Morgen ben ik vrij en kan ik vrijwel niet Fok!ken, dat wordt pas ergquote:Op donderdag 28 april 2005 13:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pffffff ik ga ff wat anders doen en meteen moet ik 100 berichten doorlezen
ijsmeis is van mij, afblijvenquote:
ja jesus, wie is het nou, ijsmeis of godness-in-heaven?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zag goddess net weer even, liefje waar ben je ?
Nog even geduld hebben hoorquote:
ijsmeis gaat wel aan knox_ z'n lolly sabbelenquote:
tsss jij bent alweer overgelopen naar ijsmeis. ik heb het niet zo op playersquote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zag goddess net weer even, liefje waar ben je ?
Beide, ijsmeis is toch bisexueelquote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja jesus, wie is het nou, ijsmeis of godness-in-heaven?
Ik ben heel monogaamquote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tsss jij bent alweer overgelopen naar ijsmeis. ik heb het niet zo op players
ja maar ik niet!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beide, ijsmeis is toch bisexueel![]()
nu is de vraag nog of ze het allebei willenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beide, ijsmeis is toch bisexueel![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tsss jij bent alweer overgelopen naar ijsmeis. ik heb het niet zo op players
Nice ge-edit je postquote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja maar ik niet!
Misschien is Megter wel interessant
Neinquote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef R-Alph het volgende:
[..]
nu is de vraag nog of ze het allebei willen
ja, maar ik heb veel aandacht nodig. die kan je niet delen met 2 vrouwen...quote:Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess blijft toch mijn godin, liefje ik blijf van je houden no matter what
foto's zien wil van goddes-in-heaven.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef stribe het volgende:
* stribe foto's zien wil van goddes-in-heaven.![]()
Simsalabim:quote:Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef stribe het volgende:
* stribe foto's zien wil van goddes-in-heaven.![]()
Ik doe alles voor jou, voor jou laat ik ijsmeis vanaf nu links liggen....quote:Op donderdag 28 april 2005 13:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, maar ik heb veel aandacht nodig. die kan je niet delen met 2 vrouwen...
en ik heb fotoboek met 1 foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |