuk? Is het dan extra warm of extra koud ofzo? En wat heeft dat met de smaak te maken?
door dat ijs wordt de boel idd extra koud, dus wat gevoeliger (zal per man misschien verschillen, gewoon uitproberen altijd leuk) Het pijpen zelf smaakt dan gewoon lekker (dus een tip voor meiden die 't misschien minder lekker vinden om te doen), 't sperma niet neequote:Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef Banaan1981 het volgende:
[..]
Waarom is thee of waterijs trouwens leuk? Is het dan extra warm of extra koud ofzo? En wat heeft dat met de smaak te maken?
NICE!!! me vriendin is ijs verslaafdquote:Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
door dat ijs wordt de boel idd extra koud, dus wat gevoeliger (zal per man misschien verschillen, gewoon uitproberen altijd leuk) Het pijpen zelf smaakt dan gewoon lekker (dus een tip voor meiden die 't misschien minder lekker vinden om te doen), 't sperma niet nee![]()
whehehehehequote:Op donderdag 28 april 2005 14:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh! nou succes ermeeEn kijk uit voor krimpgevaar he
In haar buik schoppen op het moment van net-klaar-zijn-met-lozen. Dan moet ze wel een slikbeweging maken, of ze het kan waarderen ik weet het niet. Zie het maar als een kleuter die spruitjes moet eten, het moet gebeuren het is goed voor je.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef stribe het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |