abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26562473
Mijn vriendin heeft even geleden voor de eerste keer mij laten klaarkomen in haar mond. Echt lekker vond ze het natuurlijk niet, maar ze vond het nog niet zo erg. (lucky me ) Ik heb gehoord dat als je bijvoorbeeld veel aardbeien eet, dat het dan zoeter wordt en we willen dit eens graag uittesten. Zijn er mensen die weten hoe ver op voorhand dat je dan aardbeien moet eten voordat je een verschil proeft?
pi_26562766
veel fruit eten en water drinken maakt dat het minder naar smaakt.
wil niet zeggen dat het lekker wordt, maar minder unrineachtig in ieder geval.

en hoe ver op voorhand?
tja, wa ik begrepen heb gewoon altijd.
kan überhaupt geen kwaad als je veel fruit eet
maar regelmatig fruit eten zorgt voor een constant effect.
  donderdag 28 april 2005 @ 09:30:59 #3
111836 gemini85
veni, vidi, foetsie
pi_26562824
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat er pillen voor waren die je sperma een andere (fruit) smaak gaven. 'k Weet alleen niet meer waar
Waarom is makkelijk denken soms zo vreselijk moeilijk?
  donderdag 28 april 2005 @ 09:31:17 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_26562830
Geen bier en koffie drinken en geen mosselen eten, daar wordt het bitter van! Maar mijn vrouw kan lekker de tring krijgen! Ik stop niet met bierdrinken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_26562867
Bier en Koffie zijn slecht voor de smaak, sommige fruitsoorten maken het weer net iets zoeter.

pi_26562873
mwa koffie roept iedereen altijd maar met 15 koppen koffie of soms meer per dag heb ik nooit klachten over de smaak van mijn sperma gehad.
Dus denk dat het ook een kwestie van geluk is of je lekker zaad hebt of niet

Het helpt wel als je bv wat meer siroop of water en zoete zooi drinkt. dat helpt meer al wat je eet heb ik het idee maar de invloed is minimaal geloof ik.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26562886
Klik
quote:
Things we have so far:
+Zoetere smaak:
-Ananas
-Kiwi
-Aardbei

+Bittere smaak:
-Koffie
-Tabak
  donderdag 28 april 2005 @ 09:50:22 #8
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_26563134
Wel een goeie vraag eigenlijk..

Veel (karne)melk drinken maakt het sowieso bitterder.. (heb ik van horen zeggen )
===
Blasphemy is bliss
===
pi_26563176
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
mwa koffie roept iedereen altijd maar met 15 koppen koffie of soms meer per dag heb ik nooit klachten over de smaak van mijn sperma gehad.
Dus denk dat het ook een kwestie van geluk is of je lekker zaad hebt of niet

Het helpt wel als je bv wat meer siroop of water en zoete zooi drinkt. dat helpt meer al wat je eet heb ik het idee maar de invloed is minimaal geloof ik.
Volgens mij zal sowieso iedereen wel een soort van eigen smaak hebben...
  donderdag 28 april 2005 @ 09:52:27 #10
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_26563177
elke dag een ander dieet en 's avonds laten proeven?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_26563355
Het schijnt dat sperma het lekkerst smaakt wanneer de man veel grapefruit eet.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_26563408
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:01 schreef MizzEnroe het volgende:
Het schijnt dat sperma het lekkerst smaakt wanneer de man veel grapefruit eet.
De kenner
  donderdag 28 april 2005 @ 10:12:42 #13
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_26563576
knoflook.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_26563880
Shoarma, peper, knoflook. De ingredienten voor de lekkerste sperma
-> volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent
  Admin donderdag 28 april 2005 @ 10:25:05 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26563901
Van Berenburg wordt het lekker zoet, en van asperges echt goor!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 28 april 2005 @ 10:27:48 #16
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26563962
Kruidnagel, fruitsoorten e.d. maken het wat meer aangenaam.
Kijk ook even in het sex archief, daar staan er iets van 5 topics in waar het meer uitgebreid in wordt uitgelegd.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 28 april 2005 @ 10:53:37 #17
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_26564591
Ik heb dit zelf een tijdje geleden ook eens uitgezocht.

Klopt inderdaad wat er tot nu toe gezegd wordt:

Nadelig:
- Roken
- Bier
- Koffie
- Vlees in het algemeen

Verbetering:
- Meeste soorten fruit
- Zoete vruchten
- Cola (af en toe eens gehoord, maar weet niet of dat klopt. Vanwege grote hoeveelheden suiker denk ik)

Uit eigen ervaringen en expirimenten :
- Anijs
- Veel water drinken

Anijs zit onder andere in vrij grote hoeveelheiden in die muisjes die je bij geboorte van een koter te vreten krijgt. Die stof is vrij sterk van smaak en wordt inderdaad overgedragen naar sperma, 1 of 2 handjes van die zooi eten en dan merk je een halve dag later echt wel een verschil. (moet je vriendin alleen anijs wel lekker vinden )
In het algemeen; als je veel water drinkt gedurende hele dag en je ff afzijdig houdt van de nadelige etenswaren zal het nog wel aardig te pruimen zijn
(trouwens...als je in de 6 uur voordat je van plan bent te ejaculeren loads water drinkt kun je je vriendin ook nog trakteren op een ruime hoeveelheid lekker...eehh..spul . Zit verband tussen ruime voorraden water in je lijf en de hoeveelheid prostaatvocht dat aangemaakt wordt)

Veel plezier in ieder geval!

Laat maar weten wat ze er van vond..hehehe

[ Bericht 2% gewijzigd door richie29 op 28-04-2005 10:59:50 (toevoeging) ]
pi_26564803
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:53 schreef richie29 het volgende:
....

(trouwens...als je in de 6 uur voordat je van plan bent te ejaculeren loads water drinkt kun je je vriendin ook nog trakteren op een ruime hoeveelheid lekker...eehh..spul . Zit verband tussen ruime voorraden water in je lijf en de hoeveelheid prostaatvocht dat aangemaakt wordt)
...
ik zeg een brokje nuttige informatie...
Danmark: more usefull every day!
pi_26565367
waarom wil mijn vriendin gvd niet slikken!!!!
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_26565394
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef stribe het volgende:
Mijne ook al niet !!!
  donderdag 28 april 2005 @ 11:28:05 #21
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_26565440
quote:
Grootste kans is; 'omdat het niet lekker is'
Tja...laat haar dit topic maar eens lezen, misschien wil ze het dan nog wel eens proberen als het smaakje wat beter is
pi_26565464
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:26 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Mijne ook al niet !!!
Hoe oud is jou vriendin en waarom wil ze niet slikken, kijken of we een patroon kunnen vinden, met als doel dit patroon te doorbreken....

Mijn vriendin is 20 en ze wil het niet omdat ze zegt dat het vies is hoe kun je dat nou weten als je het nooit heb geprobeerd zeg ik dan. Pijpen doet ze wel, misschien gewoon een keer "perongeluk" te vroeg klaarkomen , of is dat niet verstandig?
pi_26565534
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef stribe het volgende:

[..]

Hoe oud is jou vriendin en waarom wil ze niet slikken, kijken of we een patroon kunnen vinden, met als doel dit patroon te doorbreken....

Mijn vriendin is 20 en ze wil het niet omdat ze zegt dat het vies is hoe kun je dat nou weten als je het nooit heb geprobeerd zeg ik dan. Pijpen doet ze wel, misschien gewoon een keer "perongeluk" te vroeg klaarkomen , of is dat niet verstandig?
19 en wil dat spul niet in haar bek zonder het te proberen en als ik dan ook maar aanstalten maak om te spuiten, dan houdt ze op
pi_26565600
heeft iemand goede suggesties met als doel dat de vriendin het toch wil proberem om te slikken.
Erodome?!?!
  donderdag 28 april 2005 @ 11:36:59 #25
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_26565643
quote:

hoe kun je dat nou weten als je het nooit heb geprobeerd zeg ik dan. Pijpen doet ze wel, misschien gewoon een keer "perongeluk" te vroeg klaarkomen , of is dat niet verstandig?
Voorwaarde nummer 1 voor zoiets lijkt me toch wel dat je ZELF weet hoe het smaakt. Kun je nog zo mekkeren over dat je vriendin het niet wil, maar als je aan komt zetten met het argument;
'maar ik heb het zelf ook eens geprobeerd hoor...echt lekker is het niet, maar vies ook niet hoor' lijkt me dat toch echt niet te negeren. Daar kun je haast niet ongevoelig voor blijven.
Ga nou niet aankomen met: 'Ja maar het is harstikke lekker!' , want dan zou je denk ik echt de eerste zijn die z'n eigen sperma lekker vind
  donderdag 28 april 2005 @ 11:56:08 #27
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26566162
quote:

[..]

Dat is niet verstandig.
Sommige vrouwen vinden het denegrerend, anderen vinden het vies smaken, weer anderen vinden het druisen tegen hun normen in.
Heb het er eens over met je vriendin, waarom precies en waarom jij het juist wel wilt
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:12:40 #28
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_26566642
quote:
Zou jij het in je bek willen dan.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_26567116
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:12 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Zou jij het in je bek willen dan.
Over beffen doe ik ook niet moeilijk en dan krijg je ook heus wel wat binnen.
pi_26567274
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:30 schreef stribe het volgende:

[..]

pi_26567479
quote:
Mijn vriendin en ik zijn nu 2,5 jaar samen en ze doet het nu ook pas. Dat is omdat ze heeft gewacht tot ze daar klaar voor was en ik heb haar die vrijheid gegeven. Nu ben ik daar heel blij om dat ik heb gewacht omdat ik nu weet dat ze dat vrijwillig doet voor mij en dat betekent heel wat voor mij. De seks wordt op die manier ook veel spontaner en beter.

Als je wil dat je vriendin slikt, dan zal je moeten vragen waarom niet (en LUISTEREN in plaats van haar maar om te praten), veel geduld hebben en er klaar voor zijn dat ze het misschien nooit doet. Als je die drie dingen kunt doen, dan verhoog je je kans al met 80% dat ze het OOIT zal doen. Je kan je beter concentreren op wat je al hebt, dan je te concentreren op wat je nog niet hebt. De meeste dingen komen gewoon vanzelf, je moet niets forceren.
pi_26567619
Als je een paar dagen of langer niet klaargekomen bent smaakt het ook 'minder lekker' dan na bv 1 dag.
De smaak is misschien niet altijd geweldig maar ik vind 't te geil om het niet te doen
pi_26567660
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:45 schreef Banaan1981 het volgende:

[..]

Mijn vriendin en ik zijn nu 2,5 jaar samen en ze doet het nu ook pas. Dat is omdat ze heeft gewacht tot ze daar klaar voor was en ik heb haar die vrijheid gegeven. Nu ben ik daar heel blij om dat ik heb gewacht omdat ik nu weet dat ze dat vrijwillig doet voor mij en dat betekent heel wat voor mij. De seks wordt op die manier ook veel spontaner en beter.

Als je wil dat je vriendin slikt, dan zal je moeten vragen waarom niet (en LUISTEREN in plaats van haar maar om te praten), veel geduld hebben en er klaar voor zijn dat ze het misschien nooit doet. Als je die drie dingen kunt doen, dan verhoog je je kans al met 80% dat ze het OOIT zal doen. Je kan je beter concentreren op wat je al hebt, dan je te concentreren op wat je nog niet hebt. De meeste dingen komen gewoon vanzelf, je moet niets forceren.
We zijn nu al bijna 3 jaar samen en ik forceer ook niets, ik weet dat het dan alleen maar averrechts werkt. Maar ik hoop ook maar dat ze het ooit eens vrijwillig doet, ze pijpt me wel af en toe vrijwillig.

Laatst kwam ze zelf met het idee om mij te pijpen terwijl ze net daarvoor thee heeft gedronken (had ze het met vriendinnen over gehad op school) heel speciaal . Kijk dat ze dat wel al doet is toch al goed . Uiteraard moest ik haar dan ook beffen nadat ik net een slok thee had gedronken .

Is wel eens leuk om ook eens te proberen.
pi_26567702
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:30 schreef stribe het volgende:

[..]

Goed argument:

"Ja schatje ... ik doe het dus moet jij er ook maar aan geloven."

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_26567939
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef stribe het volgende:

[..]

Laatst kwam ze zelf met het idee om mij te pijpen terwijl ze net daarvoor thee heeft gedronken
jaaa of waterijs! Geeft ook meteen een lekkere smaak
pi_26568386
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef stribe het volgende:

[..]

We zijn nu al bijna 3 jaar samen en ik forceer ook niets, ik weet dat het dan alleen maar averrechts werkt. Maar ik hoop ook maar dat ze het ooit eens vrijwillig doet, ze pijpt me wel af en toe vrijwillig.

Laatst kwam ze zelf met het idee om mij te pijpen terwijl ze net daarvoor thee heeft gedronken (had ze het met vriendinnen over gehad op school) heel speciaal . Kijk dat ze dat wel al doet is toch al goed . Uiteraard moest ik haar dan ook beffen nadat ik net een slok thee had gedronken .

Is wel eens leuk om ook eens te proberen.
Tja, als ze het niet wil, dan wil ze het niet hè. Maar weet je ook waarom? Mijn vriendin vond het op het begin te vernederend. Ondertussen is ze wel van dat idee afgestapt, maar ik begrijp ergens wel waarom ze dat zou vinden.

Waarom is thee of waterijs trouwens leuk? Is het dan extra warm of extra koud ofzo? En wat heeft dat met de smaak te maken?
pi_26568690
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef Banaan1981 het volgende:

[..]

Tja, als ze het niet wil, dan wil ze het niet hè. Maar weet je ook waarom? Mijn vriendin vond het op het begin te vernederend. Ondertussen is ze wel van dat idee afgestapt, maar ik begrijp ergens wel waarom ze dat zou vinden.

Waarom is thee of waterijs trouwens leuk? Is het dan extra warm of extra koud ofzo? En wat heeft dat met de smaak te maken?
Met thee is d'r mond lekker warm en dat geeft wel 'n apart gevoel bij het pijpen/beffen, en waarom ze niet wil, ze zegt dat het haar niet lekker lijkt
pi_26569221
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef Banaan1981 het volgende:

[..]

door dat ijs wordt de boel idd extra koud, dus wat gevoeliger (zal per man misschien verschillen, gewoon uitproberen altijd leuk) Het pijpen zelf smaakt dan gewoon lekker (dus een tip voor meiden die 't misschien minder lekker vinden om te doen), 't sperma niet nee
pi_26569414
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

door dat ijs wordt de boel idd extra koud, dus wat gevoeliger (zal per man misschien verschillen, gewoon uitproberen altijd leuk) Het pijpen zelf smaakt dan gewoon lekker (dus een tip voor meiden die 't misschien minder lekker vinden om te doen), 't sperma niet nee
NICE!!! me vriendin is ijs verslaafd , als ik het nu goed aanpak wordt ze misschien ook pijpverslaafd
pi_26569530
Oeh! nou succes ermee En kijk uit voor krimpgevaar he
pi_26572510
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh! nou succes ermee En kijk uit voor krimpgevaar he
whehehehehe
  donderdag 28 april 2005 @ 19:03:18 #42
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_26577051
Chocolade eten schijnt ook te werken...
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_26669594
don'ts voor de smaak van sperma, melk, kaas, vette chocola, dat maakt de smaak absoluut smerig, veel groenten en fruit, middelmatige hoeveeheid vlees, doen het een stuk beter smaken
mama van Myrddin
pi_26672490
Mijn vriendin zegt dat er verschil zit tussen nieuw en oud sperma. Als ik haar een week niet heb gezien (dat betekend een week niet geëjaculeerd) dan is de smaak anders dan aan het eind van het weekend als het sperma nog net vers is. Of het waar is weet ik zelf niet, maar oud sperma heeft wel een licht andere kleur dan nieuw sperma. Zij heeft liever vers geloof ik.
  maandag 2 mei 2005 @ 18:52:45 #45
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_26672629
quote:
In haar buik schoppen op het moment van net-klaar-zijn-met-lozen. Dan moet ze wel een slikbeweging maken, of ze het kan waarderen ik weet het niet. Zie het maar als een kleuter die spruitjes moet eten, het moet gebeuren het is goed voor je.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  maandag 2 mei 2005 @ 18:54:44 #46
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_26672692
Als je een kilo chocola eet word het bruin
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
  maandag 2 mei 2005 @ 19:07:04 #47
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_26673060
Ananas-sap... was al genoemd, maar is
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 2 mei 2005 @ 19:28:08 #48
119422 fraQture
Op die fiets.
pi_26673718
Sommige meiden vinden het ook niet lekker dat het zo hard tegen/in hun keel spuit. Kun je nog zo veel vreten als je wil, doe je dus niets aan.
pi_26673792
Berenburg beinvloed het positief. Naar horen zeggen, niet echt uitgeprobeerd.
  maandag 2 mei 2005 @ 19:44:25 #50
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26674255
Mijn beste compliment was dat ze het naar pepermunt vond smaken.

Als ze ooit haar kauwgom vergeten is, duiken we snel het toilet in.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')